اشتباه محاسباتی یک ترور

گروه جهان الف،   4021005055 ۷۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

«اینطور به نظر می رسد که رژیم اشغالگر قدس که در میدان های جنگ غزه به شدت گرفتار شده و البته اعضای مختلف محور مقاومت نیز تاکنون ضربات مهلکی را به آن وارد کرده اند، سعی داشته با ترور سردار شهید سید رضی موسوی، تا حدی هم روحیه نظامیان خود و هم افکار عمومی در اراضی اشغالی را که به شدت علیه نتانیاهو و ناکارآمدی های دولتش بسیج شده اند، تقویت کند.»

اشتباه محاسباتی یک ترور

به گزارش الف؛ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه(4دی ماه 1402)، در ساعت 16 عصر، با شلیک سه موشک که ظاهرا از جولان اشغالی شلیک شده اند، خانه سردار سرتیپ "سید رضی موسوی"، مستشار نظامی کشورمان در سوریه را که در منطقه زینبیه دمشق واقع شده، هدف قرار داد و وی را به شهادت رساند. گفته شده که "یوآف گالانت" وزیر جنگ صهیونیست ها خود شخصا با حضور در اتاق های عملیات شمال اراضی اشغالی، فرمان اجرای عملیات ترور شهید موسوی را صادر کرده است. 

شهید سید رضی موسوی از یاران سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که که از وی به عنوان یکی از باسابقه ترین نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه یاد شده است. شهید موسوی بیش از سه دهه در حوزه سوریه فعال بوده و بسیاری از ناظران و تحلیلگران معتقدند که بایستی وی را از جمله چهره های کلیدی محور مقاومت در سوریه ارزیابی کرد. 

باید توجه داشت که شهید موسوی به عنوان یک عضو کادر دیپلماتیک و نظامی کشورمان در خاک سوریه فعالیت داشته و اقدام رژیم اشغالگر قدس در ترور وی، نقض صریح کلیه کنوانسیون های بین المللی و همچنین حاکمیت ملی کشور سوریه به شمار می آید. 

در واقع، همچون واقعه ترور سردار شهید قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد به دست نیروهای آمریکایی در حالی که این شهید در ماموریت رسمی به سر می برد و قرار بود برای نخست وزیر عراق حامل پیام باشد، شهید موسوی نیز در شرایطی که در یک کشور خارجی و در قالب کادر رسمی دیپلماتیک و نظامی ایران در سوریه حضور داشت، به شهادت رسید. مولفه ای که هم عدم رعایت پروتکل های بین المللی از سوی صهیونیست ها را برجسته می سازد و هم از حیث حقوقی، دست ایران را برای ارائه پاسخِ درخور، کاملا باز می گذارد. 

به نظر می رسد رژیم اشغالگر قدس با توجه به نقش محوری شهید موسوی در تقویت جریان مقاومت در سوریه و همچنین جنوب لبنان، به نوعی سعی داشته تا پالس هایی را به جریان مذکور برساند و البته که در روند تقویت جریان مقاومت در سوریه و لبنان(به زعم خود) اختلال ایجاد کند. این در حالی است که تجربیات تاریخی نشان داده اند که افرادی نظیر شهید سید رضی موسوی همواره شاگردان و یارانی داشته اند که خیلی زود جای آن ها را پُر کرده و خیال بافی‌های دشمنان را نقش بر آب کرده اند. 

 این اشتباه محاسباتی صهیونیست ها را در قالب اقدامات تروریستی آن ها در زمینه ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان نظیر شهید فخری زاده نیز مشاهده کرده ایم. رویدادی که در قالب آن نیز نه تنها روند توسعه و یپشرفت توانمندی‌های اتمی کشورمان متوقف نشد بلکه اکنون در مقایسه با زمان حیات شهید فخری زاده، شاهد پیشرفت های قابل توجه و سریعتر ایران در حوزه مذکور نیز هستیم. 

رژیم اشغالگر قدس که در میدان های جنگ غزه به شدت گرفتار شده و  اعضای مختلف محور مقامت نیز ضربات مهلکی را به آن تاکنون وارد کرده اند، سعی داشته با ترور سردار شهید سید رضی موسوی، تا حدی هم روحیه نظامیان خود و هم افکار عمومی در اراضی اشغالی را که به شدت علیه نتانیاهو و ناکارآمدی های دولتش بسیج شده اند، تقویت کند. 

این در حالی است که تحولات میدانی حاکی از این هستند که هیچ بعید نیست این محاسبه صهیونیست ها نیز به نقطه عکس خود تبدیل شود و ضربات سنگین تری به رژیم اشغالگر قدس وارد شود. در عین حال، اینطور به نظر می رسد که صهیونیست ها با انجام این ترور به نوعی سعی دارند تا پای ایران را نیز به درگیری های گسترده‌ترِ منطقه ای باز کنند. رویکردی که صهیونیست ها از ابتدای جنگ غزه نیز قویا آن را دنبال کرده و سعی داشته اند از این رهگذر، فرصت ها و زمینه های بقای خود را تقویت کنند. مساله ای که هوشمندی ایران را می طلبد. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۳۴۷۳۰۰۰:۵۵:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۶
این بار به شدت لازم است که واضح و علنی انتقامی سخت را از صهیون و آمریکا گرفته شود تا دیگر چنین اقدامی نکنند و درک کنند ایران چه معنایی دارد
ایرانی۳۳۳۵۱۲۸۱۲:۴۸:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۶
ایران باید جوری بزنه که همه بفهمن از طرف ایرانه و بیشتر مردم دنیا خوشحال خواهند شد.
ناشناس۳۳۳۵۵۸۷۲۱:۲۳:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۶
باید بزنه ولی کی باید بزنه
ح۳۳۳۵۴۸۶۱۹:۳۶:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۶
ای بابا از زمانی که من یادمه میخواهیم انتقام بگیریم میخواستیم انتقام شهید سلیمانی فخری زاده رو بگیریم شش سال گذشت ونگرفتیم پسی کی ؟
ناشناس۳۳۴۰۲۰۹۲۳:۲۵:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
طوفاک القصی چی بود پس؟
مسعود۳۳۳۵۷۳۱۰۵:۳۸:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۷
اتفاقا این صهیونیست جنایتکار دقیقا همین رو میخاد که ایران با عجله اقدام کنه تا جنگ رو از غزه خارج کنه و گسترش بده
ناشناس۳۳۳۴۷۳۱۰۰:۵۷:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۶
اولا پاسخ توسط خود ایران باید داده شود و ربطی به معادلات دیگر ندارد و 2 مورد شده و نه فقط بابت این شهید دوم هم جنگ توسط ایران کلید زده شود اسرائیلی وجود نخواهد داشت
ناشناس۳۳۳۴۷۴۲۰۱:۰۹:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۶
ماجرای ترور حاج قاسم و عدم واکنش مناسب باعث جسارت رژیم صهیونیستی شده است.
ناشناس۳۳۳۴۹۹۸۱۰:۱۸:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۶
پایگاه آمریکا زده شد و آمریکا نتوانست جواب بده پاسخ نبود؟ آن که پاسخ اولیه بود پاسخ های متعدد توسط دیگران مرتب انجام شده
ناشناس۳۳۳۵۱۴۷۱۳:۱۲:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۶
شما اگر بیشتر در جریان جزئیات اون پاسخ بودی متوجه میشدی که اصلا کافی نبوده و برای همین دشمن جری تر شده
ناشناس۳۳۳۵۱۶۳۱۳:۲۰:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۶
پایگاه امریکا رو زدیم چند تا سرباز سردرد گرفتند و برای استراحت رفتند.
ناشناس۳۳۳۵۲۸۵۱۶:۰۷:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۶
چند ده نفر کشته شدن
ناشناس۳۳۳۵۶۵۸۲۳:۲۲:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
صبر صبر
ایمان۳۳۳۴۷۶۶۰۲:۱۷:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
منتظر انتقامی سخت هستیم
ناشناس۳۳۳۴۷۶۹۰۲:۲۶:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۶
بزن نابود کن غده سرطانی را
ناشناس۳۳۳۴۷۷۰۰۳:۰۲:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۶
خوب اون ها هر ضربه ای که به شما میزنن شما میگید اون ها میخواهند پای ایران را به درگیری های بزرگتر منطقه ای باز کنن و باید هوشمند بود. باید هوشمند بود یعنی اینکه هیچکاری نباید کرد و فقط تماشا کرد؟؟؟!!!
ناشناس۳۳۳۵۳۷۳۱۷:۵۱:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۶
نه برادر!!! ایران تماشاچی نبوده بلکه با یه برنامه دراز مدت و موثر جواب داده مثل مسلح کردن نیروهای نظامی غزه به طوریکه ارتشی که یه زمانی ارتش بزرگ سه تا کشور عربی را شکست داد و رزهاشو گسترش داد چند ماهه تو غزه گیر کرده!!! به این میگن صبر و به این میگن پاسخ
ناشناس۳۳۳۵۸۴۵۱۰:۵۷:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۷
هوشمندی این است که به فکر مردم و منافع ملی مان باشیم.
ناشناس۳۳۳۴۷۷۹۰۴:۲۳:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۶
باید سعی شود از فرماندهان رده بالای صهیونیستها را به قتل رساند.
فرشاد ...۳۳۳۴۷۸۰۰۴:۳۹:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۶
اسراییل داره بطور مستقیم با ایران دشمنی می کنه و درخواست جنگ می کنه ، چرا جوابش را ندیم ... چرا در مقابل تهدیداتش و ضربه هایی که به ایران می زند جواب محکم و کوبنده ای بهش ندیم ...
ناشناس۳۳۳۴۹۲۵۰۹:۲۶:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۶
دلیل دشمنی رژیم غاصب اسرائیل با ما این است که در بین حدود 180 کشور جهان فقط ما هستیم که از آرمان مردم فلسطین دفاع و می خواهیم آنرا محو کنیم!
ناشناس۳۳۳۵۰۳۸۱۱:۰۹:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۶
چون ما هستیم که نقشه نیل تا فرات و تجزیه ایران را جلوگیری کردیم
ناشناس۳۳۳۵۹۹۹۱۳:۳۳:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۷
الان نیل تو ایرانه یا فرات !؟
ناشناس۳۳۳۶۱۹۳۱۹:۲۲:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۷
هر وقت فهمیدی تجزیه ایران هم جز آن هست
ناشناس۳۳۳۴۷۸۸۰۵:۴۹:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۶
انتقام سختی دیگر؟؟؟!!!
ناشناس۳۳۳۴۷۹۰۰۶:۰۴:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
اگر واقعا برای اسرائیل اشتباه محاسباتی بوده، خوشحال باشیم!؟ خودمون رو گول نزنیم با این حرفهای دوپهلو . به عنوان مثال دیگه حدود 20 هزار انسان در غزه کشته شده، فلانی میگه اسرائیل شکست خورد. دیگه چکار باید بکنه که بهتون بر بخوره
ناشناس۳۳۳۵۰۰۰۱۰:۲۰:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۶
این که مردم شهید کنند ولی به هدف خود نمی رسند چی هست؟ شکست یا پیروزی؟!!
ناشناس۳۳۳۵۱۰۳۱۲:۱۸:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۶
دقیقا هدفش چیه و چرا بهش نرسیده؟
ناشناس۳۳۳۵۱۷۳۱۳:۲۳:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
هدف اسرائیل نابودی حماس و ازادی اسرا و تصرف نوار غزه است که محقق نشده است.
ناشناس۳۳۳۵۲۰۸۱۳:۴۷:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۶
خودتان گفتید حذف حماس!
ناشناس۳۳۳۵۲۴۴۱۴:۵۱:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۶
کرور کرور مردم و نیروهای حماس دارن کشته میشن یا دستگیر میشن. تونل هایی که طی سالیان سال حفاری شدند دارند تخریب میشند، دیگه باید از چی حرف بزنیم
ناشناس۳۳۳۵۱۸۳۱۳:۳۰:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۶
ضربه ای که اسرائیل از طوفان الاقصی خورد جبران ناپذیر است رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد.
ناشناس۳۳۳۵۵۴۹۲۰:۳۸:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۶
مرگ بر اسرائیل لعنت به آمریکا به امید خدا خون مردم بی گناه گردشون میگیره انتقام سختی باید گرفته بشه
ناشناس۳۳۳۴۸۰۸۰۷:۱۷:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۶
لطفا توضیح دهید گنبد آهنین سوریه ( شما بخوانید روسیه ) در آن موقع چرا عمل نکرده است؟ اگر موشک به سمت کاخ بشار اسد هم شلیک شده بود به راحتی اصابت میکرد؟
ناشناس۳۳۳۴۸۱۱۰۷:۲۳:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۶
سلام خدا رحمت کنه شهید عزیزمان را دشمنش بداند انتقام سختی در انتظار است
ناشناس۳۳۳۴۹۱۰۰۹:۱۵:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۶
بله همینه که شما گفتی
ناشناس۳۳۳۴۸۱۹۰۷:۴۵:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۶
شما هم‌خانه نتانیاهو را با موشک نقطه زن بزنید
ناشناس۳۳۳۴۸۲۰۰۷:۴۵:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۶
پیشرفت در علوم هسته ای ما را از انتقام فخری زاده و سلیمانی و ... خارج نکند
ناشناس۳۳۳۴۸۲۵۰۷:۵۰:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۶
بقول امام خمینی که گفت : « بکشید ما را ، ملت ما بیدارتر میشود » خون شهدای عزیزمون ، باعث نابودی اسرائیل خبیث و‌ملعون خواهد شد . صبح سحر نزدیک است.... اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس۳۳۳۴۸۳۶۰۸:۰۷:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۶
اشتباه محاسباتی ؟؟؟ سردار ما رو شهید کردن حالا شما میگید اشتباه محاسباتی ؟
اینجا جایی برای خنده نیست۳۳۳۴۸۳۷۰۸:۰۷:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۶
نیروهای سپاه حتما باید از اسرائیل انتقام علنی و واضحی بگیرندو اینگونه تحلیل ها که طرف مقابل از ضعف و درماندگی این ترور را انجام داده قابل قبول نیست. اگر انتقامی گرفته نشود از امروز به بعد هرجایی که نیروی نظامی ایران را ببینند ترور می‌کنند!!!!!
ناشناس۳۳۳۴۸۵۵۰۸:۲۲:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۶
دلیل نمیشه به این صهیونیستها جواب دندان شکن نداد .
ناشناس۳۳۳۴۸۶۰۰۸:۳۰:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
تا وقتی انتقام در حد حرف و شعار باشه وضعیت همینه .
طوفان الاقصی۳۳۳۵۹۳۰۱۲:۱۳:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۷
اونا میخان ایران از روی خشم تصمیم بگیره ولی ایران حساب شده تر از این حرفا عکس العمل نشون میده زنده باد ایران قدرتمند
ناشناس۳۳۳۴۸۶۹۰۸:۴۱:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
نتانیاهو برای محو اثر جنایاتش در غزه نیاز به ماجراجویی دارد تا این جنایات را پنهان کند و یک جوری میخواهد بقیه را تحریک کند ولی ایران گرفتار رفتارهای او نمیشود اکنون ضرر های اقتصادی اسرائیل از این کشتار هنوز رو نشده است ولی بزودی باید به افکار عمومی مردم خودش جواب بدهد رویکرد اسرائیل در مقابل ایران رجزخوانی بود ولی در عمل یواشکی توسط عواملش در داخل ایران شخصیت ها و دانشمندان را ترور میکردند و این ترورها هیچ آثار اقتصادی بر دوش اسرائیل نداشت ولی اکنون جنگ هزینه اقتصادی برایش دارد ناگزیر میخواهد غرب را وارد گود کند پس مرتب ایران را بیشتر تحریک میکند تا با غرب روبرویش کند و غرب تمام قد از اسرائیل دفاع کند تا روزگاری که بحث جنایتکار پیش می آید غرب هم پایش برای ماستمالی وسط باشد. شاید راه حل ایران نیز انجام جنگ خاموش و گزنده ای باشد که هم مخفیانه باشد و هم حداقل به اقتصادش ضربه وارد نکند و عیان نباشد.
ناشناس۳۳۳۴۸۷۱۰۸:۴۲:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۶
شاید روس ها با اسرائیل همکاری کرده باشند.اسرائیل بهانه هم دست شما داده دیگر منتظر چی هستید.
ناشناس۳۳۳۵۱۸۷۱۳:۳۲:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۶
به زودی پاسخی محکم و پشیمان کننده به اسرائیل می دهیم.
ناشناس۳۳۳۴۸۷۳۰۸:۴۳:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۶
یعنی چی که پای ایران را باز کنند؟ اینطور بیشتر جری میشه، وقتی پاسخی ذریافت نمیکنه! شما فکر می کنید اگر رژیم صهیونیستی بر حماس پیروز شود به ایران و محور مقاومت رحم می کند؟ باید الان که در محاصره هست، و بجز چند کشور تمام دنیا مخالفش هستند و بهانه رو هم به دستمون داده کار رو تمام کنید، وگرنه دیر خواهد شد!!
ناشناس۳۳۳۴۹۶۲۰۹:۵۵:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۶
با سلام شما به این فکر کردید که تا یه همچین افرادی تو یه مملکت پرورش پیدا کنند و به همچین موقیعتی ها برسنندچه سختی ها،دوری از خانواده،گذاشتن عمر خودشون و...را تحمل کردند بعد راحت ترور بشند نظام هم چیزی نگه . دست مقابل دست، چشم مقابل چشم.....
ناشناس۳۳۳۴۸۸۶۰۸:۵۲:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
اشتباه محاسبات يعني چه؟ اونا ميخوان با هر روشي ضربه بزنن و اين ضربه رو زدن و رفتن.
ناشناس۳۳۳۴۸۸۸۰۸:۵۲:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۶
ایرانی ها صبور هستند و وقتی شروع کنند هم حمله های آنها مشروعیت دارد و هم تمام کننده است خداوند هم صبور است و وقت مناسب را به ایرانی ها نشان خواهد داد روسیه میگوید به تمامیت ارضی ایران متعهد است و همزمان میگوید جزایر ما برای امارات است و این یعنی جزایر ایرانی را جزو خاک ایران نمیدانند (دشمن نزدیک ماست و برنامه ریزی دارد و منتظر سر بزنگاه است اسرائیل حواسمان را پرت نکند ما دقیقا نزدیک دام نشسته ایم) ایران ترسو نیست ولی عجول هم نیست .
ناشناس۳۳۳۴۹۴۷۰۹:۴۴:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
بزنید‌تا‌ساکت‌شوند
ناشناس۳۳۳۴۹۵۴۰۹:۵۱:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۶
هیچ اشتباه محاسباتی در کار نیست این ترور بسیار حساب شده هست. در صورت عدم پاسخ مستقیم دشمن گستاخ تر خواهد شد .
ناشناس۳۳۳۴۹۷۱۰۹:۵۸:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۶
ظاهرا روسيه به شدت تمايل دارد ايران را درگير جنگ غزه بكند.
ناشناس۳۳۳۵۱۷۸۱۳:۲۶:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۶
اسرائیل در مقابل حماس زانو زده قدرت درگیری با ایران را ندارد.
کماندار۳۳۳۴۹۹۵۱۰:۱۶:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۶
تعجب می کنم از کامنت بعضی از دوستان!!البته همه دوست دارند حداقل گالانت در عوض سردار شهید ما نابود بشه...اما ایران در زمینه مقابله با اسراییل یه برنامه بلند مدت نیاز داره ..باید صبور باشیم..مگه همین حالا اسراییل هزینه انسانی و مالی سنگین نمیده...مگه مقاومت منطقه که دست پرورده امثال شهید موسوی هست ،الان مشغول ضربه زدن به اسراییل نیستند...اسراییل باید کم کم تضعیف بشه و از درون دچار اختلافات سیاسی بشه ..
اصغر۳۳۳۵۰۶۰۱۱:۳۰:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۶
اتفاقاً این چند سال اسرائیل ثابت کرده زیادم اشتباه نمیکنه، پشت هر کاری که میکنه کلی فکره! حتی جنگ غزه هم ناشی از اتاق فکرش بود نه حمله حماس!
جاکوب۳۳۳۵۳۳۹۱۷:۱۱:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۶
اشتباه محاسباتی واژه قشنگیه ولی اینجا کاربرد نداشت بخدا. این اسرائیل رو از اشتباهاتش اگاه نکنید باز ترور میکنه ها.
سید حبیب۳۳۳۵۴۰۳۱۸:۲۵:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۶
درسته الان ایران نباید جواب بده چون اسرائیل میخواد ولی باید به موقع چنان جوابی به صهیون داد که فوق العاده براش سنگین باشه و بدون می‌تونه ترور کنه ولی هزینه اش خیلی خیلی زیاد هست اگر این نشود روز به روز این تروریست کودک کش جری تر میشه
ناشناس۳۳۳۵۴۰۶۱۸:۳۰:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۶
حق مادفاع ازخود وباید جنایات اسرائیل وهرکشوری که به ایران تعرض کند جواب شود
سیدجعفرسیدحسینی پور۳۳۳۵۴۱۵۱۸:۳۷:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۶
اسرایل.دردام گرفتارشده.که.خلاصی.نداره.ماهم.ضربه.مانه.میزنیم.نگران.نباشیددوستان.ازهم.می.پاشه.قول.میدیم.جانباز سید
ناشناس۳۳۳۵۵۴۶۲۰:۳۵:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۶
.. در مورد جنگ غزه هم اسراییل قصد به درازا کشاندن جنگ را دارد تا امکان تخلیه دایمی ساکنان غزه را داشته باشد.
گمنام۳۳۳۵۶۲۴۲۲:۲۸:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۶
هیچ اتفاقی باعث جنگ ایران و اسرائیل نمیشه چون جنگ هزینه داره و ما الان تو تحریم هستیم و لجستیک واسه جنگ تمام عیار تو این مرحله اقتصادی برای ایران اثلا توجیه نداره که وارد جنگ تمام عیار بشه منافق و صهیونیست هم همینو میخواد که ایران جنگ شروع کنه تا داخل ایران شورش درست بشه بخاطر کمبود ارزاق دارو و.. زهی باطل که رهبری هوشیار هست
ع ا ز۳۳۳۵۶۸۴۰۰:۳۴:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۷
امروز انتقام خون شهید رضی از مطالبات بر حق هم رزمان شهید و نیروهای مسلح است کرفتن انتقام خون شهید رضی حق مسلم نیروهای مسلح است .
حسین۳۳۳۵۶۹۱۰۰:۵۶:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۷
حقوق بشرشان در غزه را دیدیم،پس برای درگیرکردن یا حمله به ایران دنبال دلیل نخواهند بود اگر میتوانستند البته.پس باید چنان پاسخ سمی ای بهشون داد که مثل مار به خود بپیچند.کم عزیزانی را ترور و شهید نکرده اند.نقطه ضعفشان هم کشتن نفر است ازشون
ناشناس۳۳۳۵۷۶۳۰۸:۲۲:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۷
ومکروا ومکرالله والله خیر الماکرین
ناشناس۳۳۳۵۸۰۷۱۰:۰۵:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۷
آنها دانشمندان و فرمانده هاي ما را ترور ميکنند و ما چه؟
حمید۳۳۳۵۸۱۸۱۰:۲۳:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۷
اصلا جنگ وکشتارکلا برای همه اشتباهه حیف انسانهاکشته بشن کاش که صلح بشه دنیا
ارجمند۳۳۳۵۸۵۸۱۱:۰۶:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۷
باید سایت هسته ای که غیر قانونی هست با خاک یک سان شود
ناشناس۳۳۳۵۹۲۹۱۲:۱۳:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۷
انشالله خون این افراد بی ادعا و فداکار مظلوم دامن نظام اپارتاید اسراییل و آمریکا و اروپا و انگلیس خبیث را بگیرد و نابود شان سازد
ناشناس۳۳۳۶۲۷۲۲۱:۲۰:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۷
در هر حالت در حرف ما پدر آمریکا و اسرائیل رو درآوردیم در عمل به راحتی مقامات ما رو ترور میکنن
سرباز۳۳۳۷۴۶۱۲۲:۴۰:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
از کامنتها کاملا مشخصه منافقین و معاندین خیلی سوختن از تجهیز غزه و عملیات طوفان الاقصی..تا به حال حداقل ۳۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیدن.به اعتراف خود صهیونیستها در این ۷۶ سال تا به حال اسرائیل اینگونه در فشار نبوده... باید هم از ایران بسوزند
ناشناس۳۳۳۷۶۸۰۰۶:۲۲:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
همان که جواب کوبنده در جنگ عراق دادیم کافی است ضمن اینکه ما شروع کننده جنگ نمیشویم
ناشناس۳۳۳۸۹۹۸۱۶:۲۷:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فقط مراقب باشید تا در تله دشمن نیفتید وقت برای انتقام هست الان دنیای غرب ملتهبه هم از روسیه و هم از ایران و یمن بازم میگن مراقب باشید ضربه را مخفیانه بزنید بمانند حوادث طبیعی علنی نکنید من نسبت به اینها که تحریک میکنند علنی بزنیدمشکوکم .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین