خطیب نمازجمعه تهران: گوشت کیلویی 100 هزار تومان حاصل برجام است/چه تضمینی است که با امضای FATF چوب‌های محکم‌تری نخورید؟

گروه سیاسی الف،   3971105082 ۷۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

خطیب نمازجمعه تهران گفت: بعضی به ما می‌گویند بچه‌هایمان مدت‌هاست گوشت نخورده‌اند‌؛‌ الان گوشت کیلویی 100 هزار تومان شده و این نتیجه برجام است.

گوشت کیلویی 100 هزار تومان حاصل برجام است/چه تضمینی است که با امضای FATF چوب‌های محکم‌تری نخورید؟

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به چهل سالگی انقلاب، با اشاره به دشمنی‌های صورت گرفته با انقلاب اسلامی اظهار داشت: اینکه دشمن بنشیند و در یک اتاق فکر برای ما تصمیم گیری کنند و ما هم آنها را قبول کنیم، خلاف استقلال فرهنگی است چرا که ما تابع قرآن و ائمه اطهار هستیم.

صدیقی افزود: این ما هستیم که باید به آنها درس دهیم نه اینکه آنها بنشینند و برای ما تصمیم بگیرند.

خطیب نمازجمعه تهران بیان داشت: اینها در جنگ اقتصادی نیز می‌خواهند مجاری و مخارج ما را رصد کنند تا ببینند چطور و از کجا درآمد داشته و با چه کسانی ارتباط داریم و در دنیا چه کسانی با ما مراودات اقتصادی دارند.

وی افزود: آنها می خواهند ما را خلع سلاح کنند و می‌خواهند از روی قانونی که خودمان امضا می‌کنیم ما را متهم کنند. 

صدیقی با بیان اینکه من سرّش را نمی‌دانم که چرا آقایان این مساله FATF را رها نمی‌کنند، تصریح کرد: در جریان قرارگاه خاتم که در پارس جنوبی کارهای بزرگی انجام داده‌ است آلمان از ما سوالاتی کرده است. اگر ما در جریان FATF رفتیم نمی‌توانیم این سوال را جواب ندهیم و قانونا ملزم می‌شویم. 

صدیقی با اشاره به اینکه انسان عاقل سر خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد، اظهار داشت: ما نباید از دشمنان رنگ بپذیریم، شما در برجام هم اینقدر اصرار داشتید مگر نتیجه‌اش این نشده که بعضی به ما می‌گویند بچه‌هایمان مدت‌هاست گوشت نخورده‌اند‌؛‌ الان گوشت کیلویی 100 هزار تومان شده و این نتیجه برجام شما بود.

وی ادامه داد: چه تضمینی دارید اگر FATF ر ا امضا کردید چوب‌های محکم‌تری نخورید؟ FATF وسیله‌ای می‌شود برای تحریم‌های بدتر و فشارهای بیشتر. لذا اطمینان دارم هم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که از فرماندهان دفاع مقدس بودند و از امثال آقای وحیدی وقتی بدانند رهبری جنگ اقتصادی را از جنگ نظامی مهمتر معرفی کردند (مخالفت می‌کنند) رهبری فرمودند در جنگ اقتصادی توپ و تانک و تفنگ نیست اما ابزارهای خطرناکتری وجود دارد. 

صدیقی اضافه کرد: همه ما می‌دانیم دنیا با ما در حال جنگ اقتصادی است. آنها می‌خواهند با دست خودمان خودمان را تحریم و نابود کنیم. در دو کمیسیون مجمع به اتفاق آراء با FATF مخالفت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انشاءالله همه با تمام توان روز 22 بهمن می‌آییم تا تاکید کنیم از راه امام و شهدا خارج نشده‌ایم و زیر پرچم ولایت فقیه همچنان با سربلندی بر مشکلات اقتصادی هم غلبه می‌کنیم. 

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمن جنگ اعتقادی را در راس اقدامات خود قرار داده است، گفت: دشمن به جنگ همه مقدسات ما آمده است. اینکه می‌بینید مشکلات اخلاقی،‌ فحشا و منکرات در شبکه‌های اجتماعی دامن زده می‌شود و با یک هجمه جهنمی بمباران می‌کنند این است که با فساد عملی، فساد عقیده‌ای هم پیش خواهد آمد. 

خطیب نماز جمعه تهران بیان داشت: بعضی از گناهان کیفیت خیلی بالایی دارند که باعث به هم زدن امنیت و مخدوش کردن عفت عمومی و ناامن کردن اقتصاد می‌شود. ممکن است یک نفر یک کاری بکند و با یک تصمیم نابجای ارزی مدت‌ها مردم را گرفتار چالش اقتصادی و نگرانی و اضطراب کنند. این یک تصمیم بوده اما اثرش تنها برای آن روز نیست بلکه آتشی بوده که همچنان دارد می‌سوزاند و تلفات می‌گیرد.

صدیقی اظهار داشت: مردم ما با سوء مدیریت‌ها گرفتار فشارهای عجیبی شدند چند روزی که مشهد بودم تماسی که با زائرین داشتم این بود که برخی از فشار و مشکلات اقتصادی که دارند گریه می‌کردند و می‌گفتند به کجا پناه ببرند.

وی تصریح کرد: مسئولین ما باید بیدار شوند. خدا را در نظر بگیرند و مشکلات اقتصادی را حل کنند و حاشیه‌سازی نکنند. باید نسبت به مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده توبه کنند و برگردند و خادم مردم باشند. 

خطیب نمازجمعه تهران گفت: وقتی جواب درست به مشکلات داده نشد به سراغ حاشیه‌سازی می‌روند تا سرگرمی دیگری برای مردم درست کنند. مسئولین مسئولیت دارند و باید تصمیمات نپخته خود را جبران کنند و از مردم و خدا عذرخواهی کنند. 

صدیقی خطاب به مردم نیز بیان داشت: خزانه خدا خالی نشده است یکی از مصادیق صبر، روزه است. روزه در شرایط سخت همان صرفه‌جویی و کنترل مصرف است. یکی از آثار و برکات روزه این است که از اسراف جلوگیری می‌کند. ما باید به مقدار ضرروت از امکانات استفاده کنیم اما مهمتر از آن ارتباط با خدا است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۳۹۹۲۴۱۳:۳۵:۲۲ ۱۳۹۷/۱۱/۵
ظریف باید برکنار بشه. من نمیدانم این چه مجلسی هست که نمیتونه ظریف رو برکنار کنه؟
ناشناس۷۴۰۳۵۸۱۹:۰۹:۲۸ ۱۳۹۷/۱۱/۵
چشم . فرمایش دیگه ای نیست
ناشناس۷۴۰۴۴۵۲۰:۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۵
از برجام بیایید بیرون. FATF را هم تصویب نکنید. روحانی را هم کنار بگذارید. آنوقت گوشت را کیلویی 7000 هزار تومان کنید و دلار را 900 تومان مانند ابتدای سال 84
ناشناس۷۴۰۷۹۴۰۱:۰۲:۲۹ ۱۳۹۷/۱۱/۶
گوشت 100 هزار تومانی حاصل دزدیدن پولهای نفت و گاز ملت هست که قرار بود با اجرای برجام قیمت دلار و اجناس کاهش یابد که دزدی ها از بس زیاد هست که اجازه نمی دهد
احد۷۳۹۹۲۸۱۳:۳۸:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۵
بدون برجام به نظر آقایان گوشت کیلویی چند میشد؟ در کشور های در حال جنگ گوشت اصلا گیر میاد؟
حسین۷۴۰۳۰۶۱۸:۲۵:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۵
اگر کسی جرات جنگ با ایران رو داشت تاحالا دست دست نمیکرد
مجتبی۷۴۰۳۱۰۱۸:۳۰:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۵
تا کی باید با این جور حرفها خیانت برجام را توجبه کنید. زمان انتخابات مردم را از دلار 5 تومنی می ترسوندین
ناشناس۷۴۰۳۴۰۱۸:۵۹:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۵
قطعا بدون برجام از این هم بدتر نمیشد منتها اون موقع داد میزدید که ببینید بدون برجام چی شد الان هم که دنبال تصویب بقیه اش هستید
ناشناس۷۴۰۴۰۶۱۹:۳۸:۲۲ ۱۳۹۷/۱۱/۵
وجدانا خیلی سخت است که ایشان بفهمند که هر 8 سال قیمت ها در ایران سه تا چهار برابر میشه؟ هر چه از سه برابر بیشتر بود در اثر تحریم است. چرا واقعیت را نمی گویید؟
سید حسام۷۴۰۴۳۷۲۰:۰۶:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۵
وقتی برجام نبود، این مشکلات به این شدت هرگز نبود. هیچ وقت بحث جنگی هم درکار نبود. این دروغ ها رو برای توجیه برجام نسازید
ناشناس۷۴۰۶۵۳۲۳:۱۸:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۵
اگر میخاست جنگ بشه زمان احمدی میشداندازه احمدی نژاد عرضه ندارن
ناشناس۷۴۰۸۰۱۰۱:۰۷:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۶
اینو نگید چی بگید
علي۷۳۹۹۳۰۱۳:۳۹:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۵
برجام که رفت هوا ولی اون هم اگه نبود الان گوشت کیلو ۲۰۰ هزار تومان بود حاج اقا!
ناشناس۷۴۰۳۱۷۱۸:۳۷:۴۵ ۱۳۹۷/۱۱/۵
کنتور که نداره بگو 1 میلیون خسارت عدم امضای برجام هم روزی 150 میلیون دلار بود. یادتونه؟ تعداد روزهای پس از امضای برجام تا امروز ضربدر 150 میلیون دلار سر به فلک میزنه. نمیخواین سکوت کنین؟
ناشناس۷۴۰۷۱۱۰۰:۱۲:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۶
قبل از برجام نافرجام گوشت کیلویی 25 هزار تومان بود.
ناشناس۷۳۹۹۳۹۱۳:۴۶:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۵
گوشت کیلویی 100 هزار تومان حاصل بر هم خوردن برجام است
ناشناس۷۴۰۶۳۱۲۲:۵۹:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۵
تورم افسارگسیخته فعلی و گوشت کیلویی 100 هزار تومان نتیجه مستقیم سوء مدیریت دولت است .
ناشناس۷۴۰۶۵۰۲۳:۱۵:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۵
الحمد لله که ما بر هم نزدیم
ناشناس۷۴۰۷۱۰۰۰:۱۱:۴۱ ۱۳۹۷/۱۱/۶
قبل از برجام گوشت کیلویی 25 هزار تومان و دلار 3000 تومان بود.
ناشناس۷۴۰۷۸۹۰۰:۵۷:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۶
اساسش انرژی هسته است اما اساس الاساسین آن ستمگری عمیقا مکارنه رژیم انگلیس است ولاغیر.
ناشناس۷۳۹۹۴۵۱۳:۴۸:۵۴ ۱۳۹۷/۱۱/۵
با موشک پرانی قیمت گوشت ارزان میشود؟
بهزاد۷۴۰۴۱۲۱۹:۴۲:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۵
اگر ارزان نشود امنیت که حاصل میشود عزیز جان.....از برجام قرار بود رفع تمام تحریم ها حاصل شو مثل این که بدتر شد...
ناشناس۷۴۰۵۵۶۲۱:۵۳:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۵
یدونه موشک هم باید بزنن تو مخ جنابعالی تا بدونید که همین ترس کوچیکی هم که غربی ها ازمون دارن واسه همین موشک هاست
ناشناس۷۴۰۶۳۳۲۳:۰۰:۲۰ ۱۳۹۷/۱۱/۵
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولته و به تحریم مربوط نیست .
ناشناس۷۳۹۹۴۹۱۳:۵۰:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۵
تا وقتی برجام برقرار بود، قیمتها مخصوصا قیمت ارز نوسان نداشت.
ناشناس۷۴۰۳۴۶۱۹:۰۲:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۵
کشوری که به جای اقتصاد، مذاکره در راس امورش باشد بهتر از این نمیشود. طبیعتا وقتی در مذاکره شکست بخورد همه چیزش از جمله اقتصادش هم میرود هوا. گرانی های اخیر را از این زاویه ببینید عزیز برادر. البته اگر چشم دیدن دارید.
ناشناس۷۳۹۹۵۷۱۳:۵۴:۰۴ ۱۳۹۷/۱۱/۵
یعنی اگه برجام نبود الان گوشت کیلویی ۱۰ هزار تومان بود ، یک کم انصاف داشته باشید. برجام حداقل کاری که کرد دارایی بلوکه شده ایران را آزاد کرد ، فقط باید تکمیل شد و مذاکرات ادامه پیدا می کرد.
ناشناس۷۴۰۴۱۶۱۹:۴۳:۵۸ ۱۳۹۷/۱۱/۵
ادامه پیدا میکرد....چند سال دیگه ادامه پیدا میکرد...
ناشناس۷۴۰۶۲۹۲۲:۵۷:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۵
به گفته خود جان کری عایدی ایران از برجام فقط 3 میلیون دلار بود.
ناشناس۷۳۹۹۷۳۱۴:۰۰:۳۷ ۱۳۹۷/۱۱/۵
گوشت کیلویی سیصد هزار تومان حاصل نقدینگی بدون پشتوانه ایست که شبکه بانکی رسمی و موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز تولید کرده اند.
یوسف۷۴۰۶۱۰۲۲:۳۷:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۵
متاسفانه هیچکدوم نمیخوان اینو بفهمن چون در این صورت نمیتونن بزنن تو سر و کله هم گرونی ها حاصل افزایش نقدینگیه وسلام
تا زنده ام رزمنده ام۷۳۹۹۹۱۱۴:۱۲:۴۷ ۱۳۹۷/۱۱/۵
نظر حاج آقا صدیقی عزیز اینست که گوشت کیلویی 100 هزار تومان حاصل برجام است. نظر مردم چیست؟ ما ملت هم آدمیم . انقلاب کردیم . به هنگام اعلام واجب کفایی از جانب امام(ره) در دفاع مقدس حاضر شدیم . شهید دادیم و نگذاشتیم دشمن اشکهای ما را ببیند . پس حق داریم اینجا منصفانه و البته بدون حب و بغض نظر خود را اعلام کنیم . ما عقیده داریم گوشت کیلویی 100 هزار تومان حاصل حقوقهای نجومی نمایندگان مجلس و دولتیان ، حاصل ریخت و پاش در بودجه است
ناشناس۷۴۰۰۰۲۱۴:۱۹:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۵
با توجه به اینکه معایب برجام ، یکی پس از دیگری برای ما آشکار می شود ، چرا مسئولین محترم از برجام خارج نمیشن؟ مگه نگفتن جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعت است؟!
ناشناس۷۴۰۲۷۳۱۷:۵۵:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۵
دوست گرامی کافیست به نظراتی که در همین صفحه آمده است نگاهی بیندازیم برخی نه فقط از عهد شکنی آمریکا در برجام عبرت نمی گیرند بلکه ظاهرا هیچ وقت و با هر خسارتی حاضر نیستند واقعیات را ببیند ... اگر همین ساده لوحی ها نبود الان رئیس جمهور یک متخصص امور اقتصادی و فرهنگی بود نه متخصص گره زدن آب خوردن مردم به ابر بی بارانی به نام برجام
ناشناس۷۴۰۴۶۸۲۰:۳۲:۴۷ ۱۳۹۷/۱۱/۵
دقیقا چی قراره گیرمون بیاد؟ شما فکر کردی اگر قرار کار هسته ای مخفیانه بکنیم نمیتونیم ؟ چرا باید علنا بیایم بگیم ما خارج شدیم با فلان چیز داریم ؟
ناشناس۷۴۰۴۹۹۲۱:۰۳:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۵
خارج بشن مثلا می خوان چکار کنن.غنی کردن اورانیوم گوشتو میکنه ۱۰ هزار تومن.
ناشناس۷۴۰۷۷۶۰۰:۴۹:۰۴ ۱۳۹۷/۱۱/۶
یعنی دقیقا منظور این هست سانتریفیوژها را روشن کنندبریم خلوص ۹۹ درصد گوشت بشه کیلویی هزارتومن
ناشناس۷۴۰۰۲۵۱۴:۳۱:۱۱ ۱۳۹۷/۱۱/۵
جالبه اگه برجام هم نبود میگن تقصیر نبود برجام هست. داستان کی بود کی بود من نبودم شده
ناشناس۷۴۰۰۲۹۱۴:۳۳:۲۷ ۱۳۹۷/۱۱/۵
برجام نبود که الان مثل مردم ونزوئلا اواره و قحطی زده بودیم
ناشناس۷۴۰۵۵۹۲۱:۵۴:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۵
مگه زمان احمدی نژاد برجام بود؟ اون موقع چرا گرونی نبود؟
ناشناس۷۴۰۷۱۳۰۰:۱۴:۴۹ ۱۳۹۷/۱۱/۶
قبل از برجام برنج 7000 تومان و گوشت 25 هزار تومان و وفور مواد غذایی بود.
ناشناس۷۴۰۰۳۵۱۴:۳۸:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۵
حاج آقا فریبکاران گوششان شنوای این حرفها نیست
ناشناس۷۴۰۰۴۰۱۴:۴۱:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۵
دلار 7 تومنی شده 12000 تومن هم تقصیر روحانی هست ؟
ناشناس۷۴۱۲۲۸۱۰:۲۳:۵۶ ۱۳۹۷/۱۱/۶
البته دلار ۳۵۰۰ بود و قبل تر از اون ۸۰۰ تومن
ناشناس۷۴۰۰۸۸۱۵:۱۰:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۵
نتیجه برجام یا سوئ مدیریت مسولین
ناشناس۷۴۰۱۰۲۱۵:۲۳:۲۱ ۱۳۹۷/۱۱/۵
نخیر،این نتیجه برجام نیست بلکه نتیجه چوب لای چرخ گذاشتن برجامه که دلواپسان و کاسبان تحریم از اول سعی در به هم زدن ان داشتند.
ناشناس۷۴۰۱۲۹۱۵:۴۵:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۵
کم کم به ونزویلا میرسیم.
ناشناس۷۴۰۱۵۱۱۶:۱۰:۴۸ ۱۳۹۷/۱۱/۵
حاج آقا نتیجه برجام نیست.
احمد۷۴۰۱۵۷۱۶:۱۸:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۵
گوشت کیلویی 100 هزار تومان حاصل برجام است!!!
ناشناس۷۴۰۱۸۱۱۶:۴۱:۰۷ ۱۳۹۷/۱۱/۵
زمانیکه برجام بود که همه چیز عالی بود.
ناشناس۷۴۰۱۸۴۱۶:۴۲:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۵
خیلی هم عالی من از خدام شما امضا نکنین
پیمان۷۴۰۱۹۶۱۶:۵۰:۱۹ ۱۳۹۷/۱۱/۵
به آقای روحانی میگم.آقای روحانی شما و وزیر مولتی میلیاردرتون آقای آخوندی میگفتین تورم و گرانی بخاطر مسکن مهر است، من میگم که شما که مسکن مهری برای مردم نساختین، چرا تورم شما سه برابر شد؟!
ناشناس۷۴۰۲۲۰۱۷:۱۷:۰۴ ۱۳۹۷/۱۱/۵
گوشت ۱۰۰ تومانی حاصل برجام نیست حاصل خروج دادن امریکا از برجام است
ناشناس۷۴۰۲۳۱۱۷:۲۶:۱۶ ۱۳۹۷/۱۱/۵
آقای صدیقی، شما FATF را تصویب نکنید و قیمت گوشت را کیلویی بیست تومن کنید. بسم الله.
ناشناس۷۴۰۳۸۷۱۹:۲۸:۰۵ ۱۳۹۷/۱۱/۵
خدا پدرتو بیامرزه . حرف دل خیلیها را زدی . بنده هم میگم آقای صدیقی شما فردا بیفت جلو ماهم پشت سرت ،،، بدون FATF و برجام تورم را برگردان به پارسال .
ناشناس۷۴۰۸۷۸۰۴:۵۰:۱۸ ۱۳۹۷/۱۱/۶
دمت گرم, عجب جوابی دادی.
ناشناس۷۴۰۲۳۲۱۷:۲۷:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۵
گوشت کیلویی صدهزارتومان حاصل چند برابر کردن قیمت دلار توسط آقایان است طوری که دشمنان نیز توان چنین کاری را نداشتندواینک نیز کلا همه چیزرا رها کرده اندوهرکس هرکاری دلش میخواهد انجام میدهد.
ناشناس۷۴۰۴۵۵۲۰:۲۰:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۵
سواد اگه داشتی این حرف رو نمیزدی قیمت دلار حاصل قطع روابط بانکی است ولاغیر با تصویب fatfفقط دارو گیرمون میاد نه بیشتر باید مشکلات رو ریشه ایی حل کنید آخرش مجبورید با کدخدا بشنید واسه پایان جنگ مذاکره کنید چرا الان نشینید ؟،
علی 671۷۴۰۲۷۸۱۷:۵۷:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۵
تمام بدبختی و گرانی از ندانم کار ی دولت روحانی و دار و دسته اش می باشد .خوب تا کی باید این همه بدبختی را تحمل کنیم .تا کی باید بچه های ما خیلی چیز ها را نخورند و آرزو داشته باشند .این دولت را برکنار کنید شاید فرجی شود و گروهی بیایند که داناتر بوده و دلسوز به حال مردم .صبر همه سر رفته از این همه وعده دروغ .بر همگان روشن است که این آقایون هدف سکولار کردن مملکت است و دست بر دار نیستند .جلوشان را بگیرید .
علي۷۴۰۲۹۸۱۸:۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۵
کم کم مردم به گوشت کیلویی صد هزار تومان عادت می کنند بدون اینکه یادشان باشد که کیلویی چهل هزار تومان بوده است و علت گرانیها به فراموشی سپرده می شود، کالاهای دیگر هم قیمت جهانی می شوند تا شعار مسئولین به عمل بپیوندد و مردم به قیمت جهانی خرید کنند فقط حقوق و دستمزد ثابت میماند که اونم برای مسئولین نیست
ناشناس۷۴۰۳۳۶۱۸:۵۶:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۵
شکم من نمیدونه برجام و فرجام کار چیه ... شکم‌ من بدن من برای سلامتی نیاز به پروتین داره. ..
ناشناس۷۴۰۳۴۹۱۹:۰۳:۵۷ ۱۳۹۷/۱۱/۵
اتفاقا ما هم لحظه شماری میکنیم برای خروج از برجام تا ببینیم امثال شما برای ابر بحران بعدش چه برنامه ای دارید. بسم الله
ناشناس۷۴۰۴۰۱۱۹:۳۶:۵۹ ۱۳۹۷/۱۱/۵
خیر حاجی این بلوا و آشوب نتیجه ی تمامیت خواهی های آقایان و آقازاده های بی لیاقتشان هست نه برجام
ناشناس۷۴۰۵۷۲۲۲:۰۴:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۵
بله، اینها همش تقصیر برجام و این دولت است
ناشناس۷۴۰۵۹۱۲۲:۱۵:۲۴ ۱۳۹۷/۱۱/۵
حاج اقا الان همه میدونند گرونی ها دلیلش داخلیه و ربطی به برجام نداره
ناشناس۷۴۰۶۵۷۲۳:۲۰:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۵
هر کسی را بهر کاری ساختند و ...
حسین۷۴۰۶۹۴۰۰:۰۲:۱۲ ۱۳۹۷/۱۱/۶
کی بود کی بود من نبودم نکنید تکلیف مردم چیه؟
ناشناس۷۴۰۶۹۸۰۰:۰۴:۲۳ ۱۳۹۷/۱۱/۶
اصلا چه فایده که نظر بدهیم دولت اعتدال !!!!!!!! کار خودش را می کند
ناشناس۷۴۰۸۱۰۰۱:۱۶:۰۹ ۱۳۹۷/۱۱/۶
برجام هم بود همین میشد چون سیستم اداره کشور مشکل دارد بقیه اش جنگ زرگری بیش نیست
قاسم خان۷۴۰۸۴۵۰۲:۱۵:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۶
خوب آقای صدیقی شما از برجام خارج شوید و FATF را امضا نکنید و گوشت را به کیلویی سی هزار تومان برسانید تا مشت محکمی باشد بر دهان بقیه .. بفرما
ناشناس۷۴۰۹۶۵۰۷:۵۴:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۶
شما در حق ما بزرگواری فرمایید و بنا برمصلحت خودتان لوایح چهار گانه مبارزه با پول شویی را تصویب نفرمایید تا ما زودتر طی طریق ونزولا نماییم. با تشکر از شما و پراید چهل میلیونی تان
ناشناس۷۴۱۰۸۲۰۹:۰۵:۵۱ ۱۳۹۷/۱۱/۶
برای جلوگیری از خوردن جام زهری دیگر
ناشناس۷۴۱۱۳۵۰۹:۳۸:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۶
یه کمی از خدا بترسید زندگیمون شد همش استرس مارا بکشید تا راحت بشیم جوان چهل ساله نه زن نه خونه نه شغل ثابت دیگه تبعیض بسه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین