مروری بر اخبار مهم روز؛ رفتار نادرست استاندار خوزستان با هموطن سیل زده/ بی اعتنایی دولت به مجلس/ تحلیل سیاسی حجاریان و زیباکلام از چالش سیل

گروه سیاسی الف،   3980119239 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

رفتار نادرست استاندار خوزستان با هموطن سیل زده/ بی اعتنایی دولت به مجلس/ تحلیل سیاسی حجاریان و زیباکلام از چالش سیل

آخرین اخبار از سیل در استان خوزستان

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان درباره آخرین وضعیت بحران سیل در استان اظهار داشت: ورودی و خروجی سد دز کاهش پیدا کرده ‌و ‌ کارون تا حدودی کاهش پیدا کرده است. ‌وی با بیان اینکه ورودی و خروجی کرخه همچنان ‌ثابت و بالا مانده ‌که باید فکری کنیم چون پایین دست تحمل این حجم از خروجی را ندارد، افزود: سد کرخه پر شده و باید برنامه‌ریزی کنیم بلکه بتوانیم تصمیم دیگری بگیریم.

امروز روزنامه اعتماد به نقل از یک کانال تلگرامی نوشت: بعد از مطالبه مردم درباره برخی نیازها از فرمانده نیروی قدس سپاه، سرلشکر سلیمانی دستور می‌دهد که بالگرد بدون او بازگردد و تاکید می‌کند تا زمانی که برخی امکانات و غذای گرم برای مردم بیاید بدون محافظ در بین اهالی دشت آزادگان حضور خواهد داشت... مردم عرب زبان مناطق سیل‌زده غرب خوزستان، با یزله، به گرمی از سردار سلیمانی استقبال کردند. این سفر به منظور بررسی هماهنگی راه‌اندازی مواکب اربعین در مناطق در معرض سیل صورت گرفته است.

سردار سلیمانی: کمک به مردم خوزستان مانند دفاع مقدس و دفاع از حرم است

امروز صفحه اینستاگرام منتسب به سرلشکر سلیمانی، پیامی را از وی منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید:

جوانانی که سن‌شان اقتضا نمی‌کرد جهادِ زمان دفاع مقدس را درک کنند و امروز نیز خیلی اصرار دارند که به‌عنوان مدافع حرم در جبهه حضور پیدا کنند، به نظر من باید بیایند به خوزستان؛ چراکه حادثه اخیر یک دفاع از حرم است. هیچ‌چیزی بالاتر از حفظ کرامت انسان نیست.

سردار سلیمانی: سوسنگرد، اهواز، خرمشهر، آبادان و... دژهای اساسی کشورند/ این سیل ده روز دیگر نیست

روزنامه همشهری دو توییت درباره جلوگیری آمریکا از کمک‌های بشردوستانه به سیل‌زدگان منتشر کرده است.

صادق زیباکلام نوشته است: ممانعت آمریکایی‌ها یا تصویر ایران در اذهان بین‌المللی؛ کدام یک نقش بیشتری درجلوگیری از ارسال کمک‌های بشردوستانه به سیل‌زدگان ایران داشته‌اند؟ مقامات و رسانه‌های حکومتی یک‌صدا اولی را مقصر می‌دانند؛ بدون هیچ اشاره‌ای به تصویر منفی که وضعیت حقوق بشر در اذهان بین‌المللی علیه ایران به‌وجود آورده است!

سراج خبر داد: تکمیل گزارش سازمان بازرسی از علل وقوع سیل/ گزارش محرمانه است

اما یک کاربر در پاسخ به وی نوشته است: یعنی وضعیت حقوق بشر ایران از وضعیت حقوق بشر عربستان وخیم‌تر است که غربی‌ها میلیارد میلیارد پول در عربستان سرمایه‌گذاری می‌کنند اما اگر بخواهند چند صد هزار دلار به سیل‌زدگان ایرانی کمک کنند به‌خاطر نقض حقوق بشر در ایران منصرف می‌شوند؟

‌استاندار خوزستان: سد کرخه پر شد/ تخلیه ‌سوسنگرد، بستان، رفیع، کوت سید نعیم، ابوحمیضه و حمیدیه

انتشار یک ویدئوی جنجالی از استاندار خوزستان

در پی انتشار کلیپی از برخورد نامناسب استاندار خوزستان، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت واکنش نشان داد: هرقدر هم که خسته باشیم از مدیریت مردافکن و فرسایشی ابَربحران ‎سیل خوزستان، هرقدر هم که گلایه و اعتراض ‎شهروند گرفتار ایرانی را قیاسی نادرست با بزرگترین دستاوردهای منطقه‌ای ‎ایران بدانیم، باز هم مسئول نظام که خادم مردم است حق ندارد اینچنین مردخوزیِ مظلوم و آسیب‌دیده را از خود براند.

واکنش دولت به برخورد استاندار خوزستان

یکی از روزنامه نگاران اصلاح طلب هم در توییتر نوشت:

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه، ضمن تشکر از پیگیری و تعقیب دستگاه قضا در تعلل احتمالی و یا کم‌کاری در امدادرسانی توسط کارگزاران حکومتی در حادثه سیل اخیر؛ آنرا گام بزرگی در احیای حقوق ملت در برابر صاحبان قدرت دانست و اذعان داشت احیاء این جنبه از حقوق شهروندی موجب کاهش ظلم و فساد بر مردم خواهد شد.

نامه احمد توکلی به رئیس دستگاه قضا در رابطه با سیل اخیر

تحلیل سعید حجاریان از سیاسی‌شدن سیل

سعید حجاریان درباره سیاسی شدن مدیریت بحران سیل در هفته های گذشته به روزنامه شرق گفت: سیاسی‌شدن بحران‌ها فقط به ایران محدود نیست؛ مثلا در بحث جلیقه زرد‌ها یا برگزیت سریعا موضوع سیاسی شد و دولت و حزب حاکم را هدف گرفت. در خاورمیانه و کشور‌هایی مانند افغانستان نیز این‌گونه است و بحث درباره طالبان به‌سرعت سیاسی و جدلی شد. اما به نظر من، نگاه‌ها باید معطوف به حل بحران باشد. سیاسی شدن، بحران را عمیق می‌کند. به همین جهت، برخی حوزه‌هایی که ماهیتا غیرسیاسی هستند، باید به کارشناسان و داوران مرضی‌الطرفین سپرده شوند؛ به‌عنوان‌مثال، زمانی شایعه می‌شود سوال‌های کنکور فروخته شده است؛ در پی آن، عده‌ای به‌راحتی به دانشگاه می‌روند و عده‌ای در اعتراض راهی وزارت علوم و سازمان سنجش می‌شوند.

این قبیل موضوعات را می‌توان سریعا سیاسی کرد و فساد را به تمام دولت نسبت داد و درمقابل می‌توان موضوع را تفکیک و روی آن کار کارشناسی کرد که طبعا راه دوم عقلانی‌تر و به صواب نزدیک‌تر است، اما در این شرایط اهمیت عنصر اعتماد عمومی مشخص می‌شود و ممکن است یک گفتار و نوشتار جریان را تغییر دهد و وضعیت را بسامان کند، اما می‌بینیم به جنگ اعتماد عمومی رفته و حتی هلال‌احمر را ملکوک کرده‌اند. باید توجه کنیم بحران بی‌اعتمادی به بحران بی‌اعتباری ختم می‌شود تا به آنجا که مردم داور بی‌طرف خارجی را به گونه‌های وطنی ترجیح می‌دهند.

غیبت وزرای مرتبط با سیل اخیر در مجلس

امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم حضور وزرای دولت در مجلس انتقاد داشتند.

بهروز نعمتی گفت: روز گذشته قرار بود، وزرا به مجلس بیایند و در مورد وضعیت استان‌های سیل‌زده گزارش دهند، اما متاسفانه حضور پیدا نکردند و گفتند که در ماموریت به سر می‌برند، اما متاسفانه در ماموریت نبودند. وی افزود: قرار بود وزرا فردا در مجلس حضور داشته باشند، اما ممکن است باز هم حضور نیابند و این وهن مجلس است.

علی مطهری نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نعمتی، گفت: حرف شما مورد تایید است، ما پیگیری کردیم، گفتند رئیس‌جمهور به 4 وزیر دستور داده است که به سرعت به خوزستان سفر کنند، اما بعد فهمیدیم به خوزستان نرفته‌اند که در این رابطه باید جواب قانع‌کننده‌ای به ما داده شود.

حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان هم گفت: وزرا را برای ارائه گزارش در مورد وضعیت سیل زدگان به مجلس فراخواندیم حتی جلسه فراکسیون را نیز تعطیل کردیم اما آنها حضور نیافتند لذا هیچ دلیلی جز ضعف مجلس برای عدم حضور آنها وجود ندارد و این باید درمان باشد و در شان مجلس نیست.

دروغ دولت به مجلس/ وزرا در تهران یا مناطق سیل زده؟

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر هم گفت: آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور نامه‌ای به مجلس نوشت که وزرای راه و شهرسازی، نیرو و کشور در مناطق سیل زده حضور دارند و به همین دلیل نمی‌توانند در جلسه مجلس برای بررسی مناطق سیل زده حضور یابند.

«الان کاشف به عمل آمده است که وزرا در مناطق سیل زده نیز حضور نیافتند. چرا اجازه می‌دهید کلاه بر سر مجلس بگذارند. این به معنای کلاه گذاشتن سر ملت و بازی کردن با ملت است. ملتی که در مناطق سیل زده دچار مشکلات اساسی هستند.»

نمایندگان با تفحص از عملکرد سازمان خصوصی‌سازی موافقت کردند

نمایندگان مجلس با ۱۶۱ رای موافق، ۱۲ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در صحن با ضرورت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی موافقت کردند.                              

نماینده مجلس: جرات عزل «پوری حسینی» را ندارند                                                 

برخی محور‌های تحقیق و تفحص به شرح زیر است:

. بررسی عملکرد سازمان خصوصی سازی در خصوص میزان رعایت قوانین خصوصی سازی در واگذاری‌ها اعم از چگونگی احراز صلاحیت و اهلیت خریداران و چگونگی نظارت و صیانت از حق‌السهم سازمان و دولت بر شرکت‌های واگذار شده

. بررسی عملکرد سازمان خصوصی سازی در واگذاری هپکو اراک، ماشین‌سازی تبریز، پالایشگاه کرمانشاه و برخی صنایع دیگر

. نقش و جایگاه پیوست‌های سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی در واگذاری‌های صورت پذیرفته

راهکارهای دولت برای سیل موجب تورم خواهد شد

حسین راغفر، استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا با انتقاد از واکنش‌های اخیر دولت در موضوع سیل به ایلنا گفت: در حالی که بیش از بیست استان درگیر آسیب ناشی از سیل هستند نظام تصمیم‌گیری ما به دنبال آن است که از این مصیبت بوجود آمده در راستای افزایش قیمت‌ها استفاده کند و راه‌حل‌هایی مانند استفاده از منابع صندوق توسعه ملی یا منابع بانک مرکزی مطرح می‌شود. متاسفانه نشانی‌های غلط می‌دهند و این موجب افزایش تورم خواهد بود و سعی خواهند کرد عامل تورم را سیل معرفی کنند، نه تصمیم های اشتباه.

وی متذکر شد: با وجود راه‌حل‌های روشن، نظام تصمیم گیری ما به دنبال استفاده از راه‌حل‌های پرهزینه است، بنده در شروع سال ۹۸ عرض می‌کنم، کودتایی که در سال گذشته در حوزه اقتصاد اتفاق افتاده کماکان در حال جریان و حرکت است و تمام تلاش آن در راستای بهم زدن نظم اجتماعی است.

 اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه شد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در جلسه مسوولان عالی قضایی، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران را به عنوان سخنگوی قوه قضائیه معرفی کرد. حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نیز همچنان به عنوان معاون اول قوه قضائیه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رای بدوی پرونده «ماجرای عجیب تقلید صدای روحانی توسط فریدون» صادر شد

شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی رای پرونده شکایت حسین فریدون برادر رئیس جمهور از کریمی قدوسی در ارتباط با ماجرای تقلید صدای روحانی را صادر کرد. حسن قاسمی وکیل دادگستری، با اعلام این مطلب اظهار کرد: این شکایت در شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا دادگاه در تاریخ ۱۸ فروردین امسال مبادرت به صدور رای و متهمان را از شکایت مطروحه تبرئه کرد.

تعابیر تاجیک درباره دولت، اصلاح طلبان و اصولگرایان

روزنامه خراسان نوشت: تئوریسین برجسته جریان اصلاحات درباره وضعیت کنش گران سیاسی جامعه نیز معتقد است: دولت را دچار نوعی اختگی و اصلاح‌طلبان را دچار نوعی سترونی و نازایی و انفعال و اصولگرایان را دچار نوعی بحران مقبولیت و مشروعیت و کارآمدی می‌بینم. محمدرضا تاجیک فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با اعتماد آنلاین افزود: از یک منظر، این وضعیت را وضعیت فقدان و ناباروری و فترت می‌نامم: یعنی وضعیتی که قدیم در حال احتضار است، اما جدید هم امکان تولد ندارد؛ آرایش نیروها و جریان‌های موجود در حال پاشیدن است، اما آرایش نیروها و جریان‌های جدید ممکن نمی‌شود؛ هژمونی گفتمان‌های مسلط کنونی در بحران است، اما هیچ پادگفتمان یا گفتمان دیگری امکان و استعداد هژمونیک شدن ندارد. در این وضعیت فقدان و فترت، شرایط برای ورود نیروهای نظامی و امنیتی به عرصه‌ سیاست بیش از هر زمان دیگری فراهم می‌شود.

نقش نخست تصادفات نوروزی

سردار کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه در ۱۰ ماهه سال گذشته ۱۴ هزار و ۶۸۵ نفر قربانی تصادفات شدند، گفت که پراید نقش نخست را در این تصادفات داشت.

نام آیت‌الله هاشمی در تلویزیون ممنوع نیست

روزنامه جمهوری اسلامی از حذف نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خبر تلویزیون نوشت. این روزنامه نوشت: معلوم نیست چرا اسم بردن از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صداوسیمای جمهوری اسلامی حتی بعد از رحلت نیز ممنوع است!

در ستون جهت اطلاع این روزنامه می‌خوانیم: «بخش مربوط به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سخنان رئیس‌جمهور روحانی در مراسم افتتاح خط ۶ متروی تهران در خبر تلویزیون حذف شد!

اما روابط عمومی حوزه سیاسی سازمان صداوسیما درباره شائبه ممنوعیت نام بردن از آیت‌الله هاشمی در تلویزیون نیز بیان کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. اگر تلویزیون را دنبال کرده باشید، در دهه فجر دیدید که ما چقدر از سخنرانی‌های آیت‌الله هاشمی را پخش کردیم که در مورد موضوعات مختلف بوده است. در مورد ممنوعیت اسم بردن از ایشان به شخصه چیزی نشنیده‌ام و بعید هم می‌دانم که چنین نگاهی وجود داشته باشد. به‌طور کلی در بخش خبری صحبت‌های مهم درآورده شده و پخش می‌شود و موضوع دیگری در میان نیست.

تراژدی شورای شهر و پروژه‌های دوره قبلی شهرداری

روزنامه فرهیختگان نوشت: ... روز گذشته بخشی از خط 6 متروی تهران افتتاح شد؛ افتتاحی که علاوه‌بر شهردار و معاونانش، محمود واعظی و مشاور رئیس‌جمهور که آشنای دولتی‌هاست (حسام‌الدین آشنا) هم دکتر روحانی را همراهی کردند تا «علی برکت‌الله»ی بگوید، بلکه روزنه عملکردی برای کارنامه پرسروصدای لیست امید مدیریت شهری رقم زند؛ البته عملکردی نمادین و نمایشی! تا آنجا که محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران هم در پاسخ به انتقادات نسبت به ایرادات خط افتتاح‌شده به صراحت گفت: «در واقع باید افتتاح خط 6 مترو را آزمایشی قلمداد کنیم!» شوآفی که پیش از این خط افتتاح‌شده 7 مترو را نیز به تعطیلی یک سال و چندماهه کشانده بود!

 محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران ... می‌گوید در خط ۶ به جای هفت هواکش تنها یک هواکش راه‌اندازی شده و همچنین پست برق بخش جنوبی خط ۶ هم به علت آماده نبودن تجهیزات مربوطه در مدار قرار نخواهد گرفت و به ناچار از برق خط ۴ استفاده خواهد شد؛ از این رو امکان بهره‌برداری به صورت کامل وجود نخواهد داشت. وی تاکید دارد که حادثه خبر نمی‌کند، با این وصف جان تعداد زیادی از هموطنان در خطر خواهد بود. همان‌طور که در متروی کشورهای فرانسه و روسیه آتش‌سوزی اتفاق افتاد و تعداد بالایی کشته به جا گذاشت، با اینکه این ایستگاه‌ها هواکش داشتند.

جالب و البته تاسف‌برانگیز اینکه همین دلیل باعث شد اعضای شورای شهر و تیم مدیریت شهری جدید یک ماه بعد از آغاز به‌کارشان حکم به تعطیلی پرسروصدای خط 7 مترو دهند.

دیدگاه کاربران

mostafa.kamali95@yahoo.com۸۴۷۹۲۰۲۰:۴۶:۲۷ ۱۳۹۸/۱/۱۹
لطفا بعد از سازمان خصوصی سازی طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی و بانک ها را که تا حالا بیش از 10 بار است توسط نمایندگان کلید میخورد و توسط ریس مجلس به کما و بایگانی میرود را اجرایی کنید تا مشخص شود مدیران بانک مرکزی و سیستم اختاپوسی و عنکبوتی بانکی چه کرده اند
ناشناس۸۴۸۳۱۲۰۰:۲۰:۲۱ ۱۳۹۸/۱/۲۰
جز سیاسی کاری و منم منم چیزی از استاندار خوزستان ندیدیم نتیجه مدیریت هم که کاملا مشهوده
ناشناس۸۴۷۹۲۹۲۰:۵۰:۳۴ ۱۳۹۸/۱/۱۹
برای افتتاح 2 ایستگاه در خط 6 مترو تهران چند میلیارد تومان صرف تبلیغات تلویزیونی کرده اند آنوقت میگن شهرداری برای پرداخت طلب پیمانکاران پول ندارد !
ناشناس۸۴۸۲۰۷۲۳:۰۴:۱۶ ۱۳۹۸/۱/۱۹
با این استانداران باز ادعا میکنید مهران مدیری خلاف گفته؟
رضا۸۴۸۲۵۶۲۳:۳۷:۲۱ ۱۳۹۸/۱/۱۹
به نظر من ایشان این جمله را در مقابل جمله فردی که گفت چرا «پول ها رو به سوریه می فرستید» گفت اما باز هم نمی تواند از یک استاندار قابل پذیرش باشد
ناشناس۸۴۷۹۳۱۲۰:۵۰:۵۷ ۱۳۹۸/۱/۱۹
دقیقا استاندار خوزستان فتو کپی احمدی نژاد ( غایب سیل اخیر ) است
سید۸۴۸۰۴۱۲۱:۴۹:۳۷ ۱۳۹۸/۱/۱۹
میشه شما از توی خونه ات نظر ندی؟؟؟؟ برخورد تند از هیچ کس قابل قبول نیست ولی این چیزا طبیعیه.فشار سنگینه روی مردم.استاندار هم خداییش سه هفته است درگیره.به این چیزا دامن نزنید
ناشناس۸۴۸۱۵۴۲۲:۴۴:۲۳ ۱۳۹۸/۱/۱۹
یک فرد کاملا نامتناسب برای استانداری، چنین سیلی و سیلی هائی را فراهم می کرد. متاسفانه ایشان تخصص پزشکی ژنتیک دارند و این هم رفتار ایشان در مصداق از کوزه همان تراود که در اوست
مریم۸۴۸۲۰۵۲۳:۰۳:۲۶ ۱۳۹۸/۱/۱۹
نخیر برعکس ایشان از دشمنان محمود در ۸۸ بود و از حامیان موسوی در ستاد خوزستان
ناشناس۸۴۸۰۴۳۲۱:۵۱:۵۵ ۱۳۹۸/۱/۱۹
روحانی فوری برکنار کنه این شخص را چگون استاندار شده
ناشناس۸۴۸۹۹۵۱۱:۴۰:۳۸ ۱۳۹۸/۱/۲۰
با سفارش
ناشناس۸۴۸۰۴۵۲۱:۵۴:۴۶ ۱۳۹۸/۱/۱۹
استاندار خوزستان باید استعفا بدهد ادمی که با زیر دست خود اینطور حرف میزنه و به این راحتی تهمت میزنه
ناشناس۸۴۸۱۵۰۲۲:۴۲:۵۷ ۱۳۹۸/۱/۱۹
بابا بدبخت استاندار هم خسته شد این بابا که مقصر نیست که مثل یه کارگر شب تا صبح داره کار میکنه تازه حرف هم میخوره خدایی گناهش رو نشورید اصلا چند شب خواب نداره دیوونش کردن بیخوابی یه طرف کارکردن یه طرف حرف خوردن یه طرف بابا اینم ادمه
ناشناس۸۴۸۳۶۴۰۰:۴۴:۴۸ ۱۳۹۸/۱/۲۰
باید به ملت انگ ضد انقلاب بزنه؟ خوبه اون هم بهش انگ جاسوس و‌دزد بزنه؟
ناشناس۸۴۸۶۱۵۰۸:۴۶:۴۸ ۱۳۹۸/۱/۲۰
استاندار نباید تا مناسب شدن شرایط مردم آواره از سیل حتی بنشیند چه برسد به خوابیدن واستراحت کردن پس معنی استانداری چیست؟ سفر خارج رفتن؟ یا طلبکار مردم شدن و انگ مخالفت با نظام به آنها زدن؟ درکدام دادگاه صالحه اثبات شد که آن پیر مرد مخالف نظام است؟
مرتضی۸۴۸۹۰۸۱۱:۱۸:۰۵ ۱۳۹۸/۱/۲۰
تازه این گوشه ایی از رفتاری که دولت و طرفداراشون با سپاه میکنند شب و روز دارند برای این مردم کار میکنند حتی جانشان را هم میدهند ولی نه تنها تشکری ازشون نمیشه تازه ...
ناشناس۸۴۹۰۳۸۱۱:۵۰:۴۹ ۱۳۹۸/۱/۲۰
نه برادر من ایشان فکر کرده استانداری یعنی تکیه به صندلی و شرکت در میهمانیها و جلسات گرم و نرم است و بس
ناشناس۸۴۸۵۸۲۰۸:۲۸:۳۹ ۱۳۹۸/۱/۲۰
مردم "زیر دست" ایشان نیستند ولی نعمت ایشان هستند.
ناشناس۸۴۸۰۶۱۲۲:۰۴:۱۹ ۱۳۹۸/۱/۱۹
از آقای حجاریان بپرسید ایشان وجناح مربوطشون چقدر در بوجود آمدن این وضعیت نقش دارند
ناشناس۸۴۸۰۹۷۲۲:۲۰:۴۲ ۱۳۹۸/۱/۱۹
استانداری که به مردم استان احترام نزاره باید عزل بشود
ناشناس۸۴۸۱۵۷۲۲:۴۵:۲۷ ۱۳۹۸/۱/۱۹
ایشان فرد لایق و متانسبی برای چنین سمتی نیستند
ناشناس۸۴۸۲۰۰۲۳:۰۲:۰۷ ۱۳۹۸/۱/۱۹
فقط کمک کنید یاری برسونید دنبال حاشیه نرید یه دکتر وقتی مصدوم رو میبینه اونو درمان میکنه وجراحت رو بهبود میده نمی گرده دنباله ضارب یا مقصر اگر تو این شرایط کسی دنبال حاشیه رفت دشمنه مردم هست نه کمک رسان کمک کنید ویاری بدید پیش اومده ول کنید مقصر وحاشیه رو حاشیه ماله دشمن مردمه نه دوست مردم
ناشناس۸۴۸۲۱۳۲۳:۰۷:۳۲ ۱۳۹۸/۱/۱۹
من به عنوان عضو کوچکی ازاین مردم دست استاندار محترم رو میبوسم و برای ایشان طلب صبر واستقامت از خدا رو دارم واون اقایی هم که اگر حرفی به ایشان زده شد برای من اون حرف من میزارم به پای برادر بزرگترم که حتی تو گوشم بزنه سر خم میکنم خدا به اونم اجر بدهد وخدا به همه صبر وانرژی مضاعف بده که تحمل داشته باشن واز این ازمون سربلند خارج بشیم یا مولایم علی
ناشناس۸۴۸۲۱۷۲۳:۱۲:۲۶ ۱۳۹۸/۱/۱۹
باز میگم اتحاد اتحاد کمک کنید یاری بدید قطار در حاله حرکت رو سنگ میزنن شما دارید خوب پیش میرید ادامه بدهید درخت تنومند وپرثمر رو سنگ میزنن فحش تمام عالم برای من فقط دست به دسته هم یا علی کم نیارید میگزره ما پیروز خواهیم شد وسربلند دورود بر شرفتان یا مواایم علی
ناشناس۸۴۸۳۲۱۰۰:۲۴:۱۸ ۱۳۹۸/۱/۲۰
مشکل اصلی وزیر کشور است که از انتقاداقای مدیری ناراحت میشود واعلام می کند که باید برخورد شود انوقت یک استاندارهم بخودش اجازه میدهد با مردمی که مشکل دارندزشت وناپسندبرخورد کند که اگر دولت صاحب داشت باید بلافاصله این اقا از سمتش عزل میشدکه درس عبرتی باشد برای دیگرمسوولین ولی متاسفانه مجموعه دولت خودرا قیم مردم میدانند نه خدمتگذار
رضایی۸۴۸۳۴۰۰۰:۳۲:۵۴ ۱۳۹۸/۱/۲۰
من خوزستانی هستم و از عملکرد استاندار راضی هستم. انصافا شبانه روز پیگیر امور استان هستند و شایسته نیست با این کلیپ ها در این وضعیت بحرانی ایشان رو دلسرد کنیم. البته این برخوردشان رو تایید نمی کنم اما خستگی زیاد و کار شبانه روزی ایشان رو هم در نظر بگیریم
ناشناس۸۴۸۳۵۹۰۰:۴۳:۵۵ ۱۳۹۸/۱/۲۰
عدم برخورد با‌مسئولین مثل استاندار خوزستان باعث شده این قدر وقیح بشن.
ناشناس۸۴۸۴۶۸۰۶:۳۸:۲۵ ۱۳۹۸/۱/۲۰
ظاهر موجه کننده، درون تهی از تخصص مربوط برای استانداری، فردی ناتوان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین