رابطه نامشروع، مواد مخدر و خون؛ ماموریت ارتش اسرائیل در مرز مصر

گروه جهان الف،   4020321035 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رسانه‌های صهیونیستی معتقدند بیشتر گاف‌هایی که نظامیان ارتش این رژیم هنگام ماموریت می‌دهند به دلیل سرگرمی آنها به روابط نامشروع و استعمال مواد مخدر است.

رابطه نامشروع، مواد مخدر و خون؛ ماموریت ارتش اسرائیل در مرز مصر

به گزارش الف، رژیم جعلی اسرائیل سال‌ها قبل از شروع رسمی اشغالگری خود در فلسطین و اعلام موجودیت در این سرزمین اشغالی، برای تشکیل ارتشی قدرتمند جهت محافظت از خود و ابقا در منطقه، برنامه‌ریزی کرده بود و البته تحت حمایت انگلیس و سپس آمریکا در چند دهه اول تا حد زیادی در تحقق این هدف خود موفق شد و توانست در آخرین جنگی که با ارتش‌های عربی در سال 1967 داشت آنها را شکست دهد.

اما با آغاز دهه هشتاد که اوج طمع‌ورزی‌های اسرائیل جهت گسترش اشغالگری خود در زمین‌های عربی بود، معادلات به تدریج تغییر کرد و ارتش اسرائیل دیگر آن اسطوره شکست‌ناپذیری نبود که موجب ترس کشورهای منطقه شود. گذشته از عوامل خارجی و در راس آنها ظهور مقاومت و پیشرفت راهبردی و نظامی آن در منطقه، مجموعه‌ای از عوامل داخلی در سست شدن پایه‌های ارتش اسرائیل تاثیر زیادی  داشتند.

ارتش رژیم صهیونیستی با وجود برخورداری از به روز‌ترین فناوری دنیا و تجهیزات پیشرفته به لطف حمایت‌های آمریکا،  همواره در کلیدی‌ترین عنصر خود یعنی نیروی انسانی ضعف بالایی داشته و این چالش هنوز هم ادامه دارد؛ از بی‌انگیزگی نظامیان برای شرکت در جنگ تا انواع ناهنجاری‌های اخلاقی میان نیروهای زن و مرد ارتش.

در اینجا قصد داریم بحث فساد اخلاقی و ناهنجاری‌هایی چون اعتیاد و تجاوز و ... را در ارتش رژیم اشغالگر مورد بررسی قرار دهیم؛ موضوعی که بعد از رسوایی ارتش اسرائیل در عملیات «محمد صلاح» سرباز مصری که با هلاکت 3 نظامی صهیونیست همراه بود، تبدیل به تیتر رسانه‌های این رژیم شده است. این جوان مصری به تنهایی و بدون هیچ تجهیزات لجستیکی توانست امنیتی‌ترین حصار مرزی اسرائیل را در جنوب فلسطین اشغالی که مجهز به دقیق‌ترین دوربین‌های نظارتی و سنسورهای نظامی بود بشکند و صهیونیست‌ها را غافلگیر کند. نکته قابل توجه آنجاست که فرماندهی ارتش اسرائیل تا 5 ساعت بعد از عملیات مذکور، از آن خبر نداشت.

پس از اختلاف شدیدی که میان نهاد سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی بعد از عملیات شهید محمد صلاح به وجود آمد، خبرنگار نظامی شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که دو نگهبان در حصار مرزی که یک دختر و پسر بودند در پی برقراری رابطه نامشروع، از ورود سرباز مصری غافل شدند.

هنوز صحت و سقم این ادعای شبکه مذکور تلویزیون رژیم صهیونیستی ثابت نشده، اما صرف اعلام چنین خبری به معنای آن است که بی‌اخلاقی در ارتش اسرائیل یک امر متداول و عادی بوده و حتی رسانه‌های رسمی این رژیم ابایی از انتشار اخبار آن ندارند. 

«روگل آلفر» تحلیلگر صهیونیست در روزنامه عبری هاآرتص در واکنش به رسوایی ارتش اسرائیل در مرز مصر نوشت: رابطه نامشروع، مواد مخدر و خون؛ این کاری است که ارتش اسرائیل در مرز مصر انجام می‌دهد و سربازان دختر و پسر هنگام نگهبانی اقدام به برقراری روابط نامشروع و استفاده از مواد مخدر همچون «حشیش» می‌کنند و به این ترتیب ماموریت مهمی که به آنها سپرده شده را رها می‌کنند و نتیجه آن است که کشته می‌شوند.

وی افزود: عملیات سرباز مصری موجب شرمساری ارتش اسرائیل به ویژه کابینه فاشیستی آن می‌شود و تئوری «برتری یهودیان» نمی‌تواند بپذیرد که یک سرباز عرب چند سرباز اسرائیلی را به قتل برساند. طبق این تئوری، وقوع چنین حوادثی در مرزهای اسرائیل (فلسطین اشغالی) ممکن نیست؛ مگر اینکه سربازان در حین استعمال مواد مخدر یا الکل و یا انجام روابط نامشروع جنسی باشند. 

این درحالی است که اعتیاد و رسوایی‌های اخلاقی در ارتش اسرائیل سابقه‌ای طولانی داشته و همواره برای این رژیم معضل‌آفرین بوده است. در زمان فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی در شهریورماه سال گذشته نیز رسانه‌های عبری گزارش دادند که نگهبان این زندان درحالی که مشغول استعمال دخانیات و رابطه جنسی نامشروع بوده از فرار اسرای فلسطینی غافل شده است.

اما موضوع تنها به ناهنجاری اخلاقی سربازان در پست نگهبانی ختم نمی‌شود؛ بلکه فساد در ارتش اسرائیل تا رده‌های فرماندهی ارشد نیز پیش رفته و همه ساله آمار قابل توجهی از تجاوز و رسوایی‌های جنسی فرماندهان و افسران ارتش این رژیم منتشر می‌گردد. ژنرال «شای الباز» از فرماندهان نیروی دریایی ارتش صهیونیستی بعد از متهم شدن به تجاوز به نظامیان زنِ زیردست خود مجبور به استعفا شد. 

«عاطف زاهر» افسر بلندپایه ارتش اسرائیل به عنوان یکی از معروف‌ترین متجاوزان در این ارتش شناخته شده که هنگام ثبت نام سربازان زن برای ورود به ارتش، همچون کالا آنها را انتخاب و به این سربازان تجاوز می‌کرده‌ است. گزارش‌ها حاکی از تجاوز وی به ده‌ها سربازن زن در ارتش است. سرهنگ «اوفک بوخاریس» فرمانده تیپ گولانی نیز از دیگر مقامات ارتش اسرائیل محسوب می‌شود که در سال 2016 متهم به تجاوز به 16 سرباز و افسر زن در ارتش اسرائیل شد.

 به گزارش رسانه‌های عبری از سال 2020 تا 2023 میزان تجاوزات جنسی به زنان در ارتش اسرائیل به طرز قابل توجهی تشدید شده است. طبق گزارشی که روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت منتشر کرده تاکنون بیش از 1500 مورد تجاوز جنسی در ارتش گزارش شده که به کمتر از 40 مورد آنها رسیدگی شده است. البته این موارد همگی مربوط به قربانیانی است که شکایت خود را ثبت کرده‌اند و غالبا قربانیان جرات شکایت ندارند.

اما علاوه بر تجاوز، ارتش رژیم صهیونیستی از زنان به عنوان ابزاری برای اهداف جاسوسی و در خدمت موساد استفاده می‌کنند. این زنان عمدتا طعمه‌ای برای اغوای جوانان کشورهای عربی و گرفتار کردن آنها در دام جاسوسی هستند و قربانیان زمانی متوجه می‌شوند فریب خورده‌اند که دیر شده است.

از سوی دیگر تصاویر نیمه برهنه‌ای که نظامیان زن ارتش اسرائیل از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند واکنش‌های زیادی در پی دارد. اما علاوه بر شبکه‌های اجتماعی، این تصاویر بارها روی جلد مجلات به ویژه نشریه‌های غربی چاپ می‌شود.

 گزارش‌ها حتی حاکی از همکاری یک مجله آمریکایی غیراخلاقی با ارتش اسرائیل جهت انتشار تصاویر زننده از نظامیان زن این ارتش است. به گزارش پايگاه تحليلي adbusters، کنسول رژیم صهیونیستی در نیویورک اجازه انتشار این تصاویر را در مجله مذکور آمریکایی داده؛ چرا که معتقد است انتشار چنین تصاویری از ارتش اسرائیل، پوشش مناسبی برای چهره خشن و جنایتکار این ارتش در برابر افکار عمومی جهان است و به این ترتیب مردم دنیا تصویری زیبا از اتش اسرائیل در ذهن خود خواهند داشت! 

 

دیدگاه کاربران

سیدولی۳۰۸۹۶۸۴۰۰:۲۹:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۲
اگر این چیزهائی که گزارش دادی صحت داشته باشه پس خوش به حال خودمون. چون دیگه لازم نیست با جنگ اسرائیل از پا دربیاد. خودش میپوسه میوفته!!!
ناشناس۳۰۹۰۲۸۶۱۲:۱۸:۳۱ ۱۴۰۲/۳/۲۲
ارتش ضعیفی داره بعیده دوام بیاره
ناشناس۳۰۸۹۶۹۶۰۰:۳۸:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۲۲
چرا از دوربین های کنترلی و افزایش نگهبان ها و جدا کردن خانمها برای حل این مشکلات بهره نمی برند؟ موارد اشاره شده را می توان به راحتی حل کرد راه حل های زیادی داره
ناشناس۳۰۸۹۷۴۴۰۲:۳۷:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۲۲
کلا آمریکا و اسرائیل اینجور کشورها خیلی وحشتناک شدن خدا هیچ جایی تو تصمیمات و زندگی هاشون نداره
کارمند ساده۳۰۸۹۹۳۱۰۸:۴۸:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۲۲
این هم آزادی که غربی ها می گفتند و عده ای داخلی هم زمزمه می کردند که حجاب را برای مرد وزن ازاد کنید همه چیز درست می شود؛ تا این همه ولع وحرص جنسی در زنان و مردان نباشد؟ پس چی شد ؛ غربی ها و این رژیم که در ناز و نعمت و آزادی جنسی غوطه می زنند و غرق شهوات جنسی و مسکرات هستند ؛ چرا در هر جنگی و چپاولی و دست اندازی به ممالک دیگر که غربی ها انجام می دهند اولین اولویت اشان بدنبال فحشا می روند مگر در کشورهای خودشان اینقدر آزاد نیستند؟ پس به اندلس یا اسپانیای کنونی در بعد تاریخی خوب بنگرید و درس بگیریم و بگیرید....
ناشناس۳۰۸۹۹۸۰۰۹:۳۶:۳۵ ۱۴۰۲/۳/۲۲
یک واقعیت جای خانمها در ارتش و امور نظامی نیست مگر در بعضی از شغلهای خاص شاید یکی از دلایلی که خداوند جهاد رو از خانهما برداشته همین اتفاقات روی داده باشه
ناشناس۳۰۹۱۱۰۲۱۶:۲۰:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۲۲
این آمارها و گزارشات و آنچه که در غرب دیده می شود ما را به این نتیجه می رساند که اتفاقاتی که در ایران و سایر کشورهای مسلمان و غیر مسلمان شرق در جریان هست یک تغییر و تحول جهانی و ذهنیتی در بین همه جوامع و ادیان هست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین