جهانگیری: تصمیم گرفتیم تا کسی سرِ گرسنه بر زمین نگذارد/ ارزش روز سهام عدالت ۱۳ میلیون تومان شده است

گروه سیاسی الف،   3970821062 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول رئیس جمهور گفت:در حال حاضر قیمت سهام ۲ میلیونی سهام‌عدالت حدود ۱۳ میلیون تومان است.

جهانگیری: تصمیم گرفتیم تا کسی سرِ گرسنه بر زمین نگذارد/ ارزش روز سهام عدالت ۱۳ میلیون تومان شده است

به گزارش تسنیم، اسحاق جهانگیری با حضور در مراسم تکریم و معارفه وزرای تعاون و کار و رفاه اجتماعی با ابراز اینکه "مقاومت زیادی کردیم تا توانستیم سود سهام عدالت را پرداخت کنیم‌" گفت: انتقادهای زیادی بود که "چرا سود سهام عدالت را پرداخت می‌کنید؟" اما طی نامه‌ای به رییس جمهور بیان کردم اگر قرار است سودی در بنگاه‌ها بماند بهتر است سود سهام‌داران کلان بماند نه سود 50 و 60 هزار تومانی سهام عدالت.

وی ادامه داد: طرحی را به مجلس برده‌ایم مبنی بر اینکه بعد از آنکه مبلغ سهام‌ها پرداخت شد، مردم بتوانند سهام خود را در صورت تمایل بفروشند.

جهانگیری گفت: در حال حاضر قیمت سهام 2میلیونی سهام عدالت حدود 13میلیون تومان است.

جهانگیری با تقدیر از زحمات علی ربیعی در دوران تصدی 5ساله این وزارتخانه گفت: آقای ربیعی چهره شناخته‌شده‌ای است که در طول دوران پس از انقلاب، در مسئولیت های مهم و حساس کارهای بزرگی انجام داده است؛ چه زمانی که ربیعی را به‌عنوان عباد می‌شناختیم و چه در حال حاضر که او را با عنوان ربیعی می‌شناسیم، کارهای بزرگی از او به‌یاد داریم.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: ربیعی و عباد هر دو یک وجه مشترک داشته‌اند و این وجه مشترک این بود که عباد و ربیعی، راه‌حل مسائل کشور را مسائل اجتماعی و سیاسی می‌دانستند. من به‌یاد نمی‌آورم حتی در مورد پیچیده‌ترین و سخت‌ترین مسائل، راه‌حل‌های سیاسی و اجتماعی برای حل چالش‌ها ارائه نکند.

وی با اشاره به اینکه  حمایت از اقشار کم درآمد و تقویت قدرت خرید جامعه، صیانت از اشتغال و دستمزد کارگران در اولویت های این وزارتخانه باید باشد گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارتخانه بسیار مهمی است چرا که حوزه اجتماعی در کشور ما از مسائل بسیار با اهمیت است و به هیچ وجه نمی شود از پرداختن به مسائل اجتماعی و حل معضلات این حوزه غفلت کرد.

وی گفت: امروز با هزینه کم می توانیم منافع بسیار زیادی را برای کشور به ارمغان آوریم اما غصه می خورم که چطور می توان در شرایطی که با هزینه های کم سیاست ها را اجرا کنیم، اما متاسفانه با هزینه های زیاد سیاست های کم بازده را اجرایی می کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در شرایط قبل از تحریم ها اعلام می کردیم که کشور با ابرچالش هایی مواجه است که در این چالش ها بیکاری، فقر مطلق و صندوق های بازنشستگی در حیطه این وزارتخانه قرار دارد. در ارتباط با مسئله اشتغال که به عنوان اصلی ترین مسئله باید به آن بپردازیم، اگر از بنگاه ها و واحدهای اقتصادی مراقبت نکنیم، ریزش نیروی کار می تواند بیکاری را تشدید کند و یکی از مهمترین عوارض تحریم این است که بنگاه های تولیدی و اقتصادی ممکن است با رکود مواجه شوند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه اولین اولویت دولت این است که نگذارد در دوران تحریم بنگاه های اقتصادی دچار رکود شوند، افزود: اگر ما بتوانیم همین یک موضوع را مدیریت کنیم تا بنگاه های ما با نشاط فعالیت کنند و کارگران نیز با نشاط در محیط کاری خود مشغول باشند، قطعاً می توانیم دوران تحریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیش از اعمال تحریم ها و طی دو سال گذشته گفت: در این ستاد وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دو دستگاه اصلی و تعیین کننده در این ستاد هستند و در این مقطع نیز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید فعالتر از گذشته موانع بنگاه ها را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کند. ضمن اینکه بنگاه های اقتصادی و نظام بانکی نیز باید جدی تر وارد صحنه شوند. البته مشکلات نظام بانکی را می دانیم اما اگر از اشتغال موجود صیانت نکنیم، طبعاً هر شغلی که از دست برود، اشتغال مجدد بسیار پرهزینه تر خواهد بود.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: بنابراین ایجاد اشتغال جدید از اولویت های دولت است که اعتبارات خوبی از محل صندوق توسعه ملی اختصاص پیدا کرده است. در همین زمینه یک و نیم میلیارد دلار از محل منابع ذخیره صندوق توسعه ملی با نرخ سود ارزان قیمت 4 تا 8درصد در اختیار4 بانک عامل قرار گرفت که با تلفیق منابع بانک ها و همچنین از محل نرخ تسعیر ارز نیمایی در مجموع 18هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال اختصاص پیدا کرده است.

وی با انتقاد از روند کند تخصیص منابع اشتغال روستایی و پرداخت آن به متقاضیان گفت: آقای رئیس جمهور در دوران وزارت آقای ربیعی اعلام کردند تا تیرماه باید کل این منابع یک و نیم میلیارد دلار تخصیص پیدا کند. اما بعید می دانم بیش از 30 درصد آن محقق شده باشد و از زمان تعیین شده عقب هستیم. البته باید مراقب باشیم که رانت در پرداخت این تسهیلات ایجاد نشود.

جهانگیری همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال جدید نیازمند رفع موانع سرمایه‌گذاری است، گفت: ما در همین دوران تحریم نیز قادر خواهیم بود از منابع خارجی استفاده کنیم و نمی‌گذاریم این منابع خارج شوند.

*مبارزه با چهره خشن فقر در کشور را از سال گذشته شروع کردیم

وی افزود: یکی از موضوعاتی که آقای شریعتمداری باید به آن توجه کند، مبارزه با چهره خشن فقر در کشور است. دولت برای اینکه چهره خشن فقر را پشت سر بگذارد، از سال 96منابع زیادی را به این بخش اختصاص داد به این ترتیب که در اوایل سال گذشته میزان مستمری‌ افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را حداقل سه برابر و حداکثر چهار برابر افزایش دادیم؛ بنابراین آنهایی که اعلام می‌کنند دولت کاری برای مبارزه با فقر انجام نداد، اعلام می‌کنیم ما از سال گذشته تصمیم گرفتیم تا چهره خشن فقر را برطرف کنیم البته ممکن است منتقدان معتقد باشند که این مستمری باید به جای چهار برابر، 10 برابر افزایش پیدا می‌کرد درحالی‌که باید به وضع درآمدی دولت توجه کنیم ضمن اینکه امسال نیز در ردیف‌های بودجه، 7000میلیارد تومان اختصاص دادیم تا افرادی که تحت پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی نیستند اما درآمد آنها کمتر از افراد تحت پوشش است، با مراجعه به وزارت کار بتوانند مابه‌التفاوت کسری درآمد خود را دریافت کنند؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا کسی سرِ گرسنه بر زمین نگذارد.

معاون اول رئیس‌جمهور به اجرای طرح «بیمه سلامت» نیز اشاره کرد و افزود: امروز یک رضایت عمومی در سطح جامعه از اجرای طرح بیمه سلامت وجود دارد که مردم با تامین دارو و درمان خود، خیلی با مشکل مواجه نشوند. همچنین در بخش سهام عدالت، سود 60 بنگاه از بهترین بنگاه‌های کشور به حدود 48میلیون نفر از جمعیت کشور به عنوان سهامداران این بنگاه‌ها پرداخت شد.

جهانگیری تاکید کرد: دو اقدام بزرگ در این زمینه از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت تا سود واقعی این بنگاه‌ها به مردم پرداخت شود؛ البته در آن زمان به ما فشار زیادی آوردند که سود واقعی آنها در بنگاه‌ها بماند اما ما مصمم به پرداخت این سود به سهامداران واقعی یعنی مردم بودیم.

* خطرات دوران تحریم بیکاری و کاهش قدرت خرید است

جهانگیری تاکید کرد: در دوران تحریم دو خطر عمده کشور را تهدید می‌کند؛ نخست بیکاری و دیگری کاهش قدرت خرید مردم است که از ابتدای دولت این دو موضوع نیز از اولویت‌های اصلی دولت بود. اگر امروز این دو چالش را نتوانیم به خوبی مدیریت و سیاستگذاری کنیم، جبران آن نیازمند تحمل دوران طولانیِ سخت خواهد بود.

کجای دنیا رئیس هیات مدیره دنیا با توجیه «من بمیرم، تو بمیری» انتخاب می‌شود؟

وی گفت: به جرات می‌توان ادعا کرد که در حال حاضر هزاران میلیارد تومان از منابع کشور در این بنگاه‌ها وجود دارد؛ اما بازدهی آنها بسیار اندک است. اگر فقط سالی 10 درصد از منابع درآمدی این بنگاه‌ها برمی‌گشت، قطعاً برای اداره کشور به هیچ منبع درآمدی دیگر نیاز نداشتیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۳۱۶۵۴۱۰:۳۸:۰۴ ۱۳۹۷/۸/۲۱
شام زیاد خورده.وقتی امکان خرید وفروش نباشه وسهامی که تا کنون 40 هزارتومن سود داده چطور ارزش 13 میلیونی پیدا میکنه. ایشون مثل اینکه نمی خواد از گاف دادناشون دست بکشه. حکایت دلار 4000 تومنی معروفشونه و گاف دیگرشون که حتی قدرت عزل ئنصب یه منشی رو نداره
ناشناس۶۳۲۱۲۰۱۴:۵۶:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲۱
من حاضرم سهام عدالتم رو 3 میلیون به اقای جهانگیری بفروشم ایشان خریدار هستند؟ عمراااا
ناشناس۶۳۲۵۷۵۲۰:۳۰:۲۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
بانک جهانی اعلام کرده هر نفر ماهانه 57 دلار فقر مطلق و گرسنگی است. یعنی تمام خانواده های کارگری ما گرسنه هستند مگر اینکه ماهانه 200 دلار یا 3 میلیون داشته باشند. لابد میگی بانک جهانی اشتباه کرده و محاسبات ما هر نفر ماهانه 18 دلار است
سید۶۳۱۶۵۸۱۰:۴۰:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
گفتم که سهام دارن جزء بروند و سهام داران کلان بمانند و آیا این یعنی همان دور کردن قشر کم درآمد و بزرگ کردن جیب ملاک ها نبود
ناشناس۶۳۱۸۳۴۱۲:۲۶:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۲۱
یکی از شرایط گرسنه نماندن مردم احقاق حق اموال مردم با محاکمه امثال مهدی جهانگیری،حسین فریدون و احمد عراقچی و شبنم نعمت زاده هاست نه به حرف
علی۶۳۲۱۳۹۱۵:۱۲:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
قالیباف رو یادت رفت ، یه ذره از اون جناحی ها هم بگو آقای اصولگرا
ناشناس۶۳۲۲۱۲۱۵:۵۰:۴۸ ۱۳۹۷/۸/۲۱
و البته آخوندی
ناشناس۶۳۲۳۹۹۱۷:۳۶:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
شریعتمداری هم!
ناشناس۶۳۲۵۵۶۲۰:۱۷:۵۶ ۱۳۹۷/۸/۲۱
سیف و بهمنی باید اولویت محاکمه باشند
ناشناس۶۳۱۶۷۷۱۰:۵۵:۰۴ ۱۳۹۷/۸/۲۱
سهام عدالت طرح احمدی نژاد بود یا شما ؟ شما و روحانی اصلا" اهل دادن سهم به مردم هستید؟
ناشناس۶۳۱۷۰۶۱۱:۱۰:۰۱ ۱۳۹۷/۸/۲۱
این همون سهام عدالت احمدی نژاد هستش؛ حالا شما برای مردم چکار کردین
ناشناس۶۳۱۸۱۱۱۲:۱۶:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
طرحی برای مردم فریبی !
ناشناس۶۳۱۷۵۲۱۱:۳۹:۱۱ ۱۳۹۷/۸/۲۱
خیلی جالبه!!! ارزش پول ملی سقوط کرده یا ارزش سهام عدالت ارتقاء داشته اسحاق؟؟!!!! __________________ این تنها یک نمونه از هنرهای حیرت آور شماس آقا اسحاق!!!! دیروز هم روحانی از کمک ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیاردی دولتتون به زلزله زده های کرمانشاه پرده برداشت!!!!!!!!!!
ناشناس۶۳۱۷۶۸۱۱:۵۰:۵۰ ۱۳۹۷/۸/۲۱
با ۵ سال سابقه بیکارم, بیمه هم ندارم. سرپرست خانواده هستم, دو تا بچه کوچک هم دارم. مستاجر هم هستم. بخدا دیگه هیچی برام نمونده. دولت با استفاده از شماره ملی و شماره بیمه تامین اجتماعی مشخص کند که چه کسانی بیکارند تا بتواند یارانه آنها را اضافه تر کند.
ناشناس۶۳۲۵۵۰۲۰:۱۲:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۲۱
مهندس عمران هستم, با ۱۰ سال سابقه بیکارم........
ناشناس۶۳۱۷۹۳۱۲:۰۹:۳۰ ۱۳۹۷/۸/۲۱
به ایشون بگید چند نفر میخواد بهش معرفی کنم که شب گرسنه میخوابند
ناشناس۶۳۱۸۱۷۱۲:۱۸:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
بعد سود سالانه اش 20هزار تومان است چه خوب اقای اقتصاددان برجسته .......
ناشناس۶۳۱۸۲۵۱۲:۲۳:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۲۱
شما مردم رو گرسنه تر نکنید سیر کردن مردم رو نخواستیم
سیدکوروش حسینی۶۳۱۸۳۷۱۲:۲۷:۰۶ ۱۳۹۷/۸/۲۱
ای جونم جهانگیری چقدر تو خوبی بپا ندزدنت
ناشناس۶۳۱۸۴۶۱۲:۳۳:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۲۱
من از ثبت نام جا مانده ام .چه کنم؟
ناشناس۶۳۱۸۵۴۱۲:۳۷:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
بدبخت شدیم رفت، باز ایشون تصمیم گرفتند.
ناشناس۶۳۱۸۸۴۱۲:۵۵:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۲۱
تازه تصمیم گرفتین کسی سر گشنه بر زمین نگذاره اوضاع اینه وای بر ما اگه چیز دیگه ای میخواستین !!!!
ناشناس۶۳۱۹۰۵۱۳:۰۴:۱۷ ۱۳۹۷/۸/۲۱
تازه تصمیم گرفتین؟؟!!! این وظیفه شما بوده و هست که کسی در این مملکت ثروتمند سر گرسنه زمین نذاره. اما ای داد بی داد که اولویت های شما فرق میکنه
سیدرضا۶۳۱۹۲۸۱۳:۱۴:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۲۱
با عرض سلام متاسفانه فشار شدیداقتصادی موجب بروز مشکلات روانی برای مردم جامعه شده است. جوابهانشان میدهد که برنامه مشخصی برای دوموضوع جلوگیری از بیکاری و کاهش خرید مردم از سوی مسئولان ارائه نشده است.
املی۶۳۱۹۶۶۱۳:۴۰:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۲۱
عجب تازه تصمیم گرفتید؟ حالا کی عمل شود خداداند؟ بعدشم اره با یک نان لواش دست فقیر میدهید شکمش سیر میشود وگفته های شماهم درست ازاب درمیادیعنی خداروشکر با گفته اقای جهانگیری فهیمیدیم شکم مسئولان سیر شد ویا کابوس بدی دیده اند
ناشناس۶۳۱۹۹۴۱۳:۵۴:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۲۱
خواهش میکنم به مردم رحم کنید و دیگه تصمیمی برای نگیرید.
ناشناس۶۳۲۰۰۲۱۳:۵۸:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۲۱
بزرگوار از سقوط ارزش پول ملی چه خبر؟
ناشناس۶۳۲۰۲۸۱۴:۱۱:۰۴ ۱۳۹۷/۸/۲۱
پس چرا شما به قشر حقوق بگیر و معلمان این گونه اجحاف کردید و با تورم بالای 100 درصد، فقط 10 درصد نوبختی را اجرا کردید؟ آیا شما مسئولان در این مملکت و با این تورم وحشتناک زندگی نمی کنید و یا در فضای دیگری سیر می کنید؟؟
ناشناس۶۳۲۰۷۳۱۴:۳۲:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۲۱
دمت گرم اسحاق جان. سقف خواسته های یک ملت که انقلاب کرد و حکومت رو به شما و دوستانتون سپرد از نظر شما سر گرسنه به زمین نگذاشته؟!!! هر چند در تحقق همین خواسته هم بسیار ناموفق بودید، ولی من فکر میکنم این حرف شما توهینی به همه مردم است. لطفا برای هموطنانتون اندکی کرامت قائل باشید. سپاسگزارم
ناشناس۶۳۲۰۸۷۱۴:۳۹:۴۲ ۱۳۹۷/۸/۲۱
آقای جهانگیری و جهانگیریهای دیگه مردم خییییییییلی وقته سفره سون خالیه شما خوابین
ناشناس۶۳۲۱۰۵۱۴:۴۶:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۲۱
مملکت داری بلد نیستید لطفا برید کنار مملکت با خاک یکی شد خط فقر انقدر بالا رفته که بیشتر از نیمی از مردم دیگر قادر به دیدن خط فقر نیستند قالیباف می گفت اصلاحاتچی ها اهل کار نیستند، واقعا با گوشت و پوست حس کردیم
ناشناس۶۳۲۱۲۱۱۴:۵۷:۱۱ ۱۳۹۷/۸/۲۱
این دولت نان و پنیر ساده هم از سر سفره مردم برد کاری باسفره مردم کردید که دشمن نمیکرد
ناشناس۶۳۲۱۳۳۱۵:۰۵:۴۷ ۱۳۹۷/۸/۲۱
به خدا من اصلاح طلبم ولی هرگاه یکی از اعضای دولت حرف می زنه احساس میکنم دارن بهم فحش میدن.
ناشناس۶۳۲۱۴۲۱۵:۱۳:۵۸ ۱۳۹۷/۸/۲۱
با اجازه بزرگترا - بعععله!
ناشناس۶۳۲۱۷۳۱۵:۳۲:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
ایشونو صادر کنیم امریکا یک شبه کمر امریکا رو میشکنه
ناشناس۶۳۲۱۸۸۱۵:۳۹:۰۱ ۱۳۹۷/۸/۲۱
دروغ گفتن که کنتور نمی اندازه............................................
ناشناس۶۳۲۳۳۰۱۶:۵۹:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۲۱
هر وقت آقای جهانگیری تصمیم گرفتند، ما به خاک سیاه نشستیم.خواهشا دیگه تصمیم نگیر! همون تصمیم دلار4200 تومانی برای همه ما بسه!
ناشناس۶۳۲۳۴۱۱۷:۰۴:۴۲ ۱۳۹۷/۸/۲۱
والله بالله تصمیم کبری بیشتر به درد میخورد تا تصمیم تو تصمیم کبری هم اثرگذارتر بود
ناشناس۶۳۲۳۷۹۱۷:۲۲:۳۶ ۱۳۹۷/۸/۲۱
با کشتن فقیران به این هدف میرسید؟
سعید۶۳۲۸۴۹۰۰:۲۸:۳۷ ۱۳۹۷/۸/۲۲
شما برو ...، فقط برو تصمیم گیریتونم دیدیم به قول قدیمیا ما را به خیر تو امیدی نیست ، شر مرسان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین