قالیباف: وجود فساد، تبعیض و فقر ناشی از ناکارآمدی مسئولان و مدیران است/ امام(ره) نگران وجود و تاثیر غرب‌زده‌ها بود/ چرا ناکارآمدی را پای استقلال می‌گذاریم؟

گروه سیاسی الف،   3971120003 ۱۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال چرا ناکارآمدی را پای استقلال می‌گذاریم؟،‌ گفت: فقر، فساد و تبعیض در کشور به‌دلیل استقلال‌طلبی و عزت مردم نیست، این مشکلات از سوی مدیرانی است که خط امام(ره) را قبول ندارند و ناشی از ناکارآمدی مسئولان و مدیران است.

قالیباف: وجود فساد، تبعیض و فقر ناشی از ناکارآمدی مسئولان و مدیران است/ امام(ره) نگران وجود و تاثیر غرب‌زده‌ها بود/ چرا ناکارآمدی را پای استقلال می‌گذاریم؟

محمدباقر قالیباف امشب در مراسم فجر فاطمی در محل مجتمع فرهنگی و مذهبی ثامن‌الائمه(ع) مشهد اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ ما که غفلت سبب فراموشی آن شده، پیروزی انقلاب اسلامی است، خداوند این نعمت را بر یکایک ما نصیب کرده و امروز پس از گذشت 1400 سال، در سایه نظام ولایت و انقلاب اسلامی زندگی می‌کنیم، مبانی این انقلاب برخاسته از فرهنگ قرآنی و مکتب اهل‌بیت(ع) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در طول تاریخ افراد مختلفی بر ما حکومت می‌کردند، بسیاری از نسل‌ها در دوران انقلاب اسلامی نبودند، برخی از ما به‌دلیل وجود مشکلات بسیار، از این نعمت بزرگ فراموش کردیم اما برای شکر این نعمت مکلف هستیم.

قالیباف گفت: شکر این نعمت، حرکت در مسیر انقلاب است، با وجود مشکلات زندگی نباید تردیدی در دل ما راه یابد، انقلاب ما ریشه در محرم و صفر دارد، باید از حضرت فاطمه(ع) درس بگیریم، پس از رحلت پیامبر اکرم(ص)، انحراف بزرگی در مسیر جامع اسلامی و حرکت نبی مکرم اسلام(ص) به‌وجود آمد.‌ حضرت زهرا(ع)، برای موضوع دفاع از ولایت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کردند، جامعه آن روزها بصیرت لازم و درک و فهم دقیقی نداشت، بخشی از مردم به‌دلیل تردید داشتن در دین به میدان نیامدند و نتایج آن در عاشورا و غدیر مشاهده شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اسلام مبتنی بر باورها و سنت‌های الهی است، دین ما، اسلام سیاسی است و با ظلم مبارزه می‌کند، این اسلام طرف مستضعفان، عدالت، آزادی و حقوق مردم است، دشمنان با این اسلام مخالفند و نمی‌خواهند این دین مانع قدرت آن‌ها شوند، بنابراین اگر آمریکا در مقابل دین ما بایستد ما در مقابل تمامی آن‌ها می‌ایستیم.

قالیباف اظهار داشت: دشمنان هنوز به‌دنبال منحرف کردن مسیر انقلاب هستند، البته شرایط محیطی با زمان گذشته متفاوت است، در گذشته مردم از بصیرت لازم برخوردار نبودند اما امروز چنین چیزی وجود ندارد، مردم ما فهیم هستند و درک دقیقی از دین برای آن‌ها وجود دارد، امروز مشکل ما در بخش مردم نیست.

وی بیان کرد: امام راحل فرمودند ما با استبداد شاه، رژیم شاه و پهلوی مقابله می‌کنیم، اما نگران وجود و تاثیر غرب‌زده‌ها هستیم، چالش انقلاب از سوی تصمیم‌گیرانی رخ می‌دهد که مبتنی بر باورهای الهی گام برنمی‌دارند. تصمیم‌گیرانی که اجرای دین را از وظایف خود ندانند و حتی هزینه استقلال و زندگی شرافتمندانه را صرفاً به‌خاطر راحت‌طلبی خود ‌پرداخت نکنند، ناکارآمدند‌.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: چرا ناکارآمدی را پای استقلال می‌گذاریم؟ ما دنبال دشمن‌تراشی نیستیم، اما آمریکای چپاول‌گر دست از سر ما برنمی‌دارد، فقر، فساد و تبعیض در کشور به‌دلیل استقلال‌طلبی و عزت مردم نیست، این مشکلات از سوی مدیرانی است که خط امام را قبول ندارند.

قالیباف خاطرنشان کرد: درآمد کشور در 5 سال به 5 برابر افزایش پیدا می‌کند، اما اتفاقی در حوزه اقتصاد رخ نمی‌دهد، ما از تصمیم‌های اشتباه چالش برای مردم می‌سازیم و ضعف خود را به گردن آمریکا می‌اندازیم.

وی اظهار داشت: تا زمانی که ما در مسیر سنت‌های الهی حرکت کنیم، پیروزی از آن ماست، خطر از زمان جدایی از این مسیر آغاز می‌شود، نباید صرفاً شعار داد، شعار مرگ بر آمریکا در حوزه اقتصاد به‌تعبیر امام(ره) چیزی جز کار و تلاش نیست.

قالیباف بیان کرد: براساس سنت الهی برای مقابله با ظلم باید ظرفیت‌ها را تجمیع و استفاده کرد، اقتصاد غیرمردمی فسادانگیز است، اختصاص یافتن ۸۰ درصد از اقتصاد به دولت امر صحیحی نیست، حوزه مدیریت باید اصلاح شود، وجود فساد، تبعیض و فقر ناشی از ناکارآمدی مسئولان و مدیران است، در صورت حذف نظارت و نبود قانون، این مشکلات نیز ریشه‌دار می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: باورهای الهی ما را پیروز می‌کند، در صورت حضور مردم در میدان به پیروزی نزدیک می‌شویم، در جنگ رسانه‌ای ما به جوانان فرصت نمی‌دهیم، این در حالی است که آن‌ها در تمامی تحولات رخ‌داده حضور داشتند، برای حفظ خون شهدا، عزت و شرف مردم و امنیت و استقلال کشور باید مسیر انقلاب را ادامه دهیم.

‌قالیباف تصریح کرد: شرایط امروز سخت‌تر از گذشته است، اما پایبند انقلاب هستیم، ضعف‌های دیگران را پای انقلاب نگذاریم، ما باید برای حرکت در مسیر انقلاب، عاشورا و غدیر تلاش کنیم، باید به محرومان و مستضعفان رسیدگی و به نیازهای مردم توجه کنیم.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۶۶۰۰۴۰۰:۵۳:۱۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
ممنون که فرمودید مشکل از مسئولین هست،ممنون که ما رو آگاه کردید،ما به ذهنمون هم این موضوع خطور نمی کرد
ناشناس۷۶۶۲۳۸۱۰:۱۷:۵۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اتفاقا مشکل مردمی هستن به تکرار رای دادن
ناشناس۷۶۶۲۸۹۱۰:۴۶:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
احمدی نژاد شما مدعیان را هم دیدیم اون که دیگه محصول تکرار نبود صد سال ایران را به عقب برگرداند
ناشناس۷۶۶۴۰۵۱۲:۱۷:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
با این حساب روحانی شما رو هم دیدیم که مطمئنا کمی از احمدی نژاد در ..... نداشت مملکت رو بیش از صد سال به عقب برد و هر کاری که که احمدی نژاد کرد او به گونه ای دیگر بدترش را انجام داد. لطفا بار مسئولیت انتخاب خود رو باچنین مقایسه هایی کوچک نکنید.
ناشناس۷۶۶۴۴۵۱۲:۴۸:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
عملکرد بسیار ضعیف دولت فعلی احمدی نژاد را رو سفید کرد.
ناشناس۷۶۶۴۵۵۱۲:۵۰:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
پرونده خانه های نجومی چه شد؟
ناشناس۷۶۶۵۲۱۱۳:۱۵:۱۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
روحانی برای ثبات اقتصادی و رفع تحریم ها تلاش کرده و میکند شما هم برای بدست آوردن قدرت، تمام تلاش خود را در مانع تراشی و دروغ پراکنی بر علیه روحانی کرده و میکند
ناشناس۷۶۶۶۱۲۱۴:۲۲:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
چقدر تحلیل کاربران غیر واقعی است، سیستم معیوب است اگر مسولین آلمان ژاپن استرالیا.. همه با هم مسولیت اداره ایران به عهده بگیرند در این ساختار موجود، باز هم همین است که می بینید. هی روزگار
ناشناس۷۶۶۷۲۹۱۶:۰۳:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
احمدی نژاد اگه بیاد خیلی چیزا درست میشه
ناشناس۷۶۶۹۸۴۲۰:۱۸:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
وقتی تریبونها وهمچنان قدرت دست احمدی نژادیهاست پیغمبر خدا هم بیاد وضع درست نمیشه !
ناشناس۷۶۶۸۳۶۱۷:۵۴:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
داریم با چراغ قوه دنبال احمدی نژاد میگرد
ناشناس۷۶۶۹۵۸۱۹:۵۰:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
قوه قضاییه به دولت می گوید لیست نجومی بگیران را بده..دولت نمی دهد..چرا ؟چون رای مردم را گرفته و به هیچ کس هم پاسخگو نیست.. خیالش هم راحت است که با دادن مشوق های جنسیتی و ترساندن مردم از مخالفانش ، حمایت مردم را دارد..
ناشناس۷۶۶۴۸۰۱۲:۵۷:۱۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
از تکرار ما عصبانی باش. باز هم تکرار خواهیم کرد
ناشناس۷۶۶۵۴۷۱۳:۳۵:۳۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
این تکرار رای که هرچهار ساله . خخ
ناشناس۷۶۶۲۹۶۱۰:۵۱:۲۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
کامنت ها را که مطالعه کنید تازه می فهمید با چه مردم ساده و زود باوری روبرو هستیم که حافظه تاریخی ضعیفی دارند
ناشناس۷۶۶۳۵۲۱۱:۲۷:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
درست گفته اند چون شخص ایشان هم در طی ۱۲ سالی که شهردار تهران بودن نتوانستند سر سوزنی موفقیت در رفع تبعیض و فساد و فقر از شهرداری تهران و شهر تهران کسب کنند ، روش واگذاری غرفه های میادین تره بار و شرکت های تاکس رانی و اتوبوس رانی و زمین های منطقه ۲۲ و .................. از کوچکترین نمونه ها می باشد .
ناشناس۷۶۶۴۶۰۱۲:۵۲:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
ساخت اتوبان امام علی(ع) و تونل توحید و پل طبقاتی صدر و برج میلاد و پل طبیعت و باغ پرندگان و احداث 300 کیلومتر خط مترو و BRT و ایجاد کمربند سبز در اطراف تهران و غیره نمونه ای از مدیریت جهادی دکتر قالیباف در شهر تهران است .
ناشناس۷۶۷۱۵۴۲۲:۵۲:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
دکتر قالیباف بعنوان هشتمین شهردار برتر جهان انتخاب شدند عمرا"اصلاح طلبان همچنین گزینه ای برای تصدی شهرداری تهران ندارند.
ناشناس۷۶۷۲۶۹۰۱:۰۸:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
چرا انتقادها را جناحی و سیاسی می کنید ، اگر کسی تنها معتقد به حقایقی باشد که دیده و شنیده است ، حتما توسط یکی از دو جناح مورد حمله و توهین و تمسخر واقع می شود و این رسم بسیار ناشایستی است که در میان سیاسیون و هواداران شان متداول شده
ناشناس۷۶۷۸۵۶۱۰:۴۷:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
کاش برآورد می کردند که با چه هزینه ای کارها انجام شده و پول مردم برای کجاها خرج شده!
ناشناس۷۶۶۹۱۶۱۹:۱۹:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
باعث این گرانیها خود دولت است .زیاد دنبال مقصر نگردید.
ناشناس۷۶۶۹۱۸۱۹:۲۰:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مشکل گرانی حاصل نابودی تولیدداخل است که در سالهای گذشته اتفاق افتاده و با تحریم خود را نمایان کرده
ناشناس۷۶۶۹۱۹۱۹:۲۰:۵۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مشکل سو مدیریت یا بهتر بی مدیریتی مسولین است مشکل ربا خواری بانک ها و بانک مرکزی مشکل نون حرام و رشوه خواری مشکل مدیریت باندی و اتوبوسی مشکل استخدام بدون لیاقت کارکنان مشکل پیر بودن مدیران مشکل بدون انگیزه بودن کارکنان متعهد و بدون برنامه بودن کارها مشکل عدم اجرای فرامین قرآن از جمله قطع دست مرد و زن دزد
ناشناس۷۶۶۹۲۳۱۹:۲۱:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اتفاقا خیلی هم معلومه کسی نمخواد ببینه اقازاده ها رو از دلالی ورانت خارج کنید همه چیز درست میشه حتی اگه دولت کاری نکنه
ناشناس۷۶۶۹۲۷۱۹:۲۳:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
دلیل گرانیها طرح تحول جیب پزشکان است و نگرفتن مالیات صحیح از آنها.
ناشناس۷۶۶۹۵۵۱۹:۴۸:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
100 هزار میلیارد بودجه سالیانه لفت ولیس پزشکان را جمع کنید تمام مشکلات کشور حل می شود یعنی یک سوم کل بودجه کشور
ناشناس۷۶۶۹۵۶۱۹:۴۹:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اگه اختلاس کم بشه / مشکل ما حل میشه
ناشناس۷۶۶۹۵۷۱۹:۴۹:۳۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
روزنامه افتاب یزد ، ورود دادستان به موضوع کمبود و گرانی گوشت را دخالت در کار دولت منتخب ملت عنوان کرد!! ببینید ، مفسدان بازوی رسانه ای هم دارند تا هر کس جلوی انها در امد ، با عنوان تمسخر و دلواپس بکوبندش..
ناشناس۷۶۷۱۵۹۲۲:۵۵:۲۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اگر کاپیتان قالیباف در سال 92 رئیس جمهور شده بود تاکنون آزاد راه تهران شمال راه اندازی و به بهره برداری رسیده بود.
سروش۷۶۶۰۰۸۰۱:۰۶:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
چون نام دیگر انزوا در جهان را استقلال گذاشته ایم
ناشناس۷۶۶۲۲۹۱۰:۱۲:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
لابد باید بخشی از کشور و اهدا کنیم کاپیتولاسیون هم اجرا کنیم تا از انزوا دربیایم!
ناشناس۷۶۶۲۸۸۱۰:۴۶:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اهدا کردن سرمایه ها و پول کشور با اهدا کردن بخشی از کشور فرقی نداره داداش
ناشناس۷۶۶۳۶۳۱۱:۳۲:۲۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
خزر هم بخشی از کشور میشه ؟
ناشناس۷۶۶۵۶۶۱۳:۴۳:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
قطعا خزر ÷ 5 کشور مساوی با 11 % نیست !!!!!
ناشناس۷۶۷۲۹۴۰۳:۱۱:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
من 600 متر قدرالسهم داشته باشم تو 300 متر من 2 برابر تو سهم میبرم باهوش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۷۶۷۷۸۳۱۰:۲۴:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
بنازم به غیرت طرفداران روس
ناشناس۷۶۶۴۲۷۱۲:۳۳:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
همه دنیا کاپتالیسون دارند ؟
ناشناس۷۶۶۴۳۳۱۲:۴۲:۲۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
چطور است که چین و روسیه باهمه دنیا از شرق تا غرب ارتباط دارند؟
احتشام۷۶۶۵۳۲۱۳:۲۶:۲۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مگه چین بخشی از کشور خودشو داده به اروپا یا آمریکا حزب حاکم بر چین هم همون کمونیسته ولی به فکر کشور و مردمش هست
ناشناس۷۶۶۴۶۶۱۲:۵۴:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
ما در برجام شکست نخوردیم !!! ما امریکا را منزوی کردیم !!!!!!
ناشناس۷۶۶۰۲۷۰۲:۰۲:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
من نمیدونم چه اصراری به سخنرانی وشعار هست وقتی همه مشکلات رو میدونیم؟
ناشناس۷۶۶۲۵۱۱۰:۲۴:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مشکل چیه بگو ما هم بدونیم
ناشناس۷۶۶۴۸۸۱۲:۵۹:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مشکل اینه که عده ای راحت سخن میگویند و به این و آن دروغ نسبت میدهند و تهمت میزنند و کاملا آزادند. و دیگران هرگز حق دفاع از خود ندارند و اگر در دفاع از خود زبان بگشایند به شدت با آنها برخورد میشود
ناشناس۷۶۶۵۵۱۱۳:۳۶:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
امثال تو
ناشناس۷۶۶۸۲۲۱۷:۳۰:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مشکلش اینه که باعث میشه حداقل خودشون اقناع بشن و هیچ کاری نکنند،اونها که معمولا دردی ندارند با سخنرانی باعث سرپوش گذاشتن و نرسیدن به اوضاع وخیم می شوند، شما یه قلم تخمه آفتابگردان کیلویی 30 هزار تومن رو ببین دیگه تا تهش بخون،شنیدم تخمه آفتابگردون رو هم وارد میکنند
ناشناس۷۶۶۹۵۲۱۹:۴۶:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مشکل اینه که به لحاظ پتانسیل،ایران زیر جزء 10 کشور برتر دنیاست ولی عملا اون آخرها هستیم، کاملا مشخص است مشکل نبود علم و تخصص است
ناشناس۷۶۶۲۹۴۱۰:۵۱:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
باید اینقدر بگن تا مردم شب انتخابات دوباره فریب نخورند و به خاطر کنسرت و شجریان و ورود زنان به ورزشگاه رای ندن بلکه به خاطر اقتصاد رای بدن
ناشناس۷۶۶۴۸۴۱۲:۵۸:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
الان همه تقصیره به گردن مردم هست یک نگاه با تاریخ این ۴۰ سال نشان می دهد که مردم کمترین تقصیر ها و یا اصلا بی تقصیر بودن دلار در این دولت از ۷۰ ریال به ۱۱۵۰۰۰ ریال یهو نرسیده است
ناشناس۷۶۶۴۹۱۱۳:۰۱:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
من در انتخابات بعدی حتما به کنسرت و شجریان رای میدهم تا تو یکی را بشدت بسوزانم شاید یاد بگیری در همه اخبار سایت الف این پیام را نگذاری
ناشناس۷۶۷۶۹۳۱۰:۰۳:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
برو رای بده کی جلوتو گرفته
ناشناس۷۶۶۹۲۴۱۹:۲۲:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
رئیسی شما نوبل اقتصاد داشت مثلا؟ اون از این بدتر این از اون بدتر
ناشناس۷۶۷۱۴۴۲۲:۴۳:۲۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
یعنی تو فکر میکنی از زیر تیغ نظارت استصوابی کاندیدای مورد نظر اکثریت میاد بیرون که ما بخواهیم بهش رای بدیم.
ناشناس۷۶۷۳۰۰۰۳:۲۵:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
داداش شورای شهر که نظارت نداشت کیا درومدن ازش؟؟ اصلا تو به من چند نفری که میدونی رد صلاحیت میشن ولی مورد نظرت هستند رو معرفی کن ببینیم منظور شما از اینا کیا هستند؟
ناشناس۷۶۷۳۰۸۰۴:۴۷:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
مردم فریب نخوردند بلکه راهی جز رای به روحانی نداشتند. مردم کاندیدای دیگر را اصلا قبول نداشتند و فقط فرصتی به روحانی دادند اما او هم به مردم پشت کرد.
علی۷۶۶۰۲۸۰۲:۰۳:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
یعنی الان ایشون مسئول و مدیر نبودن؟
محمد قاسمی۷۶۶۲۲۱۱۰:۰۸:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
کافیه مقایسه کنی با کارکرد باقی مسئولین تا دستت بیاد چفدر متفاوت بوده انصافا قالیباف رییس جمهور میشد ایرانی مدرن میساخت
ناشناس۷۶۶۴۹۸۱۳:۰۲:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
ایشان در دوره شهرداری خود به گفته قرارگاه خاتم تنها 18000 میلیارد تومان بدهی ببار آورد
ناشناس۷۶۶۲۳۲۱۰:۱۴:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
ایشان در دوران مسئولیتش وظایفشان را به درستی انجام دادن و گردن قبلی ها و بعدی ها نداختن
ناشناس۷۶۶۴۹۹۱۳:۰۲:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
البته با هزینه کرد درآمد شهرداری بعد از خودش
ناشناس۷۶۶۵۲۴۱۳:۱۸:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اگر به من یه آپارتمان نقلی بدهد من هم چنین خواهم گفت
ناشناس۷۶۶۰۴۷۰۳:۲۴:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
به پادگان باز گرد
ناشناس۷۶۶۲۷۳۱۰:۳۳:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اگر پادگان نبود زبون درازهایی مثل توهم نبودن
ناشناس۷۶۶۲۹۳۱۰:۴۹:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
نجومی بگیرایی مثل تو هم نبودن
ناشناس۷۶۶۳۸۸۱۲:۰۳:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
راستی از املاک نجومی چه خبر؟
ناشناس۷۶۶۴۴۲۱۲:۴۶:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
به گفته دادستان دیوان محاسبات در 104 تعاونی مسکن شهرداری هیچ تخلفی صورت نگرفته بود.
ناشناس۷۶۶۶۰۷۱۴:۱۴:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
ای خبر خاصی نیست. به حمدالله همه چیز امن و امان است .
ناشناس۷۶۶۲۷۸۱۰:۳۶:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
تو هم تلاش کن به ادب و شعور که لازمه هر انسان هست برگردی
همون بالایی هستم۷۶۶۳۳۴۱۱:۱۳:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
جناب مودب !!!!!! واژه پادگان که بی ادبی نیست
ناشناس۷۶۶۳۷۴۱۱:۴۳:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
۱۲سال شهردار بود هنوزم شهردار مثلش پیدا نکردید میترسین رییس جمهور بشه؟
ناشناس۷۶۶۴۶۵۱۲:۵۴:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
بقیه هم اگه اجازه داشته باشن 12 سال شهردار باشن ؛ کف خیابونای تهران هم طلا میکنن
ناشناس۷۶۶۵۰۵۱۳:۰۶:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
دستش برای انجام هرکاری باز بود چون خودی بود. من جای روحانی بودم حقوق ها را چهار برابر میکردم و برام مهم نبود دولت بعدی چه خواهد کرد! مانند قالیباف که آنقدر بدهی بالا آورد که برایش مهم نبود شهردار بعدی چه خواهد کرد
ناشناس۷۶۶۴۷۳۱۲:۵۵:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اگر پادگان نبود امنیت هم نبود .
یک دیندار۷۶۶۰۴۸۰۳:۲۴:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
افزایش قیمت دلار نشون داد ما کی بودیم،تخمه آفتابگردان باید کیلویی 30 هزار تومان به فروش برسد؟! آیا محصول با ارزشی است یا مثلا توان تولید نداریم؟ چرا پلاستیک که یک محصول اولیه اساسی است جهش چندبرابر داشته است؟ متاسفانه هر دلیلی بیاوریم باز خودمون محکوم هستیم.چه بهتر که شعار ندهیم،سخنرانی و شعار نتنها چیزی را حل نمی کند بلکه باعث سرپوش گذاشتن بر عمق مشکل می شود،خیلی واضح میگم چون در دین تعارفی نیست.از نظر من کسی که در شرایط کنونی شعار می دهد یا دعوت به صبر و تحمل میکند ولی اقدامی نمیکند تقوا ندارد
کی ما 30۷۶۶۰۴۹۰۳:۲۶:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مثل اینکه قراره محسن و محمد باقر ؛ خودشون رو 4000 مرتبه در معرض رای مردم قرار دهند !!! بابا بسه دیگه !
ناشناس۷۶۶۲۳۱۱۰:۱۳:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
حالا چرا انقدر می ترسی
ناشناس۷۶۶۲۹۵۱۰:۵۱:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اتفاقا اصلا نمیترسم چون خیالم راحته آخه چندین بار اومدن وسط ولی رای نیووردن
ناشناس۷۶۷۱۶۳۲۲:۵۹:۰۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
هم خوشگله هم بوره ان شاءالله رئیس جمهوره
ناشناس۷۶۶۲۵۶۱۰:۲۶:۱۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مشکلش چیه؟
ناشناس۷۶۶۲۹۷۱۰:۵۲:۳۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
هزینه الکی و اسراف پول برای چاپ بتر و کاغذ و برگزاری کارناوال و دیوار نویسی برای تبلیغ :-)
ناشناس۷۶۶۰۵۱۰۳:۲۹:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
نه روحانی نه قالیباف هیچکدام
ناشناس۷۶۶۳۲۹۱۱:۰۸:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
فقط مموتی
ناشناس۷۶۶۴۸۳۱۲:۵۸:۲۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مودب باش .
محمد رضا۷۶۶۰۵۲۰۳:۳۱:۴۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اینم ول کن نیست حالا فکر کنم تا 480 بار نامزد نشه ؛ ول نکنه
ناشناس۷۶۶۰۵۳۰۳:۳۲:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
تورم 720 درصدی با قالیباف
ناشناس۷۶۶۲۳۶۱۰:۱۶:۵۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
دیگه این حرفا دورش گذشت
ناشناس۷۶۶۴۸۶۱۲:۵۹:۴۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
خوب شد دکتر قالیباف رئیس جمهور نشد وگرنه دلار 5000 تومان می شد !
ناشناس۷۶۶۲۶۰۱۰:۲۷:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
فعلا تورم 7200 را با ایادی سیدخندان تجربه می کنیم 720 که خیلی بهتره راستی مخفیگاه سید خندان کجاست؟
ناشناس۷۶۶۳۰۰۱۰:۵۵:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
زیر پل سید خندان بغل ایستگاه تاکسی های تجریش
ناشناس۷۶۶۲۶۲۱۰:۲۹:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
شما اصلا بگو 7200000 یه موی قالیباف می ارزه به همه قماش تکراری
ناشناس۷۶۶۲۹۸۱۰:۵۴:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
همشون عین هم ان موی هیچکدومشون به موی اون یکی نمی ارزه البته اگه مو داشته باشن !
سوسن رادمرد۷۶۶۰۵۴۰۳:۳۷:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
چرا بعضیا نباید بازنشسته شوند ؟!!! این عین بی عدالتی است . ظاهرا بعضیا تا وقتی که نفس میکشند باید سمت داشته باشند و نجومی بگیرند مردم این چیزا رو میبیند که عصبانی میشوند
ناشناس۷۶۶۳۷۹۱۱:۵۲:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
موافقم اکثر هیئت دولت ، از جمله : زنگنه ، ظریف ، شریعتمداری ، جهانگردی ، ابتکار و البته خود روحانی دیگه کم کم برن
ناشناس۷۶۶۰۵۶۰۳:۴۰:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
قالیباف اگه پرزیدنت بود الان تورم 1/02 درصد بود !
ناشناس۷۶۶۹۳۴۱۹:۲۶:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اوه اوه اوه پرزیدنت ؟!!!!!!!!
ناشناس۷۶۶۰۵۸۰۳:۴۴:۰۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مدیریت تو رو هم دیدیم اینقدر توی منطقه 22 برج ساختی و مجانی دادی به ..... که الان همون برج ها مانع ورود باد به داخل شهر تهران شده و همچون سدی جلوی ورود باد رو گرفته
ناشناس۷۶۷۰۵۴۲۱:۲۵:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
عجب دانشمندی
رضامیرزایی۷۶۶۰۶۱۰۴:۲۱:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر برای ما فقط یکراه جواب می دهد یکنفر با خصوصیات مثبت دکترمحمود احمدی نژاد. پرتحرک در علم ودانش ،در اقتصاد در سیاست در رفاه ومسکن پزشکی در فناوری نوین مانند الکترومکانیک وبیوتکنولوژی .
ناشناس۷۶۶۵۷۴۱۳:۴۸:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
والله من از مخالفین احمدی نژاد بودم ولی الان اگر رای میدادک که دیگر رای نمیدم فقط به احمدی نژاد رای میدادم
ناشناس۷۶۶۰۷۰۰۵:۵۶:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اقای قالیباف نباید دور قبل کنار می کشید. امروز مردم از دست این دولت 4 درصدی خسته شده. باید خود قالیباف به میدان بیاید و یک دولت منظم و پرکار را تشکیل دهد.
مرشدی۷۶۶۰۷۱۰۶:۰۲:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
حتی اکثر همین تحریمها هم با گرا دادن غربزده های خائن به آمریکا ایجاد شد تحریم کنید تا مردم عصبانی شوند و به ما اصلاحات و‌ اعتدال رای دهند
ناشناس۷۶۶۰۷۷۰۶:۲۸:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
قالیباف میتونست یه تنه مقابل ایالات متحده آمریکا بیایسته
ناشناس۷۶۶۲۷۷۱۰:۳۴:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مگه تنه درخته؟
ناشناس۷۶۶۲۷۹۱۰:۳۶:۳۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
داداش فیلم هندی زیاد میبینی ؟!!! خخخخخ
ناشناس۷۶۶۰۸۴۰۷:۱۴:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
راستم میگی شهرداری شما الگوی پاکدستی بود
ناشناس۷۶۶۲۶۵۱۰:۳۰:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
البته دوران شهرداری ایشان آینه بی عرضگی لیست امیده
ناشناس۷۶۶۰۸۷۰۷:۲۲:۵۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مردم دیگر اعتماد ندارند
ناشناس۷۶۶۲۴۶۱۰:۲۳:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
شما نماینده مردمی یا مزدور کسی دیگه؟
ناشناس۷۶۶۱۰۲۰۸:۰۶:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
جناب قالیباف چند بار جلوی تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری رو گرفتی، لابی کردی، حالا اومدی ژست ضد فساد میگیری.
ناشناس۷۶۶۱۱۸۰۸:۳۶:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
ایا مردم می توانند درخواست انتخابات زود هنگام را جهت جلوگیری از ضرر و زیان بکشور بگیرند
ناشناس۷۶۶۱۳۰۰۸:۵۴:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
این حرف رو باید مردم بزنند نه شم که از همین مسئولین هستی فرار رو به جلو می کنید
ناشناس۷۶۶۱۴۲۰۹:۰۸:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
کی بود کی بود من نبودم....
ناشناس۷۶۶۱۵۰۰۹:۱۴:۲۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
یعنی اگر ایشان رئیس جمهور میشد الان در این کشور فقر و فساد وجود نداشت؟؟؟؟؟ فقر و فساد معلول است و دلیل اصلی آن تفکر حاکم بر کشور است که با نظارت استصوابی راه ورود مدیران توانمند را به ساختار کشور سد کرده
ناشناس۷۶۶۲۶۹۱۰:۳۱:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
بیچاره "نظارت استصوابی" اگه می دونست یه عده بی عرضگی هاشونو پشتش قایم می کنن هیچ وقت به وجود نمی اومد
ناشناس۷۶۶۴۳۵۱۲:۴۴:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
تو شورای شهر تهران و سایر شهرستان ها که نظارت استصوابی نبود چرا اینجوری شد ؟!
ناشناس۷۶۷۶۸۷۱۰:۰۱:۳۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
نجفی را گفتن استعفا بده یا استعفایت میدهیم شهردار بعدی را هم با قانون عدم بکارگیری بازنشستگان کنار زدند شهرداری حناچی هم به این شرط قبول کردند که به گذشته و دوره قالیباف کاری نداشته باشه
راه۷۶۶۱۵۴۰۹:۱۵:۴۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
سکوت در برابر خائنین و وطنفروشان بنام مصلحت!!!! و حفظ وحدت!!!!! ، آسیبهای وحشتناکی به اقتصاد و سیاست واجتماع و فرهنگ ایران وارد کرد. ______________
ناشناس۷۶۶۱۵۶۰۹:۱۷:۱۷ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
بی سابقه ترین فسادها و رانت خواریها را فراموش نکردیم
ناشناس۷۶۶۱۶۵۰۹:۲۳:۰۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
در اولین قدم. یه گزارش شفاف از رسیدگی به پرونده های تخلفات شهرداری در دوره خود بده
زندگی سخت شده۷۶۶۱۷۱۰۹:۲۷:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
از اقازادتون چه خبر
ناشناس۷۶۶۱۷۴۰۹:۲۹:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
بیاید و مبارزه با تمام این موارد بالا رو با بررسی دوران شهردای خودتان شروع کنید. کار جهادی را از همین نقطه علنی و آموزنده انجام بدید
ناشناس۷۶۶۱۷۵۰۹:۲۹:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
عجیب واقعا .این خودش هم جزو مسولین هست. چطور می یاد و در مورد این مسایل صحبت میکنه. راستی با این تورم شدید ایشان با دو میلیون در جیب چه کار میکنه
ناشناس۷۶۶۲۲۷۱۰:۱۱:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
درود بر تو- وقتی این مرد سخنرانی می کنه اسلاحتلب و برعندازا میترسن
ناشناس۷۶۶۲۳۳۱۰:۱۵:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
فرقه اسلاحتلب نسخه دیگری از استبداد پهلوی است مراقب باشیم
ناشناس۷۶۶۲۳۹۱۰:۱۹:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
دقت کردین قالیباف حرف می زنه اسلاحتلبا حمله می کنن!
ناشناس۷۶۶۳۰۵۱۰:۵۹:۲۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
نه ! من مستقل ام ولی حمله به عملکردها رو واجب میدونم
ناشناس۷۶۶۲۴۴۱۰:۲۱:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اخیرا مد شده افرادی که موقتا پست مهمی را در اختیار ندارند شروع به انتقاد از سایرین کنند وبه محض حصول پست مورد نظر همه چیز گل وبلبل می‌شود
ناشناس۷۶۶۲۴۹۱۰:۲۴:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
طرفردارای خاتمی از این مرد به شدت می ترسن چرا؟
ناشناس۷۶۶۲۶۱۱۰:۲۸:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
بعد از پایان کار شما شهرداری چقدر بدهی داشته ‌؟؟
ناشناس۷۶۶۲۷۱۱۰:۳۲:۲۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
قالیباف خیلی هم خوبه
ناشناس۷۶۶۳۰۱۱۰:۵۶:۳۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
مدیریت جهادی یعنی قالیباف.دشمنان از همین می ترسند.
ناشناس۷۶۶۳۹۳۱۲:۱۰:۰۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
خودشان چیزی مطرح و دوباره به خوبی نقد میکنند مشکل نقاط کور و ناشفاف قانون اساسی که باید اصلاح شود با این شرایط هر مدیری بیاید این جوری است
ناشناس۷۶۶۵۱۰۱۳:۰۸:۲۴ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
تبعیض یعنی اینکه برای عروسی دخترتون کل خیابان ها را ببندی و بعد بگی من نبودم
ناشناس۷۶۶۵۹۹۱۴:۰۵:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
عجب رویی داری..
ناشناس۷۶۶۸۱۴۱۷:۱۷:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
قالیباف دوستت داریم بیا مردم رو از این وضع اسفبار نجات بده. انشالله این سری رئیس جمهور ایران هستی آمین یا رب العالمین
ناشناس۷۶۶۹۸۳۲۰:۱۷:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
اون موقع چند ساله تشریف داشتید که نگرانی هارا درک فرموده باشید!
ناشناس۷۶۷۱۶۰۲۲:۵۵:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
ملت بی کار از صف گوشت اومدن ولی باز دارن از حسن فریدون حمایت می کنند !! واقعا بعضی ها حقشون هست تو سرشان زد یعنی خودشان می خوان تو سرشون زده بشه خب طرف می زنه دیگه و پا را هم روی سرکله و دوششان میزاره میره بالاتر
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین