وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی تبلیغات در همه حوزه‌ها است

  4030202132
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی تبلیغات در همه حوزه‌ها است

 مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکردهای جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در فضاهای حقیقی و مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، شبکه‌ نمایش خانگی و سایر بسترهای نوین تبلیغاتی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد. 
عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اعلام این مطلب، افزود: بر اساس قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصوبات مختلف نهادهای بالادستی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی و رسمی محتوای تبلیغاتی در عرصه‌های مختلف چاپی، محیطی، صدا و سیما، شبکه‌های نمایش خانگی و سایر فضاهای تبلیغاتی فضای مجازی از جمله شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، پیام‌رسان‌ها و ... است.
مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اشاره به سیاست‌های تحول‌آفرین و رویکردهای جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساماندهی کامل و جامع تبلیغات در کشور گفت: دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز در همراهی با سیاست‌های جدید این وزارتخانه و بنا به ضرورت‌ها در عرصه‌های نوین تبلیغاتی، برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.

محمدیان، راه‌اندازی و تقویت‌ سامانه‌های نظارتی در حوزه تبلیغات را از ضرورت‌های حرفه‌ای در این زمینه دانست و گفت: گستردگی و تنوع فعالیت‌های تبلیغاتی در سال‌های اخیر و رویکردهای جدید کسب و کارها در بهره‌گیری از فضاهای جدید، ایجاد سازوکارهای جدید حاکمیتی برای اعمال قانون در این زمینه را ضروری ساخته و دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با درک این ضرورت، در خلال سال‌های گذشته، زیرساخت‌های لازم را در این زمینه فراهم کرده و به موجب قانون، وظایف و تکالیف محوله را در حوزه‌های نظارتی انجام می‌دهد.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع‌رسانی در پایان با تاکید بر انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای مروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی و توسعه روزافزون کمی و کیفی تبلیغات کشور اعلام امادگی کرد و از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف خواست رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه کار خود قرار دهند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. من عجله ندارم!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  6. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  8. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  9. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  10. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  11. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  12. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  13. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  14. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  15. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  16. دور باطلی که تمامی ندارد!

  17. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  18. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  19. تضادی عجیب و پر ابهام!

  20. برای این عکس شما تیتر بزنید

  21. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  22. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  23. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  24. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  25. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

آخرین عناوین