کاربران درباره هتل حلما مشهد چه میگویند؟

۱۷۶۲۰۷، گزارش بازرگانی،   4020227060 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

در سفر به مشهد و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام اقامتگاه‌های متعددی مانند هتل‌ها، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارند تا بر اساس بودجه و فاکتورهای دیگری که در ذهن دارید، گزینه بهتر را برای اقامت انتخاب کنید. در این میان هتل فردوس مشهد و هتل حلما مشهد یکی از هتل‌های سه ستاره و تازه تاسیس شهر مشهد محسوب می‌شود که مسافران زیادی اقامت در این هتل را انتخاب می‌کنند. در ادامه قصد دارم کمی درباره این هتل، امکانات و خدمات آن و همچنین نظر سایر مسافرین درباره اقامت در آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهم.

کمی درباره هتل حلما مشهد

بین هتل‌های سه ستاره و تازه تاسیس هتل حلما مشهد یکی از گزینه‌های درخشان محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۴ کار ساخت و بهره‌برداری آن صورت گرفته است. این هتل در کوچه 26 خیابان امام رضا علیه‌السلام قرار دارد و فاصله آن تا حرم مطهر حدود ۲۰ دقیقه به‌صورت پیاده است. هتل حلما در ۸ طبقه شامل ۷ طبقه و یک طبقه زیرزمینی بنا شده و ۷۰ بواحد اقامتی با خدمات و امکانات رفاهی مناسب در آن قرار دارد. در طبقات اول تا هفتم واحدهای اقامتی و در طبقه زیرزمین هم رستوران هتل قرار گرفته است. در این هتل می‌توانید از صرف صبحانه‌ای خوب و کامل، ناهار و شام خوشمزه و تمیزی و بهداشت فوق‌العاده هتل و اتاق‌ها به همراه رفتار مودبانه و حرفه‌ای پرسنل برخوردار شوید.

انواع اتاق‌های هتل حلما مشهد

در این هتل اتاق‌هایی شامل اتاق یک تخته فولبرد و معمولی، اتاق دو تخته اکونومی، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته فولبرد، سه تخته استاندارد و فولبرد، چهار تخته استاندارد و فولبرد و اکونومی وجود دارد. بهتر است بدانید که میهمانانی که بیشتر از ۶ سال سن دارند به‌عنوان مهمان بزرگسال محسوب می‌شوند و هزینه آن‌ها برای اقامت به‌صورت کامل دریافت می‌شود. اما برای کودکان نوزاد تا ۳سال اقامت به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود. درعین‌حال برای کودکان خردسالی که بین ۳ تا ۶ سال سن دارند مبلغ اقامت و رزرو هتل به‌صورت ۵۰ درصد از نرخ برد و نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

فاصله هتل حلما مشهد با سایر مراکز مهم شهر

قاصله این هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حدود 18 دقیقه با خودرو است. همچنین برای رفتن به حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام باید فاصله‌ای حدود دو دقیقه با ماشین را طی کنید. این هتل با سایر مراکز مهم شهر مانند بیمارستان امدادی، خیابان دانش شرقی، میدان دی، بیمارستان ثامن الائمه نیز حدود ۳ تا ۷ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

نظر مسافران درباره هتل حلما مشهد

با دانستن نظر سایر مسافرانی که هتل حلما مشهد را برای اقامت چند روزه خود در شهر مقدس مشهد انتخاب کردند، به شکل بهتری می‌توانید درباره اقامت در این هتل تصمیم بگیرید. خوشبختانه بسیاری از مسافران معتقد هستند که این هتل کیفیتی بالاتر از یک هتل سه ستاره را به میهمانان و مسافران خود ارائه می‌دهد.

همچنین بیشتر مسافران از برخورد حرفه‌ای، با تجربه و خوب کارکنان و پرسنل هتل اعلام رضایت کردند. برخی از مسافرانی هم که چندین بار سفر به مشهد را تجربه کردند، این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردند. اما چیزی که برخی از مسافران از آن احساس نارضایتی می‌کردند، نبود چای‌ساز در اتاق‌ها بود. همچنین برخی مهمانان به این موضوع اشاره داشتند که کیفیت غذاها نامناسب بوده و از این قضیه ناراضی بودند. اما به‌صورت کلی و درمجموع بیشتر مسافران این هتل را گزینه خوبی معرفی کردند و اقامت در آن را توصیه می‌کنند.

همچنین برخی از مسافرانی که به دلیل مسافرت‌های متعدد هتل‌های زیادی اقامت می‌کنند، درباره هتل حلما مشهد معتقد بودند که هتلی ایده‌آل و خوب است. اما برخی به معایبی مانند نبود روم سرویس ۲۴ ساعته، نبود کتری برقی و چای‌ساز داخل اتاق و عدم آنتن‌دهی مناسب اینترنت در اتاق‌ها اشاره کردند. با این شرایط همین مسافران هم معتقد بودند که این موارد چندان چشمگیر نیستند و برای اقامت بعدی خود در بین هتل‌های مشهد حتما هتل حلما را انتخاب خواهند کرد.

امکانات ویژه هتل‌ حلما مشهد

در این هتل رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفر وجود دارد که انواع غذا‌ها را طبخ و سرو می‌کند. همچنین پارکینگ هتل ظرفیتی معادل ۱۵ خودرو به‌صورت دارد رایگان برای مهمانان دارد و برای پارک خودرو می‌توانید از آن استفاده کنید.

در لابی هتل اینترنت در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد که حجمی معادل ۵۰ مگابایت دارد. درعین‌حال بهتر است بدانید که در این هتل سه ستاره امکانات تفریحی آبی مانند استخر وجود ندارد. علاوه بر آن دید هتل به سمت کوچه و خیابان است و ۱۶۸ تخت در آن وجود دارد که برای اقامت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و اگر با خودروی شخصی به این هتل می‌آیید، بهتر است که این موضوع را در نظر داشته باشید.

قوانین هتل حلما مشهد

این هتل نیز مانند سایر هتل‌ها در ساعت ۱۴ اتاق را به شما تحویل می‌دهد و در هنگام خروج باید اتاق را ساعت ۱۲ ظهر تخلیه کنید. پذیرش خانم‌های مجرد فقط با مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است. همچنین خانم‌ها و آقایان با صیغه‌نامه و مهر برجسته محضر می‌توانند در این هتل اقامت کنند. درنهایت اینکه اگر به هر دلیلی رزرو اتاق در این هتل را کنسل کردید، بهتر است که قوانین کنسلی آن را بدانید. کنسلی رزرو در روزهای پیک و غیر پیک باهم متفاوت هستند و مبالغ متفاوتی بابت خسارت دریافت می‌گردد. برای مشخص شدن مبلغ دقیق کنسلی با پرسنل پذیرش هتل این موضوع را درمیان بگذارید.