یخچال فریزر پارامو دوو، تکنولوژی نوین برای طراوت و تازگی خانه‌ی شما

گزارش بازرگانی، 191044،   4020420102

خرید یخچال ساید بای ساید دوو

همه درمورد گرم شدن زمین صحبت می‌کنند. از پدربزرگ مادربزرگ‌ها که مدام تابستان و زمستان‌های قدیم را با زمان حال مقایسه می‌کنند تا دانشمندان که گازهای گلخانه‌ای را عامل افزایش دمای کره زمین می‌دانند. اما آیا واقعا زمین درحال گرم شدن است؟ آمار و ارقام مربوط گرم‌تر شدن زمین ادامه پیدا می‌کند یا نه؟ معلوم نیست. چیزی که با قاطعیت می‌توان در موردش صحبت کرد گرمایی است که هرسال بیشتر از سال قبل احساسش می‌کنیم.

اثر گرما بر حال و هوای ما

همه ما چه بخواهیم چه نخواهیم تاثیر گرما را تجربه کرده‌ایم. وقتی تابستان می‌شود علائمی چون گرم شدن هوا، گرمازدگی، خستگی و سردرد همیشه با ما همراه هستند؛ تا جایی که کم کم به بودنشان عادت می‌کنیم. اما می‌دانستید تاثیر گرما می‌تواند بیشتر از این‌ها باشد؟

قرار گرفتن در معرض گرمای شدید می‌تواند طیف وسیعی از اثرات منفی را بر بدن داشته باشد، از جمله کم آبی، گرمازدگی، سرگیجه، حالت تهوع، سردرد، خستگی و .... علاوه بر این گرما می‌تواند شرایط مزمن، از جمله بیماری‌های قلبی عروقی، تنفسی و بیماری‌های مرتبط با دیابت را بدتر کند. حتی مطالعات نشان داده که گرمای شدید می‌تواند بر عملکرد ذهنی انسان هم تأثیر بگذارد.

اما راه حل فرار از این اثرات یک کولر روشن و یک یخچال است که بتواند میوه‌ها و نوشیدنی‌های تابستانه را تازه، با طراوت و خنک نگه دارد. فقط این ترکیب است که می‌تواند ما را در تابستان سرزنده و شاداب نگه دارد. اما فقط شادابی ما است که به دما بستگی دارد؟ قطعا نه.

دما عامل تعیین کننده طراوت و تازگی مواد غذایی

مقایسه مدل های یخچال دوو

گرما فقط ما را به ستوه نمی‌آورد بلکه تازگی و طراوت مواد غذایی هم به شدت به دما بستگی دارد. وقتی مواد غذایی در دمای بالا نگه‌داری شوند، سریعتر فاسد می‌شوند و نه تنها دیگر ارزش غذایی ندارند بلکه می‌توانند مضر هم باشند. زیرا باکتری‌های مواد غذایی در دمای 50 تا 140 درجه فارنهایت یا 4 تا 60 درجه سانتیگراد، به سرعت رشد می‌کنند و به همان سرعت هم مواد غذایی ما را خراب می‌کنند.

مواد غذایی مختلف به دمای نگهداری متفاوتی نیاز دارند. به عنوان مثال، محصولات لبنی باید در دمای 4 درجه سانتیگراد نگهداری شوند، در حالی که سبزیجات برگدار و مرکبات باید در دمای 0 الی 2 درجه سانتیگراد نگهداری شوند. طبق اعلام سازمان بازرسی و ایمنی مواد غذایی(FSIS)، غذاهای فاسد شدنی باید در دمای 4 درجه سانتیگراد یا کمتر در یخچال و در دمای 18- درجه سانتیگراد یا کمتر در فریزر نگهداری شوند.

یخچال فریزر پارامو دوو محصول جدیدی است که به کمک تکنولوژی‌های مدرن سعی کرده با دمای مناسب و خنک، طراوت و تازگی مواد غذایی و راحتی در مصرف را به هر مصرف‌کننده‌ای ارائه دهد.

تنظیم دما در یخچال فریزر ساید بای ساید پارامو متوسط دوو

انواع یخچال ساید بای ساید

اولین و مهم‌ترین فاکتور یک یخچال فریزر خوب، داشتن دمای بهینه و ثابت است. این مدل یخچال فریزر دوو از دو رویکرد نوین برای تنظیم خودکار دمای بهینه استفاده می‌کند؛ سامانه کنترل سرمایش الکترونیک و سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی.

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک دوو دارای سنسورهای 6 گانه کنترل دما است. به کمک این سنسورها به طور مداوم دمای یخچال فریزر چک شده و به کمک پردازشگر مرکزی، دمای بهینه تنظیم می‌شود. بنابراین میزان سرمایش یخچال دائما در حال تنظیم شدن است تا یخچال شما همیشه دمای بهینه را داشته باشد.

سیستم گردش هوای سه بعدی مراقب جهت‌گیری هوای سرد و تنظیم شده است. این سیستم به کمک دریچه‌هایی که درون محفظه یخچال قرار دارد هوای سرد را به طور یکنواخت در همه جهات می‌چرخاند. به همین دلیل هم در یخچال فریزر ساید بای ساید پارامو متوسط دوو همه‌ی مواد غذایی همیشه در بهترین و مناسب‌ترین دما قرار می‌گیرند.

حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی

دمای بهینه و تنظیم شده شرایط نگهداری مواد غذایی را فراهم می‌کند. اما عمر مواد غذایی چطور؟ چگونه افزایش می‌یابد و چه چیزی به داشتن میوه و سبزیجات تازه‌تر کمک می‌کند؟ اینجا همان جایی است که کمپرسور یخچال فریزر دوو خود را نشان می‌دهد.

کمپرسور ماده سردکننده را فشرده می‌کند و آن را در سراسر سیستم خنک کننده یخچال به گردش در می‌آورد. ساده‌تر بگوییم کمپرسور است که می‌تواند مواد غذایی شما را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه دارد. یخچال فریزر ساید بای ساید پارامو متوسط دوو از کمپرسور دیجیتال اینورتر استفاده می‌کند. این نوع کمپرسور چه مزیتی در برابر کمپرسورهای معمولی دارد؟

کمپرسور دیجیتال اینورتر دارای 5 سطح توان مختلف است که می‌تواند دمای یخچال فریزر را با کاهش 23 درصدی مصرف انرژی، ثابت نگه دارد. یخچال فریزر پارامو دوو مصرف برق کم، کاهش صدای 11 درصدی و حفظ کیفیت و تازگی مواد غذایی خود را مدیون کمپرسور دیجیتال اینورتر است. دوو برای اطمینان از اصالت و عملکرد کمپرسورهای خود، ضمانت تعویض 124 ماهه را ارائه داده است.

حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی فقط به معنی سالم ماندن و داشتن زیبایی ظاهری نیست؛ حفظ عطر و طعم مواد تازه هم به همان اندازه مهم است. فاکتوری که شاید خیلی از تولیدکنندگان به آن توجه نکنند. مدل پارامو یخچال ساید بای ساید دوو برای حفظ عطر و طعم مواد غذایی از فیلتر نانو کربن استفاده کرده است. فیلتر تصویه نانوکربن بوهای زائد ناشی از مواد مختلف را جذب می‌کند تا هوای یخچال پاکیزه بماند.

طراحی و ظرفیت یخچال فریزر ساید بای ساید پارامو دوو

یخچال ساید بای ساید پارامو دوو سعی کرده تا بار زیبایی را در خانه‌های مدرن به دوش بکشد. سری پارامو مجهز به سامانه بار خانگی، آبسرد کن و یخ‌ساز خودکار مجهز به فیلتر، طبقات شیشه‌ای بدون قاب و سامانه خودکار بسته شدن در، طراحی شده تا با نیازهای زندگی امروزی تطابق داشته باشد.

یخچال ساید بای ساید دوو

یکی از ویژگی‌های منحصر به یخچال فریزر ساید بای ساید پارامو متوسط دوو عمق آن است. عمق این محصول به گونه‌ای طراحی و انتخاب شده تا همه‌ی اعضای خانواده حتی کودکان هم بتوانند به راحتی به همه مواد غذایی دسترسی داشته باشند. اما این به معنی جادار نبودن و نداشتن فضای کافی برای مواد غذایی نیست. عمق این یخچال به دکوراسیون‌ آشپزخانه‌های مدرن هم توجه کرده و به گونه‌ای است که با فضای بین کابینت‌ها و آشپزخانه‌های مدرن امروزی تطابق دارد.

پارامتر مهم دیگری که باید در انتخاب یخچال فریزر دقت کرد، ظرفیت آن است. ظرفیت یخچال فریزر اغلب با عنوان گنجایش مفید بر حسب لیتر بیان می‌شود. انتخاب مناسب ظرفیت یخچال برای هر خانه‌ و خانواده‌ای مهم است تا با کمبود فضا برای مواد غذایی مواجه نشود. یک قانون خوب این است که برای هر فرد بزرگسال در خانواده حجمی برابر با 141.5 لیتر (معادل 5 فوت معکب) در نظر بگیرید. بنابراین خانواده 4 نفره به یخچال فریزر 19 تا 22 فوت مکعب احتیاج دارد. اما اگر شما از آن خانواده‌هایی هستید که ماهانه خرید عمده می‌کنید قطعا به یخچال فریزری با ظرفیت بیشتر احتیاج دارید. یخپال فریزر ساید بای ساید پارامو متوسط دوو گنجایش مفیدی معادل با 684 لیتر دارد.

طراحی زیبا، کم مصرف بودن و عملکرد بهینه، فاکتورهایی است که می‌تواند یک محصول را متمایز کند. یخچال ساید بای ساید دوو مدل پارامو سعی کرده به تمامی این پارامترها توجه لازم را داشته باشد. ضمانت 30 روزه مهلت تست، 90 روز تعویض محصول در صورت خرابی ذاتی و120 ماه خدمات پس از فروش، تاییدیه‌ای از طرف شرکت دوو بر عملکرد محصولاتش است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین