• این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    گزارش «فرهیختگان» از بازخوردهای مثبت و منفی نماز هفته سوم فروردین تهراناین تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  • آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    خطیب نماز جمعه تهران گفت: در چند روز اخیر شبکه های مجازی قتلگاه جوان ها و مسلخ آبروها این طلبه ناچیز را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند که دل مردم عزیز ما شکست و کم نبودند افرادی که ما را می دیدند گریه می کردند،عذرخواهی می کنم که با یک غفلت و کم توجهی باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم.

  • فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

    بیانیه حوزه علمیه امام خمینی(ره) درباره ماجراهای اخیر  فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

    حوزه علمیه امام خمینی(ره) تهران با صدور بیانیه‌ای با اشاره به جزئیات جدیدی از ماجرای زمین مربوط به این حوزه، اعلام کرد: دستور بازگشت زمین به حوزه صادر شده و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  • آیت‌الله صدیقی خطیب این هفته نماز جمعه تهران

    آیت‌الله صدیقی خطیب این هفته نماز جمعه تهران

    نمازجمعه این هفته تهران ۲۵ اسفندماه، به امامت آیت الله صدیقی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. درب‌های مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

  • صدیقی: امروز طوفان الاقصی آرمان انقلاب اسلامی است

    صدیقی: امروز طوفان الاقصی آرمان انقلاب اسلامی است

    خطیب نماز جمعه تهران گفت: مکتب جهاد و از خودگذشتی که از ایران شروع شد و مرزها را درنوردید و امروز یک جبهه ای با عنوان جبهه مقاومت تشکیل شد که نسیم آن امروز همه ملت ها را در برگرفته است.امروز طوفان الاقصی آرمان انقلاب اسلامی است.