ثبت‌نام جذب سربازمعلم از فردا آغاز می‌شود

  4020310086

ثبت‌نام متقاضیان سرباز معلمی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر، در محل اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری (واحد استخدام) به جز روزهای تعطیل انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، به اطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سربازمعلم می‌رساند، ثبت‌نام متقاضیان از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر، در محل اداره کل آموزش و پرورش استان (واحد استخدام) به جز روزهای تعطیل انجام می‌شود، اما طبق تبصره به‌کارگیری افراد در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان ممنوع است.

متقاضیان باید مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته‌های تحصیلی اعلام شده شامل ابتدایی (آموزگاری)، آموزش ابتدایی، علوم تربیتی (کلیه گرایش‌ها به جز مدیریت آموزش عالی)، روانشناسی (کلیه گرایش‌ها به جز روانشناسی صنعتی)، مشاوره و راهنمایی و مشاوره صرفا گرایش مشاوره مدرسه داشته باشند.

داشتن برگه اعزام به خدمت با تاریخ اعزام (١/۴ /۱۴۰۲ ) مشروط بر آن که برگه اعزام به خدمت فاقد مهر غیبت باشد و نداشتن هرگونه کسری خدمت یا اضافه خدمت نیز از دیگر شرایط لازم است.

اگر مشمول قبلا درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو کرده و از لیست سربازمعلم کنار گذاشته می‌شود. لازم است این افراد در مهلت ثبت‌نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام کنند.

امریه آموزش و پرورش شامل کسر خدمت نخواهد شد و مدت خدمت ۲ سال کامل (٢٤ ماه تمام) است، همچنین پس از پذیرش، امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد. (در خصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته می‌شود)

ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف در آموزش و پرورش غیرمجاز است و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی‌کند.

اعزام پذیرفته‌شدگان به مراکز آموزشی نظامی جهت طی دوره آموزش نظامی در تاریخ یکم تیرماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

ثبت‌نام به منزله پذیرش نهایی داوطلب نیست. اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی پس از اینکه بر اساس عوامل امتیازآور در اولویت پذیرش قرار گیرند از طریق پرتال اداره کل آموزش و پرورش قابل رویت است. داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نشود بایستی در موعد مقرر نسبت به اعزام عادی خود اقدام کنند. در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی‌پذیرد.

داوطلبانی که قبلا قسمتی از خدمت وظیفه خود را انجام داده‌اند (هر چند کمتر از یک ماه ) مجاز به ثبت‌نام نیستند.

با توجه به اینکه شرایط تعدادی از روستاهای محل خدمت داوطلبان به گونه‌ای است که امکان رفت و آمد روزانه عملا مقدور نیست لذا از هم‌اکنون اعلام می‌شود اداره کل آموزش و پرورش استان تعهدی در قبال محل اسکان معلمان وظیفه در شهرها یا روستای محل خدمت و نیز رفت و آمد آنان ندارد.

سهمیه جذب از بین نیروهای بومی شهرستان مورد تقاضاست.

در صورتی که صلاحیت اشتغال داوطلب طرح معلم وظیفه از سوی هسته گزینش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان مورد تایید واقع نشود، موضوع بلافاصله و قبل از تاریخ اعزام داوطلب به وی اعلام می‌شود که در این صورت داوطلب موظف است با مراجعه به نظام وظیفه عمومی نسبت به انجام خدمت وظیفه خود در موعد قانونی اقدام کند.

چنانچه هر کدام از داوطلبان طرح معلم وظیفه قبلا درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی کرده باشد اعزام وی لغو می‌شود و از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می‌شود. بنابراین لازم است اینگونه داوطلبان، نسبت به ابطال درخواست معافیت خود اقدام کنند.

مدت خدمت سربازمعلمی با احتساب ۲ ماه آموزش رزم مقدماتی و یک ماه آموزش دوره معلمی ٢٤ ماه تمام است و برنامه وزارت آموزش و پرورش در انتخاب داوطلبانی است که کسر خدمت ندارند. متقاضیان در صورت ارایه اطلاعات ناصحیح و ناقص، ملزم به جبران خسارات مادی ناشی از «خروج قبل از پایان سال تحصیلی» و نیز تامین و پرداخت هزینه‌های دوره آموزشی بدو خدمت به میزانی که از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شود، هستند.

تاکید می‌شود داوطلبانی که کسری خدمت دارند به علت عدم امکان استفاده از کسری خدمت در این برنامه ثبت‌نام نکنند. در غیر این صورت به هیچ عنوان امکان استفاده از کسری خدمت مذکور برای آنان میسر نمی‌شود.

بر اساس مقررات فعلی، اشتغال به عنوان معلم وظیفه در استخدام‌های آزاد آموزش و پرورش فاقد اولویت استخدامی است.

اولویت اول پذیرش با بسیجیان فعال و همچنین بسیجیان دارای کارت تکمیلی است و اولویت دوم پذیرش با افرادی است که علاوه بر داشتن کارت بسیج، دارای معدل بالاتر در مقطع تحصیلی مربوط نیز باشند، حداقل معدل افراد باید در دوره کارشناسی ۱۴ باشد.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اصل و ۲ سری تصویر آخرین مدرک تحصیلی (دانشنامه یا گواهی موقت)، اصل و ۲ سری تصویر تمام صفحات شناسنامه، اصل و ۲ سری تصویر کارت ملی، اصل و یک سری تصویر برگه آماده به خدمت، چهار قطعه عکس ٤*٣ پشت‌نویسی شده، مدارک مربوط به عوامل امتیازآور، یک عدد پوشه گیره‌دار سبز رنگ است.

مدرک تحصیلی  فوق لیسانس حداکثر ۶ امتیاز، معدل آخرین مدرک تحصیلی با ضریب ۱.۵ حداکثر ۳۰ امتیاز، نخبگان با ارائه گواهی از بنیاد نخبگان استان حداکثر ۵ امتیاز، پدر، مادر یا همسر فرهنگی حداکثر١٠ امتیاز، فرزندان جانبازان ٢٥ درصد و بالاتر و آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر (٥ امتیاز) حداکثر ۱۰ امتیاز، برادر شهید، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد، آزادگان کمتر از یکسال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه و هشت ماه غیرداوطلب در جبهه‌های جنگی هفت امتیاز، تاهل ۵ امتیاز و به ازای هر فرزند ٢ امتیاز و حداکثر ۱۵ امتیاز، تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۲ امتیاز، آشنایی با مهارت‌های هفتگانه ICDL ، حداکثر هفت امتیاز، دانشجوی ممتاز در رشته تحصیلی با ارائه گواهی معتبر حداکثر چهار امتیاز و دانشگاه محل اخذ مدرک دولتی چهار سایر دانشگاه‌ها ۲ امتیاز دارند.

ثبت‌نام صرفا برای فارغ‌التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس صورت می‌پذیرد و مدرک تحصیلی معادل قابل قبول نیست.

ارائه اصل برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام یکم تیرماه امسال باشد در زمان ثبت‌نام الزامی است.

مهلت ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نمی‌شود. لذا پیشنهاد می‌شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و ثبت اطلاعات خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  14. برای این عکس شما تیتر بزنید

  15. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  22. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  23. سقوط در آغوش پهلوی!

  24. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  25. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

آخرین عناوین