کاربران درباره هتل حلما مشهد چه میگویند؟

۱۷۶۲۰۷، گزارش بازرگانی،   4020227060 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

در سفر به مشهد و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام اقامتگاه‌های متعددی مانند هتل‌ها، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارند تا بر اساس بودجه و فاکتورهای دیگری که در ذهن دارید، گزینه بهتر را برای اقامت انتخاب کنید. در این میان هتل فردوس مشهد و هتل حلما مشهد یکی از هتل‌های سه ستاره و تازه تاسیس شهر مشهد محسوب می‌شود که مسافران زیادی اقامت در این هتل را انتخاب می‌کنند. در ادامه قصد دارم کمی درباره این هتل، امکانات و خدمات آن و همچنین نظر سایر مسافرین درباره اقامت در آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهم.

کمی درباره هتل حلما مشهد

بین هتل‌های سه ستاره و تازه تاسیس هتل حلما مشهد یکی از گزینه‌های درخشان محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۴ کار ساخت و بهره‌برداری آن صورت گرفته است. این هتل در کوچه 26 خیابان امام رضا علیه‌السلام قرار دارد و فاصله آن تا حرم مطهر حدود ۲۰ دقیقه به‌صورت پیاده است. هتل حلما در ۸ طبقه شامل ۷ طبقه و یک طبقه زیرزمینی بنا شده و ۷۰ بواحد اقامتی با خدمات و امکانات رفاهی مناسب در آن قرار دارد. در طبقات اول تا هفتم واحدهای اقامتی و در طبقه زیرزمین هم رستوران هتل قرار گرفته است. در این هتل می‌توانید از صرف صبحانه‌ای خوب و کامل، ناهار و شام خوشمزه و تمیزی و بهداشت فوق‌العاده هتل و اتاق‌ها به همراه رفتار مودبانه و حرفه‌ای پرسنل برخوردار شوید.

انواع اتاق‌های هتل حلما مشهد

در این هتل اتاق‌هایی شامل اتاق یک تخته فولبرد و معمولی، اتاق دو تخته اکونومی، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته فولبرد، سه تخته استاندارد و فولبرد، چهار تخته استاندارد و فولبرد و اکونومی وجود دارد. بهتر است بدانید که میهمانانی که بیشتر از ۶ سال سن دارند به‌عنوان مهمان بزرگسال محسوب می‌شوند و هزینه آن‌ها برای اقامت به‌صورت کامل دریافت می‌شود. اما برای کودکان نوزاد تا ۳سال اقامت به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود. درعین‌حال برای کودکان خردسالی که بین ۳ تا ۶ سال سن دارند مبلغ اقامت و رزرو هتل به‌صورت ۵۰ درصد از نرخ برد و نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

فاصله هتل حلما مشهد با سایر مراکز مهم شهر

قاصله این هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حدود 18 دقیقه با خودرو است. همچنین برای رفتن به حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام باید فاصله‌ای حدود دو دقیقه با ماشین را طی کنید. این هتل با سایر مراکز مهم شهر مانند بیمارستان امدادی، خیابان دانش شرقی، میدان دی، بیمارستان ثامن الائمه نیز حدود ۳ تا ۷ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

نظر مسافران درباره هتل حلما مشهد

با دانستن نظر سایر مسافرانی که هتل حلما مشهد را برای اقامت چند روزه خود در شهر مقدس مشهد انتخاب کردند، به شکل بهتری می‌توانید درباره اقامت در این هتل تصمیم بگیرید. خوشبختانه بسیاری از مسافران معتقد هستند که این هتل کیفیتی بالاتر از یک هتل سه ستاره را به میهمانان و مسافران خود ارائه می‌دهد.

همچنین بیشتر مسافران از برخورد حرفه‌ای، با تجربه و خوب کارکنان و پرسنل هتل اعلام رضایت کردند. برخی از مسافرانی هم که چندین بار سفر به مشهد را تجربه کردند، این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردند. اما چیزی که برخی از مسافران از آن احساس نارضایتی می‌کردند، نبود چای‌ساز در اتاق‌ها بود. همچنین برخی مهمانان به این موضوع اشاره داشتند که کیفیت غذاها نامناسب بوده و از این قضیه ناراضی بودند. اما به‌صورت کلی و درمجموع بیشتر مسافران این هتل را گزینه خوبی معرفی کردند و اقامت در آن را توصیه می‌کنند.

همچنین برخی از مسافرانی که به دلیل مسافرت‌های متعدد هتل‌های زیادی اقامت می‌کنند، درباره هتل حلما مشهد معتقد بودند که هتلی ایده‌آل و خوب است. اما برخی به معایبی مانند نبود روم سرویس ۲۴ ساعته، نبود کتری برقی و چای‌ساز داخل اتاق و عدم آنتن‌دهی مناسب اینترنت در اتاق‌ها اشاره کردند. با این شرایط همین مسافران هم معتقد بودند که این موارد چندان چشمگیر نیستند و برای اقامت بعدی خود در بین هتل‌های مشهد حتما هتل حلما را انتخاب خواهند کرد.

امکانات ویژه هتل‌ حلما مشهد

در این هتل رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفر وجود دارد که انواع غذا‌ها را طبخ و سرو می‌کند. همچنین پارکینگ هتل ظرفیتی معادل ۱۵ خودرو به‌صورت دارد رایگان برای مهمانان دارد و برای پارک خودرو می‌توانید از آن استفاده کنید.

در لابی هتل اینترنت در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد که حجمی معادل ۵۰ مگابایت دارد. درعین‌حال بهتر است بدانید که در این هتل سه ستاره امکانات تفریحی آبی مانند استخر وجود ندارد. علاوه بر آن دید هتل به سمت کوچه و خیابان است و ۱۶۸ تخت در آن وجود دارد که برای اقامت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و اگر با خودروی شخصی به این هتل می‌آیید، بهتر است که این موضوع را در نظر داشته باشید.

قوانین هتل حلما مشهد

این هتل نیز مانند سایر هتل‌ها در ساعت ۱۴ اتاق را به شما تحویل می‌دهد و در هنگام خروج باید اتاق را ساعت ۱۲ ظهر تخلیه کنید. پذیرش خانم‌های مجرد فقط با مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است. همچنین خانم‌ها و آقایان با صیغه‌نامه و مهر برجسته محضر می‌توانند در این هتل اقامت کنند. درنهایت اینکه اگر به هر دلیلی رزرو اتاق در این هتل را کنسل کردید، بهتر است که قوانین کنسلی آن را بدانید. کنسلی رزرو در روزهای پیک و غیر پیک باهم متفاوت هستند و مبالغ متفاوتی بابت خسارت دریافت می‌گردد. برای مشخص شدن مبلغ دقیق کنسلی با پرسنل پذیرش هتل این موضوع را درمیان بگذارید.

دیدگاه کاربران

نصیری۳۰۴۸۱۵۲۱۶:۳۱:۳۰ ۱۴۰۲/۲/۲۷
ا هزینه اقامتی اطلاعات ی هم ارائه دهید
ناشناس۳۰۴۹۱۵۲۱۵:۱۹:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۲۸
قیمت دو تخت اطاق را بفرماعید
ناشناس۳۰۵۱۹۲۹۱۱:۲۸:۵۵ ۱۴۰۲/۲/۳۰
ما پول نداریم شهر خودمون را بگردیم مسافرت دیگه برا اکثریت آرزو شده
ناشناس۳۰۵۲۰۱۶۱۲:۰۸:۵۵ ۱۴۰۲/۲/۳۰
عالی عالی
نا شنا س۳۰۴۸۲۱۹۱۷:۱۵:۴۰ ۱۴۰۲/۲/۲۷
خوب توصیح دادید
مهدی‌۳۰۴۸۲۹۶۱۸:۴۲:۴۱ ۱۴۰۲/۲/۲۷
هتلی‌خوبی‌هست‌من‌رازی‌هستم
ناشناس۳۰۴۸۳۲۰۱۸:۵۵:۵۶ ۱۴۰۲/۲/۲۷
پرسنل با ادب و خوش برخورد لازمه هر کاری است
ناشناس۳۰۴۸۳۸۸۱۹:۵۵:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۲۷
من چهار شب در این هتل حضور داشتم. بسیار عالی بود
رفایی۳۰۴۸۴۸۲۲۱:۴۴:۴۲ ۱۴۰۲/۲/۲۷
هتل خوبی است
سید زمان ذاکر۳۰۴۸۷۲۲۰۳:۵۰:۰۳ ۱۴۰۲/۲/۲۸
باسلام و احترام باعث افتخار ماست که این هتل های خوب در شهرمان مشهد مقدس مشغول به خدمات صادقانه به زائرین آقا امام رضا میباشند. به ریاست و مدیران و کارکنان این هتل تبریک عرض نموده و از زحمات بیدریغ عزیزان تقدیر و تشکر میکنم. با آرزوی موفقیت و بهروزی.
الا۳۰۵۱۵۱۲۰۳:۳۶:۰۲ ۱۴۰۲/۲/۳۰
پولشو میگیره
امیر۳۰۴۸۷۳۷۰۵:۳۲:۰۳ ۱۴۰۲/۲/۲۸
سال ۹۶ هتل حلما رفتم عالی بود
داودیعقوبی۳۰۴۸۷۸۲۰۸:۰۳:۵۰ ۱۴۰۲/۲/۲۸
سلام بنده درتاریخ ۱۰۴۲/۲/۱۶له اتفاق پسرم بمدت ۴روزدراین هتل یعنی حتما اقامت داشتیم وبسیاری عالی باپرسنل عالی وغذا هم صبحانه ناهار وشام خیلی عالی سرو سرویس چیدمان انواع واقسام ترشیجات و سالاد ژله سرو میشدوصبحانه انواع مرباجات کره وپنیروتخم مرغ هم سرو میشد که فقط تنها چیزی که درهتل کم است یک فلاکس چای هست لذابنده بعنوان ۴روزمهمان بسیار راضی بودم اعم از پرسنل و سرو غذاوباسپاس ازپرسنل ومدیریت محترم هتل حتما داودیعقوبی
نیلو۳۰۵۰۰۷۷۰۹:۲۷:۴۵ ۱۴۰۲/۲/۲۹
سلام ،شبی چند هزینتون شد؟ سپاس
ناشناس۳۰۵۰۲۵۷۱۲:۱۲:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۲۹
سلام میشه قیمت بگین
ناشناس۳۰۴۸۹۴۸۱۱:۳۶:۵۰ ۱۴۰۲/۲/۲۸
هتل خوبی بسیار عالی همە چی بسیار مرتب
حسن پالیز۳۰۴۸۹۹۳۱۲:۳۰:۳۸ ۱۴۰۲/۲/۲۸
خانوادگی درهتل اقامت داشتیم 20 نفره بسیار زیادخوب وخاطره انگیز بود
ناشناس۳۰۴۹۰۵۶۱۴:۰۰:۲۲ ۱۴۰۲/۲/۲۸
سلام روزتون بخیر.بهتره هزینه هرشب رابگین چقدرمیشه
مسافر۳۰۴۹۱۲۹۱۴:۵۹:۵۶ ۱۴۰۲/۲/۲۸
البته که امکانات هتل خوب هست ولی چند درصد مردم می‌توانند از این هتل ها استفاده کنند یک پدر با حقوق ۱۰میلیون هیچ وقت نمی تواند برای اقامت خانواده خود و زیارت امام رضا ع در این سطح هتل‌ها و رفاه خانواده باشد تا همیشه شرمنده فرزندانم هستم
ناشناس۳۰۴۹۱۶۱۱۵:۳۴:۰۷ ۱۴۰۲/۲/۲۸
ما که پولمان نمیرسه حتی زائر سرا بریم امام رضا خودش طلب کنه
حمید۳۰۴۹۱۶۳۱۵:۳۶:۰۲ ۱۴۰۲/۲/۲۸
خوشا به حال کسانیکه وضع مالی بهتری دارند و میتوانند از هتل حلما و سایر امکانات رفاهی مشهد استفاده کنند من بازنشسته با دو فرزند و یک همسر در حدود ۴ سال است از شهر خودم نتوانستم خارج بشم . خوش بگذره . خدا کریمه انشا اله در آینده نزدیک ما هم بتوانیم از امکانات هتل حلما استفاده کنیم . دست مریزاد به پدید آورنده حلما. خدا قوت .
ناشناس۳۰۴۹۱۷۲۱۵:۵۳:۲۶ ۱۴۰۲/۲/۲۸
قیمتش را اعلام کنید
یاسین مسعودی۳۰۴۹۱۹۱۱۶:۱۳:۲۰ ۱۴۰۲/۲/۲۸
من سال ۹۸سه شب در این هتل اقامت داشتم.همه چیز عالی وخوب بود فقط یک مقدار پیاده روی داشت تا حرم ولی عالیه پیشنهاد میدم .حتما استفاده کنیداز هتل حلما رفتین مشهد
علی۳۰۴۹۲۰۷۱۶:۲۵:۴۱ ۱۴۰۲/۲/۲۸
هزینه هرشب اقامت چقدره؟؟؟
ناشناس۳۰۴۹۸۶۷۰۰:۵۶:۳۵ ۱۴۰۲/۲/۲۹
هتل خیلی خوبی بود
محمدرضا۳۰۴۹۸۷۸۰۱:۰۸:۲۶ ۱۴۰۲/۲/۲۹
تا هزینه یک شب اقامت در تابستان و زمستان مشخص نبا شد نمیشه قضاوت کرد که خوبه یا بد
محمد۳۰۵۰۰۴۷۰۸:۵۷:۴۲ ۱۴۰۲/۲/۲۹
سلام هزینه اش را هم باید ذکر کنید ممنون
ناشناس۳۰۵۰۰۵۹۰۹:۰۹:۴۹ ۱۴۰۲/۲/۲۹
پول کجا بود که بریم هتل.
خدادادی۳۰۵۰۱۶۸۱۰:۴۸:۴۳ ۱۴۰۲/۲/۲۹
سلام.زیارت سعادتی است که نصیب مسافران عزیز میشود.ایکاش همیشه به این توفیق نائل شویم کیفیت وکمیتش به نظر شخص بنده مهم نیست
ناشناس۳۰۵۰۲۹۲۱۲:۳۳:۰۵ ۱۴۰۲/۲/۲۹
پول اگر داشته باشی .همه جا حلما هست
مهدی۳۰۵۰۴۲۲۱۴:۴۰:۰۱ ۱۴۰۲/۲/۲۹
من چند بار در این هتل اقامت داشتم هتل خوبی است ولی مشکل بزرگ این هتل اتاق های کوچک ان است
مهدی پ۳۰۵۰۶۴۱۱۷:۱۵:۱۷ ۱۴۰۲/۲/۲۹
با سلام و ادب ضمن تبریک به مدیریت هتل بابت مدیریت خوب و تشکر از برخوردمودبانه کادر و پرسنل هتل خوبی هست و ما چند روزی بودیم برما خوش گذشت . انشالله همیشه پر مشتری باد و پابرجا و استوار
آرمان۳۰۵۰۹۲۸۲۰:۴۳:۱۷ ۱۴۰۲/۲/۲۹
من ۲شب اونجا بودم آنتن خیلی ضعیف بود
ناشناس۳۰۵۱۲۰۵۲۳:۱۱:۲۳ ۱۴۰۲/۲/۲۹
سلام ما هم ازاین هتل وبرخورد خوب پرسنل وصبحانه عالی راضی بودیم ماهم شهریور ۱۴۰۱مهمان هتل بودیم وممنون پایدار باشید
ناشناس۳۰۵۱۲۱۹۲۳:۱۸:۱۶ ۱۴۰۲/۲/۲۹
قیمت اقامت؟
مجید۳۰۵۱۳۸۷۰۱:۰۱:۴۵ ۱۴۰۲/۲/۳۰
قیمت رو اعلام نشد
احمد نصیری۳۰۵۱۴۷۶۰۲:۳۲:۱۹ ۱۴۰۲/۲/۳۰
سلام بسیار عالی معرفی نمودید پوزش می‌طلبم نرخ اطاق دو تخته و و مابقی اطاقها هم شرح دهید چنانچه اگر تعداد اتاق حساب میشود آنهم نرخش مشخص شود عالیتر گردد تشکر ازشما من از مازندران چالوس التماس دعا
مازیار۳۰۵۱۵۱۴۰۳:۳۸:۱۳ ۱۴۰۲/۲/۳۰
من هتل های زیادی رفتم ولی این هتل در حد سه ستاره نبود
رضایی۳۰۵۱۹۶۵۱۱:۴۴:۰۲ ۱۴۰۲/۲/۳۰
من چند سال پیش در این هتل اقامت داشتم خیلی هتل خوبی بود تمییز، غذای خوب و قیمت مناسب.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

آخرین عناوین