قوانینی که به کاهش وزن شما کمک می کنند

گروه سلامت الف،   3980826011

کاهش وزن یکی از مهمترین رویاهای بسیاری از افراد است. اما برخی از این افراد در مسیر کاهش وزن با مشکلاتی مواجه می شوند و نمی توانند به اندازه ای که انتظار دارند در این مسیر موفق باشند.

کارشناسان می گویند که یکی از مهمترین مواردی که به کاهش وزن افراد کمک می کند استفاده از روشهایی پایدار و مستمر است که وقفه ای نداشته باشند.

برای رسیدن به کاهش وزن پایدار به تکات زیر توجه کنید:

بطری آب را در همه جا حمل کنید

هیدراتاسیون بهترین دوست رژیم غذایی است. چرا؟ از آنجا که آب به جلوگیری از پرخوری کمک می کند ، متابولیسم شما را فرو می ریزد، نفخ را کاهش می دهد و مانع از مصرف سایر نوشیدنی های شیرین می وشد و در نتیجه صدها کالری برای شما ذخیره می کند. ما اغلب عطش را با گرسنگی اشتباه می گیریم ، بنابراین نوشیدن مقداری آب و ۲۰ دقیقه انتظار می تواند معده شما را پر کند و ممکن است اشتهای شما را نیز کاهش دهد و شما را از  پرخوری در صورتی که بدن به مواد غذایی برای سوخت نیاز ندارد ، در امان نگه دارد. نوشیدن آب برای بسیاری از فرآیندهای مهم متابولیک ، از جمله تولید انرژی سلولی و کمک به بدن شما در متابولیزه کردن چربی ذخیره شده بسیار حیاتی است.

به طور متوسط هر ​​آمریکایی روزانه ۱۴۰ کالری قند مصرف می کند. اگر همه این موارد را با آب جایگزین کنید ، می توانید در طول یک سال بیش از ۱۰ پوند وزن خود را کاهش دهید. طبق یک مطالعه روی ۱۷۳ زن دارای اضافه وزن ، کسانی که ۴ بار فنجان آب به رژیمهای غذایی روزانه خود اضافه کرده اند ، طی یک سال پنج پوند اضافی را از دست داده اند

محیط فعلی زندگی خود را متحول کنید

اولین قدم از دست دادن وزن موفق ، دستکاری در محیط روزمره زندگی شماست. یکی از بهترین راهها برای از بین بردن همه وسوسه ها از آشپزخانه شروع می شود و بهتر است میوه و سبزیجات تازه را جایگزین همه خوراکی های ناسالم کنید.  سعی کنید رادیکال های آزاد را وارد خوراکی های خود کنید و از فیبر و آنتی اکسیدان های بیشتری استفاده کنید. اگر عادت داشتید همیشه روی میز خود خوراکی و تنقلات بگذارید، این بار تنقلات را از روی میز جمع کرده و از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

یک روند مداوم را حفظ کنید

تلاش کنید از ابتدا تا انتهای روند کاهش وزن خود یک روند مداوم را حفظ کنید. درواقع سعی کنید مرتب رژیم و ورزش خود را متوقف نکنید. اگر قرار باشد مرتب کاهش وزن خود را با اختلال رو به رو کنید، نتیجه چندانی نخواهید گرفت. درست است که این موضوع اراده بسیاری می طلبد اما فراموش نکنید که اگر خود را تحت فشار می بینید شاید بهتر باشد با یک روانشناس مشورت کنید.

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جدول/ نرخ امروز طلا و سکه؛ دلار ترمز برید

    2. نماینده مجلس: آقای روحانی دیگر حرف نزنید؛ حرف‌تان مردم را عصبانی و بازار را به هم می‌‎ریزد/ هر روز یک سلطان جدید سبز می‌شود

    3. طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش تهران

    4. اشکهای یک تولید کننده ایرانی/ به دادم برسید/ جز عدالت هیچ نمی‌خواهم

    5. چرا مستند بی‌بی‌سی درباره جنگ مورد توجه قرار می‌گیرد؟

    6. اعتراض مشاورین املاک به دیوان عدالت اداری

    7. نیویورک تایمز: آمریکا نتوانست ایرانی ها را به زانو درآورد

    8. کمر خمیده نظام سلامت در موج سوم کرونا

    9. اوج بدسلیقه‌گی! / به بهانه ساخت تندیس‌هایی از سردار دلها

    10. آقای روحانی! انفعال را تجویز نکنید و این پنجره را ببندید

    11. واکنش نوری المالکی به یادداشت روزنامه کیهان

    12. سرقت وحشیانه ۳ مرد مسلح از یک زن در دزفول

    13. چرا مسکن ارزان نمی شود

    14. توضیح حسین شریعتمداری درباره یادداشتی پیرامون مواضع آیت الله سیستانی

    15. واکنش‌های داغ به یک مقاله

    16. انتقاد حسین شریعتمداری از آیت‌الله سیستانی

    17. انتقال پایتخت؛ تهران پیر همچنان مقاومت می کند

    18. آیا هنوز هم کسی نمی‌خواهد از آنها بپرسد که از کجا آورده‌اند؟

    19. به فکر معیشت این «ملت پیروز» باشید

    20. این حق مردم است 

    21. بازار بورس، بمانیم یا برویم؟

    22. استعفای روحانی راهگشاست یا راهی برای فرار؟

    23. ترمز قیمت دلار و سکه برید + جدول قیمت‌ها

    24. جهانگیری: فشار بر دولت جز افزایش مشکلات مردم دستاوردی ندارد/ دولت نمی‌تواند به تنهایی مسائل را حل کند

    25. قالیباف: سرپرست های خانوار برای خریدن کالای اساسی نباید شرمنده فرزندان شوند

    ابر آروان

    آخرین عناوین