حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ انفجار بسته‌های بمب‌گذاری‌شده با ریموت/ ۹۵ شهید و ۱۸۸ مجروح تا این لحظه/ کودکان در بین شهدا

  4021013079 ۵۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

بعد از ظهر امروز دو انفجار در محدوده گلزار شهدای کرمان رخ داد. بر اساس اعلام معاون استاندار کرمان، این حادثه تروریستی بوده است. تاکنون شمار تایید نشده کشته شدگان این انفجارها به ۹۵ نفر رسیده است. ۲۱۱ (آمار غیر نهایی)نفر نیز زخمی شده اند.

حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ انفجار بسته‌های بمب‌گذاری‌شده با ریموت/ ۹۵ شهید و ۱۸۸ مجروح تا این لحظه/ کودکان در بین شهدا

23:45 بهرام عین اللهی وزیر بهداشت با حضور در کرمان پی‌گیر وضعیت مصدومان حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای این شهر شد و در سخنانی آخرین وضعیت مجروحان را شرح داد.

23:10 احمد وحیدی وزیر کشور از شهادت تعداد زیادی از حاضران در صحنه حادثه تروریستی امروز توسط «ساچمه‌های فراوانی که در موادمنفجره کار گذاشته شده بود» خبر داد.

22:45 به گزارش فارس، در پی وقوع حادثه تروریستی و شهادت شماری از هموطنان و مجروح شدن شماری دیگر در مسیرهای منتهی به گلزار شهدای کرمان، در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون وارد گلزار شهدای کرمان شد.

22:15 در پی وقوع حادثه تروریستی و شهادت ۱۰۳ تن از هموطنان و مجروح شدن بیش از ۱۷۰ نفر در این حادثه، وزیر کشور امشب به کرمان سفر کرد.

احمد وحیدی دقایقی قبل از محل وقوع این حادثه تروریستی بازدید کرد.

21:40 با توجه به درخواست مسئولین از مردم برای اهدای خون به مجروحان مردم در پایگاه‌های انتقال خون صف بستند.

 

۲۱:۱۰ وزیر کشور از اوضاع عادی در شهر کرمان عادی خبر داد و گفت: طبیعتا همه چیز در کنترل است و مردم نگرانی نداشته باشند.

وحیدی همچنین از افزایش آمار شهدا به بیش از 100 نفر خبر داد و گفت:  دستگاه‌های امدادرسان و وزارت بهداشت و اورژانس در حال خدمت‌رسانی بوده مجروحین تحت مداوا قرار دارند.

 

فهرست مصدومان حادثه تروریستی کرمان

 سخنگوی اورژانس کشور اسامی ۴۳ نفر از مصدومان حادثه تروریستی کرمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را اعلام کرد و گفت: از این تعداد تاکنون پنج نفر ترخیص شده‌اند.

پیش از این خبرگزاری ایرنا در کرمان به اسامی مصدومان این حادثه تروریستی که در بیمارستان افضلی پور تحت درمان هستند، دست یافت که به شرح زیر است:

محمد پورچگنی /اصغر میرانی / محمدطاها اسماعیل بیگی / جلال امینی / الناز امیری / شاهدادی / امیدعلی دستکار /رقیه دستکار /فاطمه دستکار /یگانه قاسمی / محمود افسری /مهدیه شادکام /طاها شادکام / متین علی حسینی /زهرا جمال بازری /سکینه صادقی پور /یاسمن جهاندیده / ساسان امیری /علی غفاری / طباطبایی پور / محمدحسین اسماعیلی / سید فاضل اکبرپور / مرضیه مهدوی /محمدصالح اسدی / علی رویدل / الهام جهانشاهی / سمانه علی بیگی / تاجیک /سجاد میرزایی /فاطمه جهانشاهی /سید مهدی سیدی /غفار یوسفی /حسن پرنده کار /زهرا امیری دادخدا /اصغر بهزادی /محمدعلی قاسم آبادی /احمد محمدی راوری /سیمین آزاد /سجاد میرزاده /محمدعلی ضیاالدینی /منصوره امیری /یگانه قاسمی /مریم تاجیک /سانیا پورگل محمدی /متین علی اصغری /لشکری /محمد صالح اسدی

اسامی سه شهید انتظامی حادثه تروریستی کرمان 

اسامی سه شهید نیروی انتظامی در جریان حادثه تروریستی شهر کرمان اعلام شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم مهدی علوی، ستوان یکم رضا مداح و ستوان یکم محمدپورشیخعلی از شهیدان این حادثه تروریستی بودند که در نیروی انتظامی و تامین امنیت فعالیت داشتند.

سخنگوی پلیس پیشتر تایید کرده بود که سه تن از افسران پلیس کرمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

یک فروند هواپیمای C-130 ارتش در اختیار اورژانس کرمان قرارگرفت

در پی حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد یک فروند هواپیمای سی 130 نیروی هوایی ارتش با امکانات پزشکی و کادر درمان در اختیار اورژانس کرمان برای انتقال مجروحان قرارگرفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد و به دنبال تماس با اورژانس کشور، یک فروند هواپیمای سی 130 نیروی هوایی ارتش به عنوان اورژانس هوایی و با امکانات پزشکی و کادر درمان در کنترل عملیاتی اورژانس کشور برای انتقال مجروحان قرارگرفت.

همچنین نیروی هوایی ارتش از آمادگی برای هرگونه همکاری و امدادرسانی به مردم شریف کرمان خبر داده است.

تکذیب شهادت فرمانده ارشد سپاه در انفجار تروریستی کرمان
‌شهادت فرمانده ارشد سپاه در انفجار تروریستی کرمان تکذیب شد.

به گزارش تسنیم در پی 2 انفجار تروریستی در کرمان، برخی سایت‌های اسرائیلی مدعی شدند در این انفجار یکی از فرماندهان ارشد سپاه کشته شده است.

‌پیگیری‌ها نشان داد، این خبر کذب بوده و هیچ کدام از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در حوالی منطقه انفجار حضور نداشته‌اند.

 ساعت 14:50 دقیقه و در ‌15:17 دقیقه دو انفجار تروریستی در ‌ 700 متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار ‌و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی رخ داد که تاکنون 73 نفر شهید و 171 نفر دیگر مصدوم‌ شده‌اند.

اسامی ۴۳ مصدوم حادثه تروریستی کرمان اعلام شد
 سازمان اورژانس کشور اسامی ۴۳ تن از مصدومان حادثه تروریستی کرمان را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان اورژانس کشور اسامی ۴۳ تن از مصدومان حادثه تروریستی کرمان را اعلام کرد. از میان این ۴۳ مصدوم تاکنون پنج تن از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند. همچنین اورژانس علت بستری شدن برخی از این افراد را نیز اعلام کرده است.

پیش از این بابک یکتاپرست، سخنگوی سازمان اورژانس کشور به ایسنا گفته بود که ۱۸۸ تن درپی این حادثه تروریستی که همزمان با برگزاری چهارمین مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدای  کرمان رخ داد، مصدوم شده و ۱۰۳ نفر نیز به شهادت رسیده‌اند.

 

سردار رادان به کرمان رفت
سردار رادان به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان، وارد استان کرمان شد.

 
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار احمدرضا رادان به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان، وارد کرمان شد.

اسامی شهدای فراجا در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

اسامی 3 تن از نیروهای فراجا که در حادثه تروریستی امروز مسیر گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند اعلام شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه خبری پلیس اسامی شهدای فراجا در حادثه تروریستی امروز گلزار شهدای کرمان را اعلام کرد.

بر اساس این خبر،

سرهنگ دوم شهید مهدی علوی
ستوان یکم شهید رضا مداح
ستوان یکم شهید محمد پورشیخ علی
در این حادثه به فیض شهادت رسیدند.

همچنین تعدادی دیگر از نظامی هایی که در محل حضور داشتند هم اکنون مجروح و در بیمارستان هستند.

آمادگی انتقال خون درپی حادثه تروریستی کرمان/ درخواست از دارندگان گروه خونی O منفی
 
سخنگوی سازمان انتقال خون از آمادگی و تمهیدات لازم برای تامین خون مورد نیاز مجروحین حادثه تروریستی در کرمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بشیر حاجی بیگی با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان گفت: تمام تمهیدات لازم برای تامین خون مورد نیاز مجروحین این حادثه تروریستی، دیده شده است و همکاران ما در انتقال خون استان کرمان، با تمام توان در خدمت این عزیزان هستند. در صورت نیاز به خون و فرآورده های خونی بیشتر، این کار از طریق شبکه ملی خون‌رسانی در سریع‌ترین زمان اتفاق خواهد افتاد و جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

سخنگوی سازمان انتقال خون ادامه داد: با توجه به اینکه در حوادث غیر مترقبه، مصرف خون گروه O منفی بالا می‌رود لذا از هموطنان به ویژه در استان‌های همجوار کرمان دعوت می‌شود برای اهدای خون از گروه O منفی به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

تعداد زیادی کودک در بین شهدا وجود دارد

به گزارش ایسنا،‌ کار انتقال مجروحان حادثه تروریستی کرمان محدوده گلزار شهدای کرمان پایان یافته و مجروحان به بیمارستان‌های سیدالشهدا، شهید باهنر، افضلی پور و پیامبر اعظم کرمان منتقل شدند و دیگر بیمارستان ها نیز در حالت آماده باش هستند.

بنا بر مشاهده خبرنگاران تعداد زیادی کودک در بین شهدا وجود دارد و تعداد زیادی نیز قطع عضو شده‌اند.

شهادت امدادگر هلال احمر در حادثه امروز کرمان

به گزارش ایسنا، در حادثه تروریستی مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، ملیکا حسینی امدادگر جوان هلال‌احمر کرمان بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.

گفتنی است ٣ امدادگر دیگر در این حادثه تروریستی مجروح شدند.

افزایش شمار شهدای انفجارهای تروریستی کرمان به ۱۰۳ شهید و ۱۴۱ مجروح

رییس اورژانس کرمان اعلام کرد: با شهادت برخی دیگر از مجروحان انفجارهای تروریستی عصر امروز مسیرهای گلزار شهدا، شمار شهدا به ۱۰۳ نفر افزایش یافته است.

دکتر صابری گفت: شمار مجروحان ۱۴۱ نفر است که تعدادی از آنان حال‌شان وخیم است.

به گفته وی، مصدومان به بیمارستان های پیامبر اعظم، باهنر، شفا و افضلی پور انتقال یافته‌اند.

صابری ادامه داد: آمادگی برای انتقال مجروحان وجود دارد و اورژانس کشور نیز هواپیمایی آماده کرده اما هنوز درخواست نیازی داده نشده؛ همه ظرفیت ها در حالت آماده باش هستند.

 آخرین اخبار از بیمارستان‌های کرمان 

با توجه به هفته مقاومت تمامی بیمارستان‌های استان آماده باش کامل را داشتند. 

مجروحان به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند و مراحل اولیه درمان را طی می‌کنند. 

با همکاری نیروهای امنیتی کلیه زائران محل گلزار شهدا را ترک کرده‌اند .

افزایش شهدا به ۷۳ نفر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور: تعداد ۷۳ شهید و ۱۷۱ مصدوم در حادثه تروریستی کرمان تاکنون رسیده‌اند.

۶ کودک در این حادثه به شهادت رسیده‌اند.

حال تعدادی از مجروحان وخیم است و احتمال افزایش شهدا وجود دارد

٣ نيروى امدادگر هلال احمر در اين حادثه دچار مصدوميت شدند.

۵۳ شهید و ۷۱ مجروح تا این لحظه

آمار شهدا و مصدومین بالاست و بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور تاکنون ۵۳ نفر شهید شدند و ۷۱ مصدوم نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده اند. 

طبق گزارش خبرنگار تسنیم از محل انفجار، انفجار نخست ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده است

انفجار بسته‌های بمب‌گذاری‌شده با ریموت

یک منبع آگاه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که در مسیر گلزار شهدای کرمان، ۲ بسته‌ بمب گذاری شده وجود داشته که تروریست‌ها با ریموت آنها را منفجر کرده‌اند.  به گفته وی برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی این عملیات تروریستی، انتحاری نبوده است.

آمار شهدا بالاست

خبرگزاری تسنیم از محل حادثه گزارش داد که متاسفانه بر اثر این انفجارها، اجساد بسیاری متلاشی شده است.

اوضاع مسیر گلزار شهدا تحت کنترل کامل نیروهای امنیتی-انتظامی است. تلاش‌‌های فراوانی برای کنترل فیلم‌برداری و انتشار تصاویر دلخراش صورت می‌گیرد. باتوجه به حجم بالای مجروحین بنظر می‌رسد آمار شهدا بیشتر از گمانه‌زنی‌های برخی از رسانه‌ها باشد».

این حادثه یک حمله  تروریستی است

‌‌معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه هنوز علت این حادثه مشخص نیست، گفت که این انفجار ‌حمله تروریستی بوده است.

جمعیت از محوطه گلزار شهدا تخلیه شد

در پی شنیده شدن صدای دو انفجار در مسیرهای منتهی به گلزار شهدای کرمان جمعیت از محوطه گلزار و محدوده قبور شهدا تخلیه شده است.

افزایش تعداد شهدا به ۲۰ نفر و مصدومان به ۴۰ نفر

رییس اورژانس کرمان از افزایش تعداد شهدای حادثه انفجار در محدوده گلزار شهدای کرمان به ۲۰ نفر خبر داد.

دکتر سیدمحمد صابری رئیس اورژانس کرمان در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد:‌ تاکنون تعداد شهدای این حادثه به بیش از ۲۰ نفر و مصدومان بیش از ۴۰ نفر رسیده و مصدومان به بیمارستان های شهید باهنر و افضلی پور منتقل شده‌اند.

انفجارهای کرمان در فاصله ۱۰ دقیقه رخ داد

سعید شعرباف، شهردار کرمان نیز اعلام کرد: دو انفجار به فاصله ۱۰ دقیقه در مزار شهدای گمنام رخ داده است.

وی گفت: هنوز معلوم نیست این انفجارها بر اثر ترکیدن کپسول گاز یا انتحاری بوده است.

شعرباف تاکید کرد: تا ۱۵ دقیقه دیگر خبر دقیق اطلاع رسانی می‌شود.

موضوع در حال بررسی است

رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمان اعلام کرد: امروز در مراسم سالگرد شهید سلیمانی صدای مهیبی شنیده شد و در حال بررسی موضوع هستیم.

وی با تاکید بر این نکته که این حادثه علی‌رغم همه مسایل امنیتی و ایمنی رخ داده است، گفت: با تیم‌های امداد و نجات واکنش سریع در حال تخلیه مصدومان از منطقه هستیم.

فلاح تاکید کرد: موج جمعیت بسیار بالاست و مسیرها به سمت گلزار شهدا مسدود است.

۱۵ مصدوم تاکنون به مراکز درمانی منتقل شده‌اند

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این حادثه اعلام کرد تاکنون ۱۵ مصدوم از محل حادثه به مراکز درمانی منتقل شده‌اند

به گزارش ایسنا، گزارشات رسمی از شنیده شدن صدای انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان خبر می‌دهد.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۴۴۸۰۰۱۵:۵۲:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
تابلو است که حرکت تروریستی است! انفجار گاز!!
ناشناس۳۳۴۴۸۹۹۱۷:۲۷:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
لعنت خدا بر تروریستهای از خدا بی خبر.روح شهدا شاد.
ناشناس۳۳۴۵۲۳۷۲۳:۲۶:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
سپاه زودتر و بلادرنگ و قاطعانه باید انتقام بگیره تل‌آویو رو باید شخم بزنیم این یه نظر احساسی صرف نیست انتقام یه امر و دستور الهی و لازم الاجرا و لازم السرعه است
ناشناس۳۳۴۴۹۷۱۱۸:۱۴:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
ای قوه قضایی اقدام اتقلابی
ناشناس۳۳۴۵۱۷۴۲۱:۵۱:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
این بار اقدام انقلابی رو سپاه قدس باید انجام بده
ناشناس۳۳۴۴۹۹۰۱۸:۳۰:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
وقتی مرزها را یکجانبه باز میگذاریم و هر تبعه خارجی با هر ایدیولوژی افراطی دلش خواست وارد شود ....
ناشناس۳۳۴۵۱۵۰۲۱:۱۳:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
سر این قضیه در اسرائیله ادرس اشتباه نده. انفجار باریموت از راه دور!
ناشناس۳۳۴۵۲۶۵۰۰:۲۵:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
و شاید عربستان. چند سال پیش ولیعهدشان گفته بود که می خواهند جنگ را به داخل ایران بکشانند.
ناشناس۳۳۴۵۰۱۲۱۸:۴۵:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
اکنون لازم است تدابیر امنیتی در پایتخت ایستگاه های مترو و پایانه های مسافر بری ،منطق حساس جایگاه های سوخت و محل های ذخیره ه سازی سوخت شهرها با استقرار نیروهای انتظامی و امنیتی انجام شود کلیه ترددهای افراد در پایانه ها که از مناطق مرزی صورت میگیرد کنترل شود
ناشناس۳۳۴۵۰۴۴۱۹:۰۴:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
آقایان مسعول امنیت و نظم کشور ، بهتر است دستور دهید مرزها را کنترل کنند
ناشناس۳۳۴۵۰۵۰۱۹:۰۸:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
مردم رو چرا میکشید. خاک تو سرتون
ناشناس۳۳۴۵۱۳۱۲۰:۳۹:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
این شیوه بمب گذاری شبیه داعش نیست
ناشناس۳۳۴۴۸۲۵۱۶:۲۰:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
نتيجه حمله به مسجد گوهر شاد چي شد؟ چرا هميشه نزديك انتخابات اين اتفاقات مي افتد ؟ سربازان گمنام امام زمان چرا اينها كشف نمي كند؟ همچين مراسمي كه دشمن هم كم نداره چه مسائل امنيتي انديشه شده بود و....
ناشناس۳۳۴۴۹۴۰۱۷:۴۹:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
این حرکات هیستریک وعصبی از جانب دشمن نشون میده بشدت تحت فشاره نفس های اخر اسرائیل شنیده میشه
ناشناس۳۳۴۴۹۷۹۱۸:۲۲:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
اگر از بابت دغدغه می پرسید که احسنت ولی اگر بدنبال سیاسی کردن این موضوع هستید واقعا برای شما متاسفم
ناشناس۳۳۴۴۸۲۷۱۶:۲۱:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
معاون سیاسی امنیتی استانداربا بیان اینکه هنوز علت این حادثه مشخص نیست، این انفجار ‌حمله تروریستی بوده است!!!! ماشالا به ایشون با اون اظهار نظرشون!!!وقتی به گفته خودتان علت مشخص نیست چگونه تروریستی بوده است؟!
ناشناس۳۳۴۴۹۰۳۱۷:۲۹:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
در این چند سال انتقام سخت گرفته نشد دشمنان گستاخ شدند
ناشناس۳۳۴۴۹۵۰۱۷:۵۵:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
دشمن حمله مستقیم کرد به نیروهای ایرانی بعد چند سال به روی خود نیاوردن و دم از پاسخ هوشمند زدن، کجاست آن اقتدار که می گویند و پاسخ دادن؟
ناشناس۳۳۴۴۸۴۱۱۶:۳۵:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
با خون خود مینویسیم لبیک یا حسین شهید
ناشناس۳۳۴۴۹۷۷۱۸:۲۱:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
حالا همه مسولان پیام می دهند آرام باشید انتقام سخت می گیریم بعد از یک هفته هم همه چیز فراموش میشود .. چرا؟ ما اقدام عملی می خواهیم
ناشناس۳۳۴۵۲۰۲۲۲:۴۱:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
بعد از اقدام عملی میای اینجا می‌گی چرا با همه دنیا جنگ دارین، مگه خودمون مشکل کم داریم که دنبال جنگ هستین!!!!
ناشناس۳۳۴۵۳۱۴۰۳:۰۶:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
الان ب این کامنت چرا منفی زدید .. اگر ایرانی نیستید انسان ک هستید
ناشناس۳۳۴۴۸۴۶۱۶:۳۷:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
نهادهای امنیتی وظیفه دارند امنیت چنین مراسم‌هایی رو از قبل کنترل کنند. این مراسم از قبل برنامه‌ریزی شده چطوره تمهیدات امنیتی لازم رو نداره؟
ناشناس۳۳۴۵۰۴۲۱۹:۰۳:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
متاسفانه کرمان سابقه امنيتی خوبی ندارد دهها نفر در مراسم تشییع حاج قاسم جان خود را از دست دادند و امروز هم...
ناشناس۳۳۴۴۸۵۰۱۶:۴۰:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
این نتیجه سکوت در مقابل ترور امثال مثل سید رضی هاست
محمد۳۳۴۴۸۵۲۱۶:۴۱:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
لعنت خدا بر تروریستهای جنایتکار..
ناشناس۳۳۴۴۸۵۵۱۶:۴۶:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
باز بگویید انتقام هوشمند!!! و خودتان انتقام نگیرید و آنها گستاخ تر شوند
ناشناس۳۳۴۴۸۶۲۱۶:۴۸:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
دشمن ضربات سنگین خورده و این کارها را می کند .
امیر حسین سلطان/ تهران۳۳۴۴۸۶۳۱۶:۴۸:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
شنیدن خبر نیز بسیار تاثر انگیز است. با عرض تسلیت به هموطنان گرامی امیدوارم خداوند به خانواده های جانباختگان این حادثه تروریستی صبر و شکیبایی بدهد. و مصدومان و مجروحان حادثه را شفا بخشد. و همچنین هوشیاری بیش از پیش و حفظ جان شهروندان اولویت اول کاری مسئولان و دست اندرکاران امور کشور را به خود اختصاص دهد. «آمین یا رب العالمین»
ناشناس۳۳۴۴۸۸۰۱۷:۰۶:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خدا نابود کند تروریستهای از خدا بی خبر مزدور صهیونیسم و امریکا را که در خدمت به اهداف پلید اربابان خود شریف ترین انسانها را می کشند .
ناشناس۳۳۴۵۰۸۱۱۹:۳۷:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
منفی زنندگان نجس ترن
ناشناس۳۳۴۴۸۸۴۱۷:۰۸:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خداوند شهدای این حادثه تروریستی را با اولیای خود محشور کند.
ناشناس۳۳۴۴۸۸۵۱۷:۰۸:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خدا لعنت کند تروریستهای جنایتکار را.
ناشناس۳۳۴۴۸۸۶۱۷:۰۸:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
لعنت بر تروریستهای کور دل؟
لیلا۳۳۴۵۰۹۳۱۹:۵۳:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
بله تروریست کور است و وعده ی عذاب الهی که برای آدم کشها فرموده را نمیبینند
ناشناس۳۳۴۴۸۹۴۱۷:۱۲:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
همین چند روز پیش بود که ناتانیاهو گفت همه جا در حال جنگ با ایرانیم.
ناشناس۳۳۴۴۹۱۲۱۷:۳۴:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
فقط میتونم بگم لعنت به تروریستهای مزدور.
ناشناس۳۳۴۴۹۱۹۱۷:۳۷:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
بدتر از این اقدامات تروریستی فعالیت دشمن در فضای مجازی و غیر مجازی است که مردم ما را دارد از شهید سلیمانی که هیچ از امام حسین (ع)، پیامبر و قرآن جدا و منزجر می کند با دروغ ها و شایعاتش
امنیت۳۳۴۴۹۳۲۱۷:۴۵:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
یک همچین مراسمی که نود و نه درصد احتمال همچین حادثه ای داخلش هست بعد مسیر منتهی به گلزار شهدا رو نیروهای امنیتی تمرکز روش نکردن.....
ناشناس۳۳۴۴۹۳۴۱۷:۴۶:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
کم نیستند مزدورانی که از سوی اسرائیل جنایتکار خط می گیرند...خدا شهدای عزیز را با اولیای خود محشور کند
ناشناس۳۳۴۴۹۴۵۱۷:۵۲:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
امیدوارم اگه قصور وتقصیری رخ داده پیگیری بشه باید درسی به رژیم بچه کش صهیونیستی داد که هرگز فکر تکرار این فجایع به ذهنش هم نرسه
آرش جلیلی۳۳۴۴۹۶۳۱۸:۱۰:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
فقط حمله مستقیم به رژیم صهیونیستی واکنش مناسب به این جنایت هست تلاویو و اورشلیم و حیفا رو امشب بزنید ما ملت مسلمان خواهان جنگ مستقیم با این غده سرطانی هستیم روح همه این شهدا شاد و برای بازماندگانشان صبر استدعا دارم
ناشناس۳۳۴۴۹۸۵۱۸:۲۸:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
ما منتظر انتقام سخت وسریع ودشمن شکن هستیم مماشات تا کی؟؟؟
مسعود۳۳۴۴۹۸۶۱۸:۲۸:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
دشمنان از زائران شهید سلیمانی در هراسند . لبیک یا حسین
ناشناس۳۳۴۵۰۲۲۱۸:۵۲:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
امروز یکی از بدترین روزهای زندگیم .. ناراحت شدم الان از ناراحتی دست هام داره میلرزه نمیدونم چیکار کنم شیاطین دنیا اعمالشون علنی شده
ناشناس۳۳۴۵۰۷۷۱۹:۲۹:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
فاز اونی ک منفی داده چیه واقعا؟ مردم بیگناه عادی رو زدن عزیزم ....
ندا۳۳۴۵۱۰۶۲۰:۰۱:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
لعنت بر غرب زدگان و طرفداران آمریکا و اسرائیل.. که دشمن را جسورتر میکنندتا توسط این مُزدوران و جیره خواران غربی، در منطقه خاورمیانه و ایران مردم را به خاک و خون بکشند. سکوت و مُدارا کردن با این خونخواران بس است
م۳۳۴۵۰۵۲۱۹:۰۹:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
مرگ بر اسرائیل جنایتکار
راضیه۳۳۴۵۱۲۵۲۰:۲۹:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
هر کامنتی که به اسرائیل فحش داده خیلی تابلو منفی خورده سایبری های دلار بگیر دیگه الان کل دنیا بعد از نسل کشی بیست هزار غیر نظامی از رژیم آپارتاید اسرائیل متنفر هستن
ناشناس۳۳۴۵۴۶۱۱۱:۱۵:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
عزیزم. من دلار بگیر نیستم اما سیاستهایی سبب فشار اقتصادی، تفرقه بین شیعه و سنی، تعارض با دنیا بشه رو منفی میدم. اتفاقا حالم از اسرائیل بهم میخوره...
ناشناس۳۳۴۵۱۵۲۲۱:۱۸:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
لعنت برایادی ظلم وجور چه داعش چه اسرائیل مسئول این حملات باشه سرنخ این فاجعه به اتاق فکرهای امریکایی می رسه امیدوارم مسئولین امنیتی نترسن وباتوکل به خدا تقاص این خون های پاک واسمانی رو بگیرن
ناشناس۳۳۴۵۳۰۱۰۱:۵۷:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
فقط پاسخ کوبنده قاطع و علنی لازم است .. وقتی شهروند زن و کودک را اینگونه ب خاک و خون می‌کشند باید بدانند باید همه دنیا بداند شوخی نداریم آخرشان بماند باید دنیایشان را جهنم کنید ....
ناشناس۳۳۴۵۴۲۶۱۰:۰۴:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
برای ریشه کن کردن تروریست باید اتحاد جهانی ایجاد شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  21. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  10. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  21. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  22. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  23. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین