فرمانده کل سپاه: بلای خانمان‌سوز موادمخدر برای ما قابل تحمل نیست

  4030325023 ۹۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی‌ از رسالت‌های اصلی سپاه مصونیت‌بخشی به نسل جوان در مقابل تهدیدات و آسیب‌هایی است که جسم و جان، هویت، شرافت و عزت نفس و کرامت او را تهدید می‌کند.

فرمانده کل سپاه: بلای خانمان‌سوز موادمخدر برای ما قابل تحمل نیست

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، آیین افتتاح مرکز چند منظوره شهید زیادیان با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علیرضا فخاری استاندار تهران، اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و جمعی از مسئولان برگزار شد.

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین اظهار کرد: بازدید امروز ما از این مرکز جنبه‌های تلخ و بسیار شیرینی داشت؛ تلخ از این جهت که این بلای خانمان‌سوز و ویران‌گر موادمخدر توانسته بر بخشی‌ از جامعه جوان ما نفوذ کند و آنها را از شرایط یک زندگی سالم محروم نماید.

وی گفت: این برای ما قابل تحمل نیست چراکه ما در فرهنگ اسلامی و ملی با این شعر زیبای شاعر گرانقدر تاریخ که «بنی آدم اعضای یکدیگرند ...» زندگی می‌کنیم و اگر بر یک عضو، حتی یک عضو جامعه مشکلی یا نقصی و زخمی وارد شود همه پیکره ملت ایران احساس درد می‌کنند چراکه ما با قلب‌هایمان با هم پیوند داریم و اعضای یک پیکره واحد هستیم و هیچکس در این سرزمین بدون احساس آرامشِ مردم احساس آرامش ندارد و همه ما در مقابل این مخاطرات مسوول هستیم و باید مسئولانه عمل کنیم.

فرمانده کل سپاه افزود: جامعه‌ای پویا، رشید، صاحب حرکت و رشد است که جوانان آن سالم، صالح، پویا، خلاق، پرتحرک و پرانرژی باشند و جامعه‌ای می‌تواند در مقابل تهدیدها و جنگ‌ها و آسیب‌ها بایستد که پیکره جوان آن کارآمد، پرطراوت، سالم و با نشاط باشد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: مواد مخدر عامل سست‌شدن روح اراده، قوت ذهنی، قوای جسمی و روح معنوی انسان‌ها می‌شود و بنیادهای خانواده را سست و انسان را از زندگی محروم و قوه ذهن انسان را تخدیر می‌کند و از انسان موثر که می‌تواند دنیا را تغییر دهد انسانی بی‌اثر می‌سازد.

وی تصریح کرد: هر یک جوان می‌تواند آینده جهان را تغییر دهد و منشاء جریانی قوی برای پیشرفت جامعه باشد؛ یک جوان معادل همه جوانان است و احیای یک نفر و بازگردان آن به زندگی معادل احیای کل بشریت است و قتل یک انسان اگر بدون حجت شرعی باشد معادل قتل همه انسان‌هاست.

فرمانده کل سپاه گفت: انسان، زیباترین مخلوق عالم هستی است؛ او نیکوترین و زیباترین و درخشنده‌ترین جلوه آفرینش است و این پدیده (اعتیاد) خطری جدی بر شاکله انسانی و جامعه است و باید با آن مبارزه کرد و همان‌طور که مقابل تهاجم دشمن خارجی و فرهنگی و تحریم، مقاومت و ایستادگی می‌کنیم باید مقابل آن بایستیم.

سرلشکر سلامی بیان کرد: یکی‌ از رسالت‌های اصلی سپاه مصونیت‌بخشی به نسل جوان در مقابل تهدیدات و آسیب‌هایی است که جسم و جان، هویت، شرافت و عزت نفس و کرامت او را تهدید می‌کند؛ انسان یک هویت جسمانی نیست و ترکیبی از جسم و روح الهی است و ترکیب روح و جسم، یک انسان کامل را شکل می‌دهد و یکی‌از هدف‌های ما این است که جوانان را از این خطر جهانی و خانمان‌سوز نجات دهیم.

وی ادامه داد: دشمنان از هر زاویه‌ای تلاش دارند جوامع را با ترویج اعتیاد و ابتذال و دور نگه‌داشت از حقیقت زندگی، زوال و فروپاشی را در شخصیت جوانان ایجاد و آنها را با بحران شخصیت روبه‌رو کنند و خانواده را سست و فرپاشند و نعمت زندگی شیرین را از مردم بگیرند و ما برای این پدیده باید برنامه داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه افزود: آنچه امروز در این مرکز مشاهده کردیم حکایت از یک ایمان و باور مستحکم و همت و دلسوزی بیش‌از اندازه و فداکاری برای نجات انسان‌ها و وفاداری به اصول و تجلی احساس عمیق برای نجات هم بود و این اردوگاه با فضای زیبا و مجموعه کارگاه‌ها و استراحتگاه‌ها و ورزشگاه‌ها و درمانگاه‌ها توانسته فضایی را برای بازگشت جوانان به زندگی فراهم کند و نشان دهد که هیچ انسانی در این جامعه مورد غفلت واقع نمی‌شود و نظام اسلامی به همه انسان‌ها و به جسم و جان و سلامت انسان‌ها می‌اندیشد.

سرلشکر سلامی بیان کرد: وقتی انسان‌هایی این‌چنین دلسوز هست و به انسان درمان و آموزش ارائه می‌دهد و برای آنها زمینه اشتغال فراهم می‌کند و با خانواده‌های آنها مرتبط است و از تحقیر شخصیت جلوگیری می‌کنند و کار بسیار مشکل را سهل می‌کنند و از زندگی و سلامت خود می‌گذرند باید دانست که واقعا این کارها جز برای خدا نیست و کسی جز برای رضای خدا این کار را نمی‌کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۱۸۱۳۸۱۰:۲۰:۰۵ ۱۴۰۳/۳/۲۵
عدم برخورد بازدارنده قوه قضائیه ، مهمترین علت عدم کاهش تولید ، قاچاق و توزیع مواد مخدر است . در تولید و قاچاق و توزیع مواد مخدر باید شدید و قاطعانه و بیرحمانه برخورد کرد . همچنانکه در مورد مصرف کنندگان باید عالمانه ، با صبر و تحمل و به عنوان درمان بیماری باید رفتار کرد .
mostafa.kamali95@yahoo.com۳۵۱۸۱۹۵۱۱:۱۶:۰۰ ۱۴۰۳/۳/۲۵
سردار گرامی بر اثر کوتاهی مسولان متاسفانه اعتیاد به سیگار و گرده نخود در میان دختر بچه های دوازده سیزده ساله و بالاتر بسیار زیاد شده است.
ناشناس۳۵۲۰۰۹۶۲۱:۲۵:۴۷ ۱۴۰۳/۳/۲۶
اول والدین....
ناشناس۳۵۱۸۲۰۰۱۱:۱۹:۱۸ ۱۴۰۳/۳/۲۵
احسنت سردار دلاور
یزدان۳۵۱۸۲۶۸۱۲:۱۴:۰۲ ۱۴۰۳/۳/۲۵
خدا لعنت کنه باعث و بانیانش رو و کسی که واردبه کشورش میکنه و جوانان را به اعتیاد می کشاند.
ناشناس۳۵۱۹۹۴۰۱۹:۲۱:۳۲ ۱۴۰۳/۳/۲۶
چراکسی کاری نمیکنه بایدبه چه مسولی بگیم موادصنعتی خانمانسوزترازدیگرمواده مصرف کننده توهم میزنه .
ناشناس۳۵۱۸۳۳۲۱۳:۵۰:۵۸ ۱۴۰۳/۳/۲۵
هر گونه فاچاق مواد مخدر و دیگر چیرهای دیگر حاصل کوتاهی در برخورد با قاجاقچیان میباشد
ناشناس۳۵۱۸۵۷۷۱۹:۲۹:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۲۵
خوبه قابل تحمل نیست مملکتو مواد مخدر ورداشته!!! اگه قابل تحمل نیست پس چرا کاری نمیکنید.
لطیف جهانبان۳۵۱۸۶۱۰۲۰:۱۷:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۲۵
فرمانده محترم سپاه گفت بلای خانمان سوز مواد مخدر قابل تحمل نیست .ای آنهایی که متولی مبارزه با مواد مخدر هستید من یک مهندس هستم در شهر من مواد مخدر مثل آب خوردن فروخته می‌شود فرزندان ما را گرفتار کردند زندگی شان را نابود کردند امنیت یک کشور را فقط مقابله با حملات فیزیکی دشمن خارجی می بینید چرا کاری نمی کنید من که نمی تونم با سوداگران مبارزه کنم.من که نمی تونم بچه ام زندانی کنم چرا بفکر جوانان ای کشور نیستید
ناصر۳۵۱۸۶۱۵۲۰:۲۰:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۲۵
سردار ، مملکت وجوانهارا مواد مخدر به لجنزار تبدیل کرده است.
شهروند۳۵۱۸۶۱۹۲۰:۲۳:۱۰ ۱۴۰۳/۳/۲۵
سردار بالاتر از بلای خانمانسوز مواد مخدر ورود و ساکن شدن بدون هیچ محدودیت افاغنه هست که فعلا دغدغه هیچ مسئولی نبوده و ظاهرا نیست
هاشم۳۵۱۸۶۲۳۲۰:۲۹:۳۱ ۱۴۰۳/۳/۲۵
سلام و خدا قوت درود خداوند به مقام معظم رهبری عزیز وسرلشکرسلامی مهربان و دلسوز جوانان ملت ایران موادمخدر بی غیرتی وعدم کنترل نظم و مدیریت آن خانواده را می گیرد ریشه این مواد مخدر را بکنید انشالا
مسعود۳۵۱۸۶۲۵۲۰:۳۱:۴۲ ۱۴۰۳/۳/۲۵
کسی که به دام مواد این بلای خانمان سوز افتاد دیگه تمومه.
کر۳۵۱۸۶۲۹۲۰:۳۴:۴۵ ۱۴۰۳/۳/۲۵
کاش جایی بود با قاچاقچیان به جد برخورد میکرد
علی۳۵۱۸۶۳۶۲۰:۳۹:۱۹ ۱۴۰۳/۳/۲۵
آقای سردار من به عنوان یک ایرانی معتقدم هرکاری را می توانید انجام دهید تا مواد مخدر جمع شود. هرساله تعدادی شهید هم داریم .
ایرانی۳۵۱۸۶۴۰۲۰:۴۱:۰۳ ۱۴۰۳/۳/۲۵
بلای اعتیاد از فقر ونداری میاد .
ناشناس۳۵۱۸۶۴۸۲۰:۴۸:۱۱ ۱۴۰۳/۳/۲۵
ناس که افغانی ها استفاده می کردند گسترش یافته و دختران را نیز سیگاری کرده اید و جوانان به سرعت در حال معتاد شدن هستند
بیکار۳۵۱۸۶۵۵۲۰:۵۱:۳۵ ۱۴۰۳/۳/۲۵
خب برادر بزرگوار با عوامل تهیه و توزیع برخورد کنید .....
ناشناس۳۵۲۰۱۰۱۲۱:۲۷:۴۴ ۱۴۰۳/۳/۲۶
مانند بی حیاها که سلامت جنسی و روانی جامعه برهم می زنند و برخورد درست نمی کنند مواد مخدر هم همانطور شده!!!
یک ناشنوا۳۵۱۸۶۶۲۲۰:۵۸:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۲۵
سپاه پاسداران بازو ایران هستن یک مردانگی انجام بده مرز ایران با افغان رو خمدق بزنه بعد دوطرف دیوار پنچ متری توی خندق صدها گرگ بزاره ببین مواد وارد میشه یا نه .هر شخصی مواد وارد کرد دستهاشو قطع کنین.
سیدمهدی ابراهیمی۳۵۱۸۶۶۶۲۱:۰۰:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۲۵
به امیداینکه سپاه واردصحنه مبارزه با موادمخدرشود تا این بلای خانمانسوز ریشه کن گردد.
احمد۳۵۱۸۶۸۴۲۱:۱۰:۳۱ ۱۴۰۳/۳/۲۵
باسلام وارزوی توفیق عبادات فرمانده بزرگ وعالیقدر تا زمانی که مرز شرقی افعانستان وسایر مرزهای دیگر با امکانات بروز مجهز نشود تا زمانی که موج مهاجران افغانی کنترل نشده وانها براحتی وانواع شیوه ها برمیگردند انها میایند براحتی صاحب شرکتهای سرمایه گذار خارجی شده وبرای ملت ما جز بیکاری وافیون برای فروش چیزی نمیاورند تمنا میکنم از سردار بزرگ همانطور که سیستم پدافند ودفاعی کشور را ارتقا وقوی کردید مرزها را با سیستم بروز تقویت تا سربازان شجاع کشورمان دست برتر را در دفاع وتوانای مقاومت داشته باشند چون طالبان وسایر بازیگران بازهم مانند صدام در اینده خطر افرینند
ناشناس۳۵۲۰۲۴۹۲۳:۳۳:۰۲ ۱۴۰۳/۳/۲۶
تمام افغانها باید از ایران اخراج شوند
فریدون۳۵۱۸۶۸۵۲۱:۱۲:۵۶ ۱۴۰۳/۳/۲۵
سئوال من این است که چرا ما باید ، شهید بدهیم که مبادا جوانان اروپا معتاد نشوند .
شبگرد بیدار۳۵۱۸۶۹۶۲۱:۱۷:۴۳ ۱۴۰۳/۳/۲۵
دختر های زیر ۱۲ سال کنار خیابون ها مشغول کشیدن انواع مخدر هستند. اکثر جوان ها به نوعی معتاد هستند.
ناشناس۳۵۱۸۷۲۵۲۱:۵۰:۵۱ ۱۴۰۳/۳/۲۵
عقل سلیم در بدن سالم است، اعتیاد مرضی است که مرگ تدریجی به دنبال دارد.
ناشناس۳۵۱۸۷۴۹۲۲:۰۹:۱۳ ۱۴۰۳/۳/۲۵
پس مرز افغانستان و پاکستان رو دیوار بکشید و پشت دیوار هم مین گذاری کنید و 20 متری هم با سیم خاردار ببندید تا هیچکس به خودش اجازه نده بیاد تو ایران و مواد مخدر بیاره
باسلام رییس سران ایران ازشما خواهش دارم موادمخدر صنعتی نابود کنید۳۵۱۸۷۵۴۲۲:۱۱:۲۰ ۱۴۰۳/۳/۲۵
باسلام ازشما سران عزیزخواهش دارم فقط مواد مخدر صنعتی ازبین ببرید جوانان اینده ایران عزیزبودن دارن ازبین میروند
ناشناس۳۵۱۸۷۷۱۲۲:۲۸:۴۱ ۱۴۰۳/۳/۲۵
خوب سردار جان تو که قدرتش را داری جلو واردات و قاچاق این مواد خانمان سوز را بگیر تا بنیان کشور را نسوزانده.
ناشناس۳۵۱۸۷۷۳۲۲:۲۹:۵۱ ۱۴۰۳/۳/۲۵
الان اعتیاد جامعه رودرگیرکرده خواهشا جلوی آن را بگیرید.
ناشناس۳۵۱۸۷۷۵۲۲:۳۰:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۲۵
سلام و درود بر شرف غیرت شما سردار بزرگ و مرد میدان، سپاه با قدرت وارد صحنه مبارزه با مواد مخدر شود.
ناشناس۳۵۱۸۷۹۲۲۳:۰۳:۱۳ ۱۴۰۳/۳/۲۵
انشاءالله که ریشه موادمخدر ازاین مملکت کنده بشه
ناشناس۳۵۲۰۳۲۴۰۲:۰۹:۱۷ ۱۴۰۳/۳/۲۷
دورود بر شرف سردار آرزوی ما ایرانی ها روزی بشود که هیچ مواد مخدری در ایران مان پیدا نشود
هموطن۳۵۱۸۸۰۱۲۳:۰۸:۰۷ ۱۴۰۳/۳/۲۵
خیلی ازبهترین جوونااین مملکت براثراعتیادازدنیارفتن فقط بریدشوش ومولوی و...نگاه کنید .
جواد۳۵۱۸۸۰۴۲۳:۱۳:۴۵ ۱۴۰۳/۳/۲۵
دمت گرم آقا . خداییش اگه حرفت و عملت یکی باشه من خودم مریدتم
ناشناس۳۵۱۸۸۱۶۲۳:۲۸:۲۲ ۱۴۰۳/۳/۲۵
سلام فرمانده محترم ای کاش زودتر به این نتیجه گیری میرسیدید وبداد جوانان برسید.
صادق یزدانی۳۵۱۸۸۳۸۲۳:۴۹:۵۴ ۱۴۰۳/۳/۲۵
در مورد مواد مخدر از فرمانده سپاه پاسداران تشکر می‌کنم ولی مواظب باشید تا جوانان به این مواد خانمان سوز معتاد نشوند فقط مواظب جوانان باشید که آلوده نشوند با تشکر
ناشناس۳۵۱۸۸۴۵۲۳:۵۵:۵۹ ۱۴۰۳/۳/۲۵
به جای مبارزه با موادمخدر اگر به فکر اشتغال جوانان باشیم دیگر کسی دنبال این مواد نمیرود
محسن۳۵۱۸۸۵۵۰۰:۰۴:۰۷ ۱۴۰۳/۳/۲۶
سلام.بخدا باید فکری کرد برای نجات جوانان معتاد.
ناشناس۳۵۱۸۸۷۳۰۰:۲۳:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۲۶
آقای فرمانده سپاه الان در اکثر خانواده ها حداقل یک نفر بیکار و معناد دارند .
سعید فرجی۳۵۱۸۸۸۵۰۰:۴۲:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۲۶
با سلام خوب چرا برخورد نمیکنید ، مگر سپاه کاری کند.
Rao۳۵۱۸۸۹۸۰۰:۵۴:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۲۶
خدا.قوتش.بده.اگه.بتونه.مخدروریشه.کن.کنه
اردشیر۳۵۱۸۹۲۶۰۱:۱۸:۳۱ ۱۴۰۳/۳/۲۶
درود به شرفتان که حقیقت عالم و زندگی رافهمیده اید. برای خدا بودن و کار کردن تنها راه سعادت و پیروزی حقیقی است. نه غرق شدن در دنیای بی ارزش و زودگذر. سخن که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
ناشناس۳۵۱۸۹۴۰۰۱:۳۸:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۲۶
سپاه هرجا می‌ره پاکسازی می‌کنه واسم جایه سوال چرا داخل کشور ریشه مواد نابود نمیکنه
ناشناس۳۵۱۸۹۴۹۰۱:۴۵:۲۷ ۱۴۰۳/۳/۲۶
درود بر خلخالی که توسه ماه تونست مواد مخدر را ریشه کن کنه
میلاد۳۵۱۸۹۵۵۰۱:۴۹:۵۱ ۱۴۰۳/۳/۲۶
خب نزارید حتی یک نخود از مرز رد بشه..؟ وقتی نباشه کسی هم نمی‌کشه خب تو بعضی شهرها اجازه ندهید بکارید و.......
ناشناس۳۵۱۸۹۵۸۰۱:۵۱:۵۰ ۱۴۰۳/۳/۲۶
حکم اعدام مواد فروشا باید برگردانده شودمثل زمان خلخالی اما نه توزندان اعدام شوند اونا باید در محله ای خلاف میکردند اعدام شوند تا درس عبرت شود وقتی شل میگیرن همینه دیگه شما نگاه کنید کشور هایی هستن که حکم اعدام توزمینه موادفروشا سخت اجرا میکنن وتوکشورشون یه معتاد ودزدی که ناشی از معتاد است ندارن
ناشناس۳۵۱۸۹۶۲۰۲:۰۳:۵۴ ۱۴۰۳/۳/۲۶
یه قانون وضع شده که اگه شیشه ازت بگیرن بااحترام بعد چند وقت ولت میکنن شیشه ای که هرکیلوش ۵۰۰نفر را میکشه و خنواده ها را ازهم میپاشونه و بدبخت میکنه
حمید۳۵۱۸۹۶۹۰۲:۲۴:۲۰ ۱۴۰۳/۳/۲۶
آقای فرمانده این بلای خانمانسوز برای هیچ کس قابل تحمل نیست .الان در هر خانواده یکی به این بلا در گیر شده چه پسر وچه دختر .پس خواهش ملت این است جلوی این مافیای مواد را بگیرید نه اینکه قاچاقچی با بار گرفته میشه اما متاسفانه بعد از مدتی با گردن کلفتی بیشتر به کارش ادامه میده.بخدا نگاه تو خیابان که میکنیم میبینم جوان بخاطر اعتیادش تا کمر رفته تو سطل آشغال جگرمون آتیش میگیره.پس مقصر اون قاچاقچی هست که خیلی راحت هر نوع مواد رو تو کوچه و خیابان بفروش میروسنه .
ملت۳۵۱۸۹۷۰۰۲:۳۶:۳۱ ۱۴۰۳/۳/۲۶
من موندم چطورکوچکترین مورددرفضای مجازی،ورودوخروج ودیگرمواردرصدمیشودولی ورودموادمخدرچنین نیست .
محمد محمدی۳۵۱۸۹۷۱۰۲:۳۸:۴۱ ۱۴۰۳/۳/۲۶
مواد مخدر بدبختانه نسل جوان ما را داره به شدت میسوزونه،، وتمام این روش‌هایی هم که برای ترک اعتیاد توسط این شبکه های ماهواره ای تبلیغ میشه دروغ وکلاهبرداری است وذره ای به ترک اعتیاد کمک نمیکنه،، از آنجا که بزرگترین سرمایه هر کشوری در مقابله با سایر کشورها و موارد دیگر نیروی انسانی وجوانهای آن هستند ، باهزار تأسف میگم هیچ گونه تلاشی در این زمینه برای نجات جوانان صورت نمیگیرد
ناشناس۳۵۱۸۹۹۰۰۵:۱۹:۴۹ ۱۴۰۳/۳/۲۶
شیشه و هرویین. خانواده ها و جوانان را هدف گرفته است.
ناشناس۳۵۱۹۰۱۶۰۶:۴۷:۲۰ ۱۴۰۳/۳/۲۶
چرا اقدام نمیکنین .
نوری زاده۳۵۱۹۰۳۰۰۷:۰۵:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۲۶
چرا قاطعیت برای مشروب وحجاب هست،،،ولی برای مواد مخدر نیست؟
زارعی۳۵۱۹۰۷۹۰۷:۵۷:۰۲ ۱۴۰۳/۳/۲۶
چرا در برخی استان‌ها کشت شد
ناشناس۳۵۱۹۰۸۴۰۸:۰۲:۴۰ ۱۴۰۳/۳/۲۶
تنها حرفی که زده شد ودرست همین در مورد آلوده شدن افراد به مواد مخدر بنظر برای هر استخدام وهر نوع مدرک پسند از اشخاص آزمایش اعتیاد بگیرید اونوقت می‌بینید چند درصد مردم ایران آلوده به اعتیاد هستند
ناشناس۳۵۱۹۰۸۶۰۸:۰۴:۳۶ ۱۴۰۳/۳/۲۶
خدا قوت بر برادران سپاهی.. بقول امام راحل اگر سپاه نبود کشور هم نبود.. سپاه باید خیلی وقت ها بیش در امر مواد ومخدر ورود پیدا میکرد. اصلا مرکز مبارزه با مواد مخدر را تحویل سپاه بدهند.. تا وطنمان از این دشمن نامرئی مصون بماند...
عباس رشیدپور۳۵۱۹۱۲۳۰۹:۱۱:۴۴ ۱۴۰۳/۳/۲۶
با سلام خدمت سردار فرمایشات شما کاملا متین وبی موقع بود
ناشناس۳۵۱۹۱۴۵۰۹:۲۷:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۲۶
با عرض سلام وادب پراید ۸ تومنی که شده ۳۰۰ الی ۴۰۰ بیکاری بی عدالتی فقر گرانی اینا چی قابل تحمله
وطن دوست۳۵۱۹۱۷۷۰۹:۴۵:۱۱ ۱۴۰۳/۳/۲۶
جناب کمک کن شاید جوان‌ها نجات پیدا کنند
ناشناس۳۵۱۹۱۸۳۰۹:۴۹:۲۸ ۱۴۰۳/۳/۲۶
باسلام چراشهرداریها مجوز دایرکردن رستوران وبساط قلیان میدهند وازاین راه جوانان ونوجوانان رابه سمت موادمخدر می‌کشند ازفرمانده ی محترم سپاه خواهشمندیم که نظارتی براعمال شهرداری‌ها واینگونه رستوران‌ها داشته باشندتاببینندکه شهرداری‌ها چه مجوزهایی صادر میکنندتاپول دربیاورند.
ناشناس۳۵۱۹۲۰۳۱۰:۰۵:۰۴ ۱۴۰۳/۳/۲۶
فرزندان وجوانان ما کار ندارند نمی توانند ازدواج کنند و مشکلات عدیده دارند.
ناشناس۳۵۱۹۲۸۴۱۰:۵۹:۳۵ ۱۴۰۳/۳/۲۶
بله جناب فرمانده ماهم میدانیم باورودافغان هاخیلی بیشترشده
سید سعید ظهیرالدینی۳۵۱۹۳۴۲۱۱:۳۴:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۲۶
پس چرا جلوی مواد مخدر را نمی‌گیرید
خلیل۳۵۱۹۳۴۵۱۱:۳۶:۰۹ ۱۴۰۳/۳/۲۶
دکتر دم شما گرم . الحمدلله در هر زمینه‌ای صاحب نظری ، خدا وکیلی اگر تعدادی از مدیران مثل جنابعالی در کشور بودند مشکلات حل می شد .
شهروند۳۵۱۹۳۸۵۱۲:۰۰:۲۴ ۱۴۰۳/۳/۲۶
جناب سلامی، بیشتر خانه های شهرمشهد رامهاجران خریداری واشغال کرده، درشهرخودمان نمیتوانیم خانه تهیه کنیم مگرکشور مرزبانی ندارد دولت باید فوری مهاجران افغان رابه کشورشان بازگرداند تابحران مسکن بنزین آب دارونان تورم گاز اشتغال و..برطرف گردد سالانه تریلیاردهاتومن هزینه مهاجران می‌شود درحالیکه کسری بودجه باعث تورم وحشتناک شده، تازمانیکه مهاجران بازگردانده نشوند هرچه مسکن پالایشگاه سد نیروگاه شغل و..بسازید بحران های کشور برطرف نمی‌گردد
ناشناس۳۵۱۹۳۸۸۱۲:۰۲:۳۸ ۱۴۰۳/۳/۲۶
اگر فقط حرف نباشد و عمل شود بسیار زیبا و کشور مان را از نو ساختن است
محمد سلمانی۳۵۱۹۴۴۸۱۲:۵۰:۵۹ ۱۴۰۳/۳/۲۶
بایستی برای سوداگران مرگ اشد مجازات رو در نظر بگیرید .و راه دوم اینه کسایی ک درگیر اعتیاد شناسایی و به کمپ تحویل بدید
محسن۳۵۱۹۴۵۶۱۲:۵۵:۴۵ ۱۴۰۳/۳/۲۶
من مشهد زندگی میکنم در محله رسالت ۵۹یک سالی هست هرچی معتاد وفروش مواد مخدر جمع شد متاسفانه به پلیس زنگ میزنیم میگن باشه ولی نمیان.
ناشناس۳۵۱۹۴۹۰۱۳:۱۱:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۲۶
اززمانی که برخوردهاوجریمه هابرای قاچاق فروشان کمتروکمتر شد موادمخدرگوناگون بیشتر بیشتر شد این موضوع نشان می‌دهد برخوردبامقدار ونوع مواد رابطه عکس دارد .
ناشناس۳۵۱۹۵۰۱۱۳:۲۱:۱۰ ۱۴۰۳/۳/۲۶
اگه واسه جوانها شغل ایجاد شود در دامان اعتیاد گرفتار نمیشوند.
ناشناس۳۵۱۹۵۳۳۱۴:۲۳:۱۰ ۱۴۰۳/۳/۲۶
باید مثل کشورهای عربی باشدت برخورد بشه فقط بگن اعدام
یونس۳۵۱۹۵۶۴۱۴:۴۲:۴۴ ۱۴۰۳/۳/۲۶
هر معتاد می تواند پاک شود ودیگر نیاز به مواد نداشته باشد وزندگی خوبی داشته باشد پیام ما امید وآزادی است
ح ح۳۵۱۹۶۳۶۱۵:۲۷:۳۱ ۱۴۰۳/۳/۲۶
کاشت گل وتریاک در برخی استان ها روبه افزایشه فقط موقع برداشت اگه کسی در حمل ونقل گیر افتاد اونو جریمه وزندانی میکنند.
حمید۳۵۱۹۶۴۸۱۵:۳۲:۳۰ ۱۴۰۳/۳/۲۶
سلام آقای سلامی کی باید جلوگیری کند.
آذر۳۵۱۹۶۶۳۱۵:۳۹:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۲۶
به فکر افزایش جمعیت کشور نباشید به فکر مهار مواد مخدر باشید ۱ نفر معتاد درست ۲۰ نفر سالم را آواره می کنه .
آذر۳۵۱۹۶۶۹۱۵:۴۲:۰۳ ۱۴۰۳/۳/۲۶
سپاه دایره مواد مخدر را تحت مدیریت خود بگیره و کلا از اول تا آخر ماجرا خود تعیین و تکلیف کنه.
حمید کرمی۳۵۱۹۶۸۸۱۵:۵۴:۴۷ ۱۴۰۳/۳/۲۶
متاسفانه بدليل گران شدن و کمياب شدن تریاک و مواد سنتی گرايش به‌ مواد مخدر صنعتی و خطرناک زیاد شده است. برخورد با مساله مواد مخدر و اعتیاد بایستی کارشناسانه وفرهنگی باشد و از دبستان و آموزش پرورش شروع و در همه زمینه‌ها گسترش يابد و این مهم مستلزم برنامه ریزی و بسترسازی در تمامی ارکان جامعه‌ است از اقتصاد گرفته‌ تا ورزش و صنايع و....همه بايد دست‌ به دست هم بدهيم و مشکل را حل کنیم
ناشناس۳۵۱۹۷۱۳۱۶:۰۸:۵۴ ۱۴۰۳/۳/۲۶
نیروهای نظامی وظیفه سنگینی دارند چون مرزهای کشور را حفاظت می کنند همه مواد از مرزها وارد می شود افغانی ها با رفت وآمد شان این مواد را سوغات می آورند پس باید همه افغانی ها از کشور اخراج شوند وسرمایه گذاران افغانی نیز باید کارشان محدود واز کشور اخراج شوند اگر دلتان برای مردم کشور می سوزد باید مرزها کاملا حفاظت شوند نه اینکه افغانی ها وارد کشور شوند البته مرزها طولانی کار نگهداری مرز بسیار مشکل است ولی چاره چیست کمکم دارند افغانها جای ایرانی ها را می گیرند حاکمیت تا دیر نشده چاره کند
ناشناس۳۵۱۹۷۴۳۱۶:۲۳:۰۵ ۱۴۰۳/۳/۲۶
ابرازهمدری بد نیست ولی باید ریشه ای و اصولی جهت پیشگیری ودرمان اقدام عاجل و عملی انجام داد.
ک ن۳۵۱۹۸۴۸۱۸:۰۹:۵۲ ۱۴۰۳/۳/۲۶
سلام بر سردار دلها سلامی سردار ولایت ترا خدا فقط سپاه می‌تواند مواد مخدر را ریشه کن کند الهی پاینده باشید
یک ایرانی۳۵۱۹۹۹۶۱۹:۵۱:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۲۶
شما اگر راست میگین مواد صنعتی را از بین ببرید.
ناشناس۳۵۲۰۰۰۲۱۹:۵۳:۲۱ ۱۴۰۳/۳/۲۶
دو عامل در اعتیاد جامعه مهم است اقتصاد و توزیع مواد،اقتصاد ضعیف موجب بیکاری و سربار شدن و بیکاری بشدت بر تغییر رفتار و روان جامعه انسانی موثر است،عامل دوم توزیع راحت مواد در شهرهاست بطوریکه قاچاقچی با روابط و فرار از قانون کار خود را انجام می دهد ،راه کار مرز بسته و قاچاقچی و توزیع کننده به شدیدترین وجه تنبیه گردند.
ناشناس۳۵۲۰۰۲۳۲۰:۲۱:۵۵ ۱۴۰۳/۳/۲۶
دیر شده .
رضا۳۵۲۰۰۶۲۲۰:۵۲:۳۸ ۱۴۰۳/۳/۲۶
کی گفته از افغانستان میاد؟؟ اینایی که ملت دارند مصرف میکنن، همه در داخل به روش صنعتی تولید میشه.
حسن۳۵۲۰۰۹۹۲۱:۲۶:۴۴ ۱۴۰۳/۳/۲۶
جلو ورودش رو بگیرید فروشندگانش رو آزاد نکنید مواد فروشان رو جمع و حبس بالای ۱۰ سال کنید
علیزاده۳۵۲۰۱۰۸۲۱:۳۱:۵۱ ۱۴۰۳/۳/۲۶
تا وقتی مرزهای شرقی مسدود نشه و از ورود بی حساب و غیرقانونی افغانها نشه، طبیعتاً سیل مواد مخدر از افغانستان ادامه داره
حاتمی۳۵۲۰۱۲۶۲۱:۴۷:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۲۶
تا وقتی که افغانی ها و پاکستانی ها غیر قانونی و مثل آب خوردن به ایران میان و کشت خشخاش بطور وسیع در افغانستان هست و تقریبا تمام مواد مخدر سنتی و مشتقات تریاک از این دو کشور وارد ایران میشه اوضاع به همین منوال خواهد بود .حضور غیرقانونی میلیونها افغانی ها و پاکستانی و بنگلادشی و سایر کشورها باعث ورود مواد مخدر ، گرانی مسکن، فشار به مراکز بهداشتی درمانی و فرهنگی و اقتصاد همچنین بیکاری کارگران ایرانی و از همه مهمتر از بین رفتن امنیت در کشور است که میبایست هر چه سریعتر با اخراج اتباع بیگانه و انسداد مرزها به وضعیت خاتمه داده شود. امیدوارم که با همت سپاه این معضل حل بشه
ناشناس۳۵۲۰۱۵۱۲۲:۰۴:۲۰ ۱۴۰۳/۳/۲۶
با سلام درود بر همرزم شهیدان وعلمدار بیرق عزت قدرت ویکپارچگی ایران عزیز یکی از معضلات بزرگ امنیتی واخلاقی وناهنجاری واعتیاد ورود بدون مدیریت وبی حساب وکتاب پناهنده گان افغانی است.که نزدیک به ده میلیون نفر در کشور حضور دارند که ممکن است در آینده مشکلات عدیده ای ایجاد نمایند.لازم لست سپاه هراستان بهمراهی دادگستری استان واستانداری وفرمانداریها نسبت به ساماندهی ومدیریت آنان اقدام سریع بعمل آورند.
ناشناس۳۵۲۰۲۲۵۲۳:۱۴:۰۵ ۱۴۰۳/۳/۲۶
مواد مخدر در ایران باعث بابودی خانواده ها شده است ...
ناشناس۳۵۲۰۲۲۸۲۳:۱۵:۲۰ ۱۴۰۳/۳/۲۶
اقدام کنید حرف زدن کاری نداره.
نا شناس۳۵۲۰۲۴۷۲۳:۳۱:۱۷ ۱۴۰۳/۳/۲۶
دیگه خدا باید به داد برسه چیکار میشه کرد این همه بد بختی این مملکت یا باید از بیگانه دشمن بکشه یا باید از دست یک مشت خودی به کدومشون برسن مواظب مرزها باشند مواظب دشمن داخلی باشند مواظب نادونا باشند خدایا خودتت کمک کن به داد این مملکت برس از هر شری خودتت ایران رو مواظب باش
ناشناس۳۵۲۰۲۵۰۲۳:۳۵:۴۳ ۱۴۰۳/۳/۲۶
خدایا ایران عزیز را در پناه خودتت نگهدار از هر شری شر شیطون بلاهای ناگهانی شر دشمن شر اعتیاد خدایا به جوانان این مملکت دین و ایمان بده تا بتونن قوی و قدرتمند به ایستادن با شیطون نفس مبارزه کنن
ناشناس۳۵۲۰۲۷۴۰۰:۳۶:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۲۷
سلام لطفا سپاه نسبت به ریشه کنی مواد مخدر ورود کند ابتدا مرزهای کشور را برای قاچاقچیان ناامن کند و در شهرها و روستا ها از بسیج استفاده کند همانند ریشه کنی کرونا
ناشناس۳۵۲۰۲۸۲۰۰:۵۲:۱۲ ۱۴۰۳/۳/۲۷
سلام ببینید چند خانواده به خاطر این لعنتی از هم پاشیدن چه دختران باسواد بیچاره ها بیوه شده اند بچه ها بی پدر ومادر شدن شماها که میدانید و میتوانید قدرتشو دارید چرا نمیکنید.
جواد.۳۵۲۰۲۸۷۰۰:۵۸:۰۷ ۱۴۰۳/۳/۲۷
درود بر انسانیت به نظر من اگر بخواهید انجام میشه .
جمشید۳۵۲۰۳۰۸۰۱:۲۸:۲۴ ۱۴۰۳/۳/۲۷
تیمسارسرلشکر محترم آقای سلامی خواهشن دستورفرمایید مرز خراسان و سیستان وبلوچستان مثل زمان جنگ تحمیلی حفظ شود که میلیونها مهاجرغیرقانونی افغانی بیشتر پشتوزبانها طرفداران سرسخت طالبان وداعش بامذهب تکفیری وهابی داعشی نتوانند وارد ایران شوند؟ مرزبسته بشه؟ افغانی ها که قاچاقی واردکشورمون شدن؟ اخراج شوند۰جلوموادمخدر گرفته شود.
محمد علی۳۵۲۰۳۳۵۰۴:۳۰:۵۶ ۱۴۰۳/۳/۲۷
باسلام فقط لطفاً به مصرف کننده مواد مخدر باعلم واگاهی بیشتر برخورد کنید چون اعتیاد یک بیماریست باید به مصرف کننده انگیزه بدید و تضمین بدین که باترک مواد دولت اونها رو حمایت می‌کنه که اون فرد برای زندگی بهتر پاک بمونه در غیر این صورت بی فایده هست وزحمت الکی کشیدن هست.
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. مسیرهای نامرئی مهاجرت غیرقانونی اتباع بیگانه به ایران

  2. چالش های بازدارندگي هسته ای ایران

  3. پس چرا وزیر شدید؟!

  4. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

  5. کشورهای عربی از جنگ ایران ـ اسرائیل استقبال می‌کنند/ باکو به دنبال بهره‌برداری از چنین شرایطی است

  6. تمرینات بدنسازی جمشید هاشم پور در ۸۰ سالگی

  7. توطئه پنداری یک نقد !

  8. مصائب بنزینی پزشکیان!

  9. ابو موسی یا "بوموسی"

  10. رسانه ملی «برنده» است یا «بازنده»؟

  11. پاسخ عراقچی به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران/ حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نتانیاهو

  12. آسیب ناترازی بنزین؟؛ بزودی به اندازه نابودی کل صنعت پتروشیمی ایران!

  13. اعراب و اتحادیه اروپا بدنبال تعامل دیپلماتیک با ایران

  14. حمله کیهان به همتی درباره فیلترینگ/ هشدار مجدد عراقچی به آمریکا

  15. خبری که دروغگویان را رسوا کرد

  16. کسی حواسش به این جانورهای زخمی هست؟!

  17. در نقد راهبرد پینگ‌پنگی!

  18. پزشکیان:دولتی بدهکار درست کردند بعد می‌گویند مشکل را حل کنید

  19. ماجرای تذکر دفتر رهبر انقلاب به رائفی‌پور/ پشت‌پرده فراخوان‌های ضد امنیتی در تهران/ زمزمه‌هایی درباره استیضاح زاکانی

  20. نقشه شوم صهیونیست‌ها برای کشورگشایی

  21. انتقاد روزنامه اصولگرا از هجمه به دولت درباره ظریف/ دشواری ماموریت رهبری به مخبر

  22. صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از آبان ماه

  23. تغییر راهبردی بزرگ ایران

  24. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت

  25. سایه‌روشن‌‌های اظهارات رئیس‌جمهور

آخرین عناوین