ادعا‌های برادر میترا استاد علیه نجفی: او سابقه عقد موقت با زنان دیگر هم داشته/ خواهرم با پی بردن به خیانت‌ها با او درگیری داشت/ میترا را به مرگ تهدید کرده بود

گروه حوادث الف،   3980320111 ۷۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

پرونده محمدعلی نجفی در حالی برای محاکمه به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده که برادر مقتول مدعی است خیانت‌های متهم به قتل دلیل اختلاف خواهرش با شهردار اسبق تهران است.

ادعا‌های برادر میترا استاد علیه نجفی: او سابقه عقد موقت با زنان دیگر هم داشته/ خواهرم با پی بردن به خیانت‌ها با او درگیری داشت/ میترا را به مرگ تهدید کرده بود

روزنامه جام جم نوشت: دیروز مسعود، برادر میترا استاد برای پیگیری شکایت از یکی از وکلای محمدعلی نجفی در دادسرای جنایی تهران حاضر شد. او  گفت: یکی از وکلای متهم مدعی شده خواهرم مهدور الدم است و به پیامبر اسلام اعتقادی ندارد که این موضوع کذب محض بوده و به همین خاطر از وکیل مورد نظر شکایت کرده‌ایم و برای پیگیری آن به دادسرای جنایی آمده‌ام.

وی در ادامه ادعا‌های تأیید نشده جدیدی را مطرح کرد که می‌تواند در روند رسیدگی به پرونده تأثیرگذار باشد و پرونده محمدعلی نجفی را وارد فاز جدیدی کند.

مسعود استاد ادامه داد: آن‌طور که من می‌دانم، شهردار اسبق تهران علاوه بر ازدواج اولش، سابقه عقد موقت با زنان دیگر را هم داشت و در برابر آن، برای زنان خودرو خریده بود. زمانی که به عنوان کارشناس در زمان شهردار بودن نجفی در شهرداری کار می‌کرد خانم جوانی نزدم آمدو گفت که از کارمندان شهرداری است و نجفی با او مدتی در ارتباط بوده و وی را اغفال کرده است. همین باعث شده که برای زندگی او مشکلاتی به وجود بیاید و بعد از آن‌که نجفی از او جدا شده، این زن حتی تصمیم گرفته بود مقابل شهرداری برود و خودش را آتش بزند.

برادر میترا استاد ادامه داد: ماجرا را به خواهرم گفتم و او نیز به‌شدت از شنیدن این موضوع ناراحت شد. حتی با آن خانم ملاقات کرده و حرف زدیم که او از تصمیم‌اش برای خودکشی و آتش زدن خود مقابل شهرداری منصرف شد. زمانی که شهردار اسبق به اتهام قتل بازداشت شد، این خانم را به دادسرا معرفی کردیم که او در دادسرای جنایی حاضر شد و مورد تحقیقات قرار گرفت و اظهارات او ثبت شد.

مرد جوان افزود: خواهرم یک فایل صوتی داشت و حتی نسخه‌ای از آن را به من داده بود که نشان می‌داد، شوهرش به همسر اول خود گفته بود، چون ده سال است که با هم هیچ گونه ارتباطی در زندگی نداریم، طلاق بگیرند تا دوباره ازدواج کند. خواهرم با پی بردن به خیانت‌های شوهرش با او درگیری و مشاجره داشت. او حتی شب قبل از مرگش با من درباره همین موضوع و موضوعات دیگر حرف زد و گفت که روز بعد با رسانه‌ای قرار مصاحبه دارد و می‌خواهد موضوع خیانت‌های شوهرش و چند نفراز دوستان او که در زندگی شان خیانت‌هایی داشته اند را همراه موضوعاتی دیگر افشا کند که به قتل رسید.

مسعود استاد در ادامه گفت: چند وقت قبل از قتل، خواهرم هنگام بررسی مدارک شوهرش در خانه برگه‌ای یافته بود که شماره تلفن خانمی از اقواممان در آن نوشته شده و علامت سوالی در کنار آن گذاشته شده بود. زمانی که خواهرم به او گفته بود تو چه ارتباطی با شماره تلفن این خانم داری؟ شوهرش مدعی شده که می‌خواهم پرینت مکالمات او را بگیرم. حتی شب قبل از مرگش هم درباره همین شماره تلفن و دعوایی که با شوهرش داشت، برایم حرف زد.

وی ادامه داد: دامادمان املاک و خودرویی به نامش نبود. او خانه‌ای در ولنجک، ویلایی در آینه‌ورزان و خودروی لکسوسش را به نام دخترش کرده بود و چیزی به نام خودش نبود که بخواهد مهریه خواهرم را بپردازد.

متهم به قتل به‌جز یک سیمکارت، سیمکارت دیگری نداشت و شایعاتی که گفته شده بود ۱۱ سیمکارت داشته و همه را خواهرم شکسته، دروغ است. یک‌بار یک تلفن همراه برای خواهرم خریدم که پول آن را شوهرش پرداخت، اما سه روز بعد درجریان درگیری، نجفی آن را شکست.

برادر مقتول به تهدید‌های خواهرش از سوی نجفی اشاره کرد و ادامه داد: بعداز مرگ خواهرم، از طریق خواهر دیگرم متوجه شدم که نجفی چند بار در جریان درگیری که با میترا داشته با سلاحی که در خانه بوده او را به مرگ تهدید کرده بود. حتی او را کتک زده بود که مدارک پزشکی‌اش موجود است.

وی درباره وضعیت پسر مقتول هم گفت: خواهرزاده‌ام مهیار از زمانی که جسد مادرش را در وان حمام دیده به‌شدت شوکه شده و از همه چیز وحشت دارد.

خواهرم همیشه به من می‌گفت اگر اتفاقی برای او افتاد از پسرش نگهداری کنم، بنابراین از او نگهداری می‌کنم. قرار است دادگاهی علنی برگزار شود و در آنجا من و خانواده‌ام ناگفته‌های این پرونده را می‌گوییم و در آنجا نیز برای متهم قصاص می‌خواهیم.

​​​​​​​ادعا‌هایی که هنوز تأیید نشده

این ادعا‌ها درحالی مطرح شده که تاکنون مسؤولان رسیدگی به پرونده به این موارد اشاره‌ای نکرده‌اند و برادر مقتول اسناد یا مدارکی که نشان از صحت ادعاهایش داشته باشد به خبرنگاران ارائه نکرد و مدعی شده در جلسه محاکمه افشاگری خواهد کرد.

محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران متهم است هفتم خرداد امسال همسردوم خود به نام میترا استاد را در جریان درگیری و اختلاف خانوادگی در طبقه هفتم برج آرمیتا در محله سعادت‌آباد تهران با شلیک گلوله از پای درآورد. نجفی ده ساعت بعد از قتل خود را تسلیم پلیس کرد و به کشتن همسر دومش به‌خاطر اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۴۵۰۰۴۱۲:۵۳:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
به به کلاغ کوچولو رو هم دوستان پرنده باز فعال کردن!!
مهران۹۴۵۰۷۴۱۳:۰۹:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اوج اخلاق و منش شما و دوستان هم حزبیتون رو داریم میبینیم با همین پیام ، طرف رو کشتن به مقتول تهمت فحشا زدن و حالا اگر کسی جواب توهین به مقتول را بدهد به خانوادش هم توهین میکنید
ناشناس۹۴۵۲۲۷۱۳:۵۶:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۲۰
برای نجفی متاسفم. احیانا کرباسچی و محسن هاشمی هم از سوابق او آگاه هستند. مردی ضعیف النفس که ظاهرش سراغی از باطنش نمی دهد.
ناشناس۹۴۵۴۸۲۱۵:۲۹:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
کل این ماجرا ساختگی و سناریو است برای سرگرم کردن مردم که از حواشی مسله جنگ با امریکا و گرانی ذهن های آنان مشغول شود یک چیزی شبیه .. بازی شده و افراد شرکت کننده دارن میگن عجب ساده دلان دلخجسته ای
ناشناس۹۴۵۹۳۸۱۸:۰۶:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
بوالهوس
ناشناس۹۴۵۰۸۱۱۳:۱۲:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۲۰
ای کاش اون موقع که باید مراقب آبجیتون بودی مراقبت می کردی که با یک ادم متاهل که اندازه باباش هست نپره
حسن۹۴۵۴۲۶۱۵:۱۱:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
یعنی از نظر ایشون فقط خواهرشون حق داشتند که وارد زندگی یک مرد متاهل بشوند؟
امیر۹۴۵۱۴۶۱۳:۳۲:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
هر چیزی و کسی که افشا گری جناح سیاسی شما رو بکنه پرستو و کلاغه . بوی گند این افتضاح بدتر از اونه که با ادکلن پرستو بودن مقتول از بین بره
ناشناس۹۴۵۲۲۸۱۳:۵۷:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
سئوال برات پیش نیامد فایل صوتی مکالمه نجفی و همسرش چطور دست این آقاست؟! این مکالمه چگونه شنود و ضبط شده، خصوصا اگر مکالمه حضوری بوده باشد، خود قاتل ضبط کرده و در اختیار همسر دوم قرار داده تا بابت شکستن تلفن دلجویی کند؟! یا همسر اول اینکار را کرده چون همسر دوم هم سن و سال دخترش بوده و گفته شادش کند؟!
ناشناس۹۴۵۵۷۸۱۵:۵۹:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۲۰
والله نمیدونم اینآقای استاد درجایی گفتند که خواهرشون وقتی همسر نجفی شدند که مریض و علیل و بیمار بودند آخه علیل و مریض ..؟..
ناشناس۹۴۵۶۲۵۱۶:۱۵:۲۷ ۱۳۹۸/۳/۲۰
حق داری مزدور اسلاحتلب ...چون کارتون تموم شد
ناشناس۹۴۶۲۲۳۲۱:۴۶:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
چقدر فرهنگ .. معلومه ، خواهرش هم اگر انصاف داشت نمیومد مثل .. بیفته روی زندگی یه مردی که 32 سال ازش بزرگتره اونوقت اونقدر ..بازی دربیاره که نجفی مجبوربشه باهاش ازدواج کنه. اصلا" عملکرد خواهرش و حرفهایی که الان میزنه قابل دفاع نیست.
ناشناس۹۴۶۴۴۳۰۰:۴۴:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۲۱
اینا دیگه حرف زیادیه!!
ناشناس۹۴۵۰۰۵۱۲:۵۳:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
انسانیت مرده است هر دو طرف مقصر هستند و این به اصطلاح برادر که با پارتی همین متهم به قتل سر کار رفته باید اول ضمن عذرخواهی استعفا دهد و تمام حقوق و مزایای گرفته اش را عودت دهد کلا داغون هستیم از هر نظر
ناشناس۹۴۶۳۹۱۰۰:۰۲:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۲۱
.. چرا باید به جای شایستگی ملاک سر کار رفتن رابطه ورانت باشدبوی فساده میاد فسادی فراگیر
ناشناس۹۴۵۰۱۵۱۲:۵۵:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۲۰
داداش پرستو قاطی کرد !
ناشناس۹۴۵۴۱۹۱۵:۰۸:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اصلاحطلبا چه اصراری دارند برای نابودی آخرت خودشون تا دنیای یه هم حزبیشون رو آباد کنن که نمیکنن!!!تهمت به اون خانم رو با چه ادله عقلی و اخلاقی و دینی توجیه میکنید؟
ناشناس۹۴۵۷۵۲۱۶:۵۳:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
چنین اصراری وجود ندارد. از پیام خوانندگان که نمی توانی نیت و گرایش سیاسی آنها را بدانی و البته از کجا معلوم دیگران با نام اصلاح طلبی چنین ننویسند. اگر دادگاه تشخیص داد نجفی اعدام شود خوب اعدام شود. کار خلاف قانون و انسانیت باید مجازات هم داشته باشد
ناشناس۹۴۶۰۲۲۱۸:۵۶:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۲۰
تهمت در کار نیست کار بدی نکرده پرستو بوده همین
ناشناس۹۴۵۰۱۶۱۲:۵۵:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۲۰
فقط قصاص قاتل می تواند مرهمی بر زخم خانواده مقتول و فرزندش باشد.
ناشناس۹۴۶۳۵۹۲۳:۳۶:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
مرحومه چطور یهو یه عالم صاحب پیدا کرد: پدر، مادر ، برادر غیرتی. همه اینها رو داشت و رفت زن یه مرد زن دار شد؟ خانواده داشت و رفت زن مردی شد که دخترش همسن خودش بود؟ این برادر سخنور و تحلیل گر موقعی که خواهرش داشت به زندگی خودش (و البته زندگی یکی دیگه) بد می زد کجا تشریف داشت که الان رگ گردنش زده بالا و هی می پره به این و اون؟
ناشناس۹۴۵۰۱۸۱۲:۵۵:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
هرجا سخن از فساد است نام اصلاحات می درخشد.
ناشناس۹۴۵۱۳۶۱۳:۲۹:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
ماشاالله رو نيست كه
ناشناس۹۴۵۷۰۱۱۶:۴۰:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
مشایی بقایی رحیمی و.... اصالاحاتی بودند نمی دونستیم؟
ناشناس۹۴۵۰۶۱۱۳:۰۴:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
شما اگر مراقب خواهرت بودی نمیزاشتی با یک اقایی همسن پدرش رابطه داشته باشه و بعد ازدواج کنه. ضمنا بد نیست چگونگی وارد شدن به سیستم شهرداری هم افشا کنی گل پسر
ناشناس۹۴۵۲۱۴۱۳:۵۲:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
دقیقا حالا یادش افتاده خواهر داره اونموقع که عکسای جلفش میومد بیرون کجا بودی
ناشناس۹۴۵۶۳۰۱۶:۱۷:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اون موقع فکر میکرده خوب یا بد خواهر داره با شوهر شرعی و قانونی‌ش زندگی میکنه و نباید دخالت کنه، ولی حالا میبینه عزیزش توسط نزدیکترین فرد زندگیش بی‌رحمانه به قتل رسیده و بدتر اینکه عوض رسوایی برای این پیرمرد هوس‌باز، با آبروی خواهرش داره بازی میشه
ناشناس۹۴۵۴۲۵۱۵:۱۰:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۲۰
کسی که گناه فردی را توجیح کند خودش نیز در آن گناه سهیم است
ناشناس۹۴۵۵۰۲۱۵:۳۵:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
خواهر ودختر خودت الان کجان ؟! شما مواظب خونواده خودت باش . یه حرفهایی میزنین خواهرش یه خانم مطلقه سی وپنج ساله بوده بایه بچه .بچه دوساله نبوده که براش تصمیم بگیرن
محمد۹۴۵۰۶۹۱۳:۰۸:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
بابا بیخیال این همه آبروی زنده و مرده رو نبرید
اصفهانی۹۴۵۰۷۰۱۳:۰۸:۲۱ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اقای استاد برادر مرحومه میترا استاد اولا عقدموقت خیانت نیست دوما چه اشکالی دارد کسی وسع مالی دارد بتواند خانم مطلقه دیگری را هم تحت پوشش قراردهد تا جامعه به فساد اخلاقی کشیده نشود سوما اگر خواهر مرحومه تان میدانست دکتر خیانت کرده ومیکند چرا دکتر میخواست طلاق بدهد از گرفتن طلاق صرف نظر میکرد؟ آیا عدم توافق طلاق خواهرت چشمداشت ویانقشه ای نبود؟ چهارما چرا نمیگویید خواهرم ازنظر...مشکل داشت حتی با شوهرسابقش ..
ناشناس۹۴۵۰۷۶۱۳:۰۹:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
الله اعلم.. قضاوت نکنیم علیه هیچ یک از طرفین ماجرا
ناشناس۹۴۵۰۷۸۱۳:۱۰:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
نجفی اصلاح طلب بوده یا افساد طلب ؟؟؟؟؟ ارتباط با چند زن به طور همزمان معنایش فساد است.
ناشناس۹۴۵۸۱۹۱۷:۱۲:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اگر صیغه کرده حلال است
ناشناس۹۴۵۰۸۷۱۳:۱۳:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
هردم از این باغ نجفی و اصلاحات بری می رسد !!!
ناشناس۹۴۵۰۹۸۱۳:۱۷:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
خوب زنی که مخفیانه وبدون رضایت زن اول وارد زندگی اومی شود یعنی به زن اول خیانت شده پس انتظار داشته باشد که زنان دیگری به همین طریق وارد زندگی او شوند وبه قول خودش به او خیانت شود
ناشناس۹۴۶۱۱۵۲۰:۰۲:۱۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
رضایت زن اول واسه چی؟ دوم این که مخفیانه بودنش رو از کجا می دونید؟
ناشناس۹۴۵۱۳۵۱۳:۲۸:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اقا مسعود رگ غيرتت اون موقع بايد بيرون ميزد كه خواهرت داشت زن مردى همسن پدرش ميشد
ناشناس۹۴۵۴۰۰۱۵:۰۳:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۲۰
هر زنی اختیار دارد با هر کسی میخواهد ازدواج کند آخه این چه منطقیه !؟ بعد هم آیا این دلیل می شود که فردی اسلحه بردارد و کسی را بکشد و جنایت مرتکب شود و بعد هم آنرا توجیح کند!!؟
جواد۹۴۵۱۵۹۱۳:۳۴:۵۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
خوبه خود مرحومه یکی از همان نسوان بوده
ناشناس۹۴۵۱۸۳۱۳:۴۳:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۲۰
ازدواج موقت حق مسلمه مرد شیعه است درست مثل مهریه و نفقه که حق زنه.هر وقت زنها از این امتیازات کوتاه اومدن ما هم صیغه رو ممنوع خواهیم کرد
ناشناس۹۴۵۴۶۸۱۵:۲۶:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
مردان بايد كوتاه بيان. ما زنان كه مخالفتي با حقوق برابر نداريم.
ناشناس۹۴۶۲۹۷۲۲:۴۱:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
مشکلی با حقوق برابر ندارید با مسـٔـولیت برابر چطور مشکل دارید؟
ناشناس۹۴۵۵۳۳۱۵:۴۳:۴۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
منظور شما از "ما" کیست؟
ناشناس۹۴۵۲۰۲۱۳:۴۸:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
نمی گم حق با نجفی هست ولی دروغهای شما هم تابلو هست.مصاحبه کنه در مورد خیانت همسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب جدا میشد از شوهرش چرا دیگه مصاحبه
ناشناس۹۴۶۲۹۸۲۲:۴۳:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
شاید چیزی می خواسته
ناشناس۹۴۶۳۷۶۲۳:۴۸:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۲۰
دقیقا.. این خانم اگر نرمال بود نه وارد زندگی مرد متاهل می شد نه اینکه می رفت علیه شوهرش مصاحبه و به قول خودشون افشاگری کنه. می تونست طلاق بگیره بره پی زندگیش ولی گویا تعادل ..نداشته و زندگی رو به کام نجفی زهر کرده بوده!
ناشناس۹۴۵۲۰۵۱۳:۵۰:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۲۰
یکی نیست از این آقای بپرسه: 1. شما که میدونستید این آقا زن و دختر داره چرا گذاشتی خواهرت با چنین مردی به عنوان زن دوم ازدواج کنه 2. شما سند ازدواج گذاشتی که خواهرت بعد از استعفای آقای نجفی از شهرداری ازدواج کرده. بعد الان نوشتی وقتی شهردار بوده زنی گفته نجفی با من رابطه داشته اونوقت چطور وقتی فهمیدی این آقافاسده خواهرت باهاش ازدواج کرده؟ 3. شما میگی من سند دارم این آقا فاسده. سند داری چند تا از دوستاش هم فاسدن. این سندها رو خواهرت داده بهت. قبل از ازدواج هم میدونستی فاسده. میدونستی زن اول هم داره و خواهرت باهاش ازدواج کرد. بعد میدونستی تهدید به مرگ شده با سلاح و کاری نکردی. زن دایم دنبال اخذ مهریه و پول و سند خانه و منزل از این بیچاره بوده. دقیقا .. یعنی کسی که ازدواج میکنه یا نزدیک میشه و سند و مدرک در میاره و رو میکنه و بعد هم یارو رو بیچاره میکنه. میگی نه؟
ناشناس۹۴۵۲۰۹۱۳:۵۱:۱۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اینکه مردشونه چقد زبون دار و حرفه ایه حالا ببین پرستوشون چی بوده!
پیما۹۴۶۲۰۱۲۱:۲۲:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
شرف داشته باش پشت سر مرده اینجوری حرف نزن. خواهر خودت رو بکشن همینجوری هستی؟
ناشناس۹۴۷۲۹۶۱۳:۲۳:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۲۱
خواهر من نمیره زندگی کسی رو خراب کنه
ناشناس۹۴۵۲۲۴۱۳:۵۵:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
خود خانم استاد هم با همین روش وارد زندگی آقای نجفی شده است. برادر ایشان شاید بهتر باشد این دیگ را بیشتر هم نزند که آبروی خودشان بیشتر می رود... در خطا کاری آقای نجفی شکی نیست ولی...
ناشناس۹۴۵۲۳۰۱۳:۵۸:۰۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اون موقعی که پول بهت داده بود و یک پست نون ابدار که داماد خوبی بود
سلام۹۴۵۲۸۲۱۴:۱۸:۰۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
سلام خدا رحمتش کناد اما اگر اینقدر مرحومه تهدید میشد چه دلیل داشت زیر یه سقف با آقا نجفی زندگی کنه!!! زندگی با یه پیرمرد زیر یه سقف...خیلی جالبه
ناشناس۹۴۵۲۸۹۱۴:۲۰:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
این ادعا ها تایید نشده وقتی بازگو میشود که نجفی ،دادگاه ، صداو سیما ،خانواده نجفی ،همه همه سکوت کرده اند . مگر داشتن زن صیغه ای خیانت به همسر به حساب می آید؟ برای زندگی دائمی که زن صیغه ای(عقدموقت) نمیگیرند!!! همسر صیغه ای چارچوب زمانی و مالی و انسانی مشخص دارد .اگر فرض کنیم خیانت است ،خیانت درجه چندم است؟باید زندگی طرف را سیاه کرد و دست به افشا گری زد. مگر خواهر ایشان در پی خیانت نجفی به همسراولش به عقد نجفی در نیامده است؟اگر غیرازاینست،رضایتنامه زن اول را رو کند.
صف۹۴۵۲۹۱۱۴:۲۱:۱۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
خودتان مبگویید که برادر مقتوله برای اثبات ادعاهایش مدرکی نداشته است. شما چرا این حرفها را رسانه ای کرده اید؟!! آیا کوبیدن جناح مخالف مد نظر شما نیست؟
ناشناس۹۴۵۲۹۵۱۴:۲۲:۲۷ ۱۳۹۸/۳/۲۰
خوبست دوستان مقاله آقای کرباسچی را مطاله کنند ببینند که بیشتر این اصلاح طلبان چه قماشی هستند
نجم۹۴۵۳۰۹۱۴:۲۸:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
به نظرم پشتت به یه جایی گرمه که این جور بلبل زبانی میکنی.دادش گلش.
ناشناس۹۴۵۳۶۴۱۴:۵۰:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
آقاي مسعود استاد : در اين ازدواج حتما" خيري براي شما يا آن مرحومه بوده ، وگرنه كدام عاقلي مي پذيرد كه يك زن با كسي تن به ازدواج بدهد كه سن پدرش را داشته است . حال كه ازدواج كرده بود چه اصراري داشت تا اسرار خانوادگي خودشان را با رسانه ها در ميان بگذارد ؟ آيا راه قانوني نبود ؟ شما كه ادعا داريد شب قبل از قتل همه مسايل را به شما گفته است چرا راهنمائي اش نكرديد ؟ آيا مي توان پذيرفت خواهر مرحومه ي حضرتعالي آقاي نجفي را صرفا" بعنوان شوهر يا سايه سر پذيرفته بود ؟ خداوكيلي ايثار آن مرحومه تا چه ميزان مورد تاييد حضرتعاليست ؟
ناشناس۹۴۵۴۰۸۱۵:۰۵:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اصلاح طلبان همینطورن..جای تعجب ندارد
مونا۹۴۵۴۱۶۱۵:۰۷:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
کاری به نوع ازدواج و اشتباه خانم استاد و خانواده ایشان ندارم . قتل نفس از هر کسی و به هر توجیحی سر بزند جنایت است تور خدا توجیح نکنند دوستان محترم!
رضایی منش۹۴۵۵۱۴۱۵:۳۷:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
آقا مسعود , شما که شناختی از این پیرمرد چند زنه داشتید , چرا با ازدواج خواهرتان با ایشان مخالفت نکردید. شاید می خواستید بواسطه آقای نجفی به امتیازات اقتصادی و شغلی.برسید, که..
ناشناس۹۴۵۵۵۱۱۵:۵۰:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
پس چرا مونده بود وطلاق نمی گرفت؟ ..
ناشناس۹۴۵۵۸۷۱۶:۰۰:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
همسر آقای نجفی دستشون از دنیا کوتاه شده ولی چه لزومی داشت فایلهای صوتی از آقای نجفی رو کنن خیانت ایشون هیچی دوستان ایشون !!! رو بخوان رسانه ای کنن! قاعدتا منطقی تو این مساله نیست موضع ایشون در قبال اختلافاتی که داشتن در خوش بینانه ترین حالت ممکن پیرو احساسات بودن ایشون رو می رسونه! هر چند اصلا با مرام آقای نجفی موافق نیستم
ناشناس۹۴۵۵۹۱۱۶:۰۲:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
از اسلاحتلب جماعت هیچی بعید نیست
ناشناس۹۴۵۵۹۵۱۶:۰۴:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۲۰
احتمالا می خواست همین روابط رو افشا کنه که قاتل پست کشتش
ناشناس۹۴۵۶۰۶۱۶:۰۶:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
امیدوارم همه 2خردادی رسوا بشن
ناشناس۹۴۵۸۴۱۱۷:۱۹:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
امیدت ناکام بماند انشالله
ناشناس۹۴۵۶۶۹۱۶:۳۰:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
البته یک اعتراف تلخ هم داشت. اینکه در زمان دامادشان کارمند شهرداری شده!!!!
ناشناس۹۴۵۷۱۱۱۶:۴۳:۱۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اصلا بگین ببینیم خواهر مرحوم شما که می دانست نجفی متاهل است و به قول شما فاسد چرا تن به ازدواج با ایشون داد؟
ناشناس۹۴۵۷۶۷۱۶:۵۷:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۲۰
آن زنان چشم بسته با قاتل ازدواج کردند آبجی جوان شما چرا؟
رضا۹۴۵۷۹۰۱۷:۰۳:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۲۰
<< مسعود استاد ادامه داد: آن‌طور که من می‌دانم، شهردار اسبق تهران علاوه بر ازدواج اولش، سابقه عقد موقت با زنان دیگر را هم داشت >> من هیچ علاقه ای به جناحها و گروههای سیاسی ندارم ولی شما که راست می گید چرا حاضر شدین با همچین مردی ازدواج کنین ( خواهر مرحومه ایشون ) و بعد اینکه ازدواج کردین و به قول معروف از گلوی هم پایین نرفتین چرا طلاق نگرفتین ؟ غیر از اینه که پای منافع بیشتری در میون بوده که چشم پوشی از اون غیر ممکن بوده براتون ؟
ناشناس۹۴۵۸۷۰۱۷:۳۰:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۲۰
تا چند وقت پیش که از همه جا تبلیغ چند همسری و غیره می شد؛ الان یهو بد شد؟!
ناشناس۹۴۶۰۳۹۱۹:۰۱:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۲۰
چقدر زشته که ادم در مورد چیزهایی که نمیدونه صرف خوندن چند خبر نظر قطعی بده. خدایا ما را از خشکسالی و دروغ و قضاوت محفوظ بدار!
ناشناس۹۴۶۰۶۱۱۹:۱۷:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
آقای داداش علاوه بر تمام اونایی که تو کامنت دوستان خوندم لازمه اضافه کنم وسط دعوا نرخ تعیین نکن بچه مردم را بده باباش ببره درست تربیت کنه ! تا اگر نصفه شبی خواهرش تماس گرفت گفت فردا میخوام برماسرا شوهر پیرمردم را بریزم رو آب .. راهنمایی ش کنه که خویشتن دار باشه و برگرده پیش خانواده پدریش نه اینکه سر لجبازی جونش را ببازه ...
ناشناس۹۴۶۱۳۱۲۰:۱۶:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۲۰
خواهرتون اون فایل صوتی را از کجا آورده بود؟
ناشناس۹۴۶۲۲۴۲۱:۴۶:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۲۰
داشتن زن دوم یعنی فساد ، شرعی و غیر شرعیش هم با هم یکیه
ناشناس۹۴۶۲۹۵۲۲:۴۱:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۲۰
شاید موضوع عمیق تر از این حرفهاست. زنه می خواسته بره بگه نجفی قبلا صیغه کرده؟ که چی؟ مهریه بگیره؟ خوب خودش که گفته مهریه می دم جدا بشیم. روایت پیچیده تره. اگر پرستو هم بوده باشه شاید پرستوی کارگزارانی بوده که موقع شهرداری نجفی، عوامل اونها توسط نجفی نصب نمی شدن و گوش نمی کرده به حرفشون (با پدرخوانده های حزب خودش درگیر بوده! در نشریات هم هست)
ناشناس۹۴۶۳۱۰۲۲:۵۳:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
همه را با یک دید نمی شود نگاه کرد .. حزب و جناح بندی هیچ فردی دلیل بداخلاقی هاش نیست... تو هر دو حزب ادمهای پایبند به اصول اخلاقی و آدمهای غیر پایبند داریم.انشالله جامعه به سمت اخلاق پیش رود.انشالله خدا را در زندگی از یاد نبریم.انشالله خدا آخر عاقبت همه ما را خیر قرار دهد.ما شیعه همان امام هایی هستیم که از رسوایی و بی آبرویی دیگران خوششان نمی آمد همون هایی که گفتند اگر حتی یه بار از رخ داد اتفاقی تو زندگی کسی شاد شدید از دنیا نمی روید تا مبتلا شوید.اقای نجفی هم هرچی تو زندگیش پنهان و آشکار داشته خودش و خدایش می دانند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین