• شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

    شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

    «بهروز واحدی» از نیروهای سپاه قدس در سوریه به شهادت رسید.

  • بیانیه سپاه درباره انتخابات

    بیانیه سپاه درباره انتخابات

    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با قدردانی از حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، این رخداد ملی را مظهر هوشمندی و درایت مثال زدنی ایرانیان در زمان شناسی و پاسخ قاطع و نه بزرگ آنان به اردوگاه دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی و نویدبخش گشایش تلاش‌های موثر در حل مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و دشواری‌های معیشتی مردم دانست.

  • ۳ نکته در مورد حمله موشکی ایران به اربیل و ادلب

    ۳ نکته در مورد حمله موشکی ایران به اربیل و ادلب

    «در جریان حمله موشکی اخیر ایران شاهد بودیم که برای نخستین بار کشورمان اهدافی را در فاصله بیش از ۱۲۰۰ کیلومتری از خاک ایران منهدم کرد. رویدادی که تاکنون سابقه نداشته است و بسیاری از ناظران و تحلیلگران مسائل راهبردی بر این باورند که این رویداد اگرچه جلوه ای از انتقام سخت ایران از تروریست های داعشی-تکفیری و آمرانشان است، با این حال، پالس های معناداری را نیز به رژیم اشغالگر قدس فرستاده است.»

  • شکست طوفان‌الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد

    شکست طوفان‌الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد

    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد: شکست طوفان‌الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و رژیم به زانو درآمده صهیونیستی نمی‌تواند محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی سازد.

  • اشتباه محاسباتی یک ترور

    اشتباه محاسباتی یک ترور

    گروه جهان الف،

    «اینطور به نظر می رسد که رژیم اشغالگر قدس که در میدان های جنگ غزه به شدت گرفتار شده و البته اعضای مختلف محور مقاومت نیز تاکنون ضربات مهلکی را به آن وارد کرده اند، سعی داشته با ترور سردار شهید سید رضی موسوی، تا حدی هم روحیه نظامیان خود و هم افکار عمومی در اراضی اشغالی را که به شدت علیه نتانیاهو و ناکارآمدی های دولتش بسیج شده اند، تقویت کند.»

  • سردار سلامی: سپاه برای حفظ عزت اسلام از مال، جان و آبروی خود هم عبور می‌کند  

    سردار سلامی: سپاه برای حفظ عزت اسلام از مال، جان و آبروی خود هم عبور می‌کند  

    ایسنا نوشت: فرمانده سپاه پاسداران گفت: سپاه بابی از ابواب جنات است، زیرا میدان جهاد می‌باشد و به تعبیر امام علی(ع) میدان جهاد بابی از ابواب جنت است که تنها به روی بندگان خاص خدا باز می‌شود. 

  • شهادت دونفر از مستشاران سپاه پاسداران درسوریه

    شهادت دونفر از مستشاران سپاه پاسداران درسوریه

    روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسداران رشید اسلام " محمدعلی عطایی شورچه " و " پناه تقی زاده" حین انجام ماموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه ، توسط دژخیمان غاصب صهیونیستی خبر داد.

  • متن کامل پیام سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس به فرمانده مجاهدان غزه

    متن کامل پیام سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس به فرمانده مجاهدان غزه

    فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی خطاب به محمد الضیف، فرمانده گردان‌های القسام، نوشت: هر کاری لازم باشد در این نبرد تاریخی انجام خواهیم داد.

  • سردار سلامی: عاملین جنایت تروریستی در حمص تاوان سنگینی خواهند داد

    سردار سلامی: عاملین جنایت تروریستی در حمص تاوان سنگینی خواهند داد

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به وزیر دفاع و رئیس ستاد کل ارتش سوریه با محکومیت حمله تروریستی به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسریه ارتش سوریه در استان حمص، تاکیدکرد: عاملین این جنایت و حامیان آن تاوان سنگینی پرداخت خواهند کرد.

  • سردار فضلی: بنی‌صدر اجازه نمی‌داد ارتش به سپاه کمک کند و اگر خبردار می‌شد، برخورد می‌کرد

    سردار فضلی: بنی‌صدر اجازه نمی‌داد ارتش به سپاه کمک کند و اگر خبردار می‌شد، برخورد می‌کرد

    سردار فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در برنامه «حضور» حضور یافته بود، با بیان اینکه هرچند اولویت اصلی برای رزمنده‌ها جنگ بود ولی برخی از سیاسیون این اولویت را رعایت نکردند، گفت: خیلی از آنها واقعاً اولویت‌شان جنگ بود. اما نمی‌توانم قسم بخورم که همه اینطور بودند چون اگر اولویت همه‌شان جنگ بود، باید شرایط بهتری می‌داشتیم.

  • بزرگ ترین سازمان ضدّ تروریستی جهان

    بزرگ ترین سازمان ضدّ تروریستی جهان

    محمدکاظم انبارلویی،
  • رئیسی: اگر سپاه نبود، داعش کل اروپا را فرا گرفته بود

    رئیسی: اگر سپاه نبود، داعش کل اروپا را فرا گرفته بود

    رئیس جمهور با بیان اینکه سپاه دو ویژگی اساسی دارد که باید به آن افتخار کرد: سرمایه معنوی و سرمایه اجتماعی، گفت:‌ شیعه، سنی، مسلمان و غیرمسلمان، همه امروز سپاه را ملجا می‌دانند.

  • حضور دشمن در منطقه برای ما فرصت ساز شد

    حضور دشمن در منطقه برای ما فرصت ساز شد

    فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ساختمان اصلی قدرت ما ناپیدا است و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده ایم، تاکید کرد : ملت ایران راه خود را مستقل از اراده قدرت‌ها به پیش می‌برد و ما هم گاهی بخشی از قدرت در حال رشد خود را به دشمنان نشان می‌دهیم.

  • سرلشکر سلامی: قرارگاه خاتم الانبیا(صلی الله علیه و آله) ۱۶ بیمارستان در حال ساخت دارد

    سرلشکر سلامی: قرارگاه خاتم الانبیا(صلی الله علیه و آله) ۱۶ بیمارستان در حال ساخت دارد

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح کلان‌بیمارستان «غدیر» گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) ۱۶ بیمارستان دیگر را در سطح کشور در حال ساخت دارد.

  • نشریه انگلیسی از اختلاف‌نظر در دولت لندن درباره سپاه خبر داد

    نشریه انگلیسی از اختلاف‌نظر در دولت لندن درباره سپاه خبر داد

    نشریه انگلیسی «سان» در گزارشی از اختلاف‌نظر در دولت لندن بر سر افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی نظامی ایران، به فهرست موسوم به "سازمان‌های تروریستی" این کشور خبر داد.

  • کشف شبکه مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در بابلسر

    کشف شبکه مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در بابلسر

    لیدرهای "شبکه جوانان محلات" مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در بابلسر توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

  • آمریکا مدعی توقیف یک نفتکش توسط سپاه پاسداران شد

    آمریکا مدعی توقیف یک نفتکش توسط سپاه پاسداران شد

    نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نفتکش با پرچم «جزایر مارشال» را در دریای عمان توقیف کرده است.

  • تصاویر کمتر دیده شده از نخبه و موسس توپخانه سپاه

    تصاویر کمتر دیده شده از نخبه و موسس توپخانه سپاه

    سردار شهیدحسن شفیع‌زاده فرمانده دلاوری که اوج آتش توپخانه را در والفجر ۸، کربلای ۵ و کربلای۸ نشان داد. نام و شهرت او را در جنگ همه با توپخانه می‌شناسند. شهید حسن شفیع‌زاده موسس توپخانه سپاه هیچ‌وقت لباس بسیجی را از تن خود درنمی‌آورد با اینکه پاسدار بود، همین لباس‌های خاکی را بر تن می‌کرد و در مقابل مؤمنین مخلص بود اما در مقابل دشمن، فرماندهی شجاع، قاطع و خردمند بود.

  • شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه

    شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه

    روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام "میلاد حیدری" از مستشاران نظامی و افسران پاکباخته سپاه در حمله جنایتکارانه سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر داد.