شهادت ۲ جوان فلسطینی در طولکرم/ تلفات سنگین صهیونیست‌ها در عملیات «شمشیر اردوگاه»        

  4020702044

یکی از گردان‌های وابسته به سرایا القدس از انجام یک عملیات بزرگ ضد نظامیان صهیونیست با عنوان «شمشیر اردوگاه» در منطقه طولکرم بعد از شهادت ۲ جوان فلسطینی خبر داد.

شهادت ۲ جوان فلسطینی در طولکرم/ تلفات سنگین صهیونیست‌ها در عملیات «شمشیر اردوگاه»        

به گزارش تسنیم، منابع فلسطینی امروز یکشنبه از به شهادت رسیدن دو جوان فلسطینی در پی یورش نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه «نورشمس» در طولکرم واقع در کرانه باختری خبر دادند.

فلسطین الیوم گزارش داد که این شهیدان دو جوان فلسطینی به نام‌های «عبدالرحمن سلیمان» (32 ساله) و «ابوعلی جبعاوی» (21 ساله) بودند.

با شهادت این دو فلسطینی ، شمار فلسطینی‌هایی که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند، به 249 فلسطینی رسیده است.

منابع محلی اعلام کردند که بعد از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه نورشمس درگیری گسترده‌ای میان آنان با جوانان فلسطینی رخ داد و ابوعلی جبعاوی بعد از اصابت گلوله از ناحیه سر به شدت مجروح شد و بعد از رسیدن به بیمارستان به شهادت رسید. عبدالرحمن سلیمان نیز به همین ترتیب از ناحیه سر مورد اصابت گلوله نظامیان رژیم اشغالگر قرار گرفت و بعد از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که درگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینی‌ها در طولکرم با شدت ادامه داشت. سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که بعد از عقب‌نشینی نظامیان این ارتش از اردوگاه نورشمس، یکی از این نظامیان در اثر انفجار یک بمب به شدت زخمی شده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان دشمن با بولدوزر وارد اردوگاه شده و ویرانی گسترده‌ای در اردوگاه نورشمس به وجود آوردند. بعد از آن رزمندگان فلسطینی با بمب‌های دست‌ساز خود در مقابل نظامیان رژیم اشغالگر ایستادند.

عملیات قهرمانانه رزمندگان فلسطینی علیه نیروهای دشمن در کرانه باختری

از طرف دیگر گردان «طولکرم» وابسته به سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی صبح امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیست به طولکرم با آنها درگیر شدند و در جریان این درگیری‌ها شماری از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

بر اساس این بیانیه، این نبرد دلاورانه رزمندگان گردان طولکرم در برابر دشمن وحشی و غاصب صهیونیستی، بیانگر وفاداری فرزندان فلسطین به ملت خود و نیز اهالی فلسطین در اردوگاه نورشمس است که عزیزترین و ارزشمندترین چیزی را که دارند برای دفاع از مقاومت فدا می‌کنند.

گردان طولکرم از انجام عملیات «شمشیر اردوگاه» در پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر به اردوگاه نورشمس خبر داده و اعلام کرد، دور جدید نبرد و مقاومت و پایداری در برابر دشمن غاصب صهیونیستی به پایان رسید و به امید خدا ما قوی و مصمم و پیروز از این نبرد بیرون آمدیم و گردان ما عملیات‌های پیشرفته و قهرمانانه‌ بسیاری انجام داد.

بر اساس این بیانیه، رزمندگان گردان طولکرم با کمین‌های دقیق و با استفاده از بمب‌های دست‌ساز خود در مسیر خودروهای نظامی ارتش دشمن، آسیب زیادی به آنها وارد کرده و منجر به وقوع تلفات سنگینی در صفوف نظامیان صهیونیست شدند و در نتیجه اشغالگران مجبور به فرار شدند. رزمندگان فلسطینی در چند محور با نیروهای دشمن درگیر شدند و چندین کشته و زخمی میان صهیونیست‌ها به جا گذاشتند. مجاهدان فلسطینی همچنین مانع پیشروی ارتش رژیم اشغالگر برای نجات نیروهای خود شدند.

به گزارش تسنیم، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تنها به زخمی شدن یکی از نظامیان خود  در درگیری‌های مسلحانه بامداد امروز با مقاومت فلسطین  در اردوگاه نور شمس در طولکرم اذعان کرد. 

گردان طولکرم در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، ما نهاد امنیتی دشمن را به چالش می‌کشیم تا تعداد کشته‌ها و زخمی‌های ارتش خود را فاش کند. ما تاکید می‌کنیم که رزمندگان دلاور ما در بهترین وضعیت خود هستند و روحیه بالایی دارند و آنچه که امروز دشمن دید بخش کوچکی از چیزی بود که رزمندگان سرایا القدس برای اشغالگران آماده کرده‌اند. این امر موجب می‌شود دشمن صهیونیستی به خوبی در محاسبات خود تجدید نظر کند و بداند که ورود به اردوگاه فلسطینیان هزینه سنگینی برای آن خواهد داشت.

در پایان این بیانیه تاکید شده است، ما با رهبر خود «زیاد النخاله» (دبیر کل جنبش جهاد اسلامی) و نیز با مردم خود در شهر طولکرم و اردوگاه نورشمس و فلسطینیان قهرمانی که در آن هستند تجدید میثاق می‌کنیم؛ همانطور که این مردم همواره سپر و حامی مقاومت فلسطین بوده‌اند و در مقابله با دشمن غاصب و وحشی، جان خود را فدا می‌کنند. ما به همه مردم قهرمان خود در طولکرم و اردوگاه نورشمس درود می‌فرستیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  4. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  5. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  6. چرا این همه بد اخلاقی؟

  7. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  8. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  10. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  11. درباره توبه تتلو

  12. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  13. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  14. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  15. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  16. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  17. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  18. برای این عکس شما تیتر بزنید

  19. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  20. تضادی عجیب و پر ابهام!

  21. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  22. تنوری که هنوز سرد است...

  23. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  24. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  25. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

آخرین عناوین