قول وحیدی به قالیباف برای برکناری معاونش / وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت موبایل دو برابر شده است!

  4020404080 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

قول وحیدی به قالیباف برای برکناری معاونش / وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت موبایل دو برابر شده است!

قول وحیدی به قالیباف برای برکناری معاون سیاسی‌ وزارت کشور

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز به تذکر سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد درباره چرایی اعلام نشدن استیضاح احمد وحیدی وزیر کشور پاسخ داد.

وی توضیح داد: در جلسه غیر علنی هفته گذشته با حضور وزیر کشور این موضوع بحث شد که کار ستاد انتخابات آغاز شده است، همچنین حضرت آقا چهار اصل اساسی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را در انتخابات مطرح کردند که باید همه کمک کنیم مسیر انتخابات به درستی طی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه غیر علنی هفته گذشته با وزیر کشور گفت: همانطور که در آن جلسه بحث شد، معاون سیاسی وزیر کشور در ابلاغیه خطا کرده و وزیر کشور هم پذیرفت و بر اساس آن بندهای ۲، ۴، ۶ و ۷ این ابلاغیه را لغو کرد. همچنین وزیر در این جلسه توضیح داد که چنین اشکالی وارد بوده است.

قالیباف اضافه کرد: قبل از جلسه علنی صحبتی با وزیر کشور داشتم، ایشان اشکال را وارد دانستند. بنده به وزیر گفتم که دوستان ناراحت هستند. وزیر کشور در مجلس حضور پیدا کرد و قول داد که این موضوع را پیگیری می‌کند منتها چون کار ستاد انتخابات شروع شده است خواستند که اجازه دهیم فرصت یک هفته و دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین ایشان مشخص شود.

وی افزود: همین نکته را خدمت رئیس جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است، طبق آئین‌نامه مجلس باید استیضاح وزیر را اعلام وصول کند، منتها وزیر این قول را به بنده داده و بنده در جلسه هفته گذشته هم گفتم و آن را پیگیری می‌کنم.

رئیس مجلس خطاب به نمایندگان گفت: از دوستان خواهش می‌کنم این موضوع را مطرح نکنند چون هر روز یک بحث جدید به وجود آمده و موضوعات حاشیه‌ای ایجاد می‌شود. ما از صبح در مجلس در حال پیگیری حل مشکلات مردم هستیم. نمونه آن معافیت‌های مالیاتی و کاهش هزینه‌های پروانه‌های ساختمانی است.

وی در پایان گفت: بنده اخطار شما نمایندگان را قبول دارم ولی اجازه دهید چون این موضوع در حال حل شدن است. پس به حاشیه نرویم این موضوع را پیگیری می‌کنم و حتما این کار پیش می‌رود.

دفاع حقوقدان اصلاح طلب از بخشنامه وزارت کشور

به گزارش ایرنا نعمت احمدی از حقوقدانان صاحب‌نام که در عرصه رسانه نیز فعالیت دارد، درباره بخشنامه ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند تا آخرین روز مسئولیت یک نماینده مانع انجام وظایف او شود، در عین حال متذکر شد: یکی از معضلات این است که برخی افراد با استفاده از خلاء نظام حزبی وعده‌های سر خرمن می‌دهند که خود آنها هم می‌دانند قابل تحقق نیست و این کار حتماً به روند انتخابات در کشور آسیب می‌زند.

احمدی افزود: اینکه یک نماینده در یک همایش یا به صورت طبیعی در آیین افتتاح یک پروژه شرکت کند، اشکالی ندارد و نه کسی مانع آن شده و نه بخشنامه ستاد انتخابات ناظر بر آن است اما همانطور که تبلیغ زودهنگام خلاف قانون است، بهره‌برداری انتخاباتی از دستاوردهای ملی برای اثرگذاری بر افکارعمومی هم غیر اخلاقی است و هر اقدام و دستورالعملی که مانع اینگونه اقدامات و موجب تقویت شفافیت و سلامت انتخابات شود، قابل دفاع است.

***

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت موبایل دو برابر شده است!

به گزارش ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه افتتاح نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران درباره سرعت اینترنت و اطلاعات سایت اسپیدتست اظهار کرد: این سایت، سایتی است که هر ماه سرعت اینترنت ثابت و موبایل همه کشورها را اعلام می کند، اول دولت بر اساس همین سایت اسپیدتست سرعت میانه اینترنت موبایل ۱۸ مگابیت بر ثانیه بود که الان ۳۵.۶ است و این نسبت به اول دولت تقریبا دو برابر شد.

وی افزود: اینترنت ثابت البته رشد کمی داشته، چون  ۱۰ سال است که بر روی آن سرمایه گذاری نشده است. پروژه توسعه فیبر نوری منازل کسب و کارها را که شروع کردیم، هدف همین است و سرعتی که ما آرزو داریم، سرعت های ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه است. در حال حاضر پروژه فیبر نوری در ۱۰۰ شهر شروع شده و ان شاالله تا پایان دولت امکان ارایه چنین سرویسی را برای ۲۰ میلیون خانوار فراهم می کنیم.

***

خاوری همچنان تحت تعقیب است

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه درباره اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی  به کشور به ایسنا گفت: اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است. درخواست استرداد و اعلان قرمز در خصوص خاوری انجام شده است، اما دولت کانادا همکاری لازم را در خصوص استرداد خاوری نمی کند و  او حسب موازین قانونی، تحت تعقیب قضایی است.

وی در ادامه با بیان اینکه قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی با کسی تعارف ندارد، گفت: با فساد اقتصادی با قاطعیت برخورد می کنیم اما آیا فقط برخورد کافی است یا خیر؟ ما معتقدیم که باید از وقوع فساد پیشگیری کنیم. در این راستا بیش از ۲۰۰ گلوگاه فساد را  شناسایی کردیم. به جز سازمان بازرسی کشور، مبادی دیگر  که ذی مدخل بودند، کارشناسی های خوبی انجام داده اند. تمام هم ما این است به نحوی عمل کنیم که ریشه هایی را  که موجبات بروز و ظهور فساد می شوند را بخشکانیم و از بین ببریم. ما معتقدیم که بهترین اقدام ما، اجرای دقیق قانون است و به تبع نتیجه بسیار مثبت و قابل دفاعی دارد.

***

مخبر: افزایش نامتعارف قیمت‌ها به رونق تولید کمک نمی‌کند

به گزارش ایرنا محمد مخبر در جلسه بررسی مسائل صنعت تولید لوازم خانگی، تقویت تولید داخلی را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد و گفت: رویکرد جدی دولت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت بخش تولید لوازم خانگی است تا علاوه بر تامین نیاز داخلی، زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهور بر افزایش حجم تولید لوازم خانگی به عنوان یک ضرورت در جهت رونق بخشیدن به این صنعت تاکید کرد و افزود: افزایش نامتعارف قیمت ها هیچگاه نمی‌تواند به رونق تولید کمک کند بلکه افزایش حجم تولید و ارتقای بهره وری است که منجر به کاهش قیمت تمام شده، بهبود کیفیت و رضایتمندی خریداران خواهد شد.

مخبر تصریح کرد: واردات کالاهایی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود موضوعیتی برای دولت ندارد اما تولید کنندگان باید توجه داشته باشند که کیفیت محصولات و قیمت‌ها باید به نحوی باشد که رضایتمندی جامعه را به همراه داشته باشد تا دولت بتواند به حمایت‌های خود از تولید کنندگان ادامه دهد.

***

پرسش های روزنامه اصولگرا درباره ماجرای نظارت صداوسیما بر VODها

رسالت نوشت: «شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصوبه‌ای نظارت صداوسیما بر وی‌اودی‌ها را تأیید کرده است. 

عده‌ای در واکنش به نوع تعامل این سازمان با پلتفرم‌های ویدئوآنلاین، بر این مسئله تأکید می‌کنند که سازمان خود یک رسانه است و ذی‌نفع به حساب می‌آید.

گذشته از این سازمان خود یک پلتفرم آنلاین ویدئو دارد؛ تلوبیون. با این حساب صداوسیما یه رقیب دولتی است برای دیگر کسب‌وکارهای خصوصی و منطقی نیست که رقیب، رئیس شود؛ چراکه احتمال بروز رفتارهای ظاهرا نظارتی که به نفع سازمان تمام شود وجود دارد. اما فقط این نیست.

صداوسیما و وی‌اودی‌ها علاوه بر اینکه هر دو رسانه‌اند، از جهت مهم‌تری هم با یکدیگر در رقابت‌اند.‌ یکی برودکست است و دیگری برودبند. به بیان دیگر ما با دو فناوری مختلف طرفیم، یکی در حال انقراض و دیگری در حال رشد.

این رقابت، رقابت بین امواج تلویزیون و اینترنت است؛ رقابتی از پیش باخته. رشد وی‌اودی‌ها در سراسر جهان به سرعت و قوت ادامه دارد و در آینده، شبکه‌های تلویزیون به مثابه یک رسانه از جایگاه ضعیفی برخوردارند.

اگر غیر از این بود، چرا شبکه‌های بزرگ و پرفروشی همچون اچ‌بی‌او، رو به تأسیس سرویس‌های استریم می‌آورند؟ حال وقتی یک رقیب کهنسال را مسئول و ناظر رقیب جوان و تازه‌نفس می‌کنیم، آیا احتمال بدبینی ذاتی پیر به جوان وجود ندارد؟

با این احوال قانون نهاد ناظر بر صوت و تصویر فراگیر را صداوسیما دانسته و می‌داند. در اینجا حرف و سخن فراوان است. اما برای حل این چالش نهادی، سازمان باید در تعریف خود بازنگری کند. لازم است سازمان دیگر خود را یک رسانه صرف نبیند و به تبع خود را به تلویزیون محدود نداند.

سازمان حالا یک نهاد نظارتی است. اگر این بلوغ در نگاه مدیران پدید نیاید، نمی‌توان منتظر یک همکاری خوب بین رسانه ملی و بخش خصوصی بود.»

***

بدنه دولت با دولت همراه نیست

غلامرضا مصباحی مقدم، فعال سیاسی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به جماران گفت: «نزدیک به دو سالی که دولت روی کار آمده تلاش کرده مطابق با سیاست‌های ابلاغی عمل کند. نمی‌گویم همه جا موفق بوده ولی تلاش خود را کرده است. بخشی توفیق داشته و بخشی ناموفق بوده است. ولی دولت را جدی دیدم در اینکه می‌خواهد همین سیاست‌های ابلاغی را اجرایی و پیاده کند.

متاسفانه بدنه دولت را همراه با دولت نمی‌بینم. اتفاقاتی در بدنه دستگاه‌های دولتی روی می‌دهد که بسیار دور از انتظار و تدابیر رئیس‌جمهور و هیئت دولت است. نوع باندبازی در برخی ادارات ما شکل گرفته است.

اگر فلانی که می‌آید جزو باند من است به او کار می‌دهم و اگر جزو باند من نیست به او میدان برای کار نمی‌دهم. اجازه نمی‌دهند طرف کار کند. مانع ایجاد می‌کنند و با ایجاد موانع، کاری می‌کنند که طرف عرصه را رها کند و برود.

افرادی که در این مجموعه، اداره و دستگاه وجود دارند با هم هماهنگ هستند و مانع از اجرایی شدن کارهای دولت و تدابیر دولت می‌شوند.‌

نشانه‌های روشنی وجود دارد از اینکه بدنه یا لخت است و تحرک ندارد و برخی جاها لخت نیست و می‌تواند کار کند اما نمی‌کند یا همراهی ندارد و این از نکاتی که تاثیرگذار نسبت به اقدامات دولت بود. یقیناً آقای رئیسی درصدد این است که موانع کسب و کار را برای بخش خصوصی برطرف کند ولی در مقام عمل در قسمت‌های مختلف گیر می‌کنند و کار پیش نمی‌رود...

البته خبرهایی که داریم در رده وزرا که مشخص هستند، تغییرات را در دست می‌گیرد و مشکلی وجود ندارد. در رده معاونین نیز همینطور است. ولی وقتی به رده مدیرکل و مدیران جزء می‌رسیم عدد آنقدر افزایش می‌یابد که یک دولت نمی‌تواند همه اینها را جایگزین کند و تغییر دهد.

ضمناً در هر دوره‌ای با هر گرایشی دولت‌ها مهره‌کاری کردند یعنی مهره کاشتند. این مهره‌هایی که کاشته شدند با دولت دیگر درست کار نمی‌کنند و همراه نیستند و در نتیجه کار پیش نمی‌رود. بیشتر اشکال اینجاست.

متاسفانه باندی عمل می‌کنند، در وزارتخانه‌های مختلف حضور دارند و با هم هماهنگ عمل کنند تا در مانع ایجاد کنند، تا اجازه ندهند کار پیشرفت کند. اینها را داریم و واقعیت‌هایی است که بخوبی احساس می‌شود.»

***

دفاع وزیر ارشاد از برخورد با نیروهای خودسر

محمدمهدی اسماعیلی،وزیر ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که پس از مدت‌ها اجراهای صحنه‌ای و کنسرت‌ها در کشور برگزار شد و مردم هم استقبال کردند اما یکسری تندوری‌هایی صورت گرفت که حتی منجر به تجمع و تحصن مقابل وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی شد و برخی خواهان برکناری شما شدند، گفت: هنگامی که همراه آقای رئیس‌جمهور وارد عرصه انتخابات شدیم، یک جریانی سیاسی به دنبال آن بود که یک اتهامی را به دولت آیت‌الله رئیسی بزند و آن اتهام این بود که این‌ها به دنبال بستن فضا و مخالف فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان این که بهار امسال پر رونق‌ترین بهار در تمام تاریخ چندسال اخیر در حوزه فرهنگ و هنر بود، عنوان کرد: در حوزه‌ اجراهای صحنه‌ای و سینمایی شاهد عددهای عجیب و غریب بودیم و مشاهده کردید که برای یک فیلم سینمایی بالای ۴ و نیم میلیون نفر بلیط خریدند اصلاً چنین عددی را در تمام این سال‌ها نداشتیم. با هر قیمت بلیطی هم که بگوییم ممکن است گفته شود قیمت‌ها فرق کرده است اما اینکه ۴ ونیم میلیون نفر یک فیلم را دیده‌اند، یک رکورد کم‌نظیر است، حال این همه کار می‌شود در کنارش ۲‌ الی ۳ اشکال هم پیش می‌آید.

وی تاکید کرد: آقای مخبر در جلسه یکشنبه گذشته دولت بعد از گزارشی که ارائه شد، به همه دستگاه‌هایی که از نظر قانونی مکلف بودند، مجدداً تاکید کردند که همه آن‌ها از مجوزهای وزارت ارشاد حمایت کنند. هنگامی که وزارت ارشاد یک مجوزی را صادر می‌کند با بررسی همه ابعادش آن را داده است و از بخش‌های مختلف استعلام می‌گیرد و کارش را انجام می‌دهد، بنای وزارت فرهنگ این است که حوزه فرهنگ و هنر پررونق و باشکوه باشد. 

اسماعیلی بیان کرد: حال اگر جایی هم تخلفی شود، با تخلف برخورد می‌کنیم؛ مدتی پیش در یکی از سینماها اتفاقی افتاد، بلافاصله دستور دادم و مدیر سینما را برکنار کردند. در موضوع اتفاقات اخیر هم آن چیزی که تخلف آن گروه باشد و یا مثلا تخلفی از عوامل تالار وحدت باشد، حتما برخورد می‌شود و برخورد هم شد، اما این به آن معنا نیست که هرکسی از هرجا خواست بلند شود، بیاید و جو را به هم بزند، این کار ممنوع است. 

***

اختلاف مجلس و دولت درباره ساماندهی اعتراضات و تجمعات

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت طرح ساماندهی تجمعات و اختلاف نظری که گفته می‌شود وجود دارد، گفت: ما این طرح را در حضور دولت بررسی کردیم و دولت هم در جلسات کمیسیون حضور داشت یعنی از معاونت حقوقی دولت تشریف داشتند. اختلاف ما با دولت بر سر روش کار است، دولت اعتقاد به «مجوزمحور» بودن برگزاری تجمعات دارد و مجلس اعتقاد به «اطلاع محور» بودن آن، که بزرگترین موضوع در خصوص این طرح است و در واقع پاشنه آشیل همین نکته است.

وی ادامه داد: ما در مجلس معتقدیم که اگر قرار باشد مجوزمحور باشد پس اصل ۲۶ قانون اساسی نادیده گرفته می‌شود، در اصل ۲۶ قانون اساسی هیچ جایی نگفته که شما باید مجوز دریافت کنید و لذا مجلس تاکید بر اطلاع‌محوری مساله ساماندهی برگزاری تجمعات دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۱۳۳۴۷۰۰:۱۷:۴۷ ۱۴۰۲/۴/۵
از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی برادر انقلابی سردار قالیباف درخواست میشود لیست اسامی نمایندگانی که خودروی رانتی دریافت نموده اند را منتشر فرمایند تا مردم بتوانند در انتخابات آینده مجلس بهتر تصمیم بگیرند
ناشناس۳۱۱۳۳۴۹۰۰:۲۰:۳۷ ۱۴۰۲/۴/۵
جناب دکتر قالیباف شما در مجلس تا حالا چه قوانینی وضع کرده اید که ۴ درصدی هایی که بر ۹۶ درصد مستولی هستند این فاصله های طبقاتی کاسته شود و مفسدین اقتصادی به مجازات برسند
ناشناس۳۱۱۳۳۸۵۰۲:۴۲:۴۵ ۱۴۰۲/۴/۵
کاش در آن بخشنامه بجای نصب از عزل هم می نوشت که حالا مجبور به عزل معاونش نشود
ناشناس۳۱۱۳۴۰۶۰۵:۲۲:۴۳ ۱۴۰۲/۴/۵
لایحه وزارت کشور کاملا مثبت و کمک کننده به سلامت انتخابات و یک امر کاملا بدیهی و جاافتاده در دنیای مدرن است...........
ناشناس۳۱۱۳۴۷۳۰۸:۳۷:۲۷ ۱۴۰۲/۴/۵
وزیری ک جرات نداره از دستورالعملهای معاونش دفاع کنه و از ترس از دست رفتن صندلی وزارت قول برکناری میده به درد وزارت کشور نمی خوره
جانباز۳۱۱۳۴۸۰۰۸:۴۳:۲۱ ۱۴۰۲/۴/۵
مجلسی که در راس امور نباشد این طور بی خاصیت میشود !!!
محمدفرزند ایران۳۱۱۳۴۹۲۰۸:۵۱:۴۶ ۱۴۰۲/۴/۵
مجلس به وظیفه ی خودش عمل کند.در امورات دولت دخالت نکند .نمایندگان سهم خواهی نکنید.
ناشناس۳۱۱۳۵۲۱۰۹:۱۸:۲۷ ۱۴۰۲/۴/۵
معاون وزیری که نامه داده فردی انقلابی و نترس هست رئیسی باید این وزیر ضعیف و ترسو و مصالحه گر رو برداره و معاونش رو جایگزین کنه متاسفانه رئیس جمهور و وزرای دولتش از نمایندگان مجلس میترسن خدا به خیر کنه آقایون علنا برای منافع شخصی خودشون وزیر رو به استیضاح تهدید میکنن...
حسن۳۱۱۳۷۰۶۱۱:۱۶:۴۸ ۱۴۰۲/۴/۵
بنده خدا وزیر کشور دو سال نشده یکبار معاون سیاسی اس رو برداشته حالا دومی
ناشناس۳۱۱۳۸۷۶۱۳:۳۱:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۵
قالیباف در تیزر انتخاباتي مجلس فعلی:مايک خیزش هستيم برای نجات اقتصاد کشور!ما يک خیزش هستيم برای جلوگيری از فقیر تر شدن مردم!ما يک خیزش هستيم برای اينکه بیش از اين مردم ما رو تحقیر نکنن!ما بدنبال يک تغییر جدی و اساسی هستيم!تغییری که به جای وعده دادن،وحرف زدن،به سمت عمل کردن و اجرای وعده های اجام نشده هستيم!تا پایان بديم به نا اميدی و بی تدبیری که امروز بر کشور حاکمه!!آقای قالیباف بیا و جواب وعده هایت رو بده و بزار مردم قضاوت کنن از وقتی تو اومدی اوضاع از بد به بدتر تغییر کرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  2. تضادی عجیب و پر ابهام!

  3. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  4. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  5. دیدار روحانی با وزرا و معاونان دولت یازدهم و دوازدهم

  6. رادان: برهنگی و عریانی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست

  7. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  8. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  9. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  10. اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی

  11. مسعود اسکویی درگذشت

  12. انصارالله یمن فیلم حمله پهپادی خود به کشتی آمریکایی را منتشر کرد

  13. پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها

  14. حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

  15. بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد

  16. دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

  17. خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله!

  18. واکنش رئيس صدا و سیما به موضوع عفاف و حجاب

  19. اینفوگرافیک/ کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟

  20. تاکید وحیدی بر استقبال مردمی از طرح نور فراجا/ ارزیابی معاون رئیسی از همکاری مجلس با دولت

  21. زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود

  22. بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو/ دردسر ته سیگار مسافران

  23. ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

  24. لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. من عجله ندارم!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  9. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  10. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. برای این عکس شما تیتر بزنید

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  6. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  7. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  8. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  9. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  10. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  15. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  16. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

  19. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  20. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  21. جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت

  22. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  23. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  24. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  25. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

آخرین عناوین