شهادت یک بسیجی در ملارد/ آخرین وضعیت شهرهای مختلف

گروه سیاسی الف،   3980827024 ۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

مهر نوشت: گزارش‌ها از غرب استان تهران حاکی از این است که یکی از اعضای گردان امام حسین (ع) بسیج در این شهرستان پس از فراهم کردن زمینه برای تسهیل عبور و مرور مردم، مورد حمله یک گروه مسلح قرار گرفته و به شکل ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسید.

شهادت یک بسیجی در ملارد/ آخرین وضعیت شهرهای مختلف

مهر نوشت: «تجمع مردمی که به دنبال اصلاح قیمت بنزین طی روز شنبه در برخی شهرهای کشور برگزار شد روز یکشنبه در عمده مناطق کشور پایان یافت و گزارش، تصاویر و فیلم‌های ارسالی از سوی خبرنگاران استانی مهر نشان‌دهنده برقراری آرامش و عادی شدن اوضاع در بسیاری از شهرهای کشور است.

به گزارش خبرنگاران مهر از استان‌های سراسر کشور، عمده شهرهای ایران اسلامی با هوشیاری مردم در راستای عدم فراهم شدن زمینه برای سوء استفاده اشرار، شب و روز معمولی با روال عادی زندگی عمومی را پشت سر گذاشتند.

ویدئوهای ارسالی مهر از استان کرمانشاه نشان می‌دهد که دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند درباره وجود هرگونه آشوب و درگیری در این منطقه چیزی جز یک شایعه هدفمند نبوده است.

همچنین گزارش‌های مردمی و تصاویر ارسالی از شهر سنندج گویای بی‌اساس بودن شایعات درباره شرایط این شهر است.

مجموع گزارش‌های ارسالی از بیش از ۲۸ استان کشور نشان می‌دهد عملاً هیچ اثری از تنش در این مناطق نیست. چیزی که تصاویر مستند و ویدئوهای خبرنگاران و مخاطبان مهر آن را تائید می‌کند.

آشوب‌طلبان علیه جان و مال مردم

در این میان گزارش‌های رسیده از غرب تهران، برخی مناطق در البرز و محله‌ای مشخص در شهر شیراز نشان می‌دهد که گروه‌های ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ نفره سازمان‌دهی شده با خودروهای بدون پلاک و مسلح به سلاح‌های سرد و گرم با اقداماتی که نشان از آموزش‌دیده بودن آن‌ها داشت دست به تخریب، آتش زدن اموال عمومی و به شهادت رساندن برخی از مأمورین حافظ امنیت مردم زدند.

شهادت مظلومانه یک بسیجی در ملارد

گزارش‌ها از غرب استان تهران حاکی از این است که یکی از اعضای گردان امام حسین (ع) بسیج در این شهرستان پس از فراهم کردن زمینه برای تسهیل عبور و مرور مردم، موردحمله یک گروه مسلح قرار گرفته و به شکل ناجوانمردانه ای به شهادت رسید.

شب گذشته نیز یک مامور پلیس در محل خدمت خود در کلانتری پس از درگیری با افراد مشکوک که قصد ورود به یک کلانتری در کرمانشاه داشتند نیز به شهادت رسید.

قرار است صبح فردا مردم کرمانشاه علاوه بر تشییع این شهید مظلوم موج خشم و انزجار خود از آشوبگرانی که برخی دغدغه‌های مردم را بستر وحشی‌گری خود قرار داده‌اند، نشان بدهند.

روز یکشنبه آذربایجان شرقی و تبریز ساعات آرامی را سپری کرده است.

آرامش و نظم در کرمانشاه برقرار است

علی رغم القای دروغ رسانه های معاند در مورد التهابات در برخی مناطق شهر کرمانشاه به ویژه میدان آزادی اما کرمانشاه شب آرامی را سپری می کند و هیچ موردی از تجمع طی روز جاری در این استان گزارش نشده است.

اوضاع در کردستان عادی است

هم اکنون آرامش کامل در تمامی شهرهای استان کردستان از جمله سنندج برقرار است.

بر اساس مشاهدات، مردم در کردستان روال عادی زندگی خود را طی می کنند و علیرغم خبر سازی و دروغ پردازی های رسانه های معاند اوضاع در این استان آرام است.

شب و روز آرام قزوین/ زندگی عادی جریان دارد

در پی اصلاح قیمت بنزین و سوء استفاده برخی فرصت طلبان  و آسیب رساندن به بیت المال و اموال عمومی در برخی شهرها، مردم آگاه و فهیم قزوین با درک درست از شرایط کشور برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده دشمنان روز یکشنبه و امشب را در آرامش گذراندند و هیچ حادثه ای در شهر گزارش نشده است.

روز یکشنبه شهر در آرامش کامل بود و کسب و کار و زندگی مردم در بخش های مختلف ادامه داشت و امشب نیز آرامش کامل در شهر دیده می شود و زندگی عادی جریان دارد.

آرامش شهر موجب شده بود نیروی انتظامی هم ضمن حفظ آمادگی خود بدون هیچ ماموریتی بر امور شهری نظارت کامل داشته باشد تا شهروندان بدون دغدغه به زندگی خود ادامه دهند.

در روز گذشته تعدادی از رانندگان با توقف خودروهای خود در یکی از خیابانهای شهر قزوین نگرانی خود را از افزایش قیمت بنزین اعلام کردند و این اعتراض بدون هیچ حادثه ای پایان یافت.

گیلان روز آرامی را پشت سر گذاشت

علی‌رغم برخی تجمع‌ و ناآرامی‌های روز گذشته در چند منطقه شهر رشت در واکنش به ابهامات قیمت بنزین که توسط عده‌ای سوء استفاده گر با شعارهای انحرافی و هنجارشکنانه همراه بود از صبح یکشنبه این شهر در آرامش کامل به سر می برد.

حضور میدانی در مناطق مختلف رشت از برقراری آرامش حکایت دارد.

حال و هوای یکشنبه پاییزی مازندران/ همه چیز آرام است

ساعت ۲۱ یکشنبه شب ساری، میدان ساعت، خزر، معلم، شهدا و فرهنگ و شهرداری و جای جای شهر بهارنارنج در آرامش پاییزی و زندگی همانند گذشته در آن جریان دارد.

پس از اصلاح قیمت بنزین، رسانه های معاند فارسی زبان سعی کردند از برخی خواسته های منطقی مردم موج سواری کنند و تصویری وارونه از حقیقت به نمایش گذارند اما مردم مازندران با بصیرت تر از دیگر روزها و زمانه، این بار نیز ترفندهای دشمنان را نقش برآب کردند.

۲۶ آبان ۹۸ و پاییز آن همانند دیگر روزهای سال آرام و عادی سپری شد، نه از برخی راهبندان ها خبری بود و نه از شلوغی صف های بنزین. همه چیز در مازندران از شرق تا غرب استان عادی و روان و زیر پوست شهری در جریان است.

مازندرانی ها پیشگام دیگر استان ها و خیلی زود تصمیم اصلاح قیمت بنزین و حامل های انرژی را پذیرفتند و به اعتقاد آنان نیز اجرای این طرح برای مدیریت مصرف سوخت امری ضروری است اما مردمان دیار علویان بیشتر نگران گرانی های بعد از اجرای این طرح هستند که مسئولان و دولت وعده داده اند مراقبت بیشتری داشته باشند.

عبور کرمان از اغتشاش/ استان در آرامش کامل است

علیرغم تلاش رسانه های معاند برای سوءاستفاده از مساله اصلاح قیمت بنزین و ایجاد اغتشاش در کشور، یکشنبه کرمان در آرامش کامل به سر می برد و مردم طبق روال همیشگی به دنبال امور روزمره خود بودند.

با وجود اینکه رسانه های معاند فراخوان های متعدد برای تجمع و ایجاد اغتشاش صادر کردند مردم کرمان اعتنایی به این فراخوان ها نکرده و در این تجمعات شرکت نکردند. حضور مسئولان در جمع مردم و شنیدن دغدغه های آنها در روزهای گذشته باعث شد که مردم ضمن انتقال مطالباتشان از دولت، با توضیحات ارائه شده قانع شوند.

در حال حاضر هیچگونه ناآرامی در استان کرمان وجود ندارد و مردم فهیم کرمان حساب خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند.

در سیرجان هم شرایط تحت کنترل بوده و آرامش کامل بر این شهر حکم فرماست و دیگر تجمعی در سیرجان رخ نداده و هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد.

همچنین مسئولان استان کرمان نظارت بر بازار را تشدید کرده اند و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در قالب اکیپ هایی نظارت جدی بر قیمت کالاها دارند و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد می کنند.

آرامش کامل در گلستان برقرار است/ رصد کامل تجمعات احتمالی

بعد از افزایش نرخ بنزین و اصلاح قیمت ها که از بامداد جمعه (۲۴ آبان) در کشور اعلام و اجرا شد برخی از مردم نسبت به افزایش قیمت ها نگرانی هایی داشتند و این امر منجر به برخی از اعتراضات و تجمعات شد.

روز گذشته (شنبه) در گرگان گروه های معترض مردمی در میدان ولیعصر (عج)، خیابان شالیکوبی و چهارراه میدان تجمع کرده و این امر باعث ایجاد ترافیک نیمه سنگین در این مسیرها و خیابان های اطراف شد.

اما گرگان در یکشنبه (۲۶ آبان) روز و شب آرامی را سپری کرد و هیچ تجمعی اتفاق نیفتاد و وضعیت عمومی شهر، ادارات، جایگاه های توزیع سوخت و پمپ بنزین ها آرام و روند خدمت رسانی به شهر در حالت عادی قرار دارد.

تردد تاکسی ها، فعالیت مراکز خرید و غیره مانند روزهای گذشته در جریان است.

فرماندار گرگان در این خصوص گفت: روز گذشته تجمعاتی را در برخی از نقاط گرگان شاهد بودیم اما مشکل امنیتی خاصی ایجاد نشد.

محمد حمیدی افزود: روز یکشنبه هم شهر آرام بود و تردد خودروها و پیگیری امور مانند روزهای گذشته انجام شد.

طبق گفته وی تدابیر امنیتی لازم اندیشیده شده و موضوعات مختلف رصد می شود، تا آسایش مردم خدشه دار نشود.

دادستان مرکز گلستان هم در این خصوص اظهارکرد: خوشبختانه در استان گلستان مشکلی نداشتیم و شرایط خوبی هم حاکم است.

حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی با بیان اینکه دستگاه قضایی بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد خواهد کرد، گفت: موضع ما همان موضع رئیس قوه قضائیه است.

فرمانده انتظامی استان گلستان هم با اشاره به تجمعات محدودی که روز گذشته (شنبه) در مرکز استان رخ داد، اظهارکرد: بعدازظهر روز گذشته چند نفر در میدان ولیعصر(عج) و شالیکوبی به خیابان آمده بودند و خواسته های خود را مطرح کردند.

سردار روح الامین قاسمی افزود: اما در این بین برخی قصد برهم زدن نظم و خودنمایی را داشتند که با تدبیر مأموران نیروی انتظامی با آن ها برخورد شد.

قاسمی گفت: صف اغتشاشگران از مردم فهیم گلستان جداست زیرا عده‌ای محدود که تحت تأثیر بیگانگان هستند می‌خواهند در ملاعام دشمنی خود را نشان داده و فتنه ایجاد کنند.

وی با تأکید بر این که تاکنون مشکلی در استان نداشتیم و فضای استان کاملاً آرام است به هنجارشکنان هشدار داد که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با هر کسی که بخواهد امنیت را دچار اخلال کند، بدون تعلل، تعارف و مماشات برخورد خواهیم شد.

آرامش در شهرهای استان سمنان/ تیر دشمنان به سنگ خورد

در پی افزایش نرخ بنزین و تلاش رسانه‌های بیگانه در ناامن جلو داده شهرهای مختلف ایران اسلامی، اوضاع در تمام هشت شهرستان، ۲۰ نقطه شهری و ده‌ها روستای استان سمنان کاملا آرام است و جریان گرم زندگی در این شب‌های سرد پائیزی در رگ‌های معابر و خیابان‌های سطح شهر جریان دارد.

مردم استان سمنان نشان دادند که در این شرایط حساس، سخنان و تحلیل‌های رسانه‌های غربی معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که قصد دارند اوضاع شهرهای ایران اسلامی را متشنج جلوه دهند، بار دیگر دست به بازی از پیش باخته‌ای زده‌اند.

هم‌زمان با شامگاه یکشنبه معابر تمام شهرهای استان صحنه تردد روان خودروها و همشهریان است و برخلاف مسائلی‌که در رسانه‌های غرب‌زده مطرح می‌شود، مشکلی در شهرها وجود ندارد.

یکی از شهروندان شهر سمنان در حوالی میدان امام خمینی(ره) این شهر می‌گوید: درست است که مردم تحت‌فشار اقتصادی هستند و شاید مطالبات اقتصادی را نیز به دلیل دشواری معاش داشته باشند که حق طبیعی هر انسان در نظام جمهوری اسلامی ایران است اما وقتی پای عناد و آشوب و مطلوبات رسانه‌های غربی مطرح می‌شود مردم ما رویکردی دیگر دارند.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۷۷۸۶۹۰۹:۲۳:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۲۷
12 شب بنزین رو گرون کن یک عده با چماغ بزار تو پمپ بنزین بعد فکر کن ببین چی میشه.
ناشناس۱۱۷۷۸۹۶۰۹:۳۳:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۲۷
همه چی آرومه...ما چقدر خوشبختیم...
ناشناس۱۱۷۹۷۳۶۱۵:۴۹:۴۴ ۱۳۹۸/۸/۲۷
صدای ما را از کره شمالی می شنوید ! اینترنت همچنان قطع به سمت ونزئلا به سرعت در حال حرکت هستیم
دروغگو۱۱۷۷۹۰۳۰۹:۳۴:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۲۷
چقدر این صحنه ها زیباست که گرانی بنزین و فساد وحشتناک اقتصادی و عدم استقلال مجلس به این آرامش و شادی و خوشبختی, منجر شد, احسنت به مسئولین که باعث آرامش مردم شدند.
ناشناس۱۱۷۷۹۲۲۰۹:۳۷:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۲۷
ما به هیچ وجه موافق گرانی بنزین نیستیم . اما آشوبگران اعتراض های به حق مردم را منحرف و به سمت کشتن و آتش زدن اموال مردم سوق داده اند. باید هوشیار باشیم و مواظب هم باشیم
ناشناس۱۱۷۷۹۳۴۰۹:۳۹:۲۸ ۱۳۹۸/۸/۲۷
لفظ شهید فقط در مقابله با دشمن خارجی معنی و مفهوم دارد .
ناشناس۱۱۷۹۱۸۶۱۳:۵۹:۰۴ ۱۳۹۸/۸/۲۷
باطل در مقابل حق . داخلی و خارجی نمیشناسه
ناشناس۱۱۸۰۰۲۳۱۶:۵۷:۵۶ ۱۳۹۸/۸/۲۷
در مقابل منافق و آشوبگر هم معنی داره.
ناشناس۱۱۸۰۱۱۵۱۷:۱۶:۴۴ ۱۳۹۸/۸/۲۷
غلطه.با حرف شما يعني شهداي نيروي انتظامي و نيروهاي مسلح در مبارزه با اشرار مسلح و مواد مخدر ،شهيد نيسان.
ناشناس۱۱۸۰۱۷۰۱۷:۲۸:۵۰ ۱۳۹۸/۸/۲۷
یعنی از نظر شما دشمن داخلی نداریم؟پس منافق ها کین؟
سجاد۱۱۸۰۳۷۷۱۸:۱۱:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۲۷
نه جانم اینطور نیست...هر کس در راه خدا کشته بشه شهیده...مقابله با آشوبگری که پمپ بنزین و بانک و مغازه آتیش میزنه راه خداست
ناشناس۱۱۸۰۷۳۴۱۹:۳۰:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۲۷
افرادی که بجای اعتراض متمدنانه شهر را آتش میزنند از این ملت و از این فرهنگ و تمدن خارج شده اند و افرادی که برای حفظ جان و مال و ناموس مردم جان فشانی میکنند شهید راه حق هستند
ناشناس۱۱۷۷۹۸۵۰۹:۵۲:۱۳ ۱۳۹۸/۸/۲۷
حالا که همه چیز آرومه لطفا اینترنت رو وصل کنید
ناشناس۱۱۷۹۹۲۰۱۶:۲۷:۰۲ ۱۳۹۸/۸/۲۷
عالی!
ناشناس۱۱۷۸۰۶۰۱۰:۰۹:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۲۷
مزدورها وحشی شدن و رحم کردن می زنند و به در و دیوار می زنند این ها را بگیرید و وسط خیابان اتش بزنید تا درسی بشود برای روسای ان ور ابی که حواسشان را جمع کنند
سید رستم۱۱۷۸۰۹۰۱۰:۱۵:۳۷ ۱۳۹۸/۸/۲۷
خب همه چیز گل و بلبله دیگه، اینترنت رو وصل کنید
ناشناس۱۱۷۸۱۱۸۱۰:۱۹:۱۹ ۱۳۹۸/۸/۲۷
اگر همه جا آروم پس لطف کن پاتو از روی سیم اینترنت بردار ما به کار زندگیمون برسیم
ناشناس۱۱۷۸۳۴۶۱۱:۰۸:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۲۷
چند نفر از مردم کشته شدند؟
ناشناس۱۱۷۹۹۵۴۱۶:۳۵:۳۸ ۱۳۹۸/۸/۲۷
مگه اهمیتی داره؟
لیلا۱۱۷۸۳۷۰۱۱:۱۲:۱۰ ۱۳۹۸/۸/۲۷
همه چی آرومه ما چقد خوشبختیم
ناشناس۱۱۷۸۴۰۳۱۱:۱۸:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۲۷
اگر همه جا آرام است چرا اینترنت وصل نمیشود؟
ناشناس۱۱۷۸۴۰۴۱۱:۱۸:۱۶ ۱۳۹۸/۸/۲۷
وقتی منطق نباشد خودی وغیر خودی نمی شناسد
ناشناس۱۱۷۸۴۱۹۱۱:۲۰:۵۰ ۱۳۹۸/۸/۲۷
آرام است؟ پس اینترنت رو وصل کنید. به خدا کار و زندگی من با واتس آپه
یک عدد بی‌اینترنت۱۱۷۸۵۳۸۱۱:۴۵:۰۸ ۱۳۹۸/۸/۲۷
پس چرا اینترنت رو وصل نمیکنین؟
ناشناس۱۱۷۸۵۹۹۱۱:۵۵:۵۱ ۱۳۹۸/۸/۲۷
حالا که اینهمه آرامش هست خب چرا اینترنت رو به روال بد گذشته بر نمیگردونید ؟ دم خروستون رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو والا خیلی از ما کار و نون زندگیمون از همین اینترنت در میاد به حضرت عباس قسم
س.علی۱۱۷۸۶۲۴۱۲:۰۲:۵۸ ۱۳۹۸/۸/۲۷
شب‌های دل انگیز و آرام پائیزی.
ناشناس۱۱۷۸۶۵۴۱۲:۰۸:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۲۷
خوب خدا رو شکر
ناشناس۱۱۷۸۶۶۴۱۲:۱۰:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۲۷
اگه همه چی ارومه چرا اینترنت قطعه
ناشناس۱۱۷۸۷۵۳۱۲:۳۱:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۲۷
ای لعنت به این آشوبگران که هر وقت مردم خواستند اعتراضی کنند اینچنین وضعیت را خراب می کنند و باعث سکوت مردم می شود بگی نگی این آشوبگران کار خود دولت است
ناشناس۱۱۷۸۸۷۹۱۳:۰۵:۳۸ ۱۳۹۸/۸/۲۷
آرامش برقرارشده .نت را وصل کنید دیگه !
ناشناس۱۱۷۹۲۱۹۱۴:۰۵:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۲۷
همه دستگیرشدگان رو گردن بزنید
ناشناس۱۱۷۹۲۳۵۱۴:۰۷:۲۳ ۱۳۹۸/۸/۲۷
نتیجه مماشات با اوباش می شه این
ناشناس۱۱۷۹۲۳۸۱۴:۰۷:۵۱ ۱۳۹۸/۸/۲۷
ما الان دو روزه کارامون مختل شده. نه دانلود مقاله ای نه چیزی ... خواهشا اینترنت زو وصل کنید
م م۱۱۷۹۶۹۹۱۵:۴۰:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۷
آقا بنزین 3500 کنید نت را وصل کنید
ناشناس۱۱۷۹۸۲۹۱۶:۱۰:۵۵ ۱۳۹۸/۸/۲۷
هوا سرد، اینترنت قطع،ماشین بی بنزین،راهش این نیست،.....پس راهش کدومه؟
امین۱۱۸۰۶۸۵۱۹:۱۸:۴۳ ۱۳۹۸/۸/۲۷
دلم برای اینستاگرام تنگ شده است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین