جدول/ آخرین قیمت تلفن همراه در بازار

  3980630058 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

جدول/ آخرین قیمت تلفن همراه در بازار
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن‌های همراه با ابعاد کوچک خود، آنقدر امکانات، ویژگی‌ها و اطلاعات مختلف، متنوع و کارآمدی را در خود جای داده‌اند که عدم استفاده از آن‌ها را غیر ممکن می‌سازد، در حال حاضر با توجه به گرانی تلفن‌های هوشمند، همچنان بازار این دسته از محصولات از رونق نیفتاده و مانند سابق هر روزه تعدادی زیادی برای خرید تلفن همراه، به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۳۰ شهریور نگاهی بیندازیم. تمامی قیمت‌ها به تومان است.
 
***شرکت سامسونگ

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام دهمین نسخه سری گلکسی نوت نیز معرفی و به بازار آمد، پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ از نمایشگر باکیفیت ۶.۳ اینچی داینامیک آمولد بهره می‌برد که در بالای آن یک حفره کوچک برای دوربین سلفی ایجاد شده، پردازنده این مدل اسنپدرگون ۸۵۵ بوده و مقدار حافظه رم ۸ گیگابایت به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، برای انجام هر پردازش سنگینی کافی خواهد بود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

شرکت هوآوی

شرکت هوآوی در ۱۰ سال گذشته رشد بسیار خوبی در بازار تلفن همراه داشت و در سال گذشته با معرفی مدل‌های قدرتمند مانند میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو توانست از سد اپل عبور کند و به دومین شرکت برتر در حوزه تلفن‌های همراه تبدیل شود. این شرکت همچنین مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده زیادی دارد که علاوه بر مشخصات فنی مطلوب از قیمت مناسبی بهره می‌برند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

شرکت اپل

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار می‌گردد که در این راه بسیار موفق هم بوده است.  در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

شرکت شیائومی

شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

شرکت نوکیا

اگر به‌دنبال یک مدل میان‌رده با کیفیت هستید، تولیدات فعلی نوکیا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. نوکیا در محصولات خود از پردازنده ساخت شرکت کوالکام استفاده می‌کند که نیازی به تعریف ندارد و کاملا شناخته شده هستند. از طرفی اختصاص مقدار حافظه مناسب،  نمایشگر بزرگ و دوربین با کیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های مدل‌های فعلی نوکیا محسوب می‌شود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

شرکت ال‌جی

شرکت ال‌جی در کنار تولید محصولات متنوع خود بخش تلفن هوشمند فعالی دارد که هرساله مدل‌های زیادی را روانه بازار می‌کند، این شرکت همواره تلاش می‌کند همراه با فناوری پیش‌رود و به همین دلیل به تازگی از مدل 5G خود نیز رونمایی کرده که تا چند وقت دیگر به بازار خواهد آمد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

شرکت وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانست به زودی خود را در این کشور مطرح سازد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

شرکت سونی

سونی نیز چندین مدل جدید و قدیمی در بازار ایران دارد که البته مدل‌های آن کمی محدود است و تنوع پایین‌تری نسبت به دیگر برند‌ها دارد، مدل‌های سونی از کیفیت خوبی برخوردارند و طرفداران مخصوص به خود را دارند. با ورود پرچمداران جدید این شرکت به بازار ایران می‌توان برروی فروش بالا و افزایش مدل‌های سونی در ایران امیدوار بود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

شرکت اچ‌تی‌سی

شرکت اچ‌تی‌سی در گذشته یکی از برترین برندهای بازار تلفن همراه محسوب می‌شد اما حال وضعیت مطلوبی ندارد، البته مدل‌های تولیدی این شرکت همچنان دارای کیفیت مناسبی هستند اما با مطرح شدن شرکت‌های چینی، حضور اچ‌تی‌سی همانند نوکیا، ال‌جی و سونی در بازار تلفن هوشمند کاهش پیدا کرده است. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

شرکت جی‌ال‌ایکس

جی‌ال‌ایکس تنها برند ایرانی فعال در بازار تلفن همراه است و به حمایت خریداران نیاز دارد، این شرکت تولیدات خود را در سطح میان‌رده و با استفاده از قطعات مطلوب به بازار ارائه می‌دهد، یکی از ویژگی‌های مهم مدل‌های جی‌ال‌ایکس قیمت ارزان‌تر نسبت به رقبا است که می‌تواند در فروش این مدل‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۳۰ شهریور) + جدول

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۰۲۶۰۷۲۳:۴۴:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۳۰
گوشی های جی ال ایکس که موجود نیستند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین