قوانینی که به کاهش وزن شما کمک می کنند

گروه سلامت الف،   3980826011

کاهش وزن یکی از مهمترین رویاهای بسیاری از افراد است. اما برخی از این افراد در مسیر کاهش وزن با مشکلاتی مواجه می شوند و نمی توانند به اندازه ای که انتظار دارند در این مسیر موفق باشند.

کارشناسان می گویند که یکی از مهمترین مواردی که به کاهش وزن افراد کمک می کند استفاده از روشهایی پایدار و مستمر است که وقفه ای نداشته باشند.

برای رسیدن به کاهش وزن پایدار به تکات زیر توجه کنید:

بطری آب را در همه جا حمل کنید

هیدراتاسیون بهترین دوست رژیم غذایی است. چرا؟ از آنجا که آب به جلوگیری از پرخوری کمک می کند ، متابولیسم شما را فرو می ریزد، نفخ را کاهش می دهد و مانع از مصرف سایر نوشیدنی های شیرین می وشد و در نتیجه صدها کالری برای شما ذخیره می کند. ما اغلب عطش را با گرسنگی اشتباه می گیریم ، بنابراین نوشیدن مقداری آب و ۲۰ دقیقه انتظار می تواند معده شما را پر کند و ممکن است اشتهای شما را نیز کاهش دهد و شما را از  پرخوری در صورتی که بدن به مواد غذایی برای سوخت نیاز ندارد ، در امان نگه دارد. نوشیدن آب برای بسیاری از فرآیندهای مهم متابولیک ، از جمله تولید انرژی سلولی و کمک به بدن شما در متابولیزه کردن چربی ذخیره شده بسیار حیاتی است.

به طور متوسط هر ​​آمریکایی روزانه ۱۴۰ کالری قند مصرف می کند. اگر همه این موارد را با آب جایگزین کنید ، می توانید در طول یک سال بیش از ۱۰ پوند وزن خود را کاهش دهید. طبق یک مطالعه روی ۱۷۳ زن دارای اضافه وزن ، کسانی که ۴ بار فنجان آب به رژیمهای غذایی روزانه خود اضافه کرده اند ، طی یک سال پنج پوند اضافی را از دست داده اند

محیط فعلی زندگی خود را متحول کنید

اولین قدم از دست دادن وزن موفق ، دستکاری در محیط روزمره زندگی شماست. یکی از بهترین راهها برای از بین بردن همه وسوسه ها از آشپزخانه شروع می شود و بهتر است میوه و سبزیجات تازه را جایگزین همه خوراکی های ناسالم کنید.  سعی کنید رادیکال های آزاد را وارد خوراکی های خود کنید و از فیبر و آنتی اکسیدان های بیشتری استفاده کنید. اگر عادت داشتید همیشه روی میز خود خوراکی و تنقلات بگذارید، این بار تنقلات را از روی میز جمع کرده و از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

یک روند مداوم را حفظ کنید

تلاش کنید از ابتدا تا انتهای روند کاهش وزن خود یک روند مداوم را حفظ کنید. درواقع سعی کنید مرتب رژیم و ورزش خود را متوقف نکنید. اگر قرار باشد مرتب کاهش وزن خود را با اختلال رو به رو کنید، نتیجه چندانی نخواهید گرفت. درست است که این موضوع اراده بسیاری می طلبد اما فراموش نکنید که اگر خود را تحت فشار می بینید شاید بهتر باشد با یک روانشناس مشورت کنید.

عناوین مرتبط

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. ترامپ از ایران تشکر کرد؛ مبادله زندانیان حاصل «یک مذاکره بسیار منصفانه» بود

  2. جهانگیری: تفاوت ما با دولت قبل در مبارزه با فساد است؛ هیچ خط قرمزی نداریم/ مردم باید باور داشته باشند که قوه قضائیه پاک است

  3. روحانی: بر اساس بودجه ۹۹ حقوق کارمندان و بازنشستگان ۱۵درصد افزایش می‌یابد/ بودجه سال آتی، بودجه استقامت است

  4. روغن ریخته‌ای که رییس جمهور نذر امامزاده کرد!...

  5. رستوران‌های عربستان مختلط شد

  6. روایت شاهدعینی از فرار مالیاتی پزشک پنجه طلا!

  7. ده چیز که برای اولین بار در عربستان باب شد

  8. بودجه ۹۹ بوی نفت نمی دهد

  9. آیا محسن لرستانی اعدام شد؟

  10. روند سقوط قدرت خرید کارمندان در سالهای اخیر+جدول

  11. واکنش کاربران به اولین اجرای مزدک میرزایی

  12. ترفند کارمند بانک در برابر اغتشاشگران + عکس

  13. حکم عجیب مشاور وزیر بهداشت برای پسرش + سند

  14. سازمان مبارزه با فساد تشکیل دهید...

  15. کاهش سهمیه ۳۰ درصدی ایثارگران در کنکور به ۵ درصد

  16. آغاز مصادره اموال مقامات فاسد ترکمنستان+ تصاویر

  17. لیلاز: مردم دیگر نگران قیمت بنزین نباشند

  18. صندلی اتوبوس‌های پایتخت فروشی می‌شود!

  19. تجمع پراکنده و ساختارشکنانه در چند دانشگاه تهران

  20. قایق‌های تندروی سپاه در نزدیکی ناو آبراهام لینکن

  21. نماینده مجلس: ممکن است نرخ بنزین دو هزار تومان شود/ دو نرخی بودن بنزین در بودجه ۹۹ حذف می‌شود

  22. زنگنه: کارت سوخت حذف نشده بود!/ علی مطهری: حوادث آبان را به گردن سلطنت‌طلبان نیندازیم/ علت‌ خنده‌های روحانی در جلسه بعد از گرانی بنزین

  23. ۳ دلیل روانی افزایش قیمت ارز

  24. خودتان راجع به این تصاویر قضاوت کنید!

  25. مطهری: عملکرد خوبی در مجلس داشتم/ نیاز زیادی به تبلیغات ندارم

آخرین عناوین