موفقیت پرونده خودتان را با وکیل تلفنی بیمه حقوقی نمایید

گزارش بازرگانی،   4020418082

پرونده وکالت و کمک کردن وکیل پایه یک دادگستری در حل و فصل دعاوی حقوقی می تواند منجر به تغییر نظر دادگاه در پرونده شما شود. آن چیزی که برگ برنده افراد محسوب می شود، سپردن پرونده وکالت به یک وکیل کاربلد است.

پرونده وکالت چیست؟ چرا باید در حل و فصل دعاوی حقوقی از دانش و تجربه وکیل پایه یک دادگستری استفاده کنیم؟ آیا مشورت با وکیل پایه یک دادگستری ضروری است؟ هنگامی که یک مشکل حقوقی برای شما به وجود می آید، قطعاً سوالات گوناگونی را در ذهن خود خواهید داشت که رایج ترین آنها سوالات فوق الذکر می باشند. از آنجایی که ممکن است برای پاسخ این سوالات به افراد غیر متخصص مراجعه کنید، تصمیم گرفتیم که در این مقاله به طور تفصیلی با پرونده وکالت و اهمیت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری آشنا شویم.



وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

در اولین مرحله بررسی پرونده وکالت بایستی با وکیل پایه یک دادگستری آشنا شویم. به طور عرفی وکیل شخصی است که با دریافت مبلغی از جانب شهروندان به حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری می پردازد. بسیاری از افراد وکیل را این چنین می شناسند.

تعریف حقوقی وکیل پایه یک دادگستری نیز در همین راستا قرار دارد. در واقع وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که ضمن اخذ پروانه وکالت خود به عضویت کانون وکلای دادگستری درآمده و با دریافت مبلغی تحت عنوان حق الوکاله وکیل به حل و فصل اختلافات حقوقی و کیفری موکل خود می پردازد. شاید تصور کنید که اخذ پروانه وکالت کار آسانی است. این تصور به کلی غلط است. وکیل پایه یک دادگستری برای دریافت پروانه وکالت بایستی مراحل چهارگانه زیر را سپری کند:

  • فارغ التحصیلی از رشته حقوق یا فقه و حقوق.

  • دادن آزمون وکالت و قبول شدن در آن.

  • سپری کردن دوره کارآموزی وکالت تحت نظر یکی از وکلای پایه یک کانون وکلای دادگستری.

  • دادن آزمون کتبی و شفاهی اختبار و قبولی در آن.

نقش وکیل در برنده شدن پرونده

قطعا این سوال را در ذهن دارید که نقش وکیل جهت برنده شدن در پرونده وکالت چیست؟ در واقع آیا مشورت با وکیل پایه یک دادگستری برای برنده شدن در پرونده وکالت ضروری است؟ پاسخ این سوال قطعاً مثبت می باشد. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند، این است که نمی دانند چگونه باید دعوای خود را در دادگاه مطرح کنند. به همین خاطر در همان ابتدا دعوای آنها رد خواهد شد. پس وکیل پایه یک دادگستری با دانش و تخصصی که دارد، با چگونگی مطرح کردن دعوا آشنا می باشد. در نتیجه یک دعوای درست و اصولی مطرح خواهد کرد.

به علاوه وکیل پایه یک دادگستری با قبول پرونده وکالت در کنار موکل خود خواهد بود و می تواند با ارائه راهکارهای حقوقی و کاربردی پرونده را در مسیر درستی قرار دهد. در آخر نیز بایستی به این نکته اشاره داشته باشیم که وکیل پایه یک دادگستری با تسلط بر زبان حقوقی دادگاه، به برنده شدن افراد در پرونده وکالت کمک خواهد کرد.



از کجا وکیل کاربلد پیدا کنم؟

حال که با نقش مهم وکیل پایه یک دادگستری پس از قبول پرونده وکالت جهت پیروز شدن در دادگاه آشنا شدیم و دانستیم که پیروزی در دادگاه بدون کمک وکیل پایه یک دادگستری دشوار است، بایستی ببینیم که چگونه می توانیم یک وکیل کاربلد پیدا کنیم؟

اگرچه برخی از افراد ترجیح می دهند به صورت حضوری پرونده وکالت خود را به وکیل بسپارند اما آیا تاکنون به سختی ها و مشکلات این روش دقت کرده اید؟ فرض کنید، در گرمای تابستان قرار است به دفتر وکیل پایه یک دادگستری بروید. این کار نه تنها زمان زیادی را از شما خواهد گرفت، بلکه هزینه زیادی نیز برای شما خواهد داشت. به علاوه به هر وکیلی نمی توان اعتماد کرد. چرا که تعداد وکلای کار بلد بسیار کم است. در نتیجه ما سایت وکیل تلفنی را برای سپردن پرونده وکالت خود و پیدا کردن بهترین وکلای پایه یک دادگستری به شما پیشنهاد می کنیم.

نحوه واسپاری پرونده به وکلای وکیل تلفنی

موسسه حقوقی وکیل تلفنی ضمن فراهم کردن خدماتی همچون مشاوره حقوقی انلاین و رایگان امکان سپردن پرونده وکالت را برای شما عزیزان فراهم کرده است. لازم به ذکر است که شما برای تمامی مراحل واسپاری پرونده وکالت از جمله تنظیم قرارداد وکالت هیچ نیازی به مراجعه به دفتر موسسه حقوقی وکیل تلفنی ندارید.

شما می توانید به صورت غیر حضوری و از طریق سایت وکیل تلفنی نسبت به سپردن پرونده وکالت خود اقدام کنید. لازم به ذکر است که تمامی خدمات این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته حتی تعطیلات رسمی نیز به شهروندان ارائه می شود. شما می توانید برای دریافت مشاوره حقوقی از طریق شماره 09212242670 یا 02147625900 اقدام فرمایید.



انعقاد قرارداد وکالت مجازی در وکیل تلفنی

اولین گام برای سپردن پرونده وکالت به موسسه حقوقی وکیل تلفنی، تنظیم قرارداد وکالت می باشد. از آنجایی که تمامی خدمات این مجموعه به صورت غیر حضوری و آنلاین ارائه می شود، در نتیجه بایستی یک قرارداد وکالت مجازی بین شما و وکیل پایه یک دادگستری منعقد شود.

قرارداد وکالت مجازی که به عنوان قرارداد الکترونیک وکالت نیز شناخته می شود، یک قرارداد وکالت است که به صورت غیر حضوری و الکترونیکی تنظیم خواهد شد. برای تنظیم این قرارداد وکالت، همانند سایر قراردادهای وکالت، مواردی همچون مشخصات موکل و وکیل، موضوع مورد وکالت و حق الوکاله وکیل تعیین خواهد شد. قرارداد وکالت مجازی کاملا معتبر بوده و قابلیت استناد خواهد داشت. در نتیجه اگر به دنبال این هستید که پرونده وکالت خود را به دستان یک وکیل معتمد و کار بلد بسپارید، می توانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

حق الوکاله وکلای وکیل تلفنی

حق الوکاله وکیل یکی دیگر از مواردی است که در سپردن پرونده وکالت به وکیل پایه یک دادگستری‌ حائز اهمیت است. متاسفانه بسیاری از افراد به علت بالا بودن میزان حق الوکاله وکیل در موسسات گوناگون، امکان مشاوره با وکیل یا سپردن وکالت پرونده به آنها را ندارند. به همین خاطر با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و اهمیت حضور وکیل در پرونده های گوناگون، حق الوکاله وکلای موسسه حقوقی وکیل تلفنی بسیار مقرون به صرفه تعیین شده است. در واقع این موسسه حقوقی با شعار فراهم کردن امکان بهره مندی تمامی اقشار جامعه از خدمات حقوقی، حق الوکاله وکلای خود را کاملا مناسب تعیین کرده است. پس برای سپردن پرونده وکالت خود به این موسسه لحظه ای درنگ نکنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. من عجله ندارم!

    2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

    3. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

    4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

    6. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

    7. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

    8. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

    9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

    10. دور باطلی که تمامی ندارد!

    11. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

    12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

    13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

    14. تضادی عجیب و پر ابهام!

    15. برای این عکس شما تیتر بزنید

    16. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

    17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

    18. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

    19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

    20. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

    21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

    22. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

    23. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

    24. سقوط در آغوش پهلوی!

    25. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

    آخرین عناوین