اصل خبر واقعیت دارد/ ۵۷ نفر شاسی بلند گرفتند

  4020218035 ۶۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده نجف آباد: در واقع امام جمعه گفته من ماشین ندارم و برای وی گرفته است البته پنج نماینده هم‌به نام خودشان خودرو گرفته اند.

اصل خبر واقعیت دارد/ ۵۷ نفر شاسی بلند گرفتند

نماینده مجلس گفت: ماشین های که نمایندگان گرفتند رانت بوده است و اصل این خبر صحت دارد. ۵۷ نفر علاوه بر دنا پلاس خودروها شاسی بلند نیز گرفتند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد اصفهان در گفتگو با خبرنگار عصرایران در مورد تکذیب خبر واگذاری خودرو به نمایندگان توسط هیات رییسه و هیات نظارت بر نمایندگان، گفت: اسامی نمایندگانی که خودرو دریافت کرده اند دست خود هیات رئیسه و هیات نظارت است.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها افزود: اینکه هیات رییسه رد کرد درست نیست چراکه این خودرو که رانت است به نمایندگان داده شده است. 
او ادامه داد: ۵۷ نماینده که برخی از آنها برای خودشان نگرفته اند و برخی برای اقوام، دوستان و آشنایان گرفته اند. برخی برای امامان جمعه یا فرماندارشان گرفته اند و از این جهت این نمایندگان بی گناه هستند. در واقع امام جمعه گفته من ماشین ندارم و برای وی گرفته است البته پنج نماینده هم‌به نام خودشان خودرو گرفته اند.

ابوترابی خاطر نشان کرد: در ابتدای دوره دنا پلاس دادند که اتفاقا من هم گرفتم که بعدا هم  ۵۷ نفر علاوه بر دنا پلاس خودروها شاسی بلند نیز گرفتند.

 دولت قبل هم از این خودروها به نماینده ها داد و به اوایل این دولت رسید ولی در دولت قبل اقداماتش شروع شد ثبت نام شده است و کارهایش انجام شده است مقداری هم در اوایل این دولت خودرو به نمایندگان داده شده یعنی قبل از اینکه دولت شکل بگیرد و دوام و قوام پیدا کند اتفاق افتاد. 

وی تاکید کرد: آقای درویشیان (رئیس بازرسی ریاست جمهوری) گفتند سه قوه این خودرو را گرفته اند ‌اتفاقا ایرادی که به آقای رییس جمهور داریم این است که در زمان آقای درویشیان در بازرسی کل کشور تعدادی از زیر مجموعه های بازرسی کل کشور با مدیریت خود آقای درویشیان خودرو گرفته اند البته خود آقای درویشیان نگرفته است.

این نماینده مجلس همچنین گفت: سوال من از ریس جمهور این است که چطور می شود با دستمال کثیف شیشه را تمیز کرد این آقای درویشیان نباید دیگر اینجا باشد وقتی خودش در زمان خودش در بازرسی کل کشور از این خودروها گرفته است باید برکنار می شد البته دستگاه قضایی هم تعدادی گرفته است و دولت قبل هم گرفته است این موضوع قرار بوده خیلی ها را درگیر کند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با عصر ایران ادامه داد: ما در سال۱۳۹۸ قانون اصلاح اصل ۴۹قانون اساسی را که قانون اعاده اموال نامشروع بود را اصلاح کردیم ولی متاسفانه تا این لحظه قوه قضاییه این قانون بسیار خوب و مترقی را عملیاتی نکرده است.

نماینده مردم نجف اباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قانون اعاده اموال نامشروع اینگونه است که هر کسی از موقعیت و شغلش برای خود، فرزند،همسر،هم حزبی، دوستان و آشنایانش استفاده کند باید تحت پیگیری قرار گیرد. در قانون اعاده اموال ما وصف کیفری برای رانت خواران ندیدیم و برای اولین بار در قانون رانت خواری را دیدیم و قانون گذاری شده است منتها به صورت حقوقی و نه به صورت کیفری است.

وی افزود: دریافت این خودروها از طرف نمایندگان رانت است و اگر دستگاه قضایی قانون اعاده اموال نامشروع را که چهار سال است خاک می خورد را اجرایی می کرد امروز شاهد این رانت ها نبودیم.

او ادامه داد: صرف مظنون بودن افراد که نوعا و نامتعارف اموالشان افزایش پیدا می کند اصل بر برائت نیست بلکه اصل بر این است که متهم هستند و باید ثابت کنند که از کجا آورده اند. این قانون برای مبارزه با رانت خواری بسیار خوب است ظاهر رانت خواری قانونی به نظر می آید اما اگر دستگاه قضایی ما به خوبی این قانون را اجرایی کند دیگر شاهد رانت خواری های مثل واگذاری خودروها به نمایندگان یا سایر دستگاهها که مطرح است و یا زمین خواری های که بعضی نماینده ها در دور قبل از وزیر راه وقت یعنی آقای عباس اخوندی گرفتند دیگر نخواهیم بود.

دیدگاه کاربران

عمران۳۰۳۳۴۲۷۱۰:۲۶:۲۰ ۱۴۰۲/۲/۱۸
شما باور میکنید امام جمعه ماشین نداشته باشد؟
ناشناس۳۰۳۳۵۴۹۱۱:۱۸:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
شاسی بلند می‌خواهند که درد مردم رو از بالا ببینند وگرنه همه امامان جمعه از قدیم حتی زمان طاغوت پژو رو به خاطر صندلی نرمش سوار می‌شدند
ناشناس۳۰۳۳۷۲۲۱۲:۲۵:۰۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
والله اگر همین ماشین باشه خوبه ، به نظر من این نحوه اطلاع رسانی مهندسی شده و بیشتر پوششی هستش برای رانتهای خیلی خیلی بزرگتر.
ناشناس۳۰۳۴۷۹۰۲۳:۰۶:۵۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
درست است اگر با یک شاسی بلند قانع می شدند اشکال ندارد
ناشناس۳۰۳۴۵۱۳۱۹:۵۴:۴۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
آقای ابوترابی یک فساد هم شما سوت زدید نماینده ای که در الهیه آپارتمان گرفته بود آن فساد به کجا کشیده شد ؟
ناشناس۳۰۳۴۴۳۶۱۸:۳۸:۲۰ ۱۴۰۲/۲/۱۸
موشک نقطه زن داریم ولی نمی توانیم مسئو لین فاسد را نابود کنند
ناشناس۳۰۳۴۵۶۴۲۰:۳۴:۴۳ ۱۴۰۲/۲/۱۸
رانت و رشوه به هر شکل که باشد جرم و مستوجب تعقیب قضایی و مجازات است ..
ناشناس۳۰۳۳۴۴۱۱۰:۳۲:۳۵ ۱۴۰۲/۲/۱۸
امامان جمعه هم بعله!
ناشناس۳۰۳۳۷۵۳۱۲:۳۸:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
یک نفر بوده هرچند یک نفر هم برای این قشر زیاده
ناشناس۳۰۳۴۵۰۵۱۹:۴۵:۴۵ ۱۴۰۲/۲/۱۸
نمایندگانی که رانت خوار هستند باید استیضاح و دور بعد تائید صلاحیت برا نمایندگی نشوند چون به مردم خیانت میکنند
ناشناس۳۰۳۴۰۰۰۱۴:۱۱:۱۱ ۱۴۰۲/۲/۱۸
لطفا نام تمام این نمایندگان رو اعلام کنید مخصوصا نام امام جمعه رو حتما اعلام کنید . چون ماشین شاسی بلند رو این چند نفر امام جمعه خاص سوار میشن ولی کتکش رو روحانیون فقیری می خورن که ماشین ندارد و پیاده می روند.
ناشناس۳۰۳۳۴۸۵۱۰:۵۱:۴۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
قیمت دستوری و سرکوب شده و بازیچه ملت قرار گرفته که کی گرفته کی نگرفته
ناشناس۳۰۳۳۴۸۷۱۰:۵۲:۲۲ ۱۴۰۲/۲/۱۸
خدارو شکر دولت ضد فساد رئیسی هستش بررسی کنه.
ناشناس۳۰۳۳۴۸۸۱۰:۵۲:۲۵ ۱۴۰۲/۲/۱۸
در این بین دروغ آن نماینده برای استیضاح وزیر صمت به حاشیه نرود
مهدی جوادی فر۳۰۳۳۵۰۳۱۰:۵۹:۱۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
مجلس وعظ و خطابه با بی دردی درست نمیشه اگر امام جمعه خودرو نداشته یک پراید یا نهایتا پژو نه دیگه شاسی بلند برای رفتن بالای منبر ، وقتی توی خیابان هم از بین مردم باخودروی شاسی بلند عبور کنی نه کفش پاره مردم رو می بینب و نه صدای شکم گرسنه آنها را میشنوی ، کمر خمیده آنها را که زیر بار فشار خم شده و با سیلی صورت سرخ کرده اند رو حمل بر بی مبالاتی میکند.
ناشناس۳۰۳۳۵۲۷۱۱:۰۹:۳۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
پس نمایندگان محترم رابط رانت برای امامان جمعه یا فرماندارشان هستند؟
ناشناس۳۰۳۳۵۳۶۱۱:۱۳:۱۶ ۱۴۰۲/۲/۱۸
امام جمعه چرا باید از نماینده مجلس طلب ماشین کند!!! آیا مردم عادی هم به نماینده بگن ماشین نداریم براشون ماشین تهیه میکنن؟؟؟ چرا نماینده به امام جمعه نمیگیه برو از بازار آزاد مثل همه مردم ماشین بخر
ناشناس۳۰۳۳۵۴۶۱۱:۱۷:۱۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
اصلا چرا باید امام جمعه ماشین شاسی بلند سوار بشود ؟ مگر مردم بیچاره چه گناهی کرده اند که باید پراید بی کیفیت سوار شوند و ایشان ماشین شاسی بلند؟
علی۳۰۳۳۵۵۴۱۱:۱۹:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
با یک چنین نمایندگان مجلس که در حال حاضر حضور دارند می خواهید مردم را از دست تورم نجات دهید و کشور را آباد کنید؟
ناشناس۳۰۳۳۵۵۹۱۱:۲۰:۵۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
کسی که از رانت استفاده کرده باشه باید برکنار و مجازات بشه
ایران۳۰۳۴۰۴۲۱۴:۲۱:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۱۸
کی استفاده نکرده ؟ منهای ملت بیچاره که سَرور و صاحبانِ اصلی مملکت هستند . شک نکنید ! منتها چشم عبرت بین نیست ! فمن یعمل مثقال ذرة شرّاََ يره ...
اینجا جایی برای خنده نیست۳۰۳۳۵۷۳۱۱:۲۶:۳۳ ۱۴۰۲/۲/۱۸
همه با هم برابرند ولی بعضی ها برابرتر هستند!!!!!
ناشناس۳۰۳۳۵۸۰۱۱:۲۷:۴۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
این ۵۷نفر توی کار مافیای خودرو سازان هستند . خدا عاقبت مردم را با این نمایندگان بخیر کنه هرکسی که به مردم ومملکت ایران خیانت کنه خداوند خودشون مجازات کند.
احمد فولادوند۳۰۳۳۶۰۴۱۱:۳۷:۰۵ ۱۴۰۲/۲/۱۸
به این اقای نماینده باید گفت :اقای محترم شما که قانون اساسی دارید ودران به این موضوع بطور خاص پرداخته شده دیگه چرا قانونهای شبه ناک وهم عرض میگذارید؟ (قانون از کجا آورده ای رااز زیر یک تُن خاک درآوریدو به مرحله اجرا بگذارید).
ناشناس۳۰۳۳۶۰۶۱۱:۳۸:۱۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
برای جریمه خونه و ماشین رو از شون بگیرید . و بفرستین روستای دور افتاده..چه دولت ، چه مجلس، چه دولت قبلی، چه فعلی ، حتی امام جمعه.....توجیه و شعر تحویل مردم ندید.
ناشناس۳۰۳۳۶۱۱۱۱:۴۰:۱۵ ۱۴۰۲/۲/۱۸
آخه این توجیهات که این روزها میشنویم از خود انجام جرمی که مرتکب شدن بدتره فساد از هر نوع و هر مقداری که باشه نتیجه عمل آدم فاسده و توجیه آن نشاندهنده اصرار بر فساد بیشتره
حسین۳۰۳۳۶۳۰۱۱:۴۵:۵۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
دانستن نام این 57 نفر حداقل حقوق مردم است و باید بعنوان فساد اقتصادی به آن رسیدگی شود
یاس۳۰۳۳۶۴۴۱۱:۵۰:۳۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
حالا امام جمعه ماشین نداره چی میشه خیلیا ندارن تازه اگه قراره ماشین داشته باشه مثل همه بره ثبت نام کنه تو قرعه کشی اونم نه شاسی بلند پراید ساینا تیبا ودرنهایت پژو
یاس۳۰۳۳۶۵۳۱۱:۵۳:۴۳ ۱۴۰۲/۲/۱۸
والله بااینگونه خبرا آبروی مجلس ونمایندگان وائمه جمعه هم رفت
سفیر۳۰۳۴۱۵۹۱۵:۲۴:۴۸ ۱۴۰۲/۲/۱۸
نه اتفاقا ابروی مجلسه که داره فساد خودشو میگه. و بهش هم رسیدگی باید بشه
ناشناس۳۰۳۳۶۶۱۱۱:۵۷:۰۴ ۱۴۰۲/۲/۱۸
امضای طلایی به روایت تصویر ! امضاهایی که میلیارد تومانی قیمت دارند !!
محمد۳۰۳۳۶۷۰۱۲:۰۱:۰۱ ۱۴۰۲/۲/۱۸
بهتره یه ستاد امر به معروف دم درب مجلس بزارن برا ارشاد نمایندگان مجلس ‌یعنی نماینده و امام جمعه هم که رانت انجام بدن دیگه تکلیف مابغی ادارات و وزارتخانه و .... معلومه فقط این وسط مردم‌ قشر متوسط دارن له میشن .
امید یاوری دارانی۳۰۳۳۶۷۹۱۲:۰۳:۵۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
البته هیچ جای تعجب ندارد. همه برای انچه که حق خود می دانند براحتی سفسطه می کنند .فقط مردم حق ندارند و باید قناعت کنند . عدالت کجایی ؟انهایی که دم از شفافیت میزدند و گلو پاره می کردند که قبلیها بد بودند و فقط ما خوبیم کجا هستند؟
ناشناس۳۰۳۳۶۸۳۱۲:۰۶:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۱۸
مفسدین ورانت خواران دراین مملکت جولان میدن.
اسد۳۰۳۳۶۹۰۱۲:۰۹:۳۵ ۱۴۰۲/۲/۱۸
برای امام جمعه ماشین گرفته ده برابر آن از طريق امام جمعه عزیز به جیب خواهد زد به قول معروف با این کار دهن حاجی را بسته هر کاری خواست آزاد انجام‌ بده
ناشناس۳۰۳۴۳۱۵۱۶:۵۶:۴۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
امام جمعه عزیز ؟
علیرضا۳۰۳۳۶۹۸۱۲:۱۲:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
لطفا دستگاه های مسئول، در صورت امکان، قانون از کجا آورده اید رو، از دفاتر سازمان بازرسی در استان‌ها شروع کرده و به مردم گزارش دهید؟؟
ناشناس۳۰۳۳۷۷۳۱۲:۴۳:۴۱ ۱۴۰۲/۲/۱۸
در این دوسال قیمت همه چیز چندد برابر شده تازه میکن مقصر دولت قبلی هستش پس شما در این دوسال بگید چکار کردید بهار تورم را هدیه دادید
ناشناس۳۰۳۳۷۹۳۱۲:۵۰:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۱۸
تنها راه برای ریشه کن کردن فساد این است که مردم مطالبه گری را در اولویت قرار دهند و از هر کس، بر اساس اختیاراتش پاسخگویی بخواهند.
ناشناس۳۰۳۳۸۰۹۱۲:۵۴:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
گل بود به سبزه نیز آراسته شد...از نمایندگان مجلس رسیدیم به امام جمعه...
ناشناس۳۰۳۳۸۳۵۱۳:۰۵:۱۳ ۱۴۰۲/۲/۱۸
اصولاً نظر مردم برای مسولین ملاک نیست نماینده برای امامان جمعه و فرمانداران ماشین شاسی می‌گیرند.
سید۳۰۳۳۸۴۵۱۳:۱۱:۳۵ ۱۴۰۲/۲/۱۸
لطفا صراحتا اون ۵۷ نماینده رو معرفی کنید تا مردم زمان انتخابات مجلس بدونن چه کسانی رو برای همیشه دور بریزند
ع۳۰۳۳۹۲۴۱۳:۴۷:۵۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
ولا به خدا دل آدم خون میشود‌‌ ‌دیگه به کی میشد اطمینان کرد
ناشناس۳۰۳۳۹۲۷۱۳:۴۹:۱۳ ۱۴۰۲/۲/۱۸
ابراهیم بت شکن بت فساد رو بشکن...
ناشناس۳۰۳۳۹۸۰۱۴:۰۵:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
پشت پرده چه بخور بخورهایی هست که حرف از شاسی بلند واسه نماینده ها گدا بازی حساب میشه
ناشناس۳۰۳۳۹۹۸۱۴:۱۰:۰۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
هر دولتی میاید دولت قبلی را متهم میکند هر مجلسی جدید میشود مجلس قدیمی را متهم میکند همه این کارها سر کار گذاشتن مردم است باید به حال این مردم گریست
ناشناس۳۰۳۴۱۴۸۱۵:۱۶:۱۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
دوستان خودتان را ناراحت نکنید برای کار در اسنپ و تپسی گرفتند
حمید۳۰۳۴۱۵۷۱۵:۲۳:۵۴ ۱۴۰۲/۲/۱۸
غرق در فساد شدند آقای رییسی باید خودش ورود کند
حسین۳۰۳۴۱۶۵۱۵:۲۷:۵۸ ۱۴۰۲/۲/۱۸
خدا جوابشان را میده یکی دوچرخه هم نداره یکیراحت ماشین خونه ویلا مفت میگیرند
سفیر۳۰۳۴۱۷۴۱۵:۳۲:۰۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
از اینکه نماینده مجلس اومده توضیح میده و میگه ما رانت خوری کردیم و باید اسامی معلوم بشه خوبه ولی باید از اون ۵۷ نماینده که رانت ماشین گرفتن ، ماشینو پس بگیرن ..... مجلس چیز بدی نیست ادمای بد رو ازش بیارید بیرون تا ذات خوبش معلوم بشه
ناشناس۳۰۳۴۱۹۷۱۵:۴۴:۳۵ ۱۴۰۲/۲/۱۸
هر روز تعدادش تغییر میکنه. ۹۰ شد بیش از ۱۰۰ بعد گفتن صدا و سیما هم ۱۰۰۰ دستگاه درخواست کرده و ... اما حالا شده ۵۷ دستگاه. فردا کمتر میشه. لیست بلندبالا هی آب میره.
ناشناس۳۰۳۴۲۸۴۱۶:۳۴:۰۴ ۱۴۰۲/۲/۱۸
چرا توکلی به خودرو گیت ورود نمیکند
برادر شهید۳۰۳۴۲۹۴۱۶:۴۶:۱۰ ۱۴۰۲/۲/۱۸
سلام وعرض ادب واحترام احسن به این نماینده که دل وجرات این حرفها رو دارد به غیرتت احسن وافرین ودست مریزاد میگم.
سید۳۰۳۴۲۹۹۱۶:۴۷:۳۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
... خداریشه‌ ظلم‌ وظالم‌ ورانت‌ رادرهرلباسی‌ وهرمقامی‌ بکند.
ناشناس۳۰۳۴۳۷۶۱۷:۴۶:۲۵ ۱۴۰۲/۲/۱۸
۷۵ شد ۵۷ بعدش هم میشه ۷یا ۵ نفر بحر حال کمیت مهم نیست اصل بر کیفیت رابطه و نمایندگی است .
رضا۳۰۳۴۴۹۰۱۹:۲۷:۵۴ ۱۴۰۲/۲/۱۸
اینکه چند نماینده باوجدان و مردمی داخل این نمایندگان مجلس وجود دارد که با وجود فشارها این رانت ها را علنی و بر علیه رانت خواران جبهه گرفته اند جای بسی امیدواری و خوشحالی دارد از اینجا به آقای بیگی و دوستانش تبریک و خسته نباشید عرض می کنیم
ناشناس۳۰۳۴۵۰۰۱۹:۳۹:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
منتظر خبر اخراج این نمایندگان هستیم‌.
ناشناس۳۰۳۴۵۲۶۲۰:۰۳:۳۲ ۱۴۰۲/۲/۱۸
اینها همه توجیه است واقعیت اینست که ۷۵ نفراز نمایندگان و نه ۵۷ نفر!! خودروهای شاسی بلند رو با سوءاستفاده از موقعیت خودشان گرفته اند، باید اسامی این نمایندگان مشخص بشه( برخورد مناسب هم با اونها صورت بگیره) تا مردم، در انتخابات دچار خطا و اشتباه نشوند
ناشناس۳۰۳۴۵۴۲۲۰:۱۸:۰۸ ۱۴۰۲/۲/۱۸
باید محاکمه شوند یه آدم بدبخت مثل ما وام گرفته بیست بار ثبت نام کردم برنده نشدم ولی اینها به راحتی خودرو کارخانه تحویل می گیرن
وطن۳۰۳۴۵۹۹۲۰:۵۷:۳۱ ۱۴۰۲/۲/۱۸
به‌به
ناشناس۳۰۳۴۶۲۸۲۱:۱۵:۵۴ ۱۴۰۲/۲/۱۸
شاسی بلند ها را از اونها پس بگیرید وانها را غزل کنید بازنشسته کشوری یک پراید نمی تواند بخر بعد اینها شاسی بلند کادو میدهند این ابرو ریزی و حق مردم را پایمال کردن است
کیان۳۰۳۴۶۳۹۲۱:۲۱:۱۳ ۱۴۰۲/۲/۱۸
احسنت به این نماینده که حقیقت را میگه، نمی دونم دیگه چرا بعضی از این مسولین نگرفتیم، نگرفتیم در اورده اند و می خواهند مجلس انقلابی را خراب کنند سر داده اند، وقتی گرفتید ورانت خواری کردید باید جوابگو باشید؟ حامیان مردم ‌!!! خب همین کارها را میکنید که اعتماد مردم نسبت به شما از بین رفته
ناشناس۳۰۳۴۶۵۶۲۱:۳۶:۰۱ ۱۴۰۲/۲/۱۸
از گرانی چه خبر؟ آقایان نماینده
ناشناس۳۰۳۴۶۶۰۲۱:۳۶:۵۰ ۱۴۰۲/۲/۱۸
آقای ابوترابی سه دوره نماینده مجلس هستیدچرا قانون تصویب نمی کنید که این کارها نباشد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با۳۰سال کار خیلی پایین است نمایندگان هم حقوق شان بالاست ...سهام شرکت شستا و بانک رفاه بایدبه بازنشستگان داده شود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید مطابق با تورم باشد
احمد۳۰۳۴۷۶۸۲۲:۵۶:۴۴ ۱۴۰۲/۲/۱۸
چرا اینقدر دولت قبل .دولت قبل میکنی .بعد میگی بازرس ویژه رییسی...‌چرا سعی داری اینو تطهیر بکنید ....؟؟
حمید۳۰۳۴۷۸۲۲۳:۰۴:۰۳ ۱۴۰۲/۲/۱۸
مبارکه، انشالا چرخش بچرخه
عمو‌اراکی۳۰۳۴۷۸۹۲۳:۰۵:۵۶ ۱۴۰۲/۲/۱۸
اگر نمایند گان ادعا می کنند که این‌ماشین های شاسی را برای امامان‌جمعه گرفته اند عذر بد تر از گناه است‌ امامان‌جمعه می خواهند معنویت زندگی علی وار و ساده زیستی را را به ما بیاموزند بسیار متا سفم‌از این‌گونه‌مسئو لین‌ ... اگر درست باشد.
واعظی۳۰۳۴۸۲۴۲۳:۳۰:۱۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
اقایانی که داعیه مبارزه با فساد و امثالهم دارن . خواهشا دار بزنین . اگر نماینده هست بزنین اگر رئیس جمهور قبلی یا بعدی هست بزنین . خصوصا کسایی رو که فقط شعار دادن و آخرش در جد شعار موندن و کاری نکردن . بذارین جمع بشه بساط اینکه با هر ضرب و زوری به مسئولیت برسی و تهش با بی مسئولیتی تمام ول کنی بری .... برای من فرق نمی کنه دولت روحانی هست یا رئیسی . قالیباف یا کروبی . فقط هر کس وعده سر خرمن داد و نتونست انجامش بده محاکمه کنید . .... تا مملکت درست یشود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های هفته

  1. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  2. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  3. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

  4. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  5. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

  6. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  7. معاون وزیر کار: دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم رشد کرده است

  8. پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف

  9. بذرپاش:عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است

  10. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  11. التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد

  12. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  13. تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد

  14. آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی

  15. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  16. وزیر اقتصاد: تورم در سال ۱۴۰۳ کاهشی است

  17. توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

  18. دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد  

  19. سقوط قیمت برنج ایرانی از ۱۵۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان

آخرین عناوین