مافیای منافقین در آلبانی؛ از عملیات تروریستی مجازی تا دلارهای سعودی‌ و حمایت یانکی‌ها

گروه جهان الف،   3971026096

عناصر گروهک تروریستی منافقین در میانه‌های تابستان سال ۹۵ با حمایت مستقیم آمریکا و اتحادیه اروپا از کمپ لیبرتی در عراق، روانه کمپی در آلبانی شدند.

مافیای منافقین در آلبانی؛ از عملیات تروریستی مجازی تا دلارهای سعودی‌ و حمایت یانکی‌ها

به گزارش میزان، در میانه‌های تابستان سال 95، عناصر گروهک تروریستی منافقین با حمایت مستقیم آمریکا و اتحادیه اروپا از کمپ لیبرتی در عراق، روانه کمپی در آلبانی شدند.

انتقال تروریست‌های گروهک منافقین به آلبانی با هواپیما‌های مسافربری آمریکایی انجام گرفت. کمک آمریکا برای انتقال تروریست‌های گروهک منافقین به خارج از عراق، به سرعت از سوی وزارت خارجه این کشور تائید شد. «الیزابت ترودو» سخنگوی وقت وزارت خارجه آمریکا بلافاصله پس از انتشار خبر خروج منافقین از عراق در جریان یک کنفرانس خبری به همکاری دولت متبوعش برای انتقال اعضای گروهک تروریستی منافقین به آلبانی اعتراف کرد. این مسئول آمریکایی همچنین از دولت آلبانی و نخست‌وزیر این کشور به دلیل استقبال از اعضای گروهک منافقین تشکر ویژه کرد و بر ضرورت محافظت بین‌المللی از آن‌ها تاکید کرد!

حمایت تمام قد آمریکا و اروپا از تروریست‌های شناسنامه‌دار
اما علاوه بر آمریکایی‌ها که همواره از تروریست‌های گروهک منافقین حمایت‌های مادی و غیرمادی به عمل آورده‌اند، اروپا نیز در فرآیند انتقال عناصر این گروهک از عراق به آلبانی نقش‌آفرین بودند. سرکرده گروهک تروریستی منافقین اواخر شهریور 95 با صدور بیانیه‌ای از مقامات آمریکایی و اروپایی بویژه «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان به دلیل کمک به انتقال اعضای این گروهک از عراق به آلبانی تقدیر کرد.

اما اوضاع عناصر منافقین در آلبانی چگونه است و این عناصر تروریستی به چه امور مشغولند و چگونه روز را به شب می‌رسانند؟ آیا همچنان فرآیند ایزوله کردن و تزریق حس توحش بیشتر به آن‌ها ادامه دارد؟

فرانسه میزبان مهربان سرکردگان تروریست‌ها!
قبل از ورود به این موضوع، ذکر این نکته ضروری است که سرکردگان اصلی گروهک تروریستی منافقین، نه در آلبانی بلکه در پاریس سکنی دارند و با وجود اسناد معتبری دال بر نقش‌آفرینی آن‌ها در ترور هزاران شهروند ایرانی، سال‌هاست که مورد حمایت مستقیم دولت فرانسه هستند. نشان به آن نشان که این جنایتکارانِ شناسنامه‌دار در موعد مشخصی از سال با مجوز دولت فرانسه در سالنی در حومه پاریس با حضور چهره‌های جنگ‌طلب آمریکایی و اروپایی نظیر «جان بولتون»، «رودی جولیانی» و ... همایشی برگزار می‌کنند؛ همایشی که بیشتر شبیه خیمه شب بازی قاتلان و جانیان است.

زمین 34 هکتاری منافقین در قلب آلبانی؛ هدیه آمریکا به فرقه تبهکاران
آلبانی کشوری در جنوب شرقی اروپا در حوزه بالکان به پایتختی تیرانا است. عناصر گروهک تروریستی منافقین پس از آنکه با چراغ سبز آمریکا و اتحادیه اروپا به این کشور نقل مکان کردند، در منطقه‌ای 34 هکتاری ساکن شدند. منطقه‌ای که همچون مقر‌های منافقین در عراق، پوشش‌های امنیتی گسترده‌ای دارد.

در کمپ منافقین در آلبانی تجهیزات راداری و مخابراتی گسترده‌ای نیز نصب شده است؛ تجهیزاتی که با دلار‌های سعودی و نظارت آمریکا صرف جنگ روانی علیه مردم ایران می‌شود.

اذعان عناصر سابق منافقین به حمایت مالی سعودی
«مسعود خدابنده» فردی که در عراق از دست فرقه تبهکار منافقین نجات یافت و «حسن حیرانی» فردی که در آلبانی از چنگ این جنایتکاران گریخت، روایت‌های دست اولی از چمدان‌های دلار سعودی که به سرکرگان گروهک تروریستی منافقین اهداء شده ارائه داده‌اند.

«ترکی فیصل» شاهزاده متنفذ رژیم اره به دست سعودی از مهمانان ثابت میتینگ‌های منافقین در حومه پاریس است؛ گفته می‌شود او به کمپ منافقین در آلبانی هم سرکشی کرده است؛ علاوه بر این شاهزاده تروریست‌پرور سعودی، مقامات آمریکایی هم به کمپ منافقین در آلبانی رفته‌اند تا از نزدیک شاهد اقدامات ضدایرانی عناصر این گروهک تروریستی باشند.

سفر سناتور جنگ‌طلب آمریکایی به آلبانی برای دیدن کمپ منافقین
«جان مک کین» سناتور جنگ‌طلب سابق آمریکا که در شهریور ماه سال جاری خبر مرگش مخابره شد، در تاریخ 25فروردین 96، چند ماه بعد از استقرار عناصر گروهک تروریستی منافقین در آلبانی، خود را به این کشور رساند و ضمن دیدار با سرکرده این گروهک تروریستی، زبان به تهدید مردم ایران گشود.

اخیرا روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نیز طی گزارشی به اقدامات و وضعیت عناصر گروهک تروریستی منافقین در کمپ آلبانی پرداخته است.

این روزنامه انگلیسی به نقل از یک نویسنده سرشناس آلبانیایی نوشته که «سرکردگان گروهک منافقین همانند یک گروه مافیایی در آلبانی هستند؛ قوانین این کشور را نقض می‌کنند؛ اعضای فراری را تهدید می‌کنند؛ افراد را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند؛ باج خواهی می‌کنند و به شیوه مستبدانه و وحشیانه‌ای بر اعضای خود در داخل کمپ‌ها حکومت می‌کنند».

مشاور سفارت آمریکا، وکیل گروهک تروریستی منافقین شد
در گزارش ایندیپندنت به نکته‌ای اشاره شده که حاکی از حمایت تمام و کمال آمریکایی‌ها از تروریست‌های منافقین در آلبانی است. در این گزارش آمده که «مارگاریتا کولا»، وکیل منافقین در آلبانی، مشاور حقوقی سفارت آمریکا در تیرانا نیز محسوب می‌شود.

ولخرجی به شیوه تروریست‌ها
ایندیپندنت همچنین به نقل از یک روزنامه‌نگار تحقیقی اهل آلبانی به نام «جرگی تاناسی» نوشته که سرکردگان گروهک منافقین طی یکسال گذشته شروع به خرید زمین‌هایی در شهرک «مانزا» آلبانی در حوالی تیرانا پایتخت این کشور کرده‌اند.

آنطور که«جرگی تاناسی» به ایندیپندنت گفته است، از جولای 2017 (مرداد 96) تاکنون، گروهک منافقین 140هزار متر مربع دیگر به املاک خود در آلبانی افزوده است و سرکردگان آن نیز همچنان به خرید ملک در آلبانی ادامه می‌دهند. نکته جالب آنکه آن‌ها عوارض آب، برق و اینترنت کمپ‌های خود را که به سبب مصارف بالا رقم هنگفتی است را به صورت نقدی و با دلار‌های نو و تانخورده پرداخت می‌کنند و سعی دارند تا حد ممکن از مراجعه به بانک و صرافی‌ها خودداری کنند تا ردی از مبادلات مالی خود به جا نگذارند.

شبکه مخابراتی گسترده منافقین در آلبانی
در ادامه گزارش ایندیپندنت آمده است، منافقین ضمن خرید هزاران دستگاه کامپیوتر از یک شرکت آلبانیایی، با پرداخت مبلغی هنگفت، سرویس‌های اینترنت بسیار پرسرعت خریداری و مجوز نصب آنتن بر بالای کوه داجتی تیرانا را دریافت کرده‌اند و به این ترتیب یک شبکه مخابراتی برای کمپ‌های خود راه‌اندازی کرده‌اند. شبکه‌ای که عناصر منافقین از آن برای پیشبرد پروژه عملیات روانی علیه مردم ایران بهره می‌برند. در ادامه بیشتر به سازوکار این پروژه ضدایرانی اشاره می‌کنیم.

نکته‌ای که در اینجا باید مورد تاکید قرار گیرد آن است که بدون حمایت و چراغ سبز آمریکا و دلار‌های سعودی، سرکردگان گروهک تروریستی منافقین نمی‌توانستند تا این حد در آلبانی تشکیلات مافیایی و تروریستی خود را بسط دهند.

افشاگری تلویزیون انگلیس از جنایات منافقین در آلبانی
اوایل شهریور ماه سال جاری نیز، شبکه 4 تلویزیون انگلیس، مستندی را در مورد وضعیت عناصر گروهک تروریستی منافقین در آلبانی پخش کرد؛ مستندی که از اوضاع اسف بار آن‌ها در این کشور اروپایی حکایت داشت.

در ابتدای این مستند، پدر و مادری به تصویر کشیده می‌شوند که از کانادا به آلبانی آمده‌اند تا فقط برای 10 دقیقه اجازه دیدار با دخترشان را پیدا کنند. دختری که عناصر فرقه تبهکار منافقین، او را در پایگاه خود در آلبانی زندانی کرده‌اند.

فراریان از کمپ مخوف
این مستند سپس تصاویری از تجمع عده‌ای در حدود 120 نفر را نشان می‌دهد که از هراس عناصر تبهکار گروهک منافقین در حومه تیرانا پایتخت آلبانی به سختی روزگار می‌گذرانند؛ در مستند مزبور گفته می‌شود که این افراد اگر چه موفق شده‌اند از پایگاه زندان‌گونه منافقین در آلبانی فرار کنند، اما هر لحظه این امکان را می‌دهند که مورد سوء قصد عناصر منافقین قرار گیرند.

پیکارجویان مجازی تروریست‌های منافق
یکی از این جداشدگان از گروهک منافقین به مجری مستند شبکه 4 تلویزیون انگلیس می‌گوید که پیش از جدا شدن، در پایگاه آلبانی«پیکارجوی مجازی» منافقین بوده و سرکردگان گروهک او را به همراه ده‌ها نفر دیگر مامور کرده بودند تا در فضای مجازی با اکانت‌های جعلی، علیه مردم و حکومت ایران، شایعه تولید کنند و به حمایت غلوآمیز از سرکردگان جنایتکار گروهک منافقین بپردازند.

این جداشده همچنین به وجه دیگری از قساوت قلب و انحطاط فکری سرکردگان منافقین نیز اشاره کرد و به مجری مستند شبکه 4 تلویزیون انگلیس گفت که «در پایگاه آلبانی، اعضا حتی باید افکار جنسی که به ذهنشان خطور می‌کند را هم برای سرکردگان تشریح کنند»!

یکی دیگر از جداشدگان از گروهک منافقین که در مستند شبکه 4 تلویزیون انگلیس، در مورد وضعیت خود در آلبانی صحبت کرد، می‌گفت: سرکردگان منافقین 45 روز او را شکنجه کردند و حالا نیز به دنبال سربه نیست کردنش هستند.

پلیس آلبانی از جنایات منافقین باخبر است؟
نکته جالب آنکه در مستند مزبور، تصویری از سند محرمانه پلیس آلبانی پخش شد که نشان می‌داد، دستگاه امنیتی دولت آلبانی از وقوع جنایات توسط سرکردگان منافقین در کمپ سابق آن‌ها در عراق آگاه است و امکان می‌دهد آن‌ها در کمپ تیرانا نیز اقدام به اعمال جنایتکارانه علیه اعضای خود کنند.

اما در همین شهریور سال جاری چندی پس از مستند افشاگرایانه شبکه 4 تلویزیون انگلیس پیرامون جنایات سرکردگان گروهک منافقین در کمپ آلبانی، شبکه الجزیره انگلیس نیز طی گزارشی به اشتغال عناصر این گروهک در کمپ مزبور پرداخت.

هزاران اکانت جعلی
آنطور که در گزارش الجزیره آمده بود، عناصر گروهک تروریستی منافقین در کمپ آلبانی مشخصا در خلال آشوب‌های دی ماه 96 در ایران، وظیفه داشتند تا با اکانت‌های پر تعداد جعلی در فضای مجازی، اقدام به نشر اکاذیب در مورد اوضاع ایران کنند تا به آشوب‌ها دامن بزنند.

در گزارش الجزیره تصریح شده بود که حجم بالایی از محتوای ضدایرانی اکانت‌های جعلی (فیک) توئیتر در خلال آشوب‌ها در ایران، نه از تهران یا واشنگتن و یا حتی ریاض و تل‌آویو که از تیرانا پایتخت آلبانی محل استقرار گروهک منافقین بارگذاری می‌شد.

کارخانه تولید حساب‌های جعلی منافقین
بر مبنای پیگیری‌های کارشناسان فضای مجازی شبکه الجزیره، محتوای مشابه و نگارش‌های یکسان مطالب توئیتری ضدایرانی در خلال آشوب‌های دی 96 ایران، به اثبات می‌رساند که این مطالب نه از سوی اکانت‌های هویت دار واقعی که از سوی یک کارخانه تولید حساب‌های جعلی توئیتری و شبکه‎ای از روبات‌های اینترنتی بارگذاری می‌شد.

حسن حیرانی، یکی از جداشدگان از کمپ آلبانی گروهک تروریستی منافقین به خبرنگار الجزیره انگلیسی گفت: ما به عنوان«پیکارجویان کیبوردی» موظف بودیم سخنان ضدایرانی «دونالد ترامپ» یا هر مقام آمریکایی دیگر نظیر «جان مک‎کین» یا «جان بولتون» را در قالب توئیت‌هایی با اکانت‌های جعلی منتشر کنیم و پیرامون این سخنان ضدایرانی نظر بدهیم و فرآیندی را طی کنیم که چنین به نظر آید این توئیت‌ها و اظهارنظر‌ها واقعا از سوی مردم در داخل ایران ارسال می‎شود.

نرم‌افزار‌های روباتی در اختیار 1500 مزدور منافق
این عضو جداشده گروهک تروریستی منافقین در ادامه به خبرنگار الجزیره انگلیسی گفته بود که «حدود هزار الی1500 عضو گروهک تروریستی منافقین در کمپ آلبانی هزاران حساب مجازی را با نرم‌افزار‌های روباتی و به صورت خودکار مدیریت می‌کنند. این افراد حق هیچگونه فعالیت اینترنتی دیگر را ندارند و سرکردگان گروهک به آن‌ها گفته‌اند تجهیزاتی که برای شما مهیا شده، به مثابه اسلحه است و توئیت‌های شما نیز به منزله گلوله».

در پایان گزارش الجزیره انگلیسی در مورد اشتغال عناصر گروهک تروریستی منافقین در کمپ آلبانی نیز به نکته قابل توجهی اشاره شده بود و آن اینکه این گروهک تروریستی از این رو به ساخت اکانت‌های جعلی ضدایرانی روی آورده که هیچگونه طرفدار و سمپاتی در داخل ایران ندارد و مردم ایران اقدامات تروریستی و متوحشانه عناصر این گروهک در سال‌های پس از انقلاب اسلامی را فراموش نکرده‌اند؛ البته برخلاف داخل ایران، گروهک منافقین در آمریکا و اروپا طرفدارانی از جنس دولتمردان این کشور‌ها دارد؛ نشان به آن نشان که طی سال‌های 2008 تا 2012اتحادیه اروپا و آمریکا، گروهک منافقین را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کردند و با حمایت آنها، 3 هزار عنصر این گروهک در سال 2016 از عراق به آلبانی منتقل شدند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین