یادداشت حسین شریعتمداری/ مجلس که سفارت انگلیس نیست!

گروه سیاسی الف،   3970515007 ۳۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
یادداشت حسین شریعتمداری/ مجلس که سفارت انگلیس نیست!

«حسین شریعتمداری» تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی، در شماره امروز روزنامه «کیهان» نوشت: در اصل 84 قانون اساسی آمده است «هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید» و اصل 86 قانون اساسی، این اظهار‌نظر را مطلق و بدون مرز ندانسته و تاکید می‌کند که اظهار نظر نمایندگان «در مقام ایفای وظایف نمایندگی آزاد است و قابل تعقیب نیست» توضیح آنکه آزادی نمایندگان در اظهار نظر و اقداماتشان شامل عناوین مجرمانه نمی‌شود. و اما، اصل 98 قانون اساسی، تصریح می‌کند که «تفسیر قانون اساسی بر عهده شورای نگهبان است» و شورای نگهبان در تاریخ 20 آذرماه 1380 در پاسخ به استفساری که از این شورا درباره مفاد اصل 86 قانون اساسی شده بود، اعلام داشته است «اصل هشتاد و ششم قانون اساسی در مقام آزادی نماینده در رابطه با رای دادن و اظهار‌نظر در جهت ایفای وظایف نمایندگی در مجلس است و ارتکاب اعمال و عناوین مجرمانه از شمول این اصل خارج می‌باشد و این آزادی منافی مسئولیت مرتکب جرم نمی‌باشد».

با توجه به نص صریح قانون اساسی، اظهار‌نظر و اقدامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی تنها در چارچوب ایفای وظایف نمایندگی آنان مجاز است و چنانچه مرتکب اقدامی مجرمانه شوند، مانند سایر آحاد ملت قابل تعقیب و مجازات خواهند بود. یعنی دقیقا همان اصل تساوی حقوقی همه مردم در مقابل قانون که علاوه بر احکام اسلامی در تمامی نظام‌های حقوقی مطرح جهان نیز ساری و جاری است.

بنابراین، نماینده‌ای که از تریبون مجلس و یا از جایگاه نمایندگی مجلس برای حمایت از توطئه‌های دشمنان مردم و نظام سوء‌استفاده کرده و اهداف رسما اعلام شده آنان را دنبال می‌کند، نباید و نمی‌تواند از پنجه عدالت دور بماند و خانه ملت را به پایگاه و ستاد عملیات دشمنان خونریز و غارتگر مردم تبدیل کند!

در حالی که آمریکا با بد‌عهدی‌های پی‌درپی خود برجام را نقض کرده و نهایتا هم بی‌آنکه به هیچ یک از تعهدات خود عمل کند، از برجام خارج شده و این اقدام مجرمانه به‌اندازه‌ای غیرقابل توجیه بوده است که حتی متحدان اروپایی ترامپ هم چاره‌ای جز اعتراف به این قانون‌شکنی نداشته‌اند، فلان به اصطلاح نماینده ادعا می‌کند که «مسئول وضعیت جاری کشور آنهایی هستند که با هوا کردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود»! ادعایی که خود ترامپ هم با همه خباثتی که دارد، از مطرح کردن آن شرم دارد و انکار نمی‌کند که خود از برجام خارج شده است.

ایده‌آل ترامپ توقف برنامه موشکی ایران و تبدیل کشورمان به لقمه‌ای راحت برای بلعیده شدن بود و این آقای نماینده دقیقا آرزوی ترامپ را به خبر تبدیل کرده است! و یا درحالی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی 11 بار متوالی پایبندی ایران به تعهدات برجامی خود را تائید کرده است، ایشان می‌فرمایند: «اگر کل نظام در اجرای برجام مصمم بود و اگر همه تلاش می‌کردند برجام درست اجرا شود امروز بسیاری از شرکت‌های اروپایی و آمریکایی که وارد ایران شدند، در ایران می‌ماندند و سرمایه‌گذاری می‌کردند»!

فلان نماینده دیگر تریبون مجلس را برای تکرار ادعاهای دروغ مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا علیه ایران اسلامی به کار می‌گیرد و ادعای دروغی را علیه رئیس‌قوه قضائیه مطرح می‌کند که قبلا نیز مطرح کرده بود و بعد از آنکه جعلی بودن آن مشخص شد، رسما به خاطر دروغی که گفته بود عذرخواهی کرده بود! چرا این ادعا و تهمت ناروا بار دیگر از سوی این به‌اصطلاح نماینده مجلس مطرح می‌شود؟! مگر از آن هنگام که این اتهام دروغ را مطرح کرده و سپس پوزش خواسته بود تاکنون چه اتفاقی افتاده است که ایشان بار دیگر همان اتهام را از تریبون مجلس بر زبان می‌آورد؟! فقط 2 اتفاق تازه را می‌توان آدرس داد، اول آنکه وزیر خارجه آمریکا همین تهمت را علیه رئیس ‌قوه قضائیه مطرح کرده است و دوم اینکه دستگاه قضایی وارد برخورد با مفسدان اقتصادی شده است.

آیا اقدامات و اظهارات دو نماینده یاد شده و نمونه‌های مشابه دیگری از این دست، عنوان مجرمانه ندارد؟! اگر همسویی آشکار با دشمنان مردم -‌آنهم در بحبوحه درگیری تمام عیار- جرم نیست، پس تعریف جرم چیست؟! مجلس که سفارت انگلیس زمان قاجار نیست که مجرمان در آن بست بنشینند و از مجازات در امان باشند!

دیدگاه کاربران

محمد قاسمی۴۷۷۷۱۵۰۱:۲۷:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۵
آقای شریعتمداری ما هم میدونیم اقای مطهری داره سینه خیز میره بلکه ضایع شدنش در حمایت از دولت مشخص نشه و میدونیم حمله به قوه قضاییه بعضا به خاطر منافع شخصیه ولی شما به قوه قضاییه انتقاد کنید که چرا پرونده مفاسد اقتصادی ده سال طول میکشه و این اطاله گاهی یادمون میره پرونده ای بوده. بگید الان یه چهار سالی هست از سازمان بازرسی کل کشور صدایی در نمیاد. و بهشون بگید شما با مفاسد فراجناحی برخورد کنید والا به خدا این مردم کر و کور نیستن و فرق قبل و بعد اجرای عدالت رو خوب میفهمن. دوست من زمان با ما تعارف نداره با سپاس از الف
ناشناس۴۷۷۷۲۷۰۱:۳۷:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
مطهری حرف دل مردم رو زد
ناشناس۴۷۸۲۸۳۱۱:۱۳:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۵
حرف دل مردم ، گرونی و بیکاریه . دزدی ژنهای خوب و پارتی بازی مسئولینه . قیمت خونه و ماشینه . تا حالا یک بار دیدی ایشون و امثال ایشون ، برای یکی از این مشکلات فریاد بزنه ؟؟؟
ناشناس۴۷۹۳۵۹۱۸:۵۶:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱۵
اینهایی که منفی میدن اگه گرفتار این مشکلات نیستن ، لطف کنن برن پی خوشگذرونی و کیف و حالشون . نیان اینجا وقتشون رو با گرفتاری مردم تلف کنن . خجالت هم خوب چیزیه . دیگه شماها روی ... رو سفید کردین . مملکت رو ... برداشته بعد شما اسیر دعواهای جناحی و حزبی خودتون هستین . ........ جفتشون . با هزار بدبختی پول جور کردم ماشین بگیرم ، تو دو هفته پنجاه میلیون رفته روش . آخه بی ... ، مگه مردم سر گنج نشستن که قیمت ...... ازشون میگیرین ؟ حالا ایشون و امثال ایشون نماینده شما مردم هستن . افرین . دمتون گرم که اینقدر مرفه بی دردین . ولی لطف کنین ... زیادی نزنین که اینا نماینده همه مردم هستن ، چون نیستن .
کمال۴۷۸۲۹۸۱۱:۱۷:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
تو بخودت میگی مردم؟؟؟ خجالت بکش
ناشناس۴۷۸۳۳۵۱۱:۳۲:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۵
ظاهراً جیب شما پر پول است وشکمتان سیر حرف دل مردم برخورد با فساد اقتصادی مسئولان دولتی و رسیدگی به معیشت مردم است ؛ که آقای مطهری به عنوان نماینده مجلس یک بار هم در این خصوص نامه نگاری و پیگیری نداشته است. هر وقت هم در خصوص فساد و مشکلات اقتصادی صدای مردم درآمده ، این آقا با مطرح کردن مسائل انحرافی سعی در انحراف افکار عمومی و بی نتیجه کردن اعتراض و نارضایتی واقعی مردم داشته است. قانونی دانستن دریافتیهای نجومی بگیران را از جانب آقای مطهری را هنوز فراموش نکرده ایم .
ناشناس۴۷۸۷۱۰۱۳:۴۰:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۵
شما خودتو مردم فرض نکن
ناشناس۴۷۷۷۶۵۰۲:۴۰:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۵
این حرف تفسیر به رای است. اگر ملاک این باشد، هر حرفی را که نماینده مجلس بزند می توان خارج از وظایف نمایندگی حساب کرد و اورا محاکمه کرد.
ناشناس۴۷۹۲۵۵۱۷:۴۷:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
حرفی که تو میزنی تفسیر به رای هست. اتفاقا آقای شریعتمداری مستدل و با ذکر قوانین حرفش رو بیان کرده ولی تو الکی یه چیزی پروندی که فقط مخالفت کنی
ناشناس۴۷۷۷۷۳۰۳:۰۳:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۵
آقای شریعتمداری کاری به واقعیت ندارد هر چیزی که باب میلش باش درست و قانونی هست و اگر نباشد اشتباه و غیر قانونی است .
ناشناس۴۷۸۸۰۷۱۴:۱۶:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۵
شما اصلا متن را خواندید؟
ناشناس۴۷۷۸۳۳۰۷:۱۲:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
جناب شریعتمداری بزرگ که به اندازه یک رییس جمهور مملکت اظهار نظر دارن یادشون هست که در مورد برجام چه میگفتن حالا با جیب خالی پز عالی بده
ناشناس۴۷۷۸۳۷۰۷:۱۹:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۵
الان باید منتظر بود که لایک زنان فله ای بریزند اینجا و بدون اینکه حتی یک بار متن را دقیق بخوانند صرفا به این دلیل که گوینده حسین شریعتمداری ست ؛ منفی بزنند.... ولی وجدانا یک بار متن را بخوانید و با همان زبان حقوقی متن پاسخ حقوقی بدهید. ضمنا بنده شدیدا موافق این متن هستم.
ناشناس۴۷۷۸۴۲۰۷:۲۳:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۵
پیشنهاد میکنم آقای شریعتمداری و آقای مطهری /محمود صادقی (دو نماینده ای مورد نظر آقای شریعتمداری در این نوشته) برای ریاست جمهوری کاندید شوید و خود را در معرض افکار عمومی بگذرید تا دستتون بیاد که هر کدام چقدر مورد قبول مردم اید. اگر با اختلاف بیشتر از ۱۰ برابر نباختید هر روز تیتر اول روزنامه ات ناسزاگویی به این دونفر باشه.مطمین باشید اونها خودشان این شرط را قبول دارند.
جعفری۴۷۷۸۷۲۰۷:۴۲:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۵
این تحلیل درستی است.
ناشناس۴۷۷۸۸۴۰۷:۴۷:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
من قبلا طرفدار مطهری بودم و بودنش در مجلس رو مفید میدونستم، اما از وقتی که تو لیست امید قرار گرفته بارها مواضع حاشیه‌ای و نپخته اتخاذ کرده. خیلی متاسفم که یه نماینده مفید به یه آدم حاشیه‌ساز تبدیل شده
ناشناس۴۷۷۸۹۶۰۷:۵۲:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۵
مبارک است انشاله کیهان به قانون اساسی برگردد و سایر اصول قانون اساسی در زمینه آزادی‌ها و حقوق مدنی مردم را قبول داشته باشد نه فقط اصل ۸۶ آنهم فقط زمانیکه مربوط به رفقا شود
غلام۴۷۷۸۹۹۰۷:۵۵:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۵
دلسوزانه و با تعصب اسمان و ريسمان را بهم بافته ايد كه يك نفر خلاف نظر شما نظر داد. اتفاقا مجلس نه سفارت انكليس است و نه سفارت روس. عصاره فضايل ملت است با اعتبارنامه هايي كه تاييد شده اند. در اين وانفساي اقتصادي و سياسي سعه ي صدر داشته باشيد برادر. ر ميشه.
محسن۴۷۷۹۰۲۰۷:۵۷:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۵
برخی نمایندگان به گونه ای صحبت می کنند که هیچ عشق و علاقه به وطن در آنها مشهود نیست ای کاش ما هم در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا چنین نمایندگانی داشتیم تا از منافع ما در آمریکا دفاع می کردند اما آرزویی محال هست چون وطن پرستی در ذات آمریکایی هاست نه مثل برخی .......
مهمان۴۷۷۹۰۳۰۷:۵۷:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۵
با سلام اینجانب هم معتقدم هر فردی در هر جایگاهی و هر پست و مقام و در هر لباسی که باشد و بخواهد علیه موقعیت کشور سخن براند و یا تضعیف نماید محکوم است. نباید عدهای در جامعه مصونیت داشته و هرگونه که دوست دارد و به صورت حزبی و دستیابی به جایگاههای قدرت هر اظهار نظری داشته باشد اگر تهمت باشد که بدتر. عده ای برای اینکه منتقدین برجام را مقصر جلوه دهند خروج آمریکا را بخاطر انتقادات داخلی می دانند که این افراد یا خواسته خود را به خواب زده اند و یا آب در هاون دشمن می کوبند. آمریکا هیچگاه قدرت ایران و ایرانی را بر نمی تابد حال شما سینه چاک شوید و بر طبل تفرقه در داخل بکوبید. متشکریم نمایندگانی که فقط برای سربلندی کشور تلاش میکنید و سخن می گویید, نه برای دستیابی به قدرت.
فرهاد۴۷۷۹۳۱۰۸:۱۳:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۵
آقاى مطهرى كاملا درست گفته اند.
ناشناس۴۷۷۹۳۳۰۸:۱۴:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۵
وکیل الدوله ها می خواهند بگویند که افزایش قیمت دلار به خاطر رشد 4 برابری نقدینگی نیست. وکیل الدوله ها می خواهند بگویند که اینکه آمریکا به راحتی از برجام خارج شد به خاطر ضعف برجام نبود. وکیل الدوله ها می خواهند بگویند که همه چیز امن و امان است و اگر هم مشکلی هست تقصیر سپاه است. اما واقعیت این است که مشکل اصلی خود این وکیل الدوله ها هستند که در قالب لیست های تکراری بدون هیچ هنری وارد مجلس شدند.
ناشناس۴۷۷۹۵۰۰۸:۲۱:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۵
آقای شریعتمداری حداقل در این اواخر دو تیتر درباره حمله موشکی به شهرهای عربستان و امارات در روزنامه شما دیدم که اینها جز ضرر و زیان برای کشور ما چی میتونه باشه ؟!؟! اقای شریعتمداری شما خواسته یا نا خواسته مطالبی ارایه میکنید که برای کشور هزینه زا است رییس جمهور اعلام میکنن به دنبال اصلاح روابط با عربستان و امارات و بحرین هستیم شما همچین تیترهای می زنین آیا فکر نمیکنین خسارت به کشور می زنین ؟ یا خدای ناکرده دوست دار اشفته بازاری کشور هستین ؟!
ناشناس۴۷۹۳۵۵۱۸:۵۳:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۵
مگه همفکرهای شما اعتقاد ندارن که کسی کیهان نمیخونه؟!!!!! حالا چی شده تیترهای کیهان مساله ساز شده؟؟؟؟
سیدرضا۴۷۸۰۰۵۰۸:۴۹:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
با عرض سلام سخنان آقای شریعتمداری دربین مردم خریداری ندارد.زیراایشان نشان داده اند که بیطرف نیستند وتمام قد از یک جناح خاص حمایت میکنند. اماسخنان اقای مطهری درمیان مردم بیشتر مورد قبول است،علاوه براحترامی که مردم برای پدرایشان قائل هستند،یک صداقت وشجاعت خاصی درسخنانشان پیداست. با تشکر
اکبر۴۷۸۰۲۰۰۸:۵۵:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
مثل همیشه دقیق و دشمن شکن . درود برشما
صادق۴۷۸۰۳۴۰۹:۰۲:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۵
تحلیل حاج حسین مثل همیشه عالی و مستند بود.
روح الله۴۷۸۱۵۷۱۰:۱۹:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۵
احسنت اي کاش مردم ايران با دقت بيشتر و بدون احساسات و بر اساس معيارهاي منطقي راي دهند که اينگونه افراد به مراکز تصميم گيري وارد نشوند. اول با دقت بخون بعد منفي بده :)
محمد۴۷۸۱۶۲۱۰:۲۰:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۵
"در حالی که آمریکا با بد‌عهدی‌های پی‌درپی خود برجام را نقض کرده و نهایتا هم بی‌آنکه به هیچ یک از تعهدات خود عمل کند، از برجام خارج شده و این اقدام مجرمانه به‌اندازه‌ای غیرقابل توجیه بوده است که حتی متحدان اروپایی ترامپ هم چاره‌ای جز اعتراف به این قانون‌شکنی نداشته‌اند،" جناب تحليلگر ارشد !!! تا آنجا كه من مطالب روزنامه شما را دنبال كرده ام از ابتداي برجام تاكنون از برجام بعنوان يك عهد نامه ننگين ياد كرده ايد و آنرا به ضرر منافع ملي و هسته اي كشور دانسته ايد جاي سوال است اگر اين توافق نامه برجام ننگين و بد بوده پس اقاي ترامپ به ما لطف كرده كه نقض كرده و اين اقدام ملوكانه بوده نه مجرمانه !!! تناقض جالبي است نه !!!
علی 671۴۷۸۲۸۱۱۱:۱۲:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۵
مطالب آقای شریعتمداری غیرت و بیداری و آگاهی و درک فهم می خواهد که بعضی ها ندارند .یا نمی فهمند یا خود را به زده اند .تمامش حرف روز و واقعیت های جامعه و مردم می باشد .حال به مضاق طرفداران کدخدا خوش نیاید حکمی دیگر است .که آینده مشخص خواهد شد و روسیاهی بر ذغال می ماند وبس .
ناشناس۴۷۹۱۲۰۱۶:۳۵:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
آقاي مطهري با اين حرفي كه زد، دل دشمنان انقلاب را شاد كرد.
رسول مشهدي۴۷۹۱۹۵۱۷:۰۶:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۵
آقاي شريعتمداري بر هيچكس پوشيده نيست كه شما و همفكرانتان از اول هم با برجام موافق نبوديد و براي به شكست كشاندن آن هر كار توانستيد كرديد. هيچكس منكر بالا بردن توان دفاعي كشور نيست ولي استفاده از موشك و نوشتن شعارهاي تحريك كننده روي آن در حالي كه مقامات رسمي در حال مذاكره درباره برجام هستند چيزي جز به رخ كشيدن اين مطلب نيست كه دولت روحاني هيچكاره است و اين ما هستيم كه سرنوشت كشور را به هرجا دلمان خواست ميبريم. به نظر من حرف آقاي مطهري كاملا" درست و ايشان را تاييد ميكنم.
ناشناس۴۷۹۳۶۱۱۸:۵۷:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۵
کیهان مثل همیشه درست مینویسه و درست پیش بینی میکنه. برجام رو بد میدانست و میدانه. حالا هم که برجام از بین رفته کیهان از عملکرد ملتمسانه دولت ناراضیه. وگرنه کل نفع برجام برای ما هواپیمای مرجوعی ایرباس و 5تا ATR بود. شاید هم این کسانی که به مقالات کیهان حساسیت دارند چیزی از برجام و این دولت نصیبشان شده باشه...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین