۸ ویژگی بهترین درب استیل که باید بدانید!

گزارش بازرگانی، 267467،   4021211015

درب های استیل از جمله پرکاربردترین درب های ساختمانی هستند. نمونه های خوب و با کیفیت این درب ها با چند ویژگی شاخص شناخته می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  1. موجب تضمین ایمنی صد در صدی ساختمان می شوند

یک درب استیل خوب و با کیفیت، در هسته داخلی خود به یک یا چند لایه فولاد ضخیم مجهز شده است. استفاده از این لایه مقاوم درونی موجب شده تا درب استیل ضد سرقت به لایه غیر قابل نفوذ تبدیل شود. درب های استیل ضد سرقت به هیچ وجه تحت تأثیر فشار، ضربه و حتی حریق مقاومت خود را از دست نمی دهند. از این رو اگر به فکر تأمینی ایمنی کامل ساختمان خود هستید، به هیچ وجه در انتخاب درب استیل تردید نداشته باشید.

  1. توسط تولیدکنندگان برتر ساخته شده اند

واقعیت این است که یک درب استیل زمانی در لیست بهترین درب های موجود در بازار قرار می گیرد که توسط یک برند نامی ساخته شده باشد. تولیدکنندگان برتر ایرانی با رعایت ده ها پارامتر و استاندارد مهم، تلاش می کنند تا یک محصول ایمن و با کیفیت تحویل دهند. این در حالیست که دیگر تولیدکنندگان، منافع شخصی خود را به ایمنی و کیفیت درب ترجیح داده و در ارائه محصولات ایمن کوتاهی می کنند. بر همین اساس توصیه می کنیم برای خرید بهترین درب استیل بازار، اعتبار تولیدکننده را نیز مدنظر قرار دهید.


  1. دارای جذابیت های ظاهری هستند

شاید تصور می کنید برای خرید یک درب ایمن و مستحکم، می بایست قید مشخصات ظاهری را بزنید. اما در این خصوص سخت در اشتباهید. اگرچه در گذشته درب های استیل از شکل و شمایل بسیار ساده و کلیشه ای برخوردار بودند، اما در حال حاضر تکنولوژی ساخت درب های استیل با پیشرفت شایانی روبرو شده است. دیگر تفاوتی ندارد طرفدار کدام سبک از طراحی باشید. مدرن یا کلاسیک! در حال حاضر درب های استیل در هر دو سبک رایج ساخته شده و هماهنگی لازم را با نماهای ساختمانی مختلف دارند. می توانید با انتخاب بهترین درب استیل، یک درب زیبا و شکیل را به ورودی ساختمان خود اضافه کنید.

  1. از دوام و کیفیت بالایی برخوردارند

بسیاری از مردم تصور می کنند متریال استیل به جهت آسیب پذیری بالایی که در برابر رطوبت دارد، نمی تواند گزینه مناسبی برای استفاده در درب اصلی ساختمان باشد. در این باره بد نیست بدانید که بهترین درب های استیل به رویه های ضد آب مجهز شده و به هیچ وجه تحت تأثیر عامل رطوبت، زنگ نمی زنند.

همچنین در رویه این درب ها از یک لایه رویه ضد خش نیز استفاده می شود تا در طول استفاده از درب، سایش رویه اصلی منجر به از دست رفتن کیفیت ظاهری درب نشود. آلیاژ استیل در برابر دیگر آسیب های محیطی همچون اصابت نور خورشید، اصابت ضربه، فشار و حتی حریق نیز بسیار مقاوم است. از این رو می توان نتیجه گرفت، بهترین درب های استیل یک دیواره مستحکم و مقاوم هستند که تحت هیچ شرایطی ایمنی خود را از دست نمی دهند.

  1. دوام اتصالات و یراق آلات آنان بی نظیر است

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین مسیرهای نفوذ سارقین به ساختمان، شکستن اتصالاتی همچون قفل یا لولای درب است. در بهترین درب های استیل موجود در بازار، نه تنها رویه و هسته داخلی، بلکه اتصالات و جزئیات نیز از متریال بادوام انتخاب می شوند. چرا که ایمنی بر هر چیزی اولویت دارد. قفل، دستگیره، لولا و دیگر جزئیات درب های استیل به قدری مقاوم هستند که در برابر هیچ یک از آسیب های محیطی، کارآیی خود را از دست نمی دهند. می توانید بر روی استحکام و ایمنی آن ها حساب باز کنید.

  1. از تکنولوژی های نوین پشتیبانی می کنند

در حال حاضر بسیاری از تجهیزات جانبی درب ها، همچون قفل یا دستگیره آنان به شکل هوشمند طراحی می شوند. یک درب خوب می بایست قابلیت پشتیبانی از این فناوری های ویژه را داشته باشید. در بهترین درب های استیل موجود در بازار، قابلیت هایی به منظور نصب قفل هوشمند در نظر گرفته می شود. مشخصاً با بکارگیری این تکنولوژی های نوین، ایمنی ساختمان با احتمال بیشتری تأمین می شود.

  1. گزینه ای عالی برای ساختمان های اداری و تجاری هستند

با کمی دقت می توانید متوجه شوید که درب بسیاری از واحدهای تجاری ارزشمند، همچون صرافی ها یا طلا فروشی ها از جنس استیل انتخاب می شود. در میان تمام درب های ساختمانی اعم از چوبی، آهنی و شیشه ای، تنها درب های استیل هستند که در ورودی ساختمان های مهم به کار می روند. این نوع درب ها از ترکیب متریال استیل و شیشه ساخته شده و شکل و شمایلی لوکس و لاکچری دارند. جالب است بدانید شیشه ای درب ها ضد گلوله بوده و به هیچ وجه در اثر ضربه شکسته نمی شود. قابلیت ویژه ای که آلیاژ استیل در برابر مهار ساختن آسیب های محیطی دارد، موجب شده تا این درب حتی به استفاده از درب های آهنی اولویت پیدا کند. می توانید در مقاله مقایسه درب استیل با درب های آهنی، متوجه تفاوت های میان این دو درب مقاوم شوید.



  1. دارای ضمانت نامه فروش هستند

شما می توانید درب های استیل خوب و ایمن را از طریق اعتبار ضمانت نامه آن ها بسنجید. مشخصاً تولیدکننده یک درب با کیفیت و خوب، از تضمین کیفیت محصول خود ترسی ندارد! پس با خیال راحت درب استیل را با ضمانت نامه معتبر به فروش می رساند. خرید این نوع درب ها خیال شما را از بابت ایمنی محصول و همچنین عدم بروز ایرادات ظاهری در مدت زمان کوتاه، راحت می کند.

نتیجه گیری

در این مطلب با 8 مشخصه اصلی درب های خوب و ایمن آشنا شدید. می توانید در هنگام خرید درب استیل از یک تولیدکننده معتبر، این دسته از مشخصات را مدنظر قرار دهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  2. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  3. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  4. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  5. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

  6. کنایه مجری شبکه ۴ رادیو بی‌بی‌سی به رضا پهلوی: هیچگاه نماد آینده ایران نیستی!

  7. سفیدشویی جنایت!

  8. جهان غرب و یک بازی عجیب با کشورهای در حال توسعه

  9. ترکیه ای که من دیدم! 

  10. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند

  11. درخواست نمایندگان از رئیس جمهور برای حذف ارز ترجیحی واردات برنج

  12. این حق مسلم را پایمال نکنید!

  13. رادان: پلیس در امنیت ملی اثرگذار است

  14. بانکی‌پور، نماینده مجلس: در قانون عفاف و حجاب پلیس اجازه بازداشت ۵ گروه را دارد

  15. کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک منهدم شد

  16. اهانت به جامعه جهاني!

  17. ماجرای اقدام شهرداری منطقهٔ ۳ تهران مقابل یک داروخانه چه بود

  18. بانک سینا بابت طلب ارزی توسط صندوق توسعه ملی تملیک شد

پربحث‌های هفته

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. این نامه دلسوزانه است؟!

  4. چرا این همه بد اخلاقی؟

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. درباره توبه تتلو

  8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  9. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  10. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  11. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  12. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  13. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  15. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  16. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  17. امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

  18. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  19. تنوری که هنوز سرد است...

  20. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  21. ایثارگران را بدنام نکنید !

  22. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  23. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  24. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  25. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

آخرین عناوین