به روز رسانیهای جدید یوتیوب در ماههای پایانی ۲۰۲۵، درآمد بسیاری از کانالهای فارسیزبان را بهشدت کاهش داده است. الگوریتمهایی که حالا هوشمندتر از قبل، کاربران ایرانی را شناسایی میکنند، باعث شدهاند سهم محتوای فارسی از تبلیغات به چند سنت در هر هزار بازدید برسد.
این ویدیو نگاهی دارد به دلایل این سقوط، روایت یوتیوبرها و پاسخ یک پرسش مهم: آیا اقتصاد یوتیوب فارسی به پایان رسیده یا فقط در حال تغییر است؟/ ایرنا



نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.