تصاویر لحظه هدف قرار دادن یک خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین

  4020915047 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

انتشار ویدئویی از لحظه هدف قرار دادن یک خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را مشاهده می‌کنید.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۱۵۲۳۷۱۴:۲۷:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۱۵
بيش از ١٦ هزار كشته و هزاران نفر مجروح و دهها هزار خانه ويران را نمي بينيد ؟ يك لحظه تفكر كنيد آيا اين كودكان غزه بايد به خاطر يك گروه كه سران آن در ناز و نعمت هستند مجازات شوند ؟
ناشناس۳۳۱۵۴۵۰۱۹:۲۰:۰۷ ۱۴۰۲/۹/۱۵
دوست عزیز گروه حماس دارد از جان و ناموس ملت فلسطین دفاع می کند. حماس برخاسته از خود مردم فلسطین هست. مردان همین زنان و کودکانی هستند که شهید می شوند. آیا این ملت باید تا ابد زیر ظلم بماند یا مقاومت کند و بلاخره پیروز شود؟ ملتی که بیش از ۷۰ سال است زیر ظلم و چکمه های صهیونیستهاست. ما هم در جنگ کشته زیاد دادیم مقاومت کردیم و امنیت الان کشور حاصل آن مقاومتهاست. یمن هم هشت سال جنگ را تحمل کرد، هزاران زن و کودک کشته شدند، اما ولی قوی شد.
ناشناس۳۳۱۵۴۹۶۲۰:۲۵:۰۷ ۱۴۰۲/۹/۱۵
نصف اصلی حرفتون درست اسرائیل در حال کشتار و آواره کردن بیگناهان و مجازات دسته جمعی اما نصف فرعی حرفتون بعید میدونم سران حماس در ناز و نعمت باشند خیلی هاشون این روزها ترور شدند و خیلیون هاشون عزیزانشون کشته شده اند و داغ خانواده دارند
ناشناس۳۳۱۵۶۲۲۲۲:۲۲:۲۳ ۱۴۰۲/۹/۱۵
خود مردم غزه میگن جانمون فدای حماس تو کاسه داغ تر از آش شدی؟
ناشناس۳۳۱۵۴۸۲۲۰:۰۷:۱۵ ۱۴۰۲/۹/۱۵
اگر مردمش در ناز و نعمت بودند که قیام نمی کردند. در بین کشته ها فرزندان مسئولین هم هستند .اصلا چرا به غزه بزرگترین زندان روباز می گفتند . چرا فکر می کنی همه چی خوب بوده و خوش بودند .
yektanetتریبون

آخرین عناوین