نطق صریح نماینده قزوین علیه وزیر ارتباطات /آقای وزیر در خصوص قراردادهای تبلیغاتی و اسپانسری مالی  شفاف سازی کنید

گروه سیاسی الف،   3980716112 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

آقای جهرمی دغدغه شما حق الناس نیست، بلکه تغییر بازیگران اصلی اقتصاد دیجیتال و نشاندن مهره های خودتان و تیمتان بر سر چاه‌های درآمدی جدید فضای مجازی است. مگر به مکالمات تلفنی دسترسی دارید که از چند روز پیش خبر نطق امروز را داشتید و تمام تلاش خود را کردید که این اتفاق رخ ندهد؟

نطق صریح نماینده قزوین علیه وزیر ارتباطات /آقای وزیر در خصوص قراردادهای تبلیغاتی و اسپانسری مالی  شفاف سازی کنید

به گزارش  فارس، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز سه‌شنبه (16 مهر 98) پارلمان اظهارداشت: امروز باید از ضعف مدیرانی که اخلاق، ایمان و خدمت را به قربانگاه سیاست بازی‌های خود برده اند و از آن دستاویزی ساخته‌اند تا همیشه پشت میز مدیریت بمانند، بگویم. سخن می‌گویم و دشنام می‌خورم به امید آسودگی مردم، پیشرفت کشور و اعتلای نظام و گرنه سکوت و انفعال راحت‌ترین کار است.

وی افزود: امروز روی سخنم  با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است؛ آقای جهرمی! این روزها پیگیر بحث خدمات ارزش افزوده هستید، احسنت؛ می‌گویید در مقابل فیلترینگ ایستاده اید، دست مریزاد؛ بعد از فیلترینگ برای تعداد معدودی از افراد رسانه‌ای امکان برخورداری از اینترنت بدون فیلتر فراهم کردید؛ بسیار عالی، اما آقای وزیر چرا افراد مشخص که خبرهای تعیین شده از سوی مجموعه شما را پوشش گسترده می‌دهند از این امکان برخوردار هستند؟ جنابعالی که فریاد عدالتخواهیتان گوش فلک را پر کرده، چرا این امکان را به صورت شفاف و بدون پیش شرط برای همه اهالی مطبوعات فراهم نکرده و نمی کنید؟

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چرا باید به محض انتقاد اصولی از حضرتعالی، افرادی با نقاب های رنگارنگ در فضای سایبری گسیل شوند تا هر صدا و نقدی را با توهین و تهمت و افترا خفه کنند؟ چرا باید آنکه سال‌ها صادقانه در عرصه رسانه کار می‌کند با هزاران مشکل مالی معیشتی رو‌به‌رو باشد و آن دیگری هر ماه با امکانات و خدمات و کارت‌های هدیه، مزد بی اخلاقی‌های خود را از جیب بیت المال بگیرد؟

زرآبادی ادامه داد: چرا باید وزیر دولتی که با شعار اخلاق و اعتدال روی کار آمده است، به جای فعالیت اصولی و زیربنایی و اقدام عملی برای توسعه زیرساختهای فناوری و ارتباطی کشور و مقابله عملیاتی با فساد، به دنبال تظاهر و سوء استفاده از بیت المال برای تبلیغ خود و سرکوب رسانه ای مخالفین و منتقدان و حفظ قدرتش باشد؟

وی گفت: امروز توئیتر آقای وزیر مملو از کارهای نمایشی آن‌هم در مورد مسائل شخصی است نه انتشار اطلاعات کلیدی و گزارش عملکرد وزارتخانه‌اش اما ای کاش هزینه این تبلیغات را از جیب خود پرداخت می کردید نه با پول وزارتخانه و اپراتورها. باید پرسید گردش آزاد اطلاعات این است؟ عاقبت اتاق شیشه ای این بود ؟ صداقت در رفتار و گفتار با مردم در کجای این عملکرد جای دارد؟

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: جنابعالی که این روزها شعارتان حق‌الناس است کمی هم در خصوص قراردادهای خرید خارجی هزاران میلیاردی در زیرساخت، همراه اول، مخابرات و رایتل توضیح بفرمایید. در خصوص قراردادهای تبلیغاتی و اسپانسری مالی  شفاف سازی کنید و از انتصابات و استخدام‌های فامیلی و گروهی خود در این شرکت‌ها توضیح بگوئید. در حالی که بهترین استعدادهای نخبه کشور بیکار هستند این استخدام‌ها به دستور چه کسی انجام شده است؟

زرآبادی در ادامه نطق خود خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب آقای رئیس جمهور! مگر شعارتان این نبود که بگذاریم شایستگان به ملت خدمت کنند و قرارمان این نبود که ناکارآمدان و بداخلاقان در خانه باشند؟ پس چرا با شروع دولت تدبیر و امید، فردی به عنوان قائم مقام وزیر کار و رئیس هیأت مدیره شستا منصوب می‌شود که مهره‌های نزدیک به خود را در هیأت مدیره رایتل قرار می‌دهد، رایتلی که معلوم نیست در آن چه مدیریتی صورت گرفته که با 3 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری به 1700 میلیارد زیان انباشته رسیده است.

وی تصریح کرد: آقای جهرمی می دانید که رایتل می بایست 1200 میلیارد سالانه به دولت حق درآمد پرداخت می‌کرد و 1400 میلیارد سالانه به تامین‌اجتماعی سود می داد، نگویید که نمی دانید این پول به بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی باید می رسید، که نرسید و یکسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تمام پیگیری‌ها تحقق نیافت.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما با این حجم از ناکارآمدی چند سال بعد همان مدیران پاداش مدیریتی می‌گیرند و مدیریت بزرگترین بنگاههای اقتصادی حوزه ICT و وزارت را  در دست می گیرند. احسنت به این همه لابی، چه خوب توانستید مدیران یک حوزه استراتژیک را در یک ساختمان مسکونی دور یکدیگر جمع کنید و در آنجا مسائل حیاتی را برای خود ببرید و بدوزید.

زرآبادی خطاب به وزیر ارتباطات بیان کرد: آقای جهرمی! حق‌الناس و بیت المال این پول های هزار میلیاردی است که باید با شفافیت در خصوص آن صحبت شود، جنگ توئیتری و ظاهری به راه انداخته اید که چه بشود؟ در خصوص انحصارطلبی و تبعیض و بی عدالتی به مردم گزارش دهید که به جای توئیت زدن چه اقدام عملی جدی داشته اید؟  

وی تصریح کرد: مگر خانم مینا مهرنوش مدیرعامل به زور مستعفی رایتل چه می‌خواست بگوید که شما تمام توان خود را گذاشتید تا یک‌ ماهه او را با فشار سیاسی و امنیتی برکنار کنید، مصوبه غیرقانونی سازمان تنظیم، فشار به وزیر کار، حمله سازمان یافته فضای مجازی و انواع و اقسام تهمت‌ها و افتراها و بازی با آبروی یک زن مومن، چه چیز را می خواهید از دید مردم و دستگاه‌های نظارتی پنهان کنید؟

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه اظهارداشت: از امکان افشای چه موضوعاتی می ترسیدید که پروژه حذف را با سرعت و با استفاده از تمام ابزار ها کلید زدید؟ مگر برادر شما به خاطر حفظ وطن و ناموس این کشور در جبهه‌های حق علیه باطل شهید نشده‌اند؟ به راستی این است ادامه راه شهدا که آبروی یک زن مومن را که حرمتی چون کعبه دارد بازیچه مطامع خود قرار می دهید؟

زرآبادی ادامه داد: گفتید که خانم مهرنوش با دکترای اقتصاد و 15 سال سابقه فعالیت در حوزه ICT تخصص و تحصیلات کافی را ندارند، می شود پاسخ دهید که جنابعالی  بر اساس چه شایستگی و یا عملکرد مثبت یک شبه ره صدساله را در حوزه ICT طی کرده اید؟  

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: و اما یک جمله؛ آقای رئیس جمهور گفتید که وقتی تفنگ، پول و رسانه در اختیار یک نهاد باشد، فساد می آورد. امروز وزیر شما، با تجمیع پول، رسانه و ارتباطات سیاسی و امنیتی دهان رقبا و منتقدان خود را گاز انبری بسته است و الحق و النصاف خوب توانسته که مخالفین خود را خوار و خفیف و خراب کند. علی برکت الله.

زرآبادی ادامه داد: البته موضوعات بیشتری به همراه مستندات در حوزه مدیریت  ICT وجود دارد که در صورت عدم اصلاح فرآیندها قطعاً به مردم و رسانه ها گزارش و مستندات را ارائه خواهم داد.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۲۳۹۶۷۱۳:۵۳:۲۹ ۱۳۹۸/۷/۱۶
از اطلاعات سپاه و قوه قضاییه درخواست داریم به وضعیت وزارت ارتباطات رسیدگی کند
سلیم۱۱۲۳۹۸۳۱۳:۵۸:۱۷ ۱۳۹۸/۷/۱۶
قوه قضاییه ورود پیدا کند اگر حرف های این نماینده محترم درست است رسیدگی کند و متخلفین را مجازات کند اگر درست نیست با نماینده برخورد قانونی انجام گیرد نمیشه همه جا گفته شود که 1700 میلیارد تومن ازحقوق کارگران فلک زده این کشور صرف باندبازی و قدرت طلبی برخی ها شده احدالناسی هم جوابگو نباشد.
هوشیار۱۱۲۳۹۹۸۱۴:۰۷:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۱۶
وقتی وزیر مدیرعامل زن شرکت رایتل را برکنار کرد سینه چاکان دفاع از حقوق زنان جیک نزدند .حتما باید خودش رو برای استادیوم اتیش میزد تا ی حرفی بزنید؟؟؟
ناشناس۱۱۲۴۰۱۵۱۴:۱۹:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۱۶
آقای جهرمی هزینه های چند صد میلیاردی و زیان های 1000میلیاردی دوستان خود در رایتل را نمی بیند ولی هزینه چند پیامک در صورتحساب یک نفر را می بیند و آنرا حق الناس می داند!!!
sahatabar۱۱۲۴۰۴۹۱۴:۴۱:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۶
فارغ از صحت و سقم فرمایشات این نماینده محترم که قابل تحقیق و بررسی و البته پاسخگویی است، شجاعت و مسئولیت پذیری این نماینده محترم قابل تقدیر و ستایش است. بهتر است که همه نمایندگان شجاع باشند و در مقابل کژی ها ایستادگی کنند.
ناشناس۱۱۲۴۰۵۱۱۴:۴۲:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۱۶
جیغ بنفش علیه تیغ بنفش!!!!
ناشناس۱۱۲۴۵۳۶۰۰:۱۴:۴۷ ۱۳۹۸/۷/۱۷
نزدیک انتخاباته
ناشناس۱۱۲۴۵۶۳۰۱:۰۷:۴۷ ۱۳۹۸/۷/۱۷
دمت گرم هموطن میلیونها لایک نثارت
ناشناس۱۱۲۴۰۶۵۱۴:۵۲:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۱۶
احسن ، مرحبا
ناشناس۱۱۲۴۰۷۰۱۴:۵۶:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۱۶
دستمریزاد خانم زرآبادی...در مجلسی که نمایندگان اش تا کمر برای وزیر دولا می شوند چنین نطق روشنگرایانه ای جای تقدیر دارد...یکی نیست به وزیر بگه جای اینهمه شعار حق الناس دادن با یک راهکار فنی جلوی فعالیت های شرکت های VAS را بگیر...اینکه دم به دقیقه مثل دایی جان ناپلئون دشمن فرضی بسازی قانونی باهاشون برخورد کن...
ناشناس۱۱۲۴۰۷۷۱۵:۰۰:۳۴ ۱۳۹۸/۷/۱۶
چه عجب، یک شیر پیدا شد!
ناشناس۱۱۲۴۰۷۸۱۵:۰۰:۴۸ ۱۳۹۸/۷/۱۶
بهترین وزیر همین وزیر ارتباطاته
ناشناس۱۱۲۴۰۹۲۱۵:۰۹:۰۳ ۱۳۹۸/۷/۱۶
احسنت به شما شیر زن ! واقعا توصیف خوبی بود !! حق الناس حق الناس کردن وزیر فقط یک شعار تبلیغاتی است و بس . اقدامات خانم مهرنوش داشت عملکرد آقای صدری را زیر سوال می برد و ایشان یکی از دوستان شفیق آقای وزیر جوان است .
ناشناس۱۱۲۴۰۹۴۱۵:۰۹:۵۷ ۱۳۹۸/۷/۱۶
انتقاد خوبه ولی بدون سیاسی کاری، مؤدبانه، با سند و مدرک و محمترین موضوع انتقاد همراه با ارائه راهکار. اولا، ایشون قبلا و دولت های گذشته کجا بودن؟ دوما، وقتی انتقاد همراه توهین و تهمت و افترا باشه، تاثیر نداره سومأ، قانونه که رئیس اپراتورها باید تحصیلات مرتبط داشته باشن، خانم نماینده زحمت بکشن و قانون رو تغییر بدن. با جار و جنجال و هیاهو، هیچ کاری درست پیش نمیره. ایشالا همه عاقبت بخیر بشیم
عجب۱۱۲۴۱۰۸۱۵:۲۲:۰۸ ۱۳۹۸/۷/۱۶
دقیقا مشخصه ناراحته که چرا جهرمی بین جوان ها زیاد طرفدار داره از الان شروع کردن به کوبیدن افرادی‌ که تو جناح مخالف یکم محبوبیت دارن برای اینکه کاندید ریاست جمهوری نشن
مورد۱۱۲۴۱۱۱۱۵:۲۳:۵۸ ۱۳۹۸/۷/۱۶
حتی یک مورد درباره ضعف تو حوزه کاری وزیر نگفته همش داره میگه چرا وزیر بین مردم محبوب شده خوب شما هم پاسخگو باشین محبوب میشین دیگه ناراحتی نداره
علی 671۱۱۲۴۱۵۳۱۵:۵۶:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۱۶
آقای جهرمی کی شما به این زرنگی بودی و ما خبر نداشتیم .شما در بیان کلمات خودت زبان تندی نداشتی ولی قلمت بران بود .جواب بده که شما هم بله
ناشناس۱۱۲۴۱۸۸۱۶:۲۰:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۱۶
ظاهرا خیلی ها از این خدمات افزوده داشتن سود می بردن الان دادشون در اومده!
ناشناس۱۱۲۴۳۱۹۱۹:۰۶:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۶
اظهارات وزیر ارتباطات منافع خیلی ها رو به خطر انداخته
ناشناس۱۱۲۴۳۳۱۱۹:۲۴:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۱۶
آفرین به این نماینده شیر دل
ناشناس۱۱۲۴۴۳۶۲۱:۴۷:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۶
اگر این گفته ها که از زبان یک نماینده مجلس گفته می شود صحت داشته باشد باید گفت عمق فاجعه خیلی زیاد است.یک وزیر به راحتی تمام این همه تخلف می کند .دوران فساد و بزن و در رو گذشته است.قوه قضائیه باید ورود پیدا کند.با دزد دزد گفتن دزد پیدا نمی شود. باید قاطع عمل کرد.فشار تحریم ها را باید همه بکشند. نه اینکه برای قشر خاصی نه تنها بد شده بلکه عالی هم شده .کاسبان تحریم .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    22. یک سیلی برای تنبیه

    23. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

    24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

    25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    آخرین عناوین