کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در بازار تهران

  4020730090

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در بازار تهران

به گزارش سایت پلیس تهران، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز یکشنبه در خصوص کشف لوازم خانگی قاچاق در بازار تهران توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان مولوی شدند.

وی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در انباری در آدرس خیابان مولوی تخلیه و دپو شده که قصد دارند به وسیله وانت به بازار ارسال کنند.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل یک باب انبار شخصی بوده که مشاهده می‌شود مقادیری لوازم خانگی در محل دپو که طی استعلام از سامانه‌های گمرکی مشخص شد فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: کالاها شامل تعداد ۷۵۸ قلم شامل جاروبرقی، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، غذاساز، اسپرسو ساز و غیره محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

به گفته وی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در بازار تهران

دستگیری سارق موتورسیکلت ابوذر

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

سرهنگ کیانوش نظری اظهار کرد: بیست و هفتم مهرماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر در محدوده خیابان قلعه مرغی تهران در حال گشت‌ زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت که رفتار نامتعارف از خود نشان می‌داد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌ها و استعلام اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و راکب آن سارق حرفه‌ای است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بی درنگ به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشدار ماموران بی‌توجهی کرد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ نظری افزود: پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران یادآور شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در بازار تهران

کشف ۱۲ کیلو حشیش از یکدستگاه خودروی سواری در بزرگراه آزادگان

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۲ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات از متهمین ۱۲ کیلو گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ حسین باباپور اعلام کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان در پایتخت مامورین پایگاه هفتم این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند ۲ نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از توزیع کنندگان اصلی و سابقه دار در تهران هستند ضمن تهیه و قاچاق محموله‌های مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در مناطق شهر تهران می‌کنند.

به گفته وی، از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی فعالیت مجرمانه متهمین در تحت رصد و پایش پلیس قرار گرفت که با رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های سوژه‌ها و با زیر نظر گرفته خودروی متهمین در نهایت مامورین با هماهنگی مقام قضایی ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی موفق شدند در یک عملیات منسجم و هماهنگ خودروی متهمین را در حوالی بزرگراه آزادگان متوقف کرده و ضمن دستگیری هر ۲ نفر در بازرسی از خودرو مقدار ۱۲ کیلو گرم حشیش کشف کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تاکید کرد: متهمین پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

پربحث‌های اخیر

    آخرین عناوین