خانه سرمایه؛ روش ثروتمند شدن را باید یاد گرفت!

گزارش بازرگانی،   3981003103

ثروتمند شدن، آرزوی خیلی‌هاست. حتی اگر قلبا قبول نداشته باشید که پول خوشبختی می‌آورد قطعا پذیرفته‌اید که در دنیای امروز، پول و ثروت می‌تواند ناجی بسیاری از مشکلات باشد و حتی به معنویت هم کمک کند. مثلا چه مدرسه‌ها که با ثروت خیرین ساخته نشده‌اند و چه فناوری‌های بشردوستانه‌ای که با وجود سرمایه‌گذاری ثروتمندان خیرخواه به نتایج شگفت‌انگیز دست پیدا نکرده‌اند. پس در همین ابتدا، با هم بر سر این موضوع که پول و ثروت، بخش مهمی از دنیای امروز است، متفق‌القول هستیم، این‌طور نیست؟ اما موضوع این است که چطور با روش‌هایی هوشمندانه به پول و درآمد بیشتر دست پیدا کنیم؟ چطور می‌توانیم سرمایه فعلی‌مان را به مقداری قابل‌ملاحظه بدل کنیم؟ دست روی دست گذاشتن، هیچ‌کس را به پول و موفقیت نمی‌رساند. پس باید به فکر چاره بود. در میان روش‌های مختلف تولید سود و درآمد، آموزش بورس و یادگیری پیچ و خم‌های بازار آن می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای ورود به دنیای سرمایه‌گذاری باشد. اما بورس چیست و چرا می‌تواند به افزایش درآمد و سرمایه‌تان کمک کند؟

چرا به بازار بورس به عنوان روشی مهم در سرمایه‌گذاری نگاه می‌شود؟

بازار بورس، یکی از بازارهایی است که تحت نظارت مستقیم سازمان بورس اوراق بهادار مشغول به فعالیت است. یعنی همه چیز در آن قانونی پیگیری می‌شود. پس مانند عرصه‌های دیگر سرمایه‌گذاری نیست که امکان ردیابی روند سرمایه‌گذاری گنگ است. ضمن اینکه با هر مبلغی از سرمایه، امکان ورودتان به بازار بورس وجود دارد. شاید با مبلغی در حد چند صدهزار تومان نتوانید خانه بخرید، به بازار طلا وارد شوید یا به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار ارز باشید اما با وجود داشتن این مبلغ به راحتی می‌توانید در بورس، سهام بخرید و با دنبال کردن مفاهیم آن، سرمایه‌تان را گسترش بدهید.

نوسانات اقتصادی مختلف، بازار بورس را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. این بدیهی است. ولی باید بدانید که امکان نقد کردن سرمایه‌ای که در بورس با آن سهام خریده‌اید بسیار بیشتر از عرصه‌های دیگر سرمایه‌گذاری است. به این ویژگی نقدشوندگی می‌گویند و به کمک آن می‌توانید سریعا به پولی که در بازار به کار گرفته‌اید به شکل نقد دسترسی داشته باشید.

البته برای اینکه بتوانید در بازار بورس و با خرید سهم به خوبی پیشرفت کنید باید با مفاهیم و اصطلاحاتش مانند عرضه اولیه، شاخص بورس، چند و چون خرید سهام در بورس و... آشنا شوید. این آشنایی از چند طریق می‌تواند به نتیجه برسد. یک روش، کسب تجربه با حضور عملی در بازار است. در این روش باید خودتان روی پاهای خودتان بایستید و همه چیز را به شکل عملی تجربه کنید. واضح است که در چنین مسیری، امکان رو به رو شدن با چالش‌های زیادی وجود دارد. چون باید همه چیز را از طریق آزمون و خطا پیش بگیرید. پس ممکن است که سرمایه‌تان را از دست بدهید یا در گذر از یکی از این چالش‌ها با شکست مواجه شوید. روش دیگر، آموزش بورس است. یعنی آموزش ببینید و همه چیز را علمی یاد بگیرید. این روش بسیار خوب است اما اگر چاشنی تجربه را به همراه نداشته باشد، باز هم امکان موفقیت‌ آن کم خواهد بود. چطور می‌توان تجربه و دانش را در یک مسیر توأم دنبال کرد و با ثبت نام در بورس به موفقیت رسید؟

خانه سرمایه؛ بی‌اغراق، راه موفقیت در بورس است

خانه سرمایه از آن مجموعه‌های آموزشی موفقی است که دانش و تجربه را به هم گره می‌زند. پیوند این دو مقوله با بهره‌گیری از اساتید خبره‌ای مقدور شده است که سالیان سال، اقتصاد و بازارهای آن را تحلیل کرده‌اند، در سرمایه‌گذاری‌ها مشارکت داشته‌اند و می‌توانند با تلفیق دانش عملی و علم تئوریک خود به دیگران هم پیچ و خم‌های مسیر حرکت در بورس را آموزش بدهند. علی صابریان، مدیریت موسسه خانه سرمایه در حدود یک دهه، تلاش خود را به کار گرفته است تا فرصت‌هایی واقعی برای یادگیری بورس در اختیار علاقه‌مندان به آن قرار دهد.

این موسسه با درک نیاز مخاطبان به انواع شکل‌ها و شیوه‌های آموزشی، در دو قالب دوره عادی (حضوری) و دوره نوین (غیرحضوری) به دوستداران یادگیری بورس، آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند. هر یک از این دو دوره تاکنون، مخاطبان بسیار زیادی داشته‌اند. بدیهی است که برخی از آموزش‌های حضوری استقبال می‌کنند و برخی دیگر به دلیل مشکلات متعددی که در مسیر یادگیری‌شان وجود دارد، ترجیح می‌دهند تا محتوای آموزشی لازم برای ورود و سرمایه گذاری در بورس را به شکل غیرحضوری و از طریق وبسایت آموزشی پیگیری کنند.

هر دو روش، در مسیر خود موفق بوده‌اند و گواه این ادعا، بالغ بر ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل خانه سرمایه است که اگر پای حرف‌های‌شان بنیشینید از موفقیت‌های بی‌شمار خود برای‌تان می‌گویند. بسیاری با سرمایه‌های اندک به سودهایی قابل توجه دست یافته‌اند و توانسته‌اند زندگی مالی‌شان را از این رو به آن رو کنند.

چرا خانه سرمایه؛ مزیت رقابتی خاصی در کار است؟

از محتوای آموزشی کاربردی و غنی به کارگرفته شده در مجموعه خانه سرمایه که بگذریم، امکاناتی که در سایه حضور اساتید خبره این آموزشگاه به دانش‌جویان ارائه می‌شود هم دلیل دیگری است که می‌تواند خانه سرمایه را به گزینه‌ای عالی برای یادگیری بورس بدل کند. این موسسه، تنها پایگاه آموزشی بورس است که با همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای، امکان معرفی دانش‌آموختگانش به این سازمان را برای شرکت در آزمون آمادگی برای حضور در بورس در اختیار دارد. دانش‌آموختگان خانه سرمایه بعد از اتمام دوره‌های آموزش بورس خانه سرمایه می‌توانند با معرفی موسسه به سازمان فنی و حرفه‌ای، در آزمونی شرکت کنند که از اعتباری بین‌المللی برخوردار است. پس اگر قصد فعالیت داخلی یا خارجی در بازار بورس داشته باشید، این مدرک می‌تواند مهر تأییدی برای حضورتان در بازار باشد و امکان رشد و موفقیت‌تان را تسریع نماید.

در آخر

ورود به بورس را با دانش و آگاهی پیگیری کنید تا امکان موفقیت‌تان را بالا و بالاتر ببرید. با وجود امکانات آموزشی مختلفی که در دسترس‌تان است، تلاش و پشتکار را به کار بگیرید و از بازار بورس نترسید. برخی از افراد با شنیدن نام بورس به دلهره می‌افتند و فکر می‌کنند که با یک بازار بسیار پیچیده و پرریسک مواجهند. واقعیت این است که اگر مسیر را بشناسید، دیگر از طی کردن آن دلهره نخواهید داشت. خانه سرمایه هم با درک همین نیازها و رصد دقیق مخاطبان علاقه‌مند به بازار و سرمایه‌گذاری صحیح، فعالیت خود را ادامه می‌دهد. پس به آن اعتماد کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

آخرین عناوین