قالیباف: در اقتصاد کارنامه قابل قبولی نداریم/ با بی‌تدبیری‌تان طبقه متوسط را هر روز ضعیف‌تر می‌کنید

گروه سیاسی الف،   3970914136 ۳۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم در تنگنای معیشتی، بیکاری، گرانی و تورم هستند، گفت: توجه به آزادی های اجتماعی در چارچوب قانون حق مردم است، اما داشتن سفره‌ مناسب، داشتن کار و درآمد حقوق اساسی تری است.

قالیباف: در اقتصاد کارنامه قابل قبولی نداریم/ با بی‌تدبیری‌تان طبقه متوسط را هر روز ضعیف‌تر می‌کنید

به گزارش فارس؛ محمدباقر قالیباف ظهر امروز در جمع دانشجویان ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۱۶ آذر، گفت: دانشجویانی مانند بزرگ‌نیا، شریعت رضوی و قندچی شهید شدند تا به ما ایستادن، استکبارستیزی، استقلال، مبارزه با استبداد، دست رد به سینه غرب‌گرایان زدن و روحیه جهادی را بیاموزند.

وی که در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان سخن می گفت، افزود: دانشجویان در حرکت های مختلف نقش آفرین و پیشگام هستند، چرا که توان روحی و جسمی و پشتوانه علمی دارند، علم بدون عمل، وبال و زحمت است و عمل بدون علم هم گمراهی و انحراف در پی دارد.

قالیباف ادامه داد:‌از این جهت دانشجویی بزرگترین فرصت است اما اگر از این فرصت درست بهره‌برداری نشود و مورد توجه قرار نگیرد، همین فرصت به تهدید تبدیل می‌شود. حال باید دید دانشجو و دانشگاه به عنوان یک فرصت بزرگ، فرصت برای چه کسی و در راستای تحقق چه هدفی است؟ روشن است که دانشجو و دانشگاه فرصت برای مسئولان است تا با استفاده از ظرفیت های آنها، مشکلات کشور و مردم را حل کنند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مشکل اصلی کشور و مردم چیست؟ بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب، از ظرفیت استثنایی دانشجویان برای حل چه مشکلی باید استفاده شود؟ همه ما آموخته‌ایم که شناخت دقیق مساله و سابقه آن و تحلیل روند شکل‌گیری آن، مهمترین قدم در حل مساله است.

قالیباف با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در شروع، اهداف غایی و آرمان‌هایی داشت و اهداف واسطی هم در عرصه‌های کارکردی و ساختاری دارد، گفت: شعارهای انقلاب به خوبی اهداف آرمانی را نشان می‌دهد؛ استقلال، آزادی، مردم‌سالاری و اسلامیت. ما در تحقق این اهداف آرمانی خوب و موفق عمل کرده‌ایم. به عنوان نمونه، مسیر شهدای ۱۶ آذر و ۱۶ دی، همین مسیری است که استقلال کشور را تضمین می‌کند.

در ۱۶ دی هم باز دانشجویان و دانشگاهیان بودند که پای دفاع از انقلاب و مردم ایستادند و پرچمدار مبارزه با استکبار بودند.‌ شهید علم‌الهدی، در عملیات آزادسازی هویزه نماد تفکر انقلابی‌گری بود. اما تفکر مبتنی بر غرب‌ که با فکر و مدیریت بنی‌صدر در جبهه حضور داشت، در دفاع شکست خورد. دانشجویان شهید به همه رزمندگان یاد دادند که راه پیروزی راهی است که شهدای دانشجو رفتند. دانشجویان مبتنی بر اسلام سیاسی امام (ره) و بر اساس سنت الهی راهگشا بودند.

وی با اشاره به آزادی به عنوان یکی از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حوزه آزادی اندیشه و آزادی بیان نیز شما نگاه کنید که به مسئولان کشور، نقدهای مختلف در تریبون‌های مختلف بیان می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با پرداختن به مقوله مردم سالاری تصریح کرد: تمام انتخاباتی که مردم برای تعیین سرنوشت خودشان در آنها شرکت می‌کنند نیز نماد مهم مردم‌سالاری است. اینها به خوبی نشان می‌دهد که ما در مسیر آرمان‌هایمان قدم برمی‌داریم و دچار استحاله نشده‌ایم.

وی گفت: اگر ضعفی، کاستی ای و اشکالی در تحقق آرمان‌ها داریم، ماحصل عدم تحقق دسته دوم اهداف که شان ابزاری و روشی دارند، است که تحقق این دسته اهداف وظیفه اصلی دولتمردان است. منظورم از دولتمردان هم فقط قوه مجریه نیست. منظورم همه عوامل اجرایی هستند که امورات مختلف مردم را در کشور باید راه بیاندازند.

* در اقتصاد کارنامه قابل قبولی نداریم

قالیباف با بیان اینکه در حوزه کارکردی و ساختاری که وظیفه دولتمردان بوده است، کارنامه متفاوتی داریم، تاکید کرد: در برخی از بخش ها خوب و در بخشی ضعیف بوده‌ایم. به عبارتی در رشد کمی و کیفی علمی، حوزه دفاعی و صنایع وابسته به آن، در افزایش قدرت ملی و منطقه‌ای، مبارزه با ظلم و احیای عزت و وحدت امت اسلامی کارنامه قابل قبولی داریم. در گسترش بی رویه ابعاد دولت و فربه شدن آن، در اقتصاد و بخش هایی از حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، اما ضعف‌ها و ناکارآمدی‌های جدی داریم.

*  ضعف مدیریت، تفکر غیر انقلابی امید به بیگانه‌ ها عامل عدم موفقیت

وی در تشریح دلایل عدم تحصیل کارنامه موفق در حوزه های مطروحه اظهار کرد: این ناکارآمدی دو دلیل دارد اول ضعف مدیریت و دوم تفکر غیرانقلابی و امید به بیگانه‌. این عوامل در سطح اداره کشور و تصمیم‌گیری و سیاستگذاری باعث ناکارآمدی می‌شود.

* دوری از مردم یعنی وعده‌های پوچ، اشرافی گری و بی عدالتی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حالا اگر کسی این مشکلات را داشته باشد و بخواهد پیوسته در قدرت هم باقی بماند، نتیجه‌اش می‌شود دوری از مردم. دوری از مردم یعنی نزدیکی به بیگانه، بی‌عدالتی، نفاق، دشمن را دوست پنداشتن، دروغ، وعده‌های پوچ، اشرافی گری و در یک کلام، وضعیتی است که امیرالمومنین(ع) در چرایی زوال دولت ها عنوان می کنند: «تمسک به فروع، ضایع کردن اصول، تقدم اراذل و دور کردن افاضل»

* ماحصل مدیریت ناصحیح در سه دهه اخیر تقلیل ارزش دارایی مردم است

قالیباف افزود: این جریان و تفکر بیش از سه دهه سکان اداره و مدیریت کشور را در حوزه اقتصاد در دست داشته و اقتصاد دولتی و شبه دولتی را گسترش داده است؛ اقتصادی که در دست خود این آدمهاست، یا اگر خصوصی کرده‌اند، در اختیار افراد محدود و همان چهار درصدی هاست. مردم در تنگنای معیشتی، بیکاری، گرانی و تورم هستند و و ارزش دارایی و سرمایه‌های آنان دست کم نصف شده است.

* توجه به آزادی های اجتماعی در چارچوب قانون مهم است اما کار و درامد اساسی تر است

وی با بیان اینکه این آدمها وقتی نمی‌توانند به دغدغه اصلی مردم پاسخ بدهند، دست به جنگ روانی می‌زنند، خاطرنشان کرد: آن وقت طوری وانمود می‌کنند که مشکل اصلی مردم رفتن به کنسرت و ورزشگاه و ... است. البته که توجه به آزادی های اجتماعی در چارچوب قانون حق مردم است، دخالت نکردن در زندگی خصوصی مردم خواست بحق مردم است، اما داشتن سفره‌ مناسب، داشتن کار و درآمد حقوق اساسی تری است.

* با بی تدبیری‌تان طبقه متوسط را هر روز ضعیف تر می‌کنید

قالیباف ادامه داد: مستضعفان را که فراموش کرده‌اید! چرا طبقه متوسط را هر روز لاغرتر می‌کنید؟ تولید کننده و صنعتگر و کاسب و تاجر در این وضعیت هستند اما فرصت را آگاهانه یا ناآگاهانه و از سر بی‌تدبیری برای قاچاقچی ها و دلالان و فرصت‌‌طلبان فراهم کرده‌اید‌. در همین آشفتگی بازار ارز، با تصمیمات غلط شما یک‌شبه صدها میلیارد از سرمایه این مردم به جیب عده معدودی رفت.  سود سپرده های بانکی در کشور بیش از سیصدهزارمیلیارد تومان در سال است که بیش از هشتاد درصد آن بدون مالیات در اختیار کمتر از چهار درصد صاحبان سپرده قرار می‌گیرد.

* اگر به مردم خصوصا جوانان تکیه نکنید؛ تورم و بیکاری بیشتر می شود

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که چطور با کمی تحرک و جابجایی مدیران، حتی پس از شروع بخش نهایی تحریم‌های ظالمانه علیه مردم، توانستید تا حدودی بازار ارز را کنترل کنید؟ تصریح کرد: البته متاسفانه قیمت کالاها هنوز کاسته نشده است، اما این نشان می‌دهد که می‌توان کار کرد به شرطی که به دشمن اعتماد و تکیه نکنید و نگاهتان به مردم و بخصوص جوانان باشد، به تولیدکنندگان باشد، به مستضعفین باشد. امروز هم هشدار می‌دهم که اگر در میدان با رویکرد صحیح و با تکیه بر مردم حرکت نکنید در آینده دچار تورم و گرانی از یک سو و تعطیلی کارگاه‌ها و بیکاری فزاینده از سوی دیگر خواهیم بود.

* با همدلی و برنامه از گردنه مشکلات اقتصادی عبور می کنیم

قالیباف در پایان با تاکید بر توان مردمی در حل مشکلات پیش رو، گفت: توجه به مساله، داشتن برنامه و همدلی می‌تواند ما را از این گردنه عبور دهد.

دیدگاه کاربران

حسین۶۶۳۷۵۰۱۵:۰۰:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۴
ما در شهرداری کارنامه بسیار درخشان شما را دیدیم!!!
ناشناس۶۶۳۹۱۱۱۶:۰۲:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۴
ایشون بهتره از پنجره اتاق بیرون رونگاه تا نتیجه 12 سال مدیریت و فروش تراکم رو در الودگی هوای تهران ببینه
ناشناس۶۶۴۰۳۲۱۷:۱۱:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۱۴
چشماتونو باز کنید دوستان غرض شخصی یا گروهی را کنار بگذارید دوستان در برابر انبوهی از خدمات خالصانه ی دکتر واقعی ، و مدیر جهادی تعظیم و به احترامش کلاه از سرتان بردارید.
ناشناس۶۶۴۱۱۹۱۸:۲۵:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۴
خواستی بکوبی ولی تعریف کردی. یعنی تهران تنها در این 12 سال ساخته شد؟
ناشناس۶۶۳۹۷۴۱۶:۳۲:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۴
احداث 300 کیلومتر خط مترو و خطوط BRT و ساخت اتوبان امام علی(ع) و تونل توحید و پل طبقاتی صدر و پل طبیعت و برج میلاد بخشی از خدمات مدیر جهادی دکتر قالیبافه که جلوی چشم مردم است .
ناشناس۶۶۴۶۲۱۰۹:۱۳:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۱۵
قالیباف در حالی شهردار تهران بود که دولت هیچ کمکی به شهرداری نکرد! برای درک بهرت کافیه غملکرد شهردای و شورای شهر این دوره رو با دوره قبل مقایسه کنید!
ناشناس۶۶۳۷۵۶۱۵:۰۱:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۱۴
جناب آقای قالیباف ، لطفاً چنانچه کارنامه قابل قبولی سراغ دارید به ملت معرفی کنید ، چون غیر قابل قبول ها را مردم خودشان با تمام وجود لمس کرده اند .
ناشناس۶۶۳۷۶۷۱۵:۰۷:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۱۴
فقط اقتصاد؟؟؟؟؟؟؟ یک مورد را نشان دهید که کارنامه مورد قبول داشته باشیم!!!!!!!!!
ناشناس۶۶۳۷۷۵۱۵:۰۹:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۴
قالیباف = تراکم فروش بزرگ / باعث ایجاد شلوغی و الودگی شدید هوای تهران !!
ناشناس۶۶۳۷۸۵۱۵:۱۲:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۴
اره منتظریم تو بیایی نجاتون بدی
ناشناس۶۶۳۷۹۲۱۵:۱۳:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۱۴
قالیباف کاندیدای ثابت تمام انتخابات !
ناشناس۶۶۳۷۹۵۱۵:۱۴:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۴
12 سال خدمت کردی تهران دیگه جای زندگی نیست خواهشا دیگه خدمت نکن
ناشناس۶۶۳۷۹۹۱۵:۱۵:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۴
قالیباف تهران رو به سر زمین دود اتوبان تبدیل کرده
ناشناس۶۶۳۸۰۸۱۵:۱۸:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۱۴
محمد باقر قالیباف تحصیلات کارشناسی, 1372, جغرافیای انسانی, دانشگاه تهران کارشناسی ارشد, 1375, جغرافیای انسانی, آزاد اسلامی دکتری, 1380, جغرافیای سیاسی, تربیت مدرس ایشون چه تخصصی در اقتصاد داره ؟
ناشناس۶۶۳۸۱۰۱۵:۱۸:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۱۴
تمام این مشکلات بخاطر عدم شفافیت هست. اگر نهادهای دولتی و حکومتی شفافیت مالی داشته باشند به راحتی می توان محل ها اتلاف منابع را پیگیری کرد.
ناشناس۶۶۳۸۱۹۱۵:۲۰:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۱۴
دهه اول مدیریت چطور بود
ناشناس۶۶۳۸۶۳۱۵:۳۷:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۴
شما که گفتید ۴ در صد برخوردار و ۹۶ درصد محروم داریم حالا این طبقه متوسط کجا بود
ناشناس۶۶۳۸۷۵۱۵:۴۲:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۱۴
کارنامه چیزی خوبی است. مخصوصا کارنامه اقتصادی! مخصوصا اگر عملکرد بلند مدت، مثلا 10 ساله را منعکس کند. اون هم در شهر بزرگی مانند تهران...
ناشناس۶۶۳۹۵۳۱۶:۱۸:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۴
ایشون چندین میلیارد بدهی در شهرداری یادگاری گذاشته حالا دم از اقتصاد میزنه
رضا۶۶۳۹۰۲۱۵:۵۶:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۱۴
دکتر جون استخدام های بی ضابطه و بدهی های شهرداری هنوز تو خاطرمون هست.
ناشناس۶۶۳۹۰۷۱۶:۰۰:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۱۴
مدرک تحصیلی شما چه ربطی به اقتصاد داره که در مورد اقتصاد نظر میدید ؟
ایوانغرب۶۶۴۱۵۸۱۹:۱۲:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۴
بنا به اظهارات شما نتیجه میگیریم رییس جمهور که حقوق خونده (البته خودش میگه خونده ماکه ندیدیم اونم تو انگلیس) نباید در مورد اقتصاد صنعت بیکاری تورم وووووو صحبت کنه....
ناشناس۶۶۳۹۱۷۱۶:۰۳:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۴
تا نظارت استصوابی هست چیزی درست نمی شود.
سرباز۶۶۳۹۳۷۱۶:۱۲:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۴
دکتر نبودت بدجور تو ذوق میزنه بیا که دلم برا پروژوهات تنگ شده به غر زن ها گوش نکن اونا دقیقا ته نظراتشون میشه خاتمی و روحانی و دکتر ۴۲۰۰ تومنی(جهانگیری) ......
ناشناس۶۶۳۹۴۷۱۶:۱۵:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۱۴
در کجا کارنامه قابل قبولی داریم ؟؟؟؟؟
ناشناس۶۶۳۹۶۱۱۶:۲۴:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۴
شما تهرانی ها لیاقت قالیباف را ندارید همن شهردارهای اصلاح طلبان برای شماها خوب است...................
ناشناس۶۶۴۰۱۵۱۶:۵۱:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۴
شما وقتی در راس کار بودید کشور بهشت برین بود.کاش همه وجدان و شرافت خود را حاکم کنند بعد اظهار نظر کنند
ناشناس۶۶۴۰۲۹۱۷:۰۷:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۴
وقتی مردم قدردان زحمت های ایشان نیستند بهترین کسی که می تواند بر ایشان حکومت کند روحانی است!
عبدالله۶۶۴۱۴۹۱۹:۰۳:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۴
قشر متوسط مگه باز وجود داره؟؟؟الان فقط دوقشر وجود داره قشر غنی و قشر ضعیف
مدعیان شماچه مدرکی داریدکه همه جا نظر میدید.۶۶۴۲۷۸۲۱:۲۴:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۱۴
شما تحصیلاتتون چیه. شماها که نظر گذاشتید اکثر مدرک دارید. سواد یوخ. حالا کسانی هستید که نداشته هاتون رو در دیگران جستجو می کنید. یکسال گذشت تهران تازه شهردار دار شده. شما واقعا لیاقتتون همین تدبیری هاو اصلاح طلبان. جهان سومی ام#
دلارام۶۶۴۴۹۳۰۰:۵۸:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۵
روحانی جی مدرک اقتصادداشت؟؟؟
ناشناس۶۶۴۵۲۱۰۲:۰۸:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۵
مردم تجربه 12 ساله مدیریت شما رو هم دیدند!
علی۶۶۴۵۶۱۰۷:۴۵:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۱۵
آقای قالیباف تو مملکت اقتصاد همه چیز نیست.اگر ما تو بحث سیاست خارجی و داخلی وضعمون بهتر از این بود مطمئن باشید دیگه هیچ کس نمی تونست ایرادی از اقتصاد بگیره .
ناشناس۶۶۴۶۹۴۱۰:۲۹:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۵
در خیابان سعداباد در زمان قالیباف برای فریب مردم تابلوی ساخت پارکینگ طبقاتی نصب کرده بودند در حالی که در حال ساخت یک مرکز تجاری در یک محدوده شلوغ بودند و حاصلش ده برابر شدن ترافیک منطقه شد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    22. یک سیلی برای تنبیه

    23. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

    24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

    25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    آخرین عناوین