فرانسه: جنایت جمهوری آذربایجان بدون مجازات نمی‌ماند

  4020719121 ۹۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر خارجه فرانسه جمهوری آذربایجان را به اقدام نظام‌مند در بیرون راندن هزاران ارامنه از قره باغ متهم کرد و گفت، این اقدام باکو بدون مجازات نخواهد ماند.

فرانسه: جنایت جمهوری آذربایجان بدون مجازات نمی‌ماند

به گزارش فارس، وزیر خارجه فرانسه بار دیگر جمهوری آذربایجان را به اقدام نظام‌مند در بیرون راندن هزاران ارامنه از قره باغ متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری «نیوز آرمنیا»، «کاترین کولونا» وزیر امور خارجه فرانسه روز چهارشنبه در سنای این کشور گفت که جمهوری  آذربایجان مهاجرت بیش از ۱۰۰۰۰۰ ارمنی از قره باغ را برنامه ریزی و سازماندهی کرد.

بر اساس این گزارش، فرانسه از حامیان ارمنستان است و بارها به جمهوری آذربایجان نسبت به نقض تمامیت ارضی ارمنستان هشدار داده است. فرانسه در ادامه حمایت از ارمنستان قصد دارد در استان سیونیک (هم مرز با ایران) کنسولگری افتتاح کند.

کولونا گفت: «مهم نیست که جمهوری آذربایجان چگونه می‌خواهد وضعیت را به تصویر بکشد. این کشور مهاجرت بیش از ۱۰۰۰۰۰ ارمنی از قره باغ را برنامه ریزی و سازماندهی کرد. این جنایتی است که بدون مجازات نمی‌ماند.»

در ادامه تنش بین باکو و پاریس، رئیس جمهور جمهوری آذربایجان با انتقاد از حمایت فرانسه از ارمنستان گفت، یک و نیم میلیون الجزایری توسط فرانسه فقط به این دلیل که الجزایری و مسلمان بودند نابود شدند، این یک نسل کشی است.

«الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه  در خصوص حمایت فرانسه از ارمنستان و تلاش برای میانجیگری این کشور گفت: «ما به چنین میانجیگری نیاز نداریم. از طرف فرانسه شاهد نقض فاحش کنایه‌های کثیف، تحریکات و دروغ‌ها و از سوی دیگر تلاش برای ارائه میانجیگری هستیم که باهم نمی‌گنجند.»

وزیر امور خارجه فرانسه اخیرا اعلام کرد، کشورش با انعقاد قرارداد‌هایی با ارمنستان بر سر تحویل تجهیزات نظامی به ایروان موافقت کرده است.

دیدگاه کاربران

تاوان۳۲۵۶۳۵۰۰۵:۵۱:۵۳ ۱۴۰۲/۷/۲۰
پس‌ جنایات‌ سی‌ سال‌ پیش‌ ارامنه‌ راهیچکس‌ ندید‌ کوربودید‌ شماها‌ الله‌ اکبراگرگیرمن‌ میوفتادی‌ تلافی‌ نشونت میدادم‌
پارسیان۳۲۵۶۹۶۸۱۶:۲۹:۲۱ ۱۴۰۲/۷/۲۰
ترکها سال از سال ۱۹۱۸ تا ۱۹۲۰ چند هزار ارمنی و قتل عام کردند،
شهروند۳۲۵۷۳۴۵۲۳:۳۲:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۲۰
جنگ قره داع ۸۰۰ هزار ترک را ارامنه به آتش کشیدند
حمید۳۲۵۷۱۶۹۲۰:۱۰:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
مگه شما ترک عثمانی هستی که حمایت میکنی
ناشناس۳۲۵۶۳۵۳۰۶:۰۱:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
در این ماجرا، فرانسه فقط دنبال فروش سلاح است.
ناشناس۳۲۵۶۷۷۰۱۳:۰۴:۲۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
توی فرانسه تظاهرات ضد دولت فرانسه آزاده ولی تظاهرات علیه اسرائیل ممنوعه!
ناشناس۳۲۵۷۰۰۹۱۷:۱۰:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۲۰
پس اسرائیل در آذربایجان چه می کند
سلدوزلو۳۲۵۶۳۷۵۰۷:۲۰:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا. آذربایجان کار خودشو کرده
ناشناس۳۲۵۶۳۹۰۰۷:۴۰:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
جنایات فرانسه در الجزایر و جنایات ارامنه در طول تاريخ بخصوص در قره باغ بدون مجازات نخواهد ماند
ناشناس۳۲۵۶۳۹۴۰۷:۴۶:۰۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
دنیا دارمکافات چرا30سال پیش ارمنستان قره باغ اشغال کرداذریهاروزن بچه هاروقتل عام کردن نسل کشی کردن دنیا چشمهاشو بست
ناشناس۳۲۵۶۳۹۸۰۷:۵۰:۰۸ ۱۴۰۲/۷/۲۰
حمایت از جنایتکار و متجاوز ذات اصلی غرب را نشون میده که دنبال حقوق بشر نیستند و فقط از غیرمسلمان حمایت میکنند حتی ناحق باشند .‌ دموکراسی غرب اینه بکش ولی مسلمان را
حسن۳۲۵۶۴۰۰۰۷:۵۲:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۲۰
چطور ان موقع که ارمنستان یک ونیم میلیون مسلمان راقتل عام کرد بی جواب ماند
پویا۳۲۵۶۸۰۳۱۳:۳۶:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
ارمنستان طبق چه مستنداتی 1.5 ملیون مسلمان را قتل عام کرده طبق مستندات فراوان عثمانی بود که 1.5 ملیون ارمنی را کشت. اما مساله این نیست مساله این است که جان انسان چه ارمنی و چه آذری چه مسلمان و چه مسیحی به عنوان مخلوقات خدا ارزشمند است. کشتار و اخراج نادرست است. چه از طرف ارامنه و چه از طرف آذری ها در طول تاریخ هر دو طرف مرتکب جنایت شده اند . این دو ملت به رغم تفاوت های زبانی و دینی شباهت های زیادی با هم دارند. به امید روزی که بدون تعصب و با فراموش کردن گذشته برادر ار کنار هم زندگی کنند.
اورمولی ممد۳۲۵۶۴۰۲۰۷:۵۶:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه کی باشه اگه قراره مجازاتی باشه اول باید فرانسه مجازات بشه بعد ارامنه
محمودزاده۳۲۵۶۴۲۲۰۸:۱۴:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
اینان همان کسانی هستند که سیاستمداران انان در برخورد با سیاستمداران ما خود را مدافع تز جدایی دین از سیاست می دانند اما اینک در برابر جنگ مذهبی که بین حکومت لائیک اذربایجان و ارمنستان در جریان است بطورقهرمانانه سینه سپر کردن
ناشناس۳۲۵۶۷۵۸۱۲:۵۷:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
جنگ مذهبی!؟ خوبی!؟
ناشناس۳۲۵۶۴۳۴۰۸:۲۶:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۲۰
جنایت های خودفرانسه درحمایت ازرژیم اسرائیل چی.آیاآنهم مجازاتی خواهدداشت یا جنایت هایشان درکشورهای آفریقایی.
ناشناس۳۲۵۶۴۳۹۰۸:۲۸:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
دوران افول فرانسه هم رسیده
ایران۳۲۵۶۴۴۳۰۸:۳۰:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه کشور .. که در تحریم ها خودروسازی و پتروشیمی و نفت ما را تحریم کرد و قراردادهایش را یکطرفه فسخ کرد.
ناشناس۳۲۵۶۴۵۳۰۸:۴۰:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
یعنی فرانسه میخواهد آتش جنگ را در قره باغ شعله ور کند .حدود سی سال پیش ارمنستان یک میلیون آذربایجانی را با قتل و غارت از خانه هایشان رانده بود و حالا هم آذربایجان برای تمامیت ارضی خود افراطیون ارامنه را در آذربایجان خلع سلاح کرد و ارامنه قره باغ که اکثرا بعد اشغال قره باغ آمده بودند و متولد قره باغ نبودند بدون اعمال زور آذربایجان اختیاری قره باغ را ترک کردند .حالا اگر فرانسه بخواهد به مناقشه قره باغ دخالت مستقیم بکند تک تک مردمان تورک منطقه بلائی سرش میاورند فکر نکند اینجا الجزایر هست
بهروز۳۲۵۶۴۵۵۰۸:۴۱:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
عه.انگار یادتون رفته همین ارامنه مثل شهرک نشینان صهونیست چه جنایاتی انجام دادم.چرا اون موقع لال شوه بودین پس.
ناشناس۳۲۵۶۴۵۷۰۸:۴۵:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه واسراییل یک قماشند دلشان ناامنی مرزهای ایران است.نه فکری اذری نه به فکر ارمنی هستند.دنبال چوب فرو کردن به ‌کندوی زنبور عسلند.راستی میگویید به گفته شما دولت اسراییل یک دولت سازمان مللی و تمدن است وحماس یاغی.چرا بدتر از حماس رفتار میکند مردم غیر نظامی میکشد.۲میلیون غزه ای باید بمیرند .
رحیم۳۲۵۶۴۶۶۰۸:۵۱:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه اشتباه میکنه تو سرزمین آذربایجان دخالت میکنه.فرانسه مسلمان‌هارا نسل کشی کرده،دشمن مسلمانان جهان است.
ناشناس۳۲۵۶۴۷۰۰۸:۵۴:۰۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
چطور شد که جنایت ارمنستان در سی سال پیش در خوجالی و خوجاوند بی پاسخ ماند و حالا....
ناصر۳۲۵۶۴۸۱۰۹:۰۵:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
30 سال قبل که یک میلیون و پانصد هزار نفر ترک آذربایجانی را از سرزمین خودشان آواره کردند باید فکر الانشم می کردند آذربایجانی جانش را می دهد ولی خاکش را نه. بنظرم باید از تاریخ درس گرفت و آذربایجان نباید اجازه بدهد ارامنه در سرزمین هایش مفتخوری کنند
علی۳۲۵۶۴۸۷۰۹:۰۹:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
اول برین به تاریخ تاریک کشور خودتتون یه سری بزنین بعد بیاین از حقوق بشر صحبت کنین...فاجعه کشتار مسلمانان الجزایر یه برگ ننگین بر پرونده حقوق بشر شماست
ابراهیم۳۲۵۶۴۸۸۰۹:۱۰:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۲۰
نوش داروی بعد مرگ
ناشناس۳۲۵۶۴۹۰۰۹:۱۱:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
الکی،
ا۳۲۵۶۴۹۶۰۹:۱۴:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه خیلی گ..ه خورده غلط کرده.فرانسه خودش با رژیم اشغالکر دستش بجنایت اغشته است
ناشناس۳۲۵۶۵۰۲۰۹:۱۸:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه آمریکا واسراییل به خاطر مردم به منطقه نیامد. همه نیتهای شومی دارند و تنها به منافع و سلطه نامشروع بر منطقه دارند والا کارنامه ی همه این کشورها که دم از حقوق بشر می زنند خیلی خیلی سیاه است . اسرائیل کشوری نامشروع و غاصب و بچه کش آمریکا کشوری خونخوار که کشتار میلیونها ویتنامی و ژاپنی و... در کارنامه دارد فرانسه کشتار الجزایری ها و... در کارنامه دارند و جای تعجب از که این کشورها دم از حقوق بشر و...می زنند.
جمالی۳۲۵۶۵۱۱۰۹:۲۷:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۲۰
عجب قباحتی داره ،خاک مال دولت باکوست ساکنانش ارمنی هستند،کسی آنها را بیرون نکرد خودشان رفتند،خوب اگه حقوق بشر ه در جنگ اول ۱.۵میلیون آذری از قره باغ اخراج شدند آنها آدم نبودند حقوق انسانی نداشتند.
داور۳۲۵۶۵۱۵۰۹:۲۹:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
شیطنت فرانسه برای شعله ور کردن دوباره جنگ بین دوکشور همسایه که می‌خواهند صلح کنند
سیاوش۳۲۵۶۵۲۰۰۹:۳۳:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۲۰
قره باغ همانطور که از نامش پیداست جزئ ازآذربایجان بوده فرانسه چطور مسیله به این سادگی رانمیفهمد...... البته ارامنه هم ازعزیزان ما ایرانیان هستند
علی۳۲۵۶۵۲۲۰۹:۳۴:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
در مورد جنایت وحشی‌گری ۳۰سال پیش ارمنستان اشغال کر هم چیزی بنویسید
ساوالان۳۲۵۶۵۳۰۰۹:۳۹:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۲۰
اگر به جواب جنایت باشد، صدها نسل آینده فرانسه باید تاوان پس بدهند. جنایت و خیانت و نسل کشی فرانسه خاصه عام و خاص است. در مورد جایت و خیانت کشورهای غربی ید طولانی دارند. و این اظهارات آنها از بی چشم و رویی آنهاست.
آلتای۳۲۵۶۵۴۱۰۹:۴۴:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه اول پاسخگوی جنایات خود در رواندا ،الجزایر،نیجر،وویتنام ودهها کشور مظلوم دیگرباشد آنوقت برای کشوری که برای آزادی خاک خود جنگید،ولی هرگز مرتکب جنایات جنگی نشد ،نسخه پیچی کند ارامنه علی رغم درخواست مکرر آذربایجان برای ماندن در قره باغ ،به میل خود مهاجرت کردند طوری که درجریان کوچ خون ازدماغ کسی خارج نشد فرانسه دشمن ذاتی مسلمانان وترکهاست وبرای خود غلط اضافی میکند
محمد۳۲۵۶۵۴۶۰۹:۵۱:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۲۰
ایکاش دولتهای بزرگ حرمت انسانیت را رعایت می‌کردند .اگر فرانسه باقضیه انسانی مینگرد بسیار خوبه چون مردم قربهداغ مظلوم واقع شدن.
جواد۳۲۵۶۵۵۰۰۹:۵۳:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۲۰
وی نگفت مجازات کشتارهای خود فرانسه و ارمنستان در سالهای نه چندان دور چه خواهد شد ؟ عجب دنیایی شده ، همه چیز وارونه است !!!
رعنا۳۲۵۶۵۵۳۰۹:۵۳:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۲۰
در جنگ اول قره باغ ارمنستان یک میلیون آذربایجانی را از این منطقه اخراج کرد عرضه شو داری ارمنستانم مجازات کن ننگ بر فرانسه
مهدی۳۲۵۶۵۵۶۰۹:۵۴:۵۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
آذربایجان هیچ جنایتی انجام نداده است اگر اینکار را کرده بود شیپور تبلیغاتی غرب چنان بصدا درمیامد که دنیا کر میشد .فرانسه جنایاتش در الجزایر ومالی و ویتنام ودیگر کشورهای آفریقایی را نباید از یاد ببرد که میلیونها نفر را قتل عام نمود .
مهدی۳۲۵۶۵۵۷۰۹:۵۵:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
این فقط یک تهدید تو خالی و بی هزینه است وگرنه با اقدام اذربایجان موافقند و به نفع خودشان ارزیابی میکنند
ناشناس۳۲۵۶۵۶۳۰۹:۵۹:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۲۰
جنایات فرانسه در آفریقا چی میشه؟
محمود۳۲۵۶۵۶۴۱۰:۰۱:۴۱ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه مکار به فکر فتنه وآشوب است .موفق نمیشود
اسماعیل۳۲۵۶۵۶۸۱۰:۰۴:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه عددی نیست در مقابل سیف الاسلام گویا فرانسه جنگ ملازگرد را فراموش کرده که قیصرشان اسیر و اردوی صلیبییون هزیمت شد ،،چرا فرانسه آوارگی بیش از یک میلیون مسلمان از قره باغ و آوارگی بیش از ۲۵۰هزار مسلمان از داخل خاک ارمنستان را فراموش کرده ویا خون ارمنی رنگینتر از مسلمین هست ضمنا غرامت اشغال سی ساله خاک مسلمین را یا ارمنیها پرداخت خواهند کرد ویا طرفدارانشان
زهرا۳۲۵۶۵۷۰۱۰:۰۵:۲۰ ۱۴۰۲/۷/۲۰
به فرانسه هیچ ربطی نداره اونموقع که ارمنیا مردم قره باغ رو به وحشتناکترین حالت کشتن وسرزمینشونو تصاحب کردن فرانسه کجابود که الان وقتی آذربایجان به حق زمینهاشو داره بازپس میگیره همچین میگه
رضا۳۲۵۶۵۸۳۱۰:۱۶:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
مهم نیست که ارمنی‌ها در جنگ اول چه جنایتی مرتکب شدند مهم نیست که آنها زنان و کودکان آذری رو به طرز وحشتنناکی سلاخی کرده و میلیونها آذری رو مجبور به ترک وطن کردند مهم اینست که آذربایجان حق حاکمیت بر سرزمینهای خود را نداشته باشد چون فرانسه دوست ندارد .به درک که فرانسه چه میخواهد .مردم صلح دوست آذربایجان و ارمنستان در کنار هم زندگی خواهند کرد و مطمعنم ارمنیهای صلح دوست به قره باغ باز خواهند گشت.
ناشناس۳۲۵۶۵۸۵۱۰:۱۸:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
کسی که از کشور دیگر حمایت میکند واگر بگوید من میخوام میانجگری کنم مثل فراسه در اصل عقل شو از دست داده کسی باور نمیکند که برای میانجگری بیطرف است
رضا۳۲۵۶۵۹۲۱۰:۳۲:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۲۰
و جنایات دولت فخیمه شما در الجزایر و کشورهای آفریقایی دیگر چطور؟
آزربایجانلی۳۲۵۶۵۹۶۱۰:۳۷:۱۳ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه تو هم تنت میخاره آزربایجان الجزایر نیست مردم بیچاره الجزایر رو قتل و عام کنی
ناشناس۳۲۵۶۵۹۸۱۰:۳۷:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
این فرانسه بود که صد سال پیش با وعده تشکیل ارمنستان بزرگ که شامل بخش های مهمی از کشورهای ایران ترکیه و آزربایجان و گرجستان کنونی هست اقدام به قتل عام مسلمانان کرد ولی با هوشیاری دولت عثمانی به این هدف شوم خود نرسید ، حمایت فرانسه از ارمنستان بوجود آوردن یک غده سرطانی دیگر در منطقه هست ثانیا جنایات فرانسه در آفریقا بویژه قتل عام یک میلیون و دویست هزار نفر در الجزایر هنوز از حافظه دنیا فراموش نشده
ناشناس۳۲۵۶۶۱۴۱۰:۵۰:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
عجبا علی‌اف تا ديروز مسلمانان فلسطین را نادیده گرفته دست به دامن اسرائیل شده امروز جلوی فرانسه ادعای مسلمانی می‌کند
خسرو۳۲۵۷۰۰۶۱۷:۰۸:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
تاریخ رو وارونه کردند دولت عثمانی مردم ارمنستان را کشتار کردند در ضمن اسرائیل در آذربایجان چه می کند
ناشناس۳۲۵۶۶۳۴۱۱:۰۰:۴۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
و جنایت‌های شما در افریقا
P m۳۲۵۶۶۳۷۱۱:۰۳:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۲۰
تاریخ پستی و بلندی زیاد دارد. همانطور که نوبت روسیه رسید، نوبت فرانسه هم می‌رسد.
امیر۳۲۵۶۶۳۸۱۱:۰۴:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۲۰
مردم قره باغ تمام خانه و زندگی خود را رها کردند و آواره شدند و جامعه بین‌المللی سکوت کردند مردم قره باغ سالهای در این سرزمین سکونت داشتند و زندگی میکردند الهام علی آف با همکاری اسرائیل اقدام به حمله نظامی و کوچ اجباری مردم منطقه نمود این کار خارج از انسانیت و نقض حقوق شهروندان منطقه بود ولی دیدیم که کمتر از یک ماه نشد که اسرائیل تاوان مکر و حیله گری خود را داد و الان تمام صهیونیست ها آواره شدند.خداوند بالا نظاره گر اعمال انسان هاست
ناشناس۳۲۵۶۸۷۳۱۴:۲۶:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
مردم قره‌باغ اگر هستید چرا نمک خوردید نمکدان شکستید، چرا 30سال جنایت کردید چرا فرار کردید چرا عذرخواهی نکردید، چرا این همه روسیاه شدید؟! که نان ونمک خوردید همچون.... وفادار ماندید، مثل مردم سویس
بابک۳۲۵۷۰۴۱۱۷:۵۴:۳۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
اولا اشتباهی لایک کردم چون خوب نخوندم چی نوشتی مثل خیلیا دیگه که اشتباهی لایک کردن دوما مردم قره باغ آذربایجانیها هستند شما متجاوز و جنایت کار هستید و خداوند مجازاتتون کرد
داریوش۳۲۵۶۶۴۰۱۱:۰۵:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه بزرگترین دشمن مسلمانان است
تایماز۳۲۵۶۶۴۶۱۱:۱۳:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۲۰
این فرانسه رو از آفریقا بیرون کردن ذات استعماریش نمیزاره سرجاش بشینه مثلا قفقازرو بی صاحب دیده میخواد خودی نشون بده بعدشم احتمالا ایران و آذربایجان وترکیه هم احتمالا بشینن نگاه کنن .کور خونده ماکرون روانی
ناشناس۳۲۵۶۶۴۷۱۱:۱۴:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
نوشدارو بعد مرگ سیاوش
عزرائیل۳۲۵۶۶۴۸۱۱:۱۵:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
مثلا چه کاری میخای بکنی
فرخ۳۲۵۶۶۵۵۱۱:۲۰:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۲۰
کشور نسل کشی مثل فرانسه اصلا حق اظهار نظر ندارد همین الان بیایند گند کاری خودشون رااز افریقادجمع کنند جواب جنایتهای خودسون را در الجزیره بدن اینها تنها هدفشون داشتن جای پا در قفقازه فرانسه بیشرف اون موقع که اذریها داشتن به دستن ارامنه قتل عام میشدند وخانواده های اذری مدت دودهه مجبور به کوچ اجباری شدند کجا بود فرانسه دنبال بهانه هستند برای محکم کردن جا پا بفرمائید اقایون دولتمردها با زدن کنسولگری در سیونیک خیلی خوشگل به دیگران هم یاد دادین
مرتضی۳۲۵۶۶۵۷۱۱:۲۱:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۲۰
۳۱ یال قبل زمانی که مردم آذربایجان درقره باغ ودر زمینهای آبا واجدای خود زندگی می‌کردند ارمنی ها باتوسل به زور وبا جنایات رنگ به رنگ وبریدن افقی وعمومی بدن زنده ها وبریدن سر به سبک داعش وانواع واقسام کارهای ناشایست به آذربایجانیها کسی نبود که محکومشان کند یا مجازات کند فرانسه الان شده کاسه داغتر ازآش
آیدین۳۲۵۶۶۵۸۱۱:۲۴:۳۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
یکی از اون جنایات رو میشه بگی ماهم بدونیم
ناشناس۳۲۵۶۶۶۷۱۱:۳۶:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
خیلی جالبه، فرانسه کهنه استعمار پیری که منابع بیش از ۷٠ درصد کشورهای آفریقایی رو قرن هاست داره غارت میکنه و مسبب گرسنه به خواب رفتن ملیون ها کودک آفریقایی می باشد الان شده مدافع حقوق بشر برای ما
ناشناس۳۲۵۶۶۶۹۱۱:۳۷:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
هدف فرانسه عمدتا فروش سلاح به ارمنستان است.
ناشناس۳۲۵۶۶۸۴۱۱:۵۰:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه با تاریکی نمی‌تواند منادی روشنایی باشد.من به عنوان یک رزمنده ومسلمان دشمن ابدی فرانسه خواهم بود.
جعفر۳۲۵۶۶۸۸۱۱:۵۷:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
وقتی ارامنه سرزمین و موطن مسلمانان را اشغال و هزاران انسان بی گناه زن و کودک و پیر و جوان قره باغ و خوجالی را در خانه های خودشان به بی رحمانه ترین وضع ممکن قتل و عام کردند چرا صدایتان در نیامد ،حالا برای تورکان آذربایجان خط و نشان می‌کشید ،وجدانهای به خواب رفته ی شما کجا بودند که امروز از ظالمان ستمگر واشغالگر دیروز اینچنین حمایت میکنید
ناشناس۳۲۵۶۷۷۹۱۳:۱۲:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
اولا من خودم اذری هستم و با ایمان به وطن ما می گوییم ترک نه تورک؟! دوما کدام مسلمان؟جمهوری اذربایجانی که در ان پرچم همجنس بازان نصب می شود و الهام خانمش با نتانیاهو از معابد یهودی بازدید می کند اما مراسمات حسینی ممنوع می کند مسلمان نیست سوم اینکه همه می دانند اذری ها علاوه بر غیرت به شم اقتصادی هم مشهور هستند پس اگر غیرت مسلمانی نداری لااقل شم اقتصادی داشته باش و بدان که اگر کریدور زنگزور بسته شود و راه ایران به قفقاز از بین برود خسران اقتصادی ان دامان همه کشور را می گیرد و از جمله استانهای اذری نشین
محمد۳۲۵۷۳۳۶۲۳:۱۶:۲۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
درودبرتوهموطن پشتتم تاپای جان
Ayhan۳۲۵۶۶۹۱۱۲:۰۲:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه شکر خورده
ناشناس۳۲۵۶۸۰۲۱۳:۳۵:۵۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
حقوق بشری غرب وفرانسه کجابود که ازشکم زنان باردار قره باغ سی سال پیش جنین خارج می کردند قتل وغارت ساکنین اصلی راارامنه انجام دادند
ناشناس۳۲۵۶۷۱۶۱۲:۱۹:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
ارمنستان سی سال پیش در حمله به آذربایجان با اهالی خوجالی چیکارا کرد؟؟؟؟؟ حقوق بشر و فرانسه کجا بود؟؟؟ شما هم بنویسید حقایق را
ایرانی۳۲۵۶۷۳۷۱۲:۳۹:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
چه جالب. اسرائیل و آذربایجان متحد هم هستند.
ناشناس۳۲۵۶۷۵۰۱۲:۵۱:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
سلام به همه هم وطن آذری غیرتمند من. اگه فرانسه دلش بحال ارامنه میسوزه.یه قسمتی از سرزمینش رو به ارمنی‌ها بده خب.یاشاسین آذربایجان
امیر توکلی۳۲۵۶۷۵۱۱۲:۵۱:۲۲ ۱۴۰۲/۷/۲۰
وقتی ارمنستان جنایات جنگی در قره باغ مرتکب میشد فرانسه کور بود. آذربایجان رسما اعلام کرده که ارمنی اگر بخان میتونن بمونن و از حقوق شهروندی برخوردار بشن. فرانسه به فکر جنایات ابدی خودش در آفریقا و اقصا نقاط جهان باشه و از همه مهمتر به دنبال آتش افروزی و فروش تسلیحات هست که از فروش آمریکا و روسیه عقب نیافته.
حسن۳۲۵۶۷۵۵۱۲:۵۶:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۲۰
اولا اکثر ساکنین قره باغ اشغالی که مهاجرت کردند دو گروه بودند وگر نه می ماندند: ۱- ارمنی‌ها یی که از خارج قره باغ( از ارمنستان، لبنان، سوریه و حتی فرانسه) آمده و زمین و خانه آذربایجانی ها را مفت تصرف کرده بودند. ۲- ارمنیهای خون آشام خود قره باغ که دستشان به خون هزاران زن و کودک آذربایجانی آلوده شده بود و از ترس مجازات جنایاتشان در رفتند. ثانیا طبق قوانین بین المللی و حتی ژئوپولیتیکی قره باغ جزو خاک قانونی آذربایجان بود و لذا آذربایجان خاک خودش را پس از ۳۰ سال اشغال آزاد کرده است. ثالثا اگر قرار بر مجازات متجاوز باشد فرانسه به خاطر جنایاتش در الجزایر، مالی، چاد و بطور کلی آفریقا ، ویتنام در ردیف اول مجازات قرار می‌گیرد. رابعا فرانسه فعلا جلیقه زرد های خودش را از خیابان هایش جمع کند بعد به فکر ارمنستان باشد هر چند هیچ غلطی هم نمی تواند بکند
توران۳۲۵۶۷۷۶۱۳:۱۱:۲۴ ۱۴۰۲/۷/۲۰
ننگ به فرانسه
توران۳۲۵۶۷۸۴۱۳:۱۷:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
آذربایجان قهرمان پهلوانان عمل کرد و اجازه خروج با عزت و حتی امکان شهروندی به ای ارمنی‌ها داد درحالی که این ارمنی ها در سال۹۳ میلادی با سیم خاردار کودکان ومردم اینها را بسته و پشت ماشینهای جنگیشان کشیدند و بدن مردم بی دفاع را بریدند زنده باد غیور مردان آذربایجان
ناشناس۳۲۵۶۷۹۱۱۳:۲۶:۲۰ ۱۴۰۲/۷/۲۰
آزربایجان کار خودش کرده مثلاً می خواهید چی کنار کنید برو تو نیجر حل کنه بعد بیا
Araz۳۲۵۶۷۹۲۱۳:۲۶:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
طبق قوانین و تصویب سازمان ملل آزربایجان خاک خود را پس گرفت و به ارامنه اجازه میداد در صورت تمایل شهروند آزربایجان شده و زندگی کنند اما تاریخ هیچوقت جنایات ۳۰ سال پیش ارامنه و حامیان آن را فراموش نخواهد کرد
حیدرزاده۳۲۵۶۷۹۵۱۳:۳۱:۰۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
چیزی به نام تمدن و دموکراسی در اروپا هم وجود ندارد، کشور فرانسه حتی صلاحیت اظهار نظر هم نداره کشوری که در آفریقا کوره های آدم سوزی داشته و جنایات فجیهی در آفریقا انجام داده الان اومده از یک کشور جنایتکار و غاصب دیگه هم حمایت میکنه.
حیران۳۲۵۶۷۹۶۱۳:۳۲:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه فقط نتوانسته جمله اش رو صحیح بگه یعنی باید می گفت جنایت بدون مجازات نمی ماند خواه جنایت فرانسه در الجزایر باشه خواه ارمنستان در سی سال پش در قره باغ ، کائنات هوشمند هستند
رضا۳۲۵۶۷۹۷۱۳:۳۲:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۲۰
غرب ازهرکشوری حمایت کرد بدانید که آن کشور جنایتکاراست..چون اینها فقط حامی تروریستها و جنایتکارانند
ناشناس۳۲۵۶۸۱۳۱۳:۴۴:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۲۰
جنایات نسل کشی فرانسه در الجزایر و سایر کشورهای آفریقایی و جنایات رژیم متجاوز و اشغالگر ارمنستان در سی سال پیش و همچنین جنایات ارامنه در ۱۲۹۷ هجری قمری در فاجعه کشتار مردم ارومیه و خوی و سلماس و... بدون مجازات نخواهد ماند
حرف حق۳۲۵۶۸۳۸۱۴:۰۳:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
کشور فرانسه که معروف به قاتل مردم بی دفاع روآندا، الجزایر و کشورهای آفریقایی هست داره علنا از ارامنه متجاوز و غارتگر حمایت می کنه که البته اگر غیر از این بود شک برانگیز بود.
رامین۳۲۵۶۸۳۹۱۴:۰۳:۴۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
دقیقا کدام جنایت ؟؟؟؟چرا حرفی از جنایات سی سال پیش نیست
ناشناس۳۲۵۶۸۴۳۱۴:۰۵:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
الهام خودش حامی اصلی نتانیاهو علیه مردم غزه هست.. بعد ادعای مسلمانی می‌کند.
محمدسهند۳۲۵۶۸۴۴۱۴:۰۵:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۲۰
وقتی 20 درصد خاک آذربایجان توسط ارامنه اشغال شد وقتی ارامنه مساجد رو تبدیل به خوکدونی کرد وقتی بیش از یک میلیون آذربایجانی آواره شد اتحادیه اروپا کجا بود الان زبان درزی میکنه
محمد۳۲۵۶۸۴۵۱۴:۰۷:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۲۰
الهام شده سر سپرده اسرائیل
حسن۳۲۵۶۸۹۲۱۴:۴۷:۰۸ ۱۴۰۲/۷/۲۰
وقتی ارامنه مردم خوجالی را قتل عام می کردند فرانسه چه می کرد
تبریز۳۲۵۶۹۰۷۱۵:۰۴:۰۶ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه به همراه آمریکا بزرگترین نسل کشی‌های زمین را در الجزایر و سرخپوستان آمریکا انجام داده اند و انشالله مجازات خواهند شد
ناشناس۳۲۵۶۹۴۸۱۶:۰۴:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه خود به جنایت و پاک سازی قومیتی در الجزایر و استعمار دیگر کشورها محکوم است حالا میخواد از یک جنایت کار دیگه حمایت کنه
ناشناس۳۲۵۶۹۷۱۱۶:۳۲:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
در جنگ جهانی دوم حتی یک روز از وطنشان دفاع نکردند فرانسوی های ترسو
ناشناس۳۲۵۶۹۷۴۱۶:۳۶:۵۹ ۱۴۰۲/۷/۲۰
سنگی که از پشت سر پرتاب بشه به گوزک پا میخوره جدی نگیرید
مهدی۳۲۵۷۱۳۷۱۹:۴۳:۵۷ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه غلط زیادی کرده.
ناشناس۳۲۵۷۱۸۵۲۰:۲۲:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۲۰
فرانسه غلط می کند آذربایجان حق اش را گرفته به هیچ کشور ثالثی هم ربط ندارد.
سلیمان۳۲۵۷۲۹۱۲۲:۱۲:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۲۰
تاریخ فرانسه وغرب سرتاسر جنایت وبدور از انسایت که قابل شمارش نیست اقداماتشان در باره فلسطین و غزه نشان داد
ناشناس۳۲۵۷۲۹۴۲۲:۱۵:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۲۰
مهمترین حامی ارامنه در اشغال سی ساله خاک آذربایجان فرانسه بوده است .اکنون که ارتش آذربایجان خاک خود را از اشغال ارامنه متجاوز آزاد کرده است فرانسه فریاد وامصیبتا سرداده است ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین