افشاگری رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس درباره رقم قرارداد زباله گردها

  4020828017 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

اظهارات رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس درباره رقم درآمد زباله گردها را ببینید.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۹۶۵۷۷۰۹:۴۳:۴۴ ۱۴۰۲/۸/۲۸
شما باید مثل همه دنیا تفکیک زباله را از مبدا انجام بدهید. الان دستگاه‌های دولتی زباله‌ها را تفکیک نمی کنند. مردمی که تفکیک می‌کنند، سطل زباله جداگانه در مقابل خانه‌هایشان نمی‌بینند ... کلا هر آنچه در دنیا برای بازیابی زباله‌ها انجام می‌شه و یک مسئله حل شده است، اینجا به بدترین شکل ممکن داره انجام می‌شه.
ناشناس۳۲۹۶۸۰۴۱۳:۰۹:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۲۸
زباله گردی نه اما زباله یه ثروته عمده‌ی این ثروت و صنعت هم مثل خودروسازی و مس و فولاد و پتروشیمی تحت سیطره‌ی مافیاست
ناشناس۳۲۹۶۶۵۲۱۰:۵۶:۴۵ ۱۴۰۲/۸/۲۸
پدیده زباله گردی خیلی زشته کل سطل زباله را تخلیه می کنن کنار کوچه و خیابان وکیسه ها را پاره می کنند و انواع زباله در معرض دید مردم و هجوم حشره و حیوانها قرار می گیره و شهر را کثبف و بد بو می کنه در تمام کشورهای پیشرفته تفکیک زباله از مبدا سالهاست که انجام شده ولی در مملکت ما حتی در مجتمع های بزرگ که با هماهنگی مدیریت مجتمع و پیشنهاد مشوق می شه انجام بشه هنور معطل مانده
ناشناس۳۲۹۶۶۷۸۱۱:۱۲:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۲۸
اگه واقعا به فکر مملکت هستید افشاگری در مورد حقوق های نجومی مدیران بکنید!
استادیار پایه 22 دانشگاه۳۲۹۶۶۹۲۱۱:۲۹:۰۳ ۱۴۰۲/۸/۲۸
شرمسارترین لحظه برای من این است که دارم از خرید برمیگردم و پیرمردی را در حال جستجو در سطل زباله می بینم. چطور یک مقام دولتی یا شهری از کنار این بیچارگان بی تفاوت میگذرند. چه وضعیتی برای شهروندان ایران درست کردید.
ناشناس۳۲۹۶۷۲۵۱۲:۱۷:۱۱ ۱۴۰۲/۸/۲۸
به نظر هدف او بیشتر شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت فقر است با این بهانه که دو سال پیش طرف در جنوب تهران روزی دو میلیون از سطل زباله درامد کسب می کند! آیا چنین رقمی باورکردنی هم هست ؟ قاعدتاً باید امروز ماهانه بالای صد میلیون درآمد داشته باشند !
مجید۳۲۹۶۸۱۵۱۳:۱۷:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۲۸
در کل دنیا، تفکیک زباله از مبدا، طرحی شکست خورده است.
ناشناس۳۲۹۶۸۵۸۱۳:۴۴:۰۸ ۱۴۰۲/۸/۲۸
نهایت روزی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان اگه از ۴ صبح برن و اگه زباله ای مونده باشه!
ناشناس۳۲۹۷۰۴۴۱۷:۲۰:۵۷ ۱۴۰۲/۸/۲۸
آقا بروببین چقدر دارند. چرا بیخود ندیدی حرف میزنی. ما پیشنهاد کار دادیمرنیومدند
عبد خدایی۳۲۹۶۸۸۸۱۴:۰۶:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۲۸
ایشان در باره درآمد زباله گردها تقریبا درست می گوید. شما هم می توانید این موضوع را امتحان کنید. اینجانب بارها شده که برای یک جابجایی کوچک و سریع و با یک پیشنهاد دستمزد خوب از آن ها کمک خواسته ام، اما هیچوقت قبول نکرده اند و با بی اعتنایی و حتی تمسخر از کنار آن گذشته اند.
علی۳۲۹۶۹۰۵۱۴:۳۳:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۲۸
مگه زباله گردی خلاف قانون این کشور نیست؟ چرا با این توجیه که بی حجابی خلاف قانون کشور هست این همه مامور حجاب در تهران داریم ولی با زباله گردی که یک تخلف بشدت زشت و کثیف و بیماری زا هست کوچکترین برخوردی نمیشه؟ همه سطح تهران شده زباله های پخش شده و منظره های زشت و کثیفی که بوسیله این زباله گردها که اکثرا هم معتاد متجاهر هستن هر روز ایجاد میشه ، واقعا مردم خسته شدن از اینهمه معتاد و زباله گرد در سطح شهر تهران، آقایون قانون رو برای همه تخلفات اجرا کنید ، مطالبه مردم تهران قطعا برخورد شدید با زباله گردی هست و این شغل ناهنجار و زشت و دون شان آدمیزاد باید برای همیشه از ایران جمع بشه.
ناشناس۳۲۹۷۰۴۳۱۷:۲۰:۰۷ ۱۴۰۲/۸/۲۸
ما هم همین پیشنهاد رو بهشون دادیم قبول نکردند. بالاخره تفکیک زباله انجام میدن کار سختیه ولی درامد خوبی داره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین