اصولی: بحث حذف نام ایران در سایت فیفا جدی نیست؛ ساکت می‌تواند به کارش ادامه دهد

  4020918090

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال، گفت: بحث حذف نام ایران از سایت فیفا جدی نیست و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، احسان اصولی بعد از برگزاری جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: این نشست با حضور تمامی اعضا و به ریاست مهدی تاج، برگزار شد. مباحث متعددی مطرح شد و ریاست فدراسیون درباره نکاتی که در فدراسیون انجام شد، صحبت کرد. دبیرکل فدراسیون فوتبال هم نکاتی در حوزه‌های اجرایی و تیم های ملی ارائه کرد. این نشست، ۱۰ دستور جلسه داشت.

وی ادامه داد: اولین مصوبه آیین نامه سازماندهی کارگزاران فوتبال یا همان اینجت‌ها بود. برای این موضوع چند جلسه داشتیم. اشکالات، ایرادات و مباحث کارشناسی مطرح و موضوع برگشت داده می‌شد که در نهایت امروز موضوع تصویب شد. در بحث کارگزاران فوتبال ساماندهی جدی خواهیم داشت و شرایط به گونه‌ای تصویب شد که نهایت شفافیت را در فرآیند حضور کارگزاران حوزه فوتبال انجام شود.

اصولی در مورد میزان درصد پرداختی کارگزاران فوتبال به فدراسیون، گفت: جزییات را به صورت کامل و در قالب یک آئین‌نامه مفصل منتشر خواهیم کرد. از این به بعد در این حوزه نظارت‌هایی انجام می‌شود و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به نوعی ناظر این موضوع خواهد بود. بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال مخصوصا رکن قضایی بر این موضوع نظارت خواهند کرد. سازماندهی خوبی خواهیم داشت و از فضایی که رهاشدگی داشت، خارج خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره دومین مصوبه امروز هیئت رئیسه، ادامه داد: در حوزه درآمدزایی فدراسیون فوتبال با توجه به ظرفیت زیاد و متعددی که در حوزه بیمه شدگان، بیمه شدگان ورزشی و اشخاص مرتبط با فدراسیون فوتبال و همچنین هیئت‌های فوتبال وجود دارد، قرار شد، طرح درآمدی تهیه شود.

وی افزود: همچنین قرار شد تا دبیرکل فدراسیون فوتبال با رعایت آیین‌نامه مالی و معاملاتی، فراخوانی را منتشر کند و از این ظرفیت مهم هم جهت درآمدزایی استفاده شود.

اصولی در مورد سومین مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: بحث دیگری در جهت افزایش کنترل داخلی فدراسیون فوتبال اعم از سازمان لیگ فوتبال، سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون با بانک‌های فعال در کشور بود تا حساب‌های مرتبط تجمیع شود. به نوعی این تجمیع‌شدگی در حوزه‌های مالی با نظر کارشناسان بخش مالی صورت می‌گیرد. این موضوع در کنار اینکه کنترل مالی و داخلی را به نوعی افزایش می‌دهد، می‌تواند ظرفیتی برای همکاران و کارکنان فدراسیون برای استفاده از تسهیلات و خدمات مالی باشد که توسط بانک‌ها ارائه می‌شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد دیگر مصوبات امروز نشست هیئت رئیسه، گفت: ۲یا ۳ مصوبه دیگر مربوط به بحث پرسنلی و مصوبات اداری فدراسیون فوتبال بود که از طرف حوزه اجرایی اعلام کردند و تصویب شد. چند دستور جلسه چالشی‌تر بود که نیازمند وقت بیشتری بود به جلسه بعد موکول شد.

اصولی در واکنش به حذف نام ایران از فهرست کشورهای عضو فیفا در سایت فدراسیون جهانی تصریح کرد: من این موضوع را نشنیده‌ام و الان از طریق شما متوجه شدم. مسئله را پیگیری می‌کنیم و بعید می‌دانم موضوع خاصی باشد چون در رویدادهای مختلف فیفا شرکت می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با انتخاب مجید جلالی به عنوان رئیس توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال گفت: از قرارداد جلالی اطلاع دقیقی ندارم ولی رئیس و دبیرکل فدراسیون به جمع‌بندی رسیدند و ایشان را انتخاب کردند.

اصولی درباره کنار رفتن محمدرضا ساکت از مدیرعاملی سپاهان و اینکه می‌تواند همچنان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشد، گفت: بله، هیچ نکته‌ای در اساسنامه قبلی و جدید در این خصوص وجود ندارد و ساکت تا پایان این دوره هیئت رئیسه می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

وی در خصوص انتقادها به داوری دیدار روز گذشته صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک یادآور شد: خداداد افشاریان خودش در آبادان حضور داشت و می‌تواند در رابطه با جزئیات آن صحبت کند. داوری حوزه مهم و چالش برانگیزی است و انصافا افشاریان و دوستان در کمیته داوران تلاش مضاعفی انجام می‌دهند تا شرایط داوری بهتر شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد بحث احتمالی برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با مصر گفت: هر زمان که این بازی قطعی شد به اطلاع می‌رسانیم. مذاکراتی در حال انجام شدن است و هر زمان نهایی شد، اعلام خواهیم کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین