لذت تجربه خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی معتبر با گیفت کارت

گزارش بازرگانی، 265449،   4021225010

خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی با گیفت کارت، بهترین و ارزشمندترین روشی است که شما به کمک آن می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را در بالاترین کیفیت خریداری کنید. با اینکه بسیاری از افراد علاقه زیادی به خرید کالا از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر جهان دارند، اما عوامل مختلفی مانند اعمال تحریم‌های مختلف علیه ایران باعث می‌‌شود که امکان خرید برای کاربران ایرانی سخت و چالش‌برانگیز باشد.

با اینکه موانع مختلف بر سر راه کاربران ایرانی قرار دارد، اما روش‌های مختلفی مانند خرید گیفت کارت از ایرانیکارت و یا خرید مسترکارت، توانسته به بهترین شکل این موانع را از پیش رو برداشته و تجربه خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی را برای تمام افراد به ارمغان بیاورد.

معمولاً بیشتر افراد می‌دانند که با گیفت کارت امکان خرید از فروشگاه‌های معتبر جهانی وجود دارد، اما هنوز با نحوه انجام این کار آشنایی ندارند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نحوه خرید از بهترین فروشگاه‌های بین‌المللی را مورد بررسی قرار دهیم.

آموزش خرید با گیفت کارت از سایت‌های خارجی

تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال شده، باعث می‌شود که سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر خارجی به کاربران ایرانی خدمات‌رسانی نکنند. طبیعتاً چنین مسئله‌ای برای تمام افراد سخت و ناعادلانه است، اما گیفت کارت‌ها با قابلیت‌های متعددی که دارند، این مانع بزرگ را تا حد قابل توجهی از سر راه برداشته‌اند.

تقریباً با گذشت زمان، افراد زیادی از قابلیت گیفت کارت‌ها باخبر شدند، اما همچنان با این سوال مواجه‌اند که چگونه با استفاده از گیفت کارت از سایت‌های بین‌المللی خرید کنیم؟ برای رسیدن به این جواب، ابتدا باید به‌خوبی گیفت کارت‌ها را بشناسید تا بتوانید خرید خود را در چند مرحله کامل کنید.

گیفت کارت چیست؟

قبل از اینکه به دنبال آموزش خرید با گیفت کارت از سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی باشید، باید به طور کامل با گیفت کارت و مدل‌های مختلف آن آشنا شوید. گیفت کارت‌ها نوعی کارت اعتباری هستند که به دو دسته فیزیکی و مجازی تقسیم می‌شوند. شما با خرید این گیفت کارت‌ها می‌توانید به کمک اطلاعات آن انواع خریدهای اینترنتی را انجام دهید.

گیفت کارت‌ها به‌وسیله شبکه‌های مالی مختلف از جمله ویزا، سایت‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین صادر شده و در مدل‌های مختلفی به خریداران ارائه می‌شوند. در واقع گیفت کارت‌های فیزیکی و مجازی انواع مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها برای خرید از یک سایت و یا فروشگاه خاص مناسب هستند. برای مثال، گیفت کارت آمازون برای خرید از سایت و فروشگاه معتبر آمازون ارائه می‌شود. از دیگر کارت‌های مهم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیفت کارت اپل

  • گیفت کارت نینتندو

  • گیفت کارت گوگل‌پلی

  • گیفت کارت نتفلیکس

  • گیفت کارت فری فایر

  • گیفت کارت ایکس‌باکس

  • گیفت کارت پلی‌استیشن

  • گیفت کارت ویزا (قابل استفاده در تمامی درگاه‌های پرداخت ویزا کارت)

انتخاب سایت معتبر

برای اینکه بتوانید خرید خود را از طریق سایت‌های بین‌المللی انجام دهید، ابتدا باید سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید. همان‌طور که گفتیم، معمولاً هریک از گیفت کارت‌ها برای خرید از سایت خاصی صادر می‌شوند؛ بنابراین برای تجربه خرید از سایت یا فروشگاه بین‌المللی، باید در قدم اول سایت خاصی را در نظر بگیرید.

مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بهترین و مهم‌ترین فروشگاه‌های بین‌المللی هستند که می‌توانید خرید خود را از طریق آن‌ها انجام دهید:

  • سایت ای بی برای خرید اجناس استوک

  • سایت اپل برای خرید خدمات شرکت معتبر اپل

  • سایت نتفلیکس برای دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های مختلف

  • فروشگاه خرده‌فروشی و عمده‌فروشی Tinydeal برای خرید اکثر وسایل مورد نیاز

  • سایت آمازون برای خرید تمام محصولات اورجینال و استفاده از تخفیفات بلک فرایدی

انتخاب روش پرداخت در زمان خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی

هنگامی که سایت مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید بدانید که با چه روش پرداختی امکان خرید از این سایت وجود دارد. طبیعتاً پرداخت با کارت بانکی از سایت‌ها و فروشگاه‌های بین‌المللی وجود ندارد و شما باید از گیفت کارت‌ها استفاده کنید. معمولاً سایت‌های و فروشگاه‌های خارجی روش پرداخت خاص خود را دارند؛ برای مثال، خرید از فروشگاه اپل باید از طریق گیفت کارت اپل یا روش‌های دیگری مانند ویزا کارت مجازی و مسترکارت مجازی انجام شود.

اهمیت بسیار بالای کارت‌ها و استفاده کاربران از آن‌ها باعث شده است که تقریباً تمام فروشگاه‌های بین‌المللی، گیفت کارت مخصوص خود را داشته باشند؛ بنابراین برای خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی اصلاً لازم نیست نگران روش پرداخت باشید. کافیست گیفت کارت مربوط به سایت یا فروشگاه را خریداری کرده و بعد از ورود به سایت مورد نظر، با استفاده از اطلاعات کارت، خرید خود را انجام دهید.

نحوه دریافت سفارش در ایران

هنگام انتخاب سایت و پرداخت هزینه کالای مورد نظر با گیفت کارت، همچنان یک چالش مهم در مقابل خود می‌بینید. درست است که خرید خدمات آنلاین هیچ چالشی ندارد، اما بسیاری از سایت‌های خارجی، محصولات فیزیکی را به ایران ارسال نمی‌کنند؛ بنابراین هنگام خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی، باید آن دسته از فروشگاه‌ها را انتخاب کنید که کالاها را به‌صورت مستقیم به ایران ارسال می‌کنند.

معمولاً بسیاری از کاربران ایرانی فروشگاه‌های آمریکایی مانند اپل و آمازون را برای خرید انتخاب می‌کنند. این دسته از افراد برای دریافت کالاهای فیزیکی باید آدرس یکی از اقوام یا آشنایان خود در کشورهای اروپایی را وارد کنند تا آن‌ها به کمک پست کالا را به ایران بفرستند.

خرید بین المللی با ایرانیکارت

امروزه فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که انواع کارت‌ها را به شما ارائه می‌کنند؛ اما قبل از هر کاری باید بهترین سایت را برای خرید انتخاب کنید. بدون شک ایرانیکارت به دلیل کسب محبوبیت و شهرت بسیار زیاد در بین کاربران ایرانی، بهترین گزینه برای خرید گیفت کارت به شمار می‌آیدشما با مراجعه به سایت ایرانیکارت می‌توانید انواع گیفت کارت‌ها را مشاهده کرده و در امنیت و اطمینان کامل آن‌ها را سفارش دهید.

سخن نهایی

خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران غیرممکن است؛ اما گیفت کارت‌ها این چالش مهم را به‌راحتی حل کرده‌اند. در این مطلب به طور کامل خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی با گیفت کارت‌ها را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانید به‌راحتی خریدهای خود را انجام دهید. اگر همچنان درباره نحوه خرید از سایت‌های خارجی با گیفت کارت سؤال خاصی دارید، در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین