مروری بر اخبار مهم روز؛ محرمانه‌های سفر بشار اسد به تهران/ دلیل جنجال امروز در مجلس/ چرا بی بی سی درباره همسر مرجان شیخ الاسلامی چیزی نمی گوید؟

گروه سیاسی الف،   3971220181 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

محرمانه‌های سفر بشار اسد به تهران/ دلیل جنجال امروز در مجلس/ چرا بی بی سی درباره همسر مرجان شیخ الاسلامی چیزی نمی گوید؟

اهدای عالی‌ترین نشان نظامی ایران به قاسم سلیمانی

سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، اولین فرمانده در جمهوری اسلامی ایران است که به دریافت عالی ترین نشان نظامی مفتخر شده است.

 سردار قاسم سلیمانی اولین فرمانده در جمهوری اسلامی ایران است که به دریافت این نشان از دست آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا مفتخر شده و طبق آنچه در پیام تبریک سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه نیز آمده، این نشان به پاس سالها فرماندهی وی در حوزه جبهه مقاومت اهدا شده است.

«نشان عالی ذوالفقار» به چه کسانی داده می ‌شود؟

عامل دستکاری نظرسنجی جام جم، شناسایی شد

سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا ناجا از شناسایی عامل دستکاری نظر سنجی جام جم خبر داد و گفت: متهم یکی از توسعه دهندگان نرم افزار و سامانه کد‌های دستوری USSD در شرکت پیمانکار و مجری انجام نظرسنجی بوده است.

بازداشت عامل دستکاری آرای برنامه «برنده باش»/ حذف آرای تقلبی

سردار مجید تاکید کرد: کلیه اقدامات و مستندات لازم مستقلاً بر مبنای بررسی‌های مستدل فنی و با اشرافیت تخصصی افسران پلیس فتا انجام شده و به علاوه گزارش تهیه شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اخیراً به این پلیس ارائه شده است که تطابق آن به استحکام مستندات قانونی کمک خواهد کرد.

چرا بی بی سی درباره همسر مرجان شیخ الاسلامی چیزی نمی گوید؟

روزنامه جوان نوشت: بی‌بی‌سی فارسی اخبار دادگاه‌های پرونده پتروشیمی را اجباراً پوشش می‌دهد و گریزی ندارد، اما در این خبرها هیچ اشاره‌ای به نام مهدی خلجی نمی‌شود. منطقی البته آن است که گفته شود فساد مالی زن ربطی به همسرش ندارد، اما روال همیشه بی‌بی‌سی این گونه نبوده است.

وقتی متهمی دستگیر می‌شد که در یک دیدار عمومی عکسی در بیت رهبری داشته، بی‌بی سی برای پوشش خبر در مورد آن متهم حتماً از تصویر رهبری استفاده می‌کرد. وقتی رسانه‌ای موارد بی‌ربط را همین قدر غیرمنطقی به همدیگر مرتبط می‌کند، تعجب‌آور است که اینجا هیچ سخنی از همسر متهم ردیف دوم پرونده به میان نیاید!

حالا بی‌بی‌سی و سمپات‌های مجازی‌اش همه تلاش‌شان را می‌کنند که حتی وقتی مجبور می‌شوند اخبار دادگاه اختلاس پتروشیمی را منعکس کنند، نامی از خلجی به میان نیاید.

از سویی بگذریم که اگر یک مسئولی در رده‌های پایین در فلان شهر دور از مرکز کوچک‌ترین خطایی بکند، از نظر بی‌بی‌سی مستقیماً به رهبر ایران مربوط است، اما فساد اقتصادی همسر کارشناس بی‌بی‌سی که طبق قوانین غرب شریک مالی همدیگر هم محسوب می‌شوند، ربطی به کارشناس بی‌بی‌سی ندارد! آیا مهدی خلجی که کلی سخنرانی و نوشته در مورد فساد جامعه و حکومت ایران دارد، یک بار از کسی که قرار شده با هم ازدواج کنند، نپرسیده که این میلیون‌ها دلاری که سرمایه گذاری کرده‌ای و ملک و شرکت خریده‌ای، از کجا آمده است؟!

و، اما یک نکته جالب، مرجان شیخ الاسلامی و رضا حمزه لو متهم ردیف اول از سال‌ها پیش پول‌ها را به شرکت‌هایی در خارج انتقال می‌دادند و نکته آنکه مهدی خلجی از سال ۲۰۱۴ شرکت مشترک ثبت شده با مرجان شیخ الاسلامی دارد. مرجان شیخ‌الاسلامی در تماسی که بی‌بی‌سی فارسی با او داشت، حاضر به انجام مصاحبه نشد و گفت: «چون پرونده در جریان است حاضر به مصاحبه نیستم.»

مراسم تودیع و معارفه رئیس قوه قضاییه

امروز مراسم تودیع و معارفه رییس جدید قوه قضائیه برگزار شد.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: باید آقای رئیسی کمر همت را ببندد و آماده این تیرها باشد. دشمن بیرونی و جاهل درونی، شایعه می‌سازند. گفتند دختر رئیس قوه قضاییه جاسوس است. دختر من جایی می‌رفت می‌گفتند «از زندان آزاد شدی؟» مسئولی که قسم خورده بود قانون اساسی را اجرا کند گفت «دختر من جاسوس نیست، 63 حساب هم ندارم»... روزها و شب‌هایی را در بیقراری سیر کردم برای دفاع از استقلال قوه قضاییه و قاضی. افتخار می‌کنم که در طول این دوره به هیچ قاضی الزامی نکردم. چقدر تهمت زدند به بنده که «بیدادگاه و دادگاه فرمایشی رئیس قوه قضاییه».

آیت‌الله آملی‌لاریجانی: دشمنان بیرونی و جاهلان درونی به سیاه‌نمایی علیه قوه‌قضاییه دامن زدند

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه امیدوارم با کمک مجلس بحث قضا زدایی و حبس زدایی اجرایی شود، گفت: اخیرا رهبر انقلاب عفو گسترده‌ای را اعلام کردند، اما با روند فعلی مدتی طول نمی‌کشد که مجددا زندان‌های ما پر می‌شود... رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در این پیام تکلیف همه دستگاه‌ها از دولت و مجلس تا قوه قضاییه مشخص است، اظهار کرد: پرونده‌های ۱۲۳ میلیاردی، ۳ هزار میلیاردی و پرونده‌های دیگر که متهمان و رقم‌های متفاوت دارند، همه‌شان جنسشان یکی است، این‌ها نشان می‌دهند که ساختار‌های ما اشکال دارد.

حجت‌الاسلام رییسی: هیچ‌کس حق دور زدن قانون را ندارد/ نسبت به مسائل اقتصادی، قوه قضاییه در کنار دولت و مجلس خواهد بود

محسنی اژه‌ای: نمی‌گوییم خطایی در عملکرد قوه قضاییه وجود ندارد/ بهتر است افراد جوان جایگزین بنده شوند

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به آیت الله رئیسی از انتصاب ایشان به عنوان ریاست قوه قضائیه استقبال کرد و در همکاری کامل دیده بان با این قوه در امر مبارزه با فساد اعلام آمادگی نمود. وی همچنین به نکاتی نیز در این زمینه اشاره کرد.

احمد توکلی خطاب به ابراهیم رئیسی: شفافیت را از قوه قضائیه آغاز کنید/ دستگاه قضا محتاج تغییر راهبرد است

محرمانه‌های سفر بشار اسد به تهران

روزنامه صبح نو نوشت: صبح دوشنبه ششم اسفند، تهران یک مهمان خاص داشت که با اسکورتی کوچک، اما قوی و آزموده، فرودگاه مهرآباد را به مقصد ساختمانی در مرکز شهر ترک کرد...{بشار} اسد بلافاصله بعد از دیدار گرم و صمیمی‌اش با رهبر انقلاب، راهی دفتر رییس‌جمهوری شد؛ آقای حسن روحانی یک روز پیش‌تر در جریان موضوع قرار داشت و دعوت از وزیر خارجه در اختیار وی بود. با این همه رییس‌جمهوری ترجیح داد حتی تا ساعتی قبل از رسیدن، موضوع را با کمتر کسی در میان بگذارد و همین امر، موجب قرار نگرفتن پرچم سوریه در هنگام دیدار شد. اتفاقی که در دیدار اسد از روسیه هم افتاده بود و در محل حضور ولادیمیر پوتین، پرچم این کشور به دلیل در جریان نبودن تشریفات، قرار نداشت.

محرمانه‌های سفر بشار اسد به تهران/ چرا نه وزیر خارجه ایران از سفر مطلع بود و نه وزیر خارجه سوریه؟

جنجال در مجلس

در جریان جلسه علنی امروز موضوع دیدار عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رییس دولت اصلاحات واکنش جنجال‌ برانگیز تعداد معدودی از نمایندگان را برانگیخت.

ایلنا نوشت: محمدمهدی زاهدی امروز در صحن علنی مجلس در بخشی از صحبت‌های خود در نطق میان دستور گفت: دیدار جمعی از اهالی مجلس با فردی که به تعبیری در فتنه ۸۸ باقی بوده حمایت از طغیان است. امید و انتظار است که این نمایندگان محترم مجلس منافع ملی را بر منافع گروهی و جناحی ارجح دانسته و همراهی لازم و کافی با آرمان‌های امام عزیز و رهبری گرانقدر انقلاب داشته باشند ضمن آنکه از دستگاه‌های نظارتی انتظار اقدام مقتضی می‌رود.

تشنج در صحن مجلس درباره یک دیدار بحث‌برانگیز

ایسنا نوشت: محمدعلی وکیلی... بیان کرد: آنچه که دکتر زاهدی در نطق خود فرمودند تعداد قابل توجهی از همکاران را مورد قضاوت غیرمنصفانه قرار دادند. ایشان فرمودند عده‌ای از نمایندگان دیداری در خلاف منافع ملی با آقای خاتمی داشته‌اند.

در همین حین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در جایگاه هیات رییسه سخنان وکیلی را قطع کرد و با صدایی بلند می‌گفت نماینده باید بی‌طرف باشد شما طرفدارای از دولت می‌کنید. خاتمی خون ریخته است.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به علی مطهری گفت: من می‌خواهم یک سوال را مطرح کنم. سوال من این است. موضع ما نسبت به کسانی که قرآن و عکس امام را آتش زدند چگونه است؟ موضع ما با کسانی که گفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه چگونه است؟ موضع ما نسبت به کسانی که گفتند نه غزه و نه لبنان چگونه است؟ موضع ما نسبت به کسانی که گفتند انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است چگونه است؟ آیا اولویت امروز ما مباحثی است که بعضی از عزیزان مطرح می‌کنند؟

واکنش دفتر نشر آثار رهبر انقلاب نسبت به حکم یک دادگاه

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در واکنش به حکم دادگاه ابوالفضل قدیانی مبنی بر مطالعه و رونویسی از برخی کتاب‌های مرتبط با رهبر انقلاب واکنش نشان داد.

در نامه دفتر  حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آمده است: انتشار آثار مرتبط با رهبر معظم انقلاب برای آشنایی با رای و اندیشه و نیز زندگی و سیره اخلاقی و اجتماعی معظم‌له است و بکارگیری آن به عنوان مجازات یک مجرم، بدسلیقگی است.

واکنش دفتر نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای به حکم دادگاه ابوالفضل قدیانی

رضا امیرخانی، داستان‌نویس سرشناس کشورمان هم از محکومیت یک فعال سیاسی به رونویسی از کتاب «داستان سیستان» که به قلم او منتشر شده است، انتقاد کرد.

در نوشته رضا امیرخانی که در کانال تلگرامی وی منتشر شده آمده است: اول آن که کتاب را به حکم قاضی نمی‌خوانند؛ کتابی درست خوانده می‌شود که مخاطب، خود، آن را انتخاب کند. اگر قرار است کتاب به فهرست مجازات‌های تکمیلی افزوده شود، بهتر است پیش از آن، تغییراتی در قانونِ حقوق مولفان و مصنفان انجام پذیرد و در آن پیش‌بینی شود تا از مولفان برای این کار اجازه بگیرند... فقط فراموش نکنیم که با انتشار این سیاهه‌ کتب، مشکلی خواهیم داشت مثل مشکل سیاهه‌ شهرهای محل تبعید!

گفتنی است در پی اثبات مجرمیت ابوالفضل قدیانی، قاضی شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی، وی را علاوه بر مجازات حبس، به مطالعه و رونویسی سه کتاب «حکایت زمستان» از سعید عاکف، «داستان سیستان»(سفرنامه رهبرانقلاب به سیستان‌وبلوچستان) از رضا امیرخانی و «دشمن‌شناسی»که گردآوری سخنان رهبرانقلاب توسط موسسه حفظ و نشر آثار معظم‌له است، محکوم کرده است.

هم دروغ گفتم هم فریب خوردم

جوان آنلاین نوشت: پس از انتشار مستند «ایستگاه پایانی دروغ» که به رسوایی کانال دروغ‌پردازی «آمدنیوز» انجامید، حالا ختم کلام را خود مدیر «آمدنیوز» بیان می‌کند: «مجبور بودم برای یک کار بزرگ‌تر، خبر جعلی هم بدهم... اعتراف می‌کنم فریب خوردم.»...

حالا در آغاز چله دوم، یکی از برکات انقلاب، به جان هم افتادن اپوزیسیون دروغ‌پرداز نظام جمهوری اسلامی و رسوایی ارتباط آن‌ها با اختلاسگران داخلی است، از یک طرف پول اختلاس شده در ایران به کمک سازمان‌ها و شخصیت‌های رسانه‌ای اپوزیسیون در خارج می‌رود، مانند قضیه مهدی خلجی و از طرفی دروغ‌پردازی به نام «اینترنشنال»، دروغ‌پرداز دیگری به نام آمدنیوز را به چالش می‌کشد که چرا این همه خبر جعلی به خورد مردم دادی.

در روز‌های ابتدایی پخش مستند «ایستگاه پایانی دروغ»، زم ابتدا کوشید، آن را ساختگی و غیرواقعی جا بیندازد، اما اتقان و استحکام مستند، مانع از آن شده است که او کوچک‌ترین خدشه‌ای به آن وارد کند، چه آنکه زم هر مقدار بخواهد از این تور اطلاعاتی نجات یابد، بیشتر رسوا خواهد شد؛ بنابراین راهی جز اقرار به دروغگویی و فریب‌خوردگی برایش باقی نمانده است.

براندازان در ایستگاه رویارویی

در این میان، اما برخی رسانه‌های نشان‌دار ضد‌انقلاب که بار‌ها از او به عنوان تحلیلگر مسائل ایران دعوت کرده و دیدگاه‌های ضد ایرانی خود را از زبان زم بیان می‌کرده‌اند، هم دچار نوعی رسوایی شده‌اند. از این رو برای القای استقلال خبری به زعم خود می‌خواهند زم را به چالش بکشند، حال آنکه با این رویکرد، بیش از زم خود را به چالش کشیده‌اند. مخاطبان این رسانه‌ها لابد از خود می‌پرسند، اکنون که زم به این رسوایی اعتراف کرده، از کجا معلوم که دیگر رویکرد‌های آن‌ها هم تکرار این رسوایی نباشد.

 گزارش خصوصی‌سازی پتروشیمی‌ها

کامبیز نوروزی در روزنامه شرق نوشت: دولت از مبارزه با فساد می‌گوید؛ از حقوق شهروندی می‌گوید؛ از حق دسترسی آزاد به اطلاعات می‌‌گوید اما فقط می‌گوید؛ عمل موثر نمی‌کند.

 پرونده شش‌میلیاردیورویی شرکت بازرگانی پتروشیمی در دادگاه مطرح است. این پرونده نشان می‌دهد که چه شرایطی بر عملکرد بازرگانی پتروشیمی حاکم بوده و چه فضای آسوده‌ای برای توسعه فساد در آن فراهم بوده است... پرسش‌های اصلی بی‌پاسخ‌اند. پرسش‌هایی که می‌تواند پاسخ آنها گوشه‌هایی مهم از فسادهای ساخت اداری و اقتصاد کلان کشور را روشن و شاید از بروز فسادهای بعدی، جلوگیری کند: شرکت‌های پتروشیمی چرا و چگونه واگذار شدند؟ اطلاعات دقیق این واگذاری‌ها چیست؟ قیمت‌گذاری، نحوه پرداخت قیمت، نحوه انتخاب خریداران چگونه بوده است؟ مشخصات دقیق خریداران پتروشیمی‌ها چیست؟ بعد از واگذاری‌ها آنها آیا به تعهدات خود عمل کرده‌اند یا نه؟

سازمان خصوصی‌سازی گزارش نمی‌دهد. دارایی ملت است. اموال عمومی است. ملک طلق آقایان نیست که هرچه خواهند با آن بکنند. فقط سازمان خصوصی‌سازی نیست. هیچ جا گزارش نمی‌دهد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۱۷۳۲۶۲۰:۳۴:۰۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
بی بی سی اختلاس نماینده اصلاح طلب و همسر خارج نشینش رو سانسور می کند
ناشناس۸۱۷۴۶۵۲۲:۵۵:۰۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
بسیاری از دلسوزان و دوستداران میهن و انقلاب از انتصاب آقای رئیسی خرسند و خوشحالند. ان‌شاءالله که منشا خیر و برکات برای ملت و دستگاه قضایی شود
ناشناس۸۱۷۴۶۸۲۲:۵۵:۵۹ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
با تبریک به آقای رئیسی در مسئولیت جدید دستگاه قضایی، امیدوارم قاطعانه با مفسدان اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برخورد نمایند و کسانی را که به مجرمان کمک می‌کنند، رسوا سازند.
ناشناس۸۱۷۴۶۹۲۲:۵۶:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
امیدوارم که جناب آقای رئیسی پس از پایان مدت ماموریت منشا برکات بزرگی در راس دستگاه قضایی شده باشند و عملکرد ماندگاری از خود باقی بگذارند و تمامی کسانی که از راه غیرمشروع به سرمایه‌های میلیاردی رسیده‌اند را به پای میز محاکمه بکشانند. ان‌شاءا... ملت هم قدردان این انتصاب شایسته است.
خوزستانی۸۱۷۵۰۸۲۳:۳۳:۵۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
این مسافرتهای خارجی وسط این گرونیها چه معنا دارد؟ یعنی مثلا اوضاع عادیه؟ خداکنه آیت الله سیستانی یه چیزی بگه روحانی بیدار بشه
ناشناس۸۱۷۵۴۲۰۰:۴۳:۴۴ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
شما فکر میکنید آقای خلجی شخصیت مهمی استکه باید در مورد زندگی خصوصی اش خبر رسانی شود .
ناشناس۸۱۷۶۶۹۰۷:۵۷:۴۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
اصلاح طلب و اصولگرا فرقی ندارند دو طیف برای ما اثبات شده هستند . به قول آقای جهانگیری خدا رو شکر امسال را با موفقیت به اتمام رساندیم . حالا نمیدونم منظورش از موفقیت چیه ؟ ما که دم عیدی تو صف گوشت و قند و شکر و عید بدون آجیل و شرمنده زن و بچه هستیم .
ناشناس۸۱۷۷۶۴۰۸:۳۵:۴۷ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
نه نماینده بوده و نه اصلاح طلب
ناشناس۸۱۷۹۲۶۰۹:۴۲:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
اصلاح طلب بوده و برای خاتمی تبلیغ هم کرده است عکساش تو اینترنت هست
ناشناس۸۱۷۷۶۷۰۸:۳۶:۴۱ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
دوستانی که رای منفی دادن لطفا دلیلش رو بیان کنند.
ناشناس۸۱۷۳۲۷۲۰:۳۵:۳۶ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
خاتمی بهتر است به همان خطبه خوانی عقد سلبریتی ها مشغول باشد و دیگر « تکرار» نکند..
ناشناس۸۱۷۴۷۲۲۲:۵۸:۲۱ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
شرکت سایپا بعد از هجوم مردم برای خرید محصولات این شرکت مجددا قیمت خودروهای تولیدی خود را 5 میلیون تومان افزایش داده است. تا وقتی که تقاضا وجود دارد اجحاف و گران‌فروشی مدیران این شرکت ادامه دارد، مشکل را باید از ریشه حل کرد.
ناشناس۸۱۷۴۷۴۲۲:۵۹:۰۷ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
مدعی‌العموم باید با تهمت‌های نابخشودنی فائزه هاشمی به ساحت نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد کند.
ناشناس۸۱۷۳۴۵۲۰:۴۹:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
شما هرچقدر هم که درباره بی بی سی فارسی بگی اونی که نخواد قبول کنه بهونشو داره...
ناشناس۸۱۷۴۷۵۲۳:۰۱:۱۳ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
اعتماد به شیطان بزرگ اشتباه بود. از مردم عذرخواهی کنید و امور کشور را به اهل آن یعنی نیروهای انقلابی و مدیران جهادی بسپارید.
ناشناس۸۱۷۳۴۸۲۰:۵۲:۱۱ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
جیسون رضاییان ان قدر در نهاد ریاست جمهوری نفوذ کرده بود که می دونست که فلانی ادامس خرسی دوست داره...! انوقت با این وضع ، نباید سفر بشار محرمانه باشه؟
ناشناس۸۱۷۳۵۰۲۰:۵۵:۵۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
رییسی ، کابوس جریان اشرافی غربگرا.. (ضد انقلاب خارجی به صورت تاکتیکی در فضای مجازی ،به این کامنت ها منفی می دهد ، چون بزرگترین سرمایه ضد انقلاب خارجی برای سیاه نمایی علیه انقلاب ، همین جریان اشرافی ست..)
ناشناس۸۱۷۳۷۵۲۱:۲۵:۱۳ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
در زمان اختلاس مرجان شیخ الاسلامی همسر فرد دیگری بوده. پس از خروج از کشور با خلجی ازدواج کرده. قاعدتا در زمان جرم خلجی در جریان دزدی ها نبوده
ناشناس۸۱۷۴۷۰۲۲:۵۷:۵۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
امثال آقای کریمی قدوسی چقدر فریاد زدند مواظب افراد و مدیران دو تابعیتی باشید ولی کسی توجه نکرد.
ناشناس۸۱۷۷۸۷۰۸:۴۲:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
یکی باید مواظب امثال کریمی قدوسی باشه
ناشناس۸۱۷۴۷۹۲۳:۰۲:۵۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
چرا گوش شنوایی در دولت نیست؟ چرا به هر ضرب و زوری هست می‌خواهند دشمن را به هدفش برسانند؟
ناشناس۸۱۷۵۸۳۰۲:۰۰:۴۱ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
و جالب اینکه در مورد شوهر این خانم و موقعیت ایشون در ان موقع صحبتی نمیشه!!!
مهران۸۱۷۳۹۸۲۱:۴۸:۰۶ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
گردش مالی حساب دولت ۶میلیارد دلار بود که در خزانه است. اما سواستفاده مجرمان از این گردش مبلغ ۲۰میلیون دلار است. ضمن پیگیری این فساد لطفا درست اطلاعرسانی کنید
ناشناس۸۱۷۴۸۱۲۳:۰۳:۲۷ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
اینکه مرکل صدراعظم آلمان گفته هدف ما و آمریکا در مورد ایران یکی است، یعنی هدف براندازی نظام ایران می‌باشد. معلوم نیست برخی از دولتمردان ما چه قول و قرار‌هایی با اروپایی‌ها دارند که خود را به نشنیدن زده‌اند؟
ناشناس۸۱۷۶۶۷۰۷:۵۶:۳۶ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
وکیل مدافع مرجان
ناشناس۸۱۷۵۳۸۰۰:۳۳:۴۴ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
این خانم با همکاری و همفکری مسولین داخلی این همه بیت المال و برد به شوهرش چه ربطی داره
ناشناس۸۱۷۵۸۵۰۲:۱۲:۴۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
چرابی بی سی خفه خون گرفته؟؟؟.
ناشناس۸۱۷۸۹۰۰۹:۳۰:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
حالا چه بی بی سی در باره خلجی صحبت کنه یا نکه چیزی رو ا. اصل موضوع کم نمیکپه .
ناشناس۸۱۷۹۱۵۰۹:۳۸:۱۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
را بی بی سی درباره همسر مرجان شیخ الاسلامی چیزی نمی گوید؟ ? چرا کسی جوابگو نیست که چطور این خانم که شوهرش معلوم کجاست و کی بوده وارد این حجم از مراودات شده و این همه پول دستش؟؟؟؟؟؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین