قتل پدر و مادر از سوی پسر شرخر +عکس

گروه حوادث الف،   3970402094

جوان افیونی که با تفنگ کلت شرخری می کرد با شلیک 2 گلوله به زندگی پدر و مادرش پایان داد و در شلیک سوم برادرش را تا یک قدمی مرگ کشاند.

قتل پدر و مادر از سوی پسر شرخر +عکس

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی آگاهی تهران گفت : ساعت 15 چهارشنبه 30 خرداد ماه امسال ماجرای دو در خیابان دماوند – خیابان فانی به کلانتری 128 تهران نو اعلام شد . 

با حضور ماموران در محل و تحقیقات میدانی اولیه مشخص شد که یک زن و شوهر 48 و 56 ساله در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی با اصابت گلوله به ناحیه سر به قتل رسیدند . بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای تجسس های فنی پای درصحنه جرم گذاشتند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری دو فرزند قربانیان این جنایت مسلحانه از همان آغاز تحقیقات عنوان داشت : با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل و آغاز تحقیقات از فرزندان مقتولین به نام های علیرضا ( 32 ساله ) و غلامرضا ( 29 ساله ) ، آنها اظهارات متفاوتی را در خصوص قتل پدر و مادرشان مطرح کرده بودند .

علیرضا در اظهاراتش عنوان کرده بود که : " داخل خانه بودیم که ناگهان سه نفر با صورت های پوشیده وارد خانه شده و به سمت پدر و مادرم شلیک کردند . آنها پس از کشتن پدر و مادرم مرا تهدید به مرگ کرده و عنوان کردند که باید برادرم را به قتل برسانم ؛ به همین علت اسلحه ای به من داده و زمانیکه برادر کوچکترم وارد خانه شد مرا مجبور به شلیک به سمت او کردند . گلوله به دست برادرم اصابت کرد اما او توانست خودش را به طبقه سوم رسانده و درب خانه را از داخل قفل کند ؛ پس از آن ، این سه نفر با قمه به سمت من حمله ور شده و مرا به شدت از ناحیه هر دو دست مورد جراحت شدید قرار دادند و پس از آن به سرعت از خانه خارج شده و از محل دور شدند ".

غلامرضا نیز که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " زمانیکه وارد خانه شدم ، برادرم ( علیرضا ) را داخل پارکینگ خانه دیدم که در حال بستن در خانه بود ؛ با توجه به اختلافی که با او از مدت ها پیش دارم ، بدون توجه به وی قصد ورود به خانه را داشتم که ناگهان در داخل راه پله صدای شلیک گلوله آمد و همان لحظه متوجه شدم که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفتم . از ترس جان خود به سرعت به طبقه سوم رفته و در را از داخل قفل کردم ؛ آنجا بود که با مشاهده اجساد پدر و مادرم متوجه شدم که هر دو نفر آنها به قتل رسیدند .

اداره دهم - خبر اول (4)

زمانیکه داخل خانه پناه گرفته بودم صدای برادرم را می شنیدم که دائما از من درخواست کمک می کرد و می گفت که افرادی قصد کشتن او را دارند اما من نه کسی را دیده و نه صدایی غیر از صدای برادرم شنیدم تا اینکه برادرم با شکستن شیشه وارد خانه شد و آنزمان بود که با پلیس تماس گرفت .

اعتراف به ارتکاب جنایت :

با توجه به شواهد و مدارک بدست آمده از محل ارتکاب جنایت ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اطمینان پیدا کردند که حضور سه مرد نقاب پوش و ارتکاب جنایت توسط آنها واقعیت نداشته و جراحات موجود بر روی دستان علیرضا نیز ، بنا بر نظریه پزشکی قانونی ناشی از جراحت ناشی از سلاح سرد مشابه چاقو یا قمه نیست ؛ لذا بار دیگر تحقیقات پلیسی از فرزندان مقتولان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام در ساعت 17 پنجشنبه 31 خرداد ماه علیرضا به قتل پدر و مادرش و همچنین تلاش برای ارتکاب جنایت سوم و قتل برادرش اعتراف کرد .

"علیرضا" در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "ساعت 13 ظهر چهارشنبه داخل پارکینگ مشغول مصرف موادمخدر بودم که ناگهان پدرم متوجه من شد و با ضربه ی پا وسایل استعمال موادمخدر مرا به هم ریخت . با هم درگیر شدیم و پدرم مرا مورد ضرب وشتم قرار داد و پس از آن به سمت طبقه سوم رفت . من پشت سر پدرم وارد خانه شده و با اسلحه کمری که از قبل تهیه و در اختیار داشتم اقدام به شلیک به سمت او کردم . گلوله به سر پدرم اصابت کرد و او روی زمین افتاد ؛ در همین زمان مادرم که داخل آشپزخانه حضور داشت شروع به فریاد زدن کرد که در ادامه به داخل آشپزخانه رفته و گلوله دوم را به سر مادرم شلیک کردم ؛ پس از قتل پدر و مادرم قصد خروج از خانه را داشتم که ناگهان برادرم از در پارکینگ وارد خانه شد . می دانستم که با ورود برادرم به خانه او متوجه ی ماجرا خواهد شد و به همین علت به قصد کشتن وی به دنبال او رفته و در راهروی راه پله یک تیز به سمت او شلیک کردم که گلوله به دست او برخورد کرد و او در ادامه توانست تا خودش را به طبقه سوم برساند و در خانه از داخل قفل کرد ".

سرهنگ حمید مکرم ، در خصوص انگیزه متهم پرونده در تهیه و نگهداری تفنگ عنوان داشت : در تحقیقات انجام شده از متهم اصلی پرونده در خصوص انگیزه وی از تهیه و نگهداری اسلحه کمری غیرمجاز مشخص شد که متهم پرونده در زمینه وصول چک های بلامحل از صاحبان آنها فعالیت غیرقانونی داشته و از اسلحه کمری غیرمجاز خود جهت تهدید افراد استفاده می کرده که در این خصوص نیز پرونده ای جداگانه تشکیل شده است .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر عنوان داشت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب دو جنایت و تلاش برای ارتکاب جنایت سوم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترمشعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین