همه چیز درباره محصولات دوو

گزارش بازرگانی، 202770،   4020526047

دوو یکی از برندهای پرطرفدار لوازم خانگی است که محصولات آن در بازار ایران هم به فروش می‌رسد و به دلیل قیمت مناسب‌ترش نسبت به برندهایی همچون ال جی، سامسونگ، بوش، اسمگ و... و البته کیفیت بالای محصولاتش توانسته طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند. اما برند کره‌ای دوو چه محصولاتی را تولید و روانه بازار می‌‌کند؟ در این مطلب قصد داریم به معرفی محصولات این برند بپردازیم. بنابراین اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.



تلویزیون دوو

برند دوو انواع تلویزیون‌های هوشمند، ساده، تخت، خمیده و... در سایزهای مختلف از 32 تا 75 اینچ، طراحی و وارد بازار کرده است. تنوع گسترده محصولات این شرکت باعث شده تا دست مشتریان در انتخاب باز باشد.

معمولا تلویزیون‌های هوشمند دوو دارای سیستم عامل اندروید هستند که باعث می‌شوند بتوانید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های این سیستم عامل را بتوانید داخل صفحه نمایش تلویزیون ببینید. این تلویزیون‌های هوشمند دارای وای فای، بلوتوث، قابلیت اتصال و اشتراک گذاری بی‌سیم با سایر دستگاه‌های هوشمند، پردازنده هسته‌ای، ریموت کنترل هوشمند، اتصال به اینترنت و مرورگر وب و... هستند.

یکی از ویژگی‌های مثبت تلویزیون‌‌ دوو کیفیت بالای آن است. این وسیله در کیفیت‌های HD، FULL HD  و K4 در رزولوشن‌های مختلف تولید می‌شود. برخی از محصولات این برند از امکاناتی همچون فناوری HDR، فناوری ارتقاء کیفیت تصاویر، تکنولوژی محافظ چشم یا فیلتر نور آبی و پنلIPS نیز برخوردار است.

درواقع شما می‌توانید با این وسیله ویدئو و فیلم را در یک کیفیت دیگر تماشا کنید. این تلویزیون‌ها از درگاه‌های ارتباطی USB و HDMI برخوردار هستند. این برند با تولید تلویزیون‌های ساده این پیام را القا می‌کند که به فکر مشتریان ساده پسندش هم هست.



یخچال دوو

محصول دیگری دیگری که شرکت دوو وارد بازار کرده، یخچال است. معمولا در یخچال فریزرهای دوو کمپرسورهای هوشمندی نظیر اینورتر دیجیتال که تعبیه شده است که باعث می‌شود سرمای درون یخچال پایدار باشد، دما براساس محیط بیرون تنظیم شود و در مصرف برق هم صرفه‌جویی شود.

یخچال‌های دوو در انواع مختلفی همچون یخچال فریزر کمبی، ساید بای ساید، فریزر بالا و پایین و … تولید می‌شود تا مشتریان براساس نیاز و انتظارات خود بتوانند یک گزینه مناسب برای خود انتخاب کنند. تنوع بعدی در حجم و اندازه یخچال‌هاست. از میان محبوب‌ترین مدل‌های این برند می‌توان به یخچال‌های سری گلوبال، پرایم، سکرت و پارامو اشاره کرد.

معمولا یخچال‌های دوو از امکاناتی همچون هوم بار، یخ ساز و آب سرد کن، فیلترهای تصفیه آب و هوا، سنسورهای تشخیصی مختلف، طبقات شیشه‌ای نشکن، نمایشگر LED، صفحه کنترل لمسی و همینطور محفظه‌های مخصوص میوه و سبزیجات، گوشت و بطری برخوردار هستد. این یخچال‌ها معمولا برفک نمی‌گیرند و بنابراین نیازی به تمیز کردن برفک آنها نیست.



ماشین لباسشویی دوو

محصول بعدی تولید شده توسط شرکت دوو که طرفداران زیادی در بازار لوازم خانگی دارد، ماشین لباسشویی است. این وسیله بدنه اکو بادی دارد و بنابراین لرزش در آن به حداقل می‌رسد. موتور ماشین‌های لباسشویی دوو معمولا از نوع دایرکت درایو است و این باعث می‌شود که مصرف انرژی برق به حداقل برسد.

استفاده از موتور هوشمند دایرکت درایو در محصولات این شرکت، مصرف برق را به حداقل می‌‌رساند، چرا که این موتور با توجه به حجم لباس در ماشین لباسشویی سرعت موتور را تنظیم می‌کند. لباسشویی سری لایف، ویوا، پرو، پریمو و کاریزما از محصولات پر فروش و محبوب شرکت دوو هستند.

ظرفیت ماشین لباسشویی دوو ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ کیلویی و حتی بیشتر است. این ماشین‌ها از نظر قیمتی هم متفاوت است. در این ماشین‌ها از دیگ درام زمردی استفاده شده است که این ویژگی باعث می‌شود که شستشوی لباس‌ها با کیفیت بیشتری انجام شود و از آسیب دیدن لباس‌ها جلوگیری می‌شود.

ماشین‌های لباسشویی دوو برنامه‌های شستشوی متنوعی مانند پیش شستشو، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع و آبکشی اضافه دارند و می‌توان انواع لباس‌‎ها از جمله لباس‌های نخی، لباس‌های کتان، لباس‌های پشمی، لباس‌های ورزشی، لباس‌های تیره و … را در آنها شست.

از دیگر امکانات این ماشین‌ها می‌توان به بخارشو، فناوری ضد باکتری نانو سیلور، فناوری حباب‌ساز، سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان، شستشوی اتوماتیک مخزن جت واش یا سیستم آب پاشی سه بعدی، اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو، صفحه نمایش LED و کنترل لمسی و... اشاره کرد.



اجاق گاز دوو

دوو دست تولید اجاق گاز نیز زده است. اجاق گازهای دوو برای یک خانه مدرن انتخاب کاملا مناسبی است. این وسیله در انواع سه، چهار و پنج شعله تولید می‌شود. از دیگر امکانات و ویژگی‌های این اجاق گازها می‌توان به هشدار و خاموش کننده شعله، فر، جوجه گردان، نمایشگر LED و کنترل لمسی از امکاناتی است که در اجاق گازهای باکیفیت دوو تعبیه می‌شوند. محبوب‌ترین مدل‌های این اجاق گاز می‌توان به سری ایمپریال و نیوامپریال اشاره کرد.

مایکروفر دوو

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار دوو، ماکروفرهای آن است. ماکروفرهای قدیمی دوو فقط برای گرم کردن غذا بودند اما مدل‌های جدید این وسیله کاربردهای دیگری هم مانند پخت غذا و درست کردن فست فود دارند.

فقط لازم است فقط کافی است مواد خام را داخل ماکروفر بگذارید، تایم و نوع برنامه پخت را مشخص کنید و دکمه استارت را بزنید. اصلی‌ترین ویژگی ماکروفرهای دوو این است که از برنامه سولاردارم استفاده می‌کند و ترکیبی از روش مایکروویو و مایکروفر برای پخت غذا به کار می‌برد.

از جمله کارهایی که می‌توانید با ماکروفر دوو انجام دهید می‌توان به برنامه‌های مایکروفر دوو یخ‌زدایی مواد غذایی، گرم کردن، پخت و پز، گریل کردن، کباب کردن، آماده کردن پیتزا و طبخ غذا با دماهای مختلف و... اشاره کرد.



جاروبرقی دوو

جاروبرقی‌های دوو هم جزو آن دسته از محصولات این شرکت لوازم خانگی هستند که طرفداران زیادی دارند. این جاروبرقی‌ها دارای قدرت مکش بالا در دو نوع کیسه‌ای و مخزن‌دار تولید و روانه بازار می‌شوند. انواع این جاروبرقی‌ها از نظر قدرت موتور با هعم تفاوت دارند و می‌توان سرعتشان را تنظیم کرد.

همچنین معمولا قابلیت تغییر قدرت مکش نیز روی بدن آنها وجود دارد. ویژگی دیگر این جاروبرقی‌ها فیلترهای بهداشتی است که درونشان به کار می‌رود که هوا رو پاکیزه نگه دارند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به لوله تلسکوپی، گردش ۳۶۰ درجه ای لوله، تکنولوژی نانوسیلور، سیم جمع کن و کنترل بر روی دسته اشاره کرد.



کلام آخر

در این مطلب درباره محصولات دوو به عنوان یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی حرف زدیم و این محصولات را به صورت مختصر به شما معرفی کردیم. باید بدانید که دوو در حال حاضر به‌عنوان یک تولیدکننده باکیفیت و مقرون به صرفه جایگاه خوبی را درون بازار لوازم خانگی پیدا کرده و امروزه محصولات آن در هر فروشگاه لوازم خانگی پیدا می‌شود.

اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مقاله بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  2. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  3. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  4. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  5. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

  6. کنایه مجری شبکه ۴ رادیو بی‌بی‌سی به رضا پهلوی: هیچگاه نماد آینده ایران نیستی!

  7. سفیدشویی جنایت!

  8. جهان غرب و یک بازی عجیب با کشورهای در حال توسعه

  9. ترکیه ای که من دیدم! 

  10. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند

  11. درخواست نمایندگان از رئیس جمهور برای حذف ارز ترجیحی واردات برنج

  12. این حق مسلم را پایمال نکنید!

  13. رادان: پلیس در امنیت ملی اثرگذار است

  14. بانکی‌پور، نماینده مجلس: در قانون عفاف و حجاب پلیس اجازه بازداشت ۵ گروه را دارد

  15. کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک منهدم شد

  16. اهانت به جامعه جهاني!

  17. ماجرای اقدام شهرداری منطقهٔ ۳ تهران مقابل یک داروخانه چه بود

  18. بانک سینا بابت طلب ارزی توسط صندوق توسعه ملی تملیک شد

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  3. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  4. چرا این همه بد اخلاقی؟

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. درباره توبه تتلو

  8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  9. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  10. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  11. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  12. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  13. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  15. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  16. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  17. امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

  18. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  19. تنوری که هنوز سرد است...

  20. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  21. ایثارگران را بدنام نکنید !

  22. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  23. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  24. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  25. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

آخرین عناوین