پناهیان: برخی نمایندگان تهمت‌های رذیلانه می‌زنند/ دلیل اصرار روحانی بر مذاکره با آمریکا چیست؟

گروه سیاسی الف،   3980624158 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه با بیان اینکه ابزار کار تبلیغاتی رسانه های معاند و منافق با تمسخر، استهزا و سرزنش مخاطبان همراه است تا آنان را تسلیم خود کنند، گفت : بنده درباره برخی نمایندگان اجمالا می دانستم که آنان مواضع دیگری دارند ولی فکر نمی کردم اینقدر رذیلانه بتوانند تهمت بزنند.

پناهیان: برخی نمایندگان تهمت‌های رذیلانه می‌زنند/ دلیل اصرار روحانی بر مذاکره با آمریکا چیست؟

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت دهه دوم ماه محرم الحرام در دانشگاه هنر برگزار شد، گفت: در انتقال پیام توجه به صحت پیام کافی نیست بلکه به نحوه انتقال پیام نیز باید توجه شود.

وی افزود: توجه به نحوه انتقال پیام به این خاطر نیست که بتوانیم در مخاطب اثر گذاشته و با جذب مخاطب را در برابر حق تسلیم کنیم؛ متاسفانه امروزه در تبلیغات پیام به گونه ای منتقل می شود که در مخاطب تاثیر داشته باشد، این نوع انتقال پیام نوعا با روش های ناصواب همراه است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه تبلیغ، شغل انبیای الهی است و این نشان می دهد که امر تبلیغ کار راحتی نیست، ابراز کرد: کسانی که در امر تبلیغ توانایی ندارند و یا دچار بازی سیاسی می شوند از امر تبلیغ معاف هستند زیرا کار تبلیغ دقت فراوانی می خواهد.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه ادامه داد: بنابراین هدف مبلغ دین به روش صحیح تاثیر گذاری در مخاطب نیست زیرا اگر غیر از این بود پیامبراکرم(ص) می توانستند با معجزات گوناگون در قلوب انسان ها تاثیر گذاشته و آنان را هدایت کنند.

مبلغان در امر تبلیغ مخاطبان را به تفکر وادار کنند

وی درباره روش صحیح تبلیغ، گفت: در امر تبلیغ پیام باید به گونه ای به مخاطب انتقال داده شود که او را به تفکر وادار کند و مخاطب به گونه جذب نشود که مسلوب الاختیار شود؛ بنابراین مبلغ در کنار جاذبه باید دافعه مثبت نیز داشته باشد، مراد از دافعه بیان حقایقی است که بعضا برای مخاطب تلخ به نظر می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: در امر تبلیغ تاثیرگذاری پیام مطلق نیست بلکه پیام باید در راستای استقلال، شکوفایی و به تفکر واداشتن مخاطب صورت بپذیرد. طبق صریح آیات قرآن کریم؛ اگر خداوند بخواهد همه انسان ها را هدایت می کند، تنها حضرت حق به درون همه انسان ها آگاهی دارد.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه استفاده از هر نوع ابزار برای امر تبلیغ را توهین به مخاطب بیان کرد و گفت: بعضی فیلمسازان در فیلم های معنوی برای اینکه بتوانند در مخاطبان تاثیر گذار باشند در فیلم خود یک معجزه را به نمایش می گذارند.

مقصود حضرت امام از جریان فکری لیبرال کدام جریان بود؟

وی با اشاره به اینکه حضرت امام سال پایانی عمر مبارکشان درخصوص لیبرال‌ها و اسلام ناب و اسلام آمریکایی بسیار صحبت فرمودند، اظهار داشت: ما باید بدانیم منظور و مقصود حضرت امام در آن دوران اشاره به چه کسانی و مربوط به کدام جریان فکری موجود می شد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز در این سالهای اخیر به شجاعت امام راحل دربرابر دشمنان بسیار تاکید دارند؛ در روش تبلیغ صحیح مبلغ اصراری به پذیرش پیام ندارد و تنها با یک اشاره مخاطب را به فکر کردن وادار می کند.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه با بیان اینکه ابزار کار تبلیغاتی رسانه های معاند و منافق با تمسخر، استهزا و سرزنش مخاطبان همراه است تا آنان را تسلیم خود کنند، ابراز کرد: بنده درباره برخی نمایندگان اجمالا می دانستم که آنان مواضع دیگری دارند ولی فکر نمی کردم اینقدر رذیلانه بتوانند تهمت بزنند.

وی با اشاره به اینکه دوقطبی سازی سیاستی صهیونیستی است، عنوان کرد: بیش از یک قرن است که صهیوینست ها در بسیاری از کشورهای جهان با ایجاد دوقطبی سازی آن کشورها را اداره می کنند؛ آنان با راه اندازی جنگ احزاب مانع روشن شدن حقیقت برای ملت ها می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: خداوند کسانی را که به دوقطبی سازی دروغین دامن می زنند لعنت کند؛ امروز افراد زیادی مرعوب شانتاژ رسانه‌ها و بی‌بی سی چی‌هایی هستند که حقگویان را متهم و خود نیز از حقگویی اجتناب می کنند.

دلیل اصرار ورزیدن رییس جمهور به مذاکره با آمریکا چیست؟

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه با طرح این سوال و خطاب قرار دادن آقای رییس جمهور، اظهار داشت: شما مسؤولان به چه دلیلی می خواهید با آمریکا گفتگو و مذاکره کنید؟ آیا به دنبال منافع ملت هستید؟ اگر منافع ملت برعکس تامین شود چه؟؛ متاسفانه مسؤولان اصلا حاضر به شنیدن این سخنان نیستند و تنها به فحش دادن و ناسزاگویی اقدام می کنند.

وی افزود: فکر نمی کنم آقای رییس جمهور که بر مذاکره تاکید دارد از این مهم که مذاکره نتیجه نخواهد داشت بی اطلاع باشد، چون خودشان در چند تجربه مشاهده کرده که مذاکره فایده نداشته است، اینکه به ملت اینگونه می گوید و در بزنگاه به مذاکره تاکید دارد دلیلش کاملا واضع است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: زمانی که ترامپ برای مصرف داخلی کشورش در همه عرصه های بین المللی شکست خورده و نیاز دارد که یک علامت چراغ سبز برای مذاکره دریافت کند تا در دوره دوم انتخابات از آن بهره ببرد معلوم نیست چرا آقای روحانی در این بحبوحه دم از مذاکره می زند تا به نفع ترامپ تمام شود.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه اضافه کرد: امروز همه می دانند که تنها مقاومت اثر دارد پس رییس جمهوری با اینکه انسان ساده ای نیست منفعلانه عمل می کند؛ انسان اگر ساده نباشد و از مذاکره دم بزند باید دلیلی داشت و آن را یافت.

وی در ادامه بیان داشت: جامعه امروز ما باید به جایی برسد که کسی نتواند آن را فریب دهد و در آن جنگ روانی راه بیاندازد؛ تمام دستگاه تبلیغاتی صهیونیستی امروز در فرانسه جمع شدند تا با فریب فرانسویان را آرام کنند ولی نمی توانند چون مردم فرانسه دیگر فریب کاران و دروغگویان را نمی خورند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: این برای مردم سوال است که آیا سیاسیون ما نمی دانند مذاکره با دشمن منفعتی برای ملت ندارد؟ البته ماامیدوار هستیم که ندانند هر چند برخی از آنان در زمینه فریب و اغوای ملت دوره های متعدد دیدند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۹۴۱۰۰۱۶:۲۹:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۲۴
پس بگو چرا با ادبیات تند خطاب قرار دادی چون گوش شنوایی نبود و برای همین با تندی حرف زدی
ناشناس۱۰۹۴۱۰۲۱۶:۳۰:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۲۴
رذیلانه تهمت زدن برای همه بد است اقای پناهیان.
ناشناس۱۰۹۴۱۰۴۱۶:۳۲:۰۵ ۱۳۹۸/۶/۲۴
روزی از وزیرش پرسیدن ایا باز برجام را امضا می کنی فرمودن بله شما ته ماجرا بخوانید در این دولت.... عوض این که بگویند که ما بهتر توافق می کردیم و یا اگر می دانستیم این کار را می کردن توافق نمی کردیم
ناشناس۱۰۹۴۱۲۵۱۶:۴۶:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۲۴
کاش هر کسی در زمینه تخصصی خود نظر میداد ، ایشان چه اشرافی به وضعیت اقتصادی مملکت دارند ، خوش و خرم دارند با سبک دلخواهشان زندگی میکنند و دغدغه ای ندارند .
ناشناس۱۰۹۴۱۴۰۱۷:۰۱:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۲۴
شفافیت نمایندگان درست ما هم قبول داریم. ولی حاج آقا نمی شه ما هم یک مدرسه علمیه داشته باشیم و مدرسه غیر انتفاعی هم بزنیم؟ اونوقت ما هم مخالف مذاکره می شیم
ناشناس۱۰۹۴۱۶۱۱۷:۱۸:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۲۴
احسنت
ناشناس۱۰۹۴۱۹۵۱۷:۵۱:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۲۴
روحانی منتخب 24 میلیون نفر می باشد و طبق قانون رئیس جمهور کشور ایران روحانی نره مذاکره نکنه شما رو بفرسته؟ هر وقت پونصد هزار رای داشتی میتونی حرفی واسه گفتن داشته باشی
ناشناس۱۰۹۴۲۱۸۱۸:۱۳:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۲۴
چرا در این کشور هرکس بخودش اجازه می دهد در حیطه ای که در آن تخصصی ندارد وارد واظهارنظر کند؟؟!!!
ناشناس۱۰۹۴۳۱۲۱۹:۳۶:۳۹ ۱۳۹۸/۶/۲۴
این دولت و این مجلس صلاحیت و کفایت و قابلیت و اهلیت اداره‌ی کشور را ندارند __________________
ناشناس۱۰۹۴۳۱۴۱۹:۳۶:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۲۴
حق با جناب پناهیان است
ناشناس۱۰۹۴۳۱۵۱۹:۳۷:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۲۴
مذاکره تنها و آخرین راه نجات غرب طلبهاست
ناشناس۱۰۹۴۳۱۶۱۹:۳۸:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۲۴
ایشون نماینده چه گروه آدمی هستند که تریبون دارند و افاضه فضل میکنند؟؟!!
ناشناس۱۰۹۴۳۳۸۱۹:۵۹:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۲۴
دلیل اصرار شما بر مخالفت با مذاکره با آمریکا چیست؟
ناشناس۱۰۹۴۳۷۲۲۰:۳۴:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۲۴
ابتدا خسارات برجام بدفرجام را تسویه کنند بعدا"دم از مذاکره مجدد بزنند !
ناشناس۱۰۹۴۳۷۳۲۰:۳۶:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۲۴
نمایندگانی که به باند های قدرت و ثروت متصل هستن مخالف شفافیت مجلس هستند و تهمت های رذیلانه می زنند .
ناشناس۱۰۹۴۴۶۲۲۱:۵۶:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۲۴
از اول معلوم ترس شما و جناحتان از چیست!
ناشناس۱۰۹۴۶۰۸۰۱:۱۸:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۲۵
پیام باید به زعم شما همراه با توهین و فحاشی باشد در غیر اینصورت اثر نمی کند !
لامعي۱۰۹۴۶۶۴۰۴:۳۸:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۲۵
حرفهاي خيلي خيلي بدي است. مذاكره در اين شرايط خوب نيست ولي اينطور صحبت كردن هم اصلا خوب نيست
ناشناس۱۰۹۴۶۸۵۰۶:۴۷:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۲۵
مذاکره بهتره....
ناشناس۱۰۹۴۷۱۰۰۷:۴۰:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۲۵
وقتی مجبور شوی مذاکره خواهی کرد مثل قطعنامه 598 . پارسال مذاکره نکردی امسال مجبور خواهید شد امسال مذاکره نکنید سال بعد این وسط هم مردم له می شوند.
ناشناس۱۰۹۴۷۹۵۰۸:۴۸:۱۵ ۱۳۹۸/۶/۲۵
اصرار شما برای مذاکره نکردن چه دلیلی داره؟!!!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین