واکنش‌ها به ورود بابک زنجانی در سرمایه‌گذاری‌های کلان/ نوسازی ناوگان ریلی الزامی است، اما اهلیت سرمایه‌گذار باید بررسی شود

  4040201067 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ماهیت واردات لوکوموتیو و قطار برای کشور یک نیاز و الزام است اما دستگاه‌های نظارتی باید اهلیت این افراد را از قبل بدون هیچ شائبه‌ای سنجیده باشند.

واکنش‌ها به ورود بابک زنجانی در سرمایه‌گذاری‌های کلان/ نوسازی ناوگان ریلی الزامی است، اما اهلیت سرمایه‌گذار باید بررسی شود

علیرضا نثاری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره سرمایه‌گذاری هلدینگ منتسب به «بابک زنجانی» در بخش صنعت ریلی گفت: به واردات واگن برای نوسازی ناوگان ریلی به شدت در بحث راه‌آهن  نیاز داریم و این یک امر کاملا درست و صحیح است. اما این‌که شخص، گروه و یا سرمایه‌گذار چه کسانی هستند و جریان مالی‌اش به چه صورتی است هم بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: حتما هر کسی که در کشور تحت عنوان سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری می‌آید و به این حوزه ورود می‌کند باید اهلیت داشته باشد.

نثاری با بیان اینکه نکته مهم‌تر هم این است که دستگاه‌های نظارتی باید اهلیت این افراد را از قبل بدون هیچ شائبه‌ای سنجیده باشند، عنوان کرد: متاسفانه ما مشاهده‌ می‌کنیم وقتی یک موضوعی اتفاق می‌افتد، اهلیت دچار شائبه می‌شود و بعد هم هیچ‌کسی زیر بار نمی‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ماهیت واردات لوکوموتیو و قطار برای کشور یک نیاز و الزام است باتوجه به این که یک فرسودگی داریم چه بهتر که سرمایه‌گذاری بومی صورت گیرد اما اهلیت سرمایه‌گذار و بدون شائبه بودن سرمایه و مسائل اینچنینی شاید از خود موضوع مهم‌تر است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۸۶۰۵۰۴۱۳:۰۳:۲۴ ۱۴۰۴/۲/۱
با همه رفیق و آشنا است.
ناشناس۳۸۶۰۵۰۶۱۳:۰۵:۲۸ ۱۴۰۴/۲/۱
یعنی شما اعدام را لغو کن منهم منافع را با شما تقسیم میکنم
ناشناس۳۸۶۰۵۰۷۱۳:۰۶:۰۲ ۱۴۰۴/۲/۱
اصلاح طلبان برای کوبیدن دولت احمدی نژاد بابک زنجانی رو سردست گرفتن و با اسم مبارزه با فساد تا تونستن دولت نهم و دهم رو کوبیدن و الان به همون آقا پروژه دولتی واگذار کردن ماشاالله دریای تناقض هستند
ناشناس۳۸۶۰۵۱۴۱۳:۱۱:۱۵ ۱۴۰۴/۲/۱
مواظب باشید دوباره از بانک خودش هزاران میلیارد وام نگیره
ناشناس۳۸۶۰۵۱۶۱۳:۱۲:۱۴ ۱۴۰۴/۲/۱
خب این موضوع رو از قوه قضائیه بپرسید!
ناشناس۳۸۶۰۸۱۷۱۷:۳۵:۰۸ ۱۴۰۴/۲/۱
اگر بابک زنجانی تمام اموال را تحویل داده تا از اعدام بگریزد ، پس با چه سرمایه‌ای دارد سرمایه‌گذاری میکند؟ لطفا یک نفر من عوام را روشن نماید.
ناشناس۳۸۶۰۵۲۲۱۳:۱۵:۵۲ ۱۴۰۴/۲/۱
قوه قضائیه باید دزدان کلاهبرداران رانت خواران اختلاسگران و اشرار را با پابند و بدون مرخصی برای چند سال به معادن ذغال سنگ بفرستند و کار کنند و دستمزدشان را برای جبران خسارت مال باختگان و هزینه کنترل و نگه داریشان مصرف کنند و تا زمان رضایت شاکیان همانجا مشغول کار باشند
ناشناس۳۸۶۰۵۳۳۱۳:۳۴:۰۳ ۱۴۰۴/۲/۱
چه جالبه واقعا بعد این آدم این همه پول داشت چرا پولها رو پس نمیداد که از زندون بیاد بیرون!!!بعدش این همه پول و از کحا در اورده؟؟کارآفرینی کارخونه داری صاحب ایده خاصی بودن ایشون که این مقدار پول دارن؟؟
ناشناس۳۸۶۰۵۴۶۱۳:۵۴:۲۴ ۱۴۰۴/۲/۱
آزموده را آزمودن خطاست
ناشناس۳۸۶۰۵۴۹۱۳:۵۴:۵۳ ۱۴۰۴/۲/۱
بی تردید سرمایه تاسیس هلدینگ از سود حاصله از ده سال تجارت با ۲/۷ میلیارد یورو پول خزانه مملکت بدست آمده و این نکته بر هیچ کدام از مقامات پوشیده نیست
ناشناس۳۸۶۰۵۹۷۱۴:۳۱:۵۶ ۱۴۰۴/۲/۱
پول ملته سرمایه گذاری کدومه
ناشناس۳۸۶۰۷۸۳۱۷:۰۳:۱۷ ۱۴۰۴/۲/۱
به جز اهلیت کاربرد این ناوگان هم مهم است . ما ناوگان مسافری و فله بر و کانتیر بر ، مسطح و مسقف و یخچال دار و خودرو بر و باری لبه کوتاه و بلند هم داریم آیا آنها نیاز به نوسازی ندارند و فقط مخزن دار نیاز به نوسازی دارد. به عنوان کسی که به صنعت ریلی اشراف دارم باید علت خرید این حجم از واگن مخزن دار هم مشخص شود. ان شالله صادرات قانونی با قیمت مناسب به کشورهای منطقه متناسب با منافع ملی باشد!
yektanetتریبون

آخرین عناوین