انتقاد روزنامه اصولگرا از میرسلیم/ وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت همراه ۵۰ درصد افزایش یافته است!

  4020225100 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

انتقاد روزنامه اصولگرا از میرسلیم/ وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت همراه ۵۰ درصد افزایش یافته است!

انتقاد روزنامه اصولگرا از میرسلیم

صبح نو نوشت: «اخیرا جناب میرسلیم در تازه‌ترین اظهارات خود، به مسأله شفافیت در مجلس پرداخته و گفته‌ است: «شفافیت در رفتار و درآمد نمایندگان لازم است، ولی شفافیت آراء یک تله است تا تحت تأثیر گروه‌های فشار و با تهدید و تطمیع، استقلال رأی نمایندگان را از بین ببرند.»

این اظهارنظر در حالی مطرح می‌شود که اخیرا بسیاری از نمایندگان در مقوله شفافیت پیشگام شده و  افکار عمومی هم علیرغم تأخیر در اجرایی شدن آن، از این موضوع استقبال کرد. در این شرایط، اظهارنظرهای این‌چنینی فقط حاشیه‌ساز است. گرچه برخی اعتقاد دارند که میرسلیم به عنوان نماینده مجلس حق بیان نظرات خود را دارد.

البته، این اولین باری نیست که میرسلیم درباره موضوعات مختلف اظهارنظر متفاوت می‌کند. در همین راستا شاهد بودیم که این نماینده مجلس در شرایطی که کشور در حال گذر از فضای ملتهب بود، گفت: «به نظر بنده، فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند، منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد.»...

هرچند او پس از وایرال شدن این سخنان، به تکذیب این اظهارات پرداخت و در دفاع از خود گفت: «من چیز دیگری می‌گویم و از آن استنباط دیگری برداشت می‌شود. بحث این نیست، مدنظر من کسانی بوده‌اند که آمده‌اند و سوءقصد، ارعاب، تخریب و محاربه کرده‌اند که حکم آنها نهایتا مشخص و البته در حیطه اختیارات قوه قضائیه است.»

تکذیبیه‌ای که حاشیه‌های اظهارات او را کم نکرد و بهتر بود در این شرایط، چهره های سیاسی به دنبال آرامش عمومی و روانی جامعه باشند و با حرف زدن، برخلاف این مسأله عمل نکنند...

اکنون در سال پایانی مجلس و زمانی که بهتر است همه یکدل و هم‌زبان برای رفع مشکلات کشور بکوشند، میرسلیم در حالی به نقد شفافیت می‌پردازد که این مسأله، نقطه عطف این مجلس با دوره‌های گذشته بوده و عملا نمی‌توان به سادگی از آن عبور کرد؛ اما اختلاف نظر میرسلیم با برخی از نمایندگان مدافع شفافیت موجب شده است که او این طرح را یک تله بداند.

در این شرایط باید از آقای میرسلیم پرسید که اگر شما قصدی برای شفافیت آرای خود در مجلس ندارید، طبیعتا هیچ‌کس شما را به این مسأله اجبار نخواهد کرد؛ اما انتظار نداشته باشید که در انتخابات امسال، مردم به وعده‌های برای شفافیت آراء اعتماد کنند.»

***

قالیباف و جریان پایداری

اعتماد نوشت :ماجرای قالیباف و پایداری ها این روزها دوباره اوج گرفته است؛ روزهای اخیر موضوع شاسی بلندها، قبل تر از آن، طرح عفاف و حجاب و همین طور موضوعات مختلف دیگر.

قالیباف در انتخابات هیات رییسه پیش رو با چالشی به نام جبهه پایداری روبه رو خواهد بود؛ پایداری ها و قالیبافی ها دیگر شمشیر را برای یکدیگر از رو بسته اند و همدیگر را در رسانه ها مورد حمله لفظی قرار می دهند. البته که در این بین پایداری ها با لحنی آرام سخن می گویند ولی به شیوه نقطه زنی، موردی را می گویند که باعث برآشفته شدن طیف قالیباف می شود. در جبهه روبه رو، نو اصولگرایان که هواداران قالیباف هستند، واکنش هایی تند و هیجانی نشان می دهند. به عبارت دیگر پایداری ها با تله گذاری برای قالیباف، دست روی نقاطی می گذارند که طیف مقابل حساسیت بالایی نسبت به آن دارد. شاید برگ برنده پایداری ها در جنگ رسانه ای با طیف قالیباف همین باشد که می توانند نواصولگرایان را در دام بازی خود بیندازند.

***

آماری عجیب از درآمد پزشکان

محمد شریفی‌مقدم، دبیرکل خانه پرستار کشور درباره ادعای مهاجرت پزشکان مدعی شد که پزشکان زیاده‌خواه هستند و آن‌طور که گلایه می‌کنند، شرایط بدی ندارند.

او با تایید مهاجرت سالانه ۳ هزار پرستار به «سازندگی» می‌گوید: پزشکان هیات‌علمی حقوقی بین ۴۰ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان دارند به‌اضافه اینکه کارانه‌های‌شان در مراکز برخوردار ماهانه حدود ۱۴۰ میلیون تومان و در مناطق غیر برخوردار تا حدود ۴۰۰ میلیون تومان است! اما در همان بیمارستان برخوردار، کارانه یک پرستار ممکن است یک میلیون تومان هم نباشد! در حالی که میانگین فاصله درآمدی میان پزشکان و پرستاران در تمام دنیا ۳ برابر است، فاصله درآمدی پزشکان و پرستاران در کشور حدود ۱۰۰ برابر است پس معتقدم پزشکان فرافکنی می‌کنند و زیاده‌خواه هستند! میزان مهاجرت نیز در گروه پزشکان عمومی زیاد است و نه متخصص و فوق‌تخصص.

***

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت همراه ۵۰ درصد افزایش یافته است!

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور دریکی از پیامرسان های بومی در پاسخ به یکی از کاربران گفت: بر اساس گزارش مراجع جهانی اسپید تست، در یک سال گذشته سرعت اینترنت همراه حدود ۵۰ درصد و اینترنت ثابت حدود ۱۰ درصد بهتر شده و جایگاه ایران هم در همراه حدود ۱۲ پله ارتقا یافته است.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا بسته‌های اینترنتی زود تمام می‌شود، تصریح کرد: همکاران من در سازمان تنظیم مقررات بر عملکرد اپراتورها نظارت دارند و اگر از اپراتوری شکایت دارید می‌توانید با ۱۹۵ تماس بگیرید تا رسیدگی کنند.

زارع پور در ادامه در پاسخ به هزینه اینترنت ثابت و همراه گفت: قیمت اینترنت ثابت و همراه در یک سال گذشته تغییری نداشته است اگر مورد خلاف این موضوع است حتماً با ۱۹۵ تماس بگیرید.

وزیر ارتباطات در عمل به وعده‌ها موفق نبوده است

 سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با انتقاد از عملکرد زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف متاسفانه با اشکالات عمده‌ای پیش‌ می‌رود و این اشکالات منجر به ضعف‌هایی شده که صدای گلایه و شکایت مخاطبان و ذی‌نفعان از عملکرد این وزارتخانه شنیده می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه به نظر می‌رسد وزیر ارتباطات در عمل به وعده‌های خود در زمان رأی اعتماد موفق نبوده و افزایش نارضایتی را به دنبال داشته است.

حسینی تصریح کرد: عدم توسعه متناسب و مطلوب در اینترنت ثابت در کنار کاهش محسوس و کندی سرعت اینترنت تلفن همراه نارضایتی قابل توجهی در میان مردم ایجاد کرد است.

نماینده مردم اهواز خاطرنشان کرد: به خوبی مطلع هستیم که طی سال‌های گذشته به ویژه بعد از همه‌گیری ویروس کرونا بخش زیادی از خدمات و تجارت در کشور بر بستر اینترنت انجام می‌شود و کسب و کار‌های زیادی در شکل‌های گوناگون در این فضا ایجاد شده است، لذا ارائه یک اینترنت با کیفیت و متناسب با خدماتی که کاربران نیاز دارند یکی از نخستین نیازهای امروز جامعه است.

وی افرود: با این اوصاف اختلالات، کندی‌ها و قطعی‌های موجود در شبکه اینترنت گاهاً مانع از شتاب‌گیری و رونق فعالیت‌ها و کسب و کارها بر بستر اینترنت می‌شود.

***

واکنش ایران به انتخابات ترکیه

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی برگزاری انتخابات در ترکیه اظهار داشت: مشارکت بالای مردم جمهوری ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی روز یکشنبه و برگزاری موفق آن، نشانه پیروزی مردم سالاری در این کشور مسلمان همسایه است.

کنعانی افزود: این پیروزی را به مردم، برگزارکنندگان انتخابات، رهبران و احزاب سیاسی در ترکیه تبریک می‌گوییم و آرزو می کنیم بهترین سرنوشت برای آنها رقم بخورد.

***

واکنش سردار جلالی به قطعی اینترنت برای کنترل تقلب در آزمون

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ویراستی نوشت؛ پیشنهاد قطع اینترنت برای کنترل تقلب‌های احتمالی دانش آموزان در زمان برگزاری امتحان‌های نهایی غیرقابل قبول است.

اولویت پدافند غیرعامل پایداری خدمات زیرساختی به مردم از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

خدا را شکر که این پیشنهاد تکذیب شد.

در ادامه این پیام آمده است؛ زمانی که زیرساخت ارتباطات کشور زیر ساخت تمام مشاغل دیجیتال می‌گردد و این بخش پیشران اقتصاد می‌شود تضمین تداوم کارکرد زیرساخت ارتباطات از منظر پدافند غیرعامل امری واجب است.

البته حساب مخاطرات در سطح امنیت ملی را جدا می‌دانیم.

وحیدی: پیشنهاد قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی رد شد
 

به گزارش ایرنا وزیر کشور نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.

وحیدی درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز آزمون گفت که این پیشنهاد رد شده است.

پیشتر سرپرست وزارت آموزش و پرورش قطع اینترنت در ۱۱ روز برگزاری امتحان نهایی را تکذیب کرده و گفته بود: در روزهای امتحان نهایی، اینترنت پایدار و پرسرعت برای حوزه‌های امتحانی و محدود سازی اینترنت بین‌الملل در دست بررسی است، اما هنوز هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

***

درخواست یک نماینده از کمیسیون اصل 90 درباره بررسی واگذاری خودروی شاسی‌بلند 

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با فارس، گفت: کمیسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی مأمور شدند تا موضوع دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان را مورد بررسی قرار دهند و گزارش خود در این باره را ارائه کنند.

وی افزود: بخش‌های مأمورشده برای تهیه این گزارش هرچه زودتر گزارش خود در باره دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان را نهایی و نتیجه کار را به اطلاع مردم و نمایندگان برسانند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون اصل نود، حراست و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تلاش کنند تا این گزارش را قبل از انتخابات هیات رئیسه که بنا است در روز سه شنبه دوم خرداد ماه برای اجلاسیه چهارم برگزار شود، نهایی و اعلام کنند و اگر این امر محقق نشد، در مدت کوتاهی این کار را انجام دهند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: باید هرچه زودتر گزارش مربوط به این موضوع به صورت شفاف ارائه شود و مردم و همه نمایندگان آنها در مجلس در جریان اصل ماجرا قرار گیرند.

***

ساعات کار ادارات از خرداد ماه ۶ صبح تا یک ظهر شد

به گزارش ایرنا، علی اکبر محرابیان در همایش مشترک وزارتخانه های کشور، صمت و نیرو با استانداران سراسر کشور و مدیران صنعت برق، افزود: مشترکان اگر یک کیلوات ساعت صرفه جویی داشته باشند تا ۲ هزار تومان پاداش خواهند گرفت.

وی ادامه داد: سال گذشته اعمال پاداش صرفه جویی سبب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف شد و امسال این طرح گسترده‌تر اجرا می‌شود.

وزیر نیرو گفت: اگر این طرح درست اطلاع رسانی شود، اطمینان داریم که کاهش مصرف جدی به همراه خواهد داشت.

محرابیان اعلام کرد: رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ شکست و ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد: ساعت کاری ادارات از خرداد ماه امسال از ساعت ۶ صبح تا یک بعدازظهر خواهد بود و ادارات یک ساعت قبل از پایان وقت اداری بر اساس مصوبه دولت در مناطق غیرگرمسیر باید سیستم‌های سرمایشی خاموش شود و در مناطق گرمسیر نیز همزمان با ساعت تعطیلی باید خاموش شوند.

وزیر نیرو گفت: تمام دستگاه‌ها باید مولدهای برق خودشان را در این دوره وارد مدار کنند.

***

لایحه ضدتورمی رئیس‌جمهور، جدید نیست

مهدی طغیانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا، درباره لایحه ضدتورمی رئیس جمهور که با قید دو فوریت به مجلس داده شده، گفت: لایحه جدیدی نیست؛ سال گذشته هم این لایحه را که تغییر حقوق گمرکی از ۴ درصد به یک درصد است، داشتیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این کاهش حقوق گمرکی در بعضی از کالاها مانند داروها، تجهیزات ضروری پزشکی که داخل تولید نمی‌شوند و نهاده‌های مورد نیاز برای تولیدات دامی و بعضی از نهاده‌های تولیدات کشاورزی است که دولت پیشنهاد داده از ۴ درصد به یک درصد تغییر کند، این می‌تواند واقعا کمکی برای این بخش‌ها باشد اما به نظر من کافی نیست چرا که سهم این هزینه‌ها در تولید کل و در آن محصول نهایی آنچنان نیست. 

وی خاطرنشان کرد: ضمن این‌که مبلغ پیش‌بینی شده‌ای هم برای درآمدهای گمرکی داشتیم که در اینصورت از بین می‌بریم و باید جایگزین شود. اگر واقعا ارزیابی شود و دولت هم ارزیابی بیاورد که این امر چقدر موثر بوده و چقدر در کاهش هزینه‌های تمام شده تاثیر دارد، قطعا مجلس هم همراهی می‌کند.

طغیانی درخصوص این‌که نگرانی‌های معیشتی در  حالی در ماه دوم سال شدت گرفته که قیمت مواد غذایی روز به روز در حال افزایش است، مجلس چه اقداماتی در این زمینه باید انجام دهد، عنوان کرد: تورم چیزی نیست که با جهش پله پله‌ای بالا برود تورم مستمر در حال تغییر است، حال ممکن است در بعضی از کالاهای مبتلابه این تغییرات هرچند ماه یکبار باشد اما افزایش مستمر سطح عمومی قیمت‌ها که تورم باشد، متاسفانه در کشور ما یک بلای عمومی است و با ریشه‌هایش باید برخورد کرد. 

وی ادامه داد: بحث‌هایی مانند خلق پول و نقدینگی، خلق اعتبار بانکی و موارد این شکلی. ضمن این‌که خود بازارها هم باید به نحوی باشد که کنترل شود و در آن‌ها گران‌فروشی و  احتکار و غیره رخ ندهد، اگر این اتفاق بیفتد ما نگران افزایش گاه و بیگاه جهش‌وار هزینه‌ها نیستیم اما اگر این اتفاق نیفتد، خودش را در افزایش قیمت نشان می‌دهد و این ریشه‌ها آن میوه تلخ را به می‌دهد، نمی‌شود فقط میوه‌ تلخ را دید بلکه باید ریشه‌ها را بخشکانیم که هر دفعه آن میوه تلخ به جامعه تحویل داده نشود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۴۵۹۷۳۲۳:۵۰:۱۶ ۱۴۰۲/۲/۲۵
اندیشکده نشنال انرژی اکشن اعلام کرد در زمستان بیش از 13 هزار نفر از مردم انگلیس در اثر سرما فوت کردند اکونومیست هم گزارش داد در زمستان گذشته مجموعا"68000 اروپایی در اثر سرما جان خود را از دست دادند.
ناشناس۳۰۴۶۳۰۵۱۰:۱۸:۰۲ ۱۴۰۲/۲/۲۶
بازنده اصلی جنگ اوکراین مردم اروپا هستن.
ناشناس۳۰۴۶۳۱۹۱۰:۲۹:۳۳ ۱۴۰۲/۲/۲۶
اندیشکده امریکایی : سیاست مهار تهران فرو پاشیده ؛ خلیج فارس در کنترل ایران است.
ناشناس۳۰۴۷۲۲۲۲۳:۲۸:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۲۶
ضعف اقتصادی مردم کشور بدترین ضربه دشمنان داخلی و خارجی بوده است. بیفکری در این خصوص و کارت تبریک به خودمان و غره شدن به این گفته ها خاصیتی جز خوشحالی موضعی برای مردم نخواهد داشت.
ناشناس۳۰۴۶۳۲۶۱۰:۳۰:۵۷ ۱۴۰۲/۲/۲۶
غربگدایان که زمستان سخت اروپا را انکار می کنند چرا سکوت اختیار کردند ؟!
امیر حسین سلطان/تهران۳۰۴۶۶۲۲۱۴:۳۷:۵۱ ۱۴۰۲/۲/۲۶
خسته نشده اید واقعا اینقدر کلیشه ای کامنت می دهید؟!....
کاوه۳۰۴۶۸۲۶۱۷:۳۷:۴۱ ۱۴۰۲/۲/۲۶
جناب سلام ، نمی شناسیم هم رو ولی بزرگوار تحقیق کنید عین اکونومیست هستش برید سایتش ببینید چی نوشته !!!× مدل سازی رو قید کرده عزیز نگفته که اینقدر مردن !!!!! دقیقا برید عین مقاله رو بخونید و البته تو همین سایت های ایرانی نوشتن گاف بزرگی بوده از طرف کسانی که بولد کردن خبر رو !
ناشناس۳۰۴۵۹۷۵۲۳:۵۲:۰۷ ۱۴۰۲/۲/۲۵
ایران بهشت پزشکان است در هیچ کجای دنیا پزشکان اینقدر حقوق و کارانه های نجومی نمی گیرند.
ناشناس۳۰۴۶۱۰۹۰۵:۳۵:۳۷ ۱۴۰۲/۲/۲۶
آقای طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس لطفا در مورد ریزش بورس از سازمان بپرس توضیح بخواهید
ناشناس۳۰۴۶۲۰۱۰۸:۴۲:۵۵ ۱۴۰۲/۲/۲۶
کاش فقط حقوق بود!
ناشناس۳۰۴۶۰۲۹۰۰:۴۲:۲۲ ۱۴۰۲/۲/۲۶
نتیجه سوت زنی آقایان میرسلیم و ابوترابی فرد و بیگی در مورد نمایندگان به کجا انجامید؟
ناشناس۳۰۴۶۰۳۰۰۰:۴۳:۳۵ ۱۴۰۲/۲/۲۶
فساد خودرویی به بایگانی نرود
ناشناس۳۰۴۶۱۰۴۰۵:۳۱:۱۲ ۱۴۰۲/۲/۲۶
قریب دو سال از اجرا شدن تفحص از بورس دولت قبل به ریاست سید جلیل القدر آقای موسوی لارگانی می گذرد ولی هیج گزارشی از این تفحص به مردم داده نشده است
ناشناس۳۰۴۶۰۳۹۰۰:۵۲:۵۵ ۱۴۰۲/۲/۲۶
مردم در انتخابات مجلس ضمن انتخاب افراد جدید برخی نمایندگان فعلی را مفتخر به شهردار زنجان می کنند
ناشناس۳۰۴۶۰۴۹۰۱:۰۰:۱۴ ۱۴۰۲/۲/۲۶
آقای حاجی دلیگانی نماینده ادوار مجلس که سالیان بسیار درازی است در مجلس حضور دارند برای ملت توضیح دهند به چه علت بارها تفحص از بانک مرکزی را کلید زدند ولی با آن همه فساد و تخلف در بانک مرکزی ادوار مختلف این تفحص عملیاتی نشده است؟
ناشناس۳۰۴۶۰۶۲۰۱:۲۱:۵۵ ۱۴۰۲/۲/۲۶
از مجلسیان پاکدست و غیور و شجاع در خواست میشود در خصوص مسائل خودرویی شفاف سازی نمایند
ناشناس۳۰۴۶۲۷۰۰۹:۵۶:۱۵ ۱۴۰۲/۲/۲۶
انقلابی را نگفتی.
ناشناس۳۰۴۶۲۸۹۱۰:۰۸:۲۳ ۱۴۰۲/۲/۲۶
ایران کماکان بهشت پزشکان است و این قشر در مقایسه با دیگر قشرها که همان اندازه درس خوانده اند درآمدی چندین برابری دارند که در هیچ جای دنیا چنین نیست! اما پرستاران در شرایط خوبی نیستند .
حسین۳۰۴۶۵۱۴۱۳:۲۳:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۲۶
50 درصد چیه آقای وزیر؟! اینی که من می بینم 5000 درصده!
ناشناس۳۰۴۷۰۰۵۲۰:۰۵:۱۹ ۱۴۰۲/۲/۲۶
جناب وزیر ... ارتباطات مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  2. تضادی عجیب و پر ابهام!

  3. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  4. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  5. دیدار روحانی با وزرا و معاونان دولت یازدهم و دوازدهم

  6. رادان: برهنگی و عریانی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست

  7. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  8. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  9. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  10. اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی

  11. مسعود اسکویی درگذشت

  12. انصارالله یمن فیلم حمله پهپادی خود به کشتی آمریکایی را منتشر کرد

  13. پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها

  14. حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

  15. بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد

  16. دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

  17. خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله!

  18. واکنش رئيس صدا و سیما به موضوع عفاف و حجاب

  19. اینفوگرافیک/ کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟

  20. تاکید وحیدی بر استقبال مردمی از طرح نور فراجا/ ارزیابی معاون رئیسی از همکاری مجلس با دولت

  21. زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود

  22. بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو/ دردسر ته سیگار مسافران

  23. ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

  24. لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. من عجله ندارم!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  9. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  10. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. برای این عکس شما تیتر بزنید

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  6. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  7. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  8. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  9. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  10. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  15. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  16. دولت با نظام بانکی شوخی ندارد

  17. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

  20. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  21. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  22. جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت

  23. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  24. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  25. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

آخرین عناوین