دولت با افزایش حقوق بازنشستگان موافقت کرد

  4020213070 ۵۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی دولت خبر داد: هیئت وزیران با هر چهار پیشنهاد شورای عالی استان‌ها به منظور حمایت بخش‌های غیرمتمرکز دولت در استان‌ها از این شوراها موافقت کرد.

دولت با افزایش حقوق بازنشستگان موافقت کرد

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در توضیح این خبر افزود: به این معنا که بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و استانداری‌های سراسر کشور مکلف شدند حسب مورد آن مواردی که شورای اسلامی بخش یا شهر یا شورای اسلامی استان نیازمند پشتیبانی، امکانات دبیرخانه‌ای یا امکانات برای استقرار و برگزاری جلسات هستند، مجموعه‌های دولتی در سقف امکانات خودشان حمایت کنند.

وی افزود: مصوبه‌ای برای حمایت بخش‌های دولتی از شوراهای شهر و روستا در دوره بحران بود که هر چهار پیشنهاد هم به تصویب هیئت وزیران رسیده است.

بهادری جهرمی یادآور شد: مصوبه‌ای هم به پیشنهاد معاونت علمی ریاست جمهوری داشتیم که هیئت وزیران دستگاه‌های مختلف اجرایی را مجاز کرد که اموال، امکانات و دارایی‌های خود را به صورت امانی مثل اجازه یا امثال آن در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهند تا از ظرفیت‌های دولتی بتوانند بهره‌برداری کنند و امور را تسهیل و اجرا سازند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مصوبه دیگری که بنا به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه داشتیم این بود که فهرست کالاهای اساسی، دارو و شیرخشک اطفال که نرخ حقوق گمرکی آن‌ها از ۴ درصد به ۱ درصد در سال ۱۴۰۲ کاهش می‌یابد با موافقت هیئت وزیران همراه شد.

وی ادامه داد: درباره تجهیزات دارویی و سایر تجهیزات صنعتی هم مطابق مقرره دیگری بنا شد پیشنهاد نهایی بعد از تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور هیئت دولت قرار گیرد.

بهادری جهرمی اظهار کرد: موافقت هیئت وزیران با پیشنهاد شورای عالی تأمین اجتماعی و وزارت کار برای افزایش حقوق بازنشستگان را داشتیم که در چارچوب افزایش حقوقی که برای کارگران پیش‌بینی شده بود و مشابه آن، به هیئت وزیران ارائه شد و به صورت فوری در دستور کار قرار گرفت و با آن موافقت شد.

سخنگوی دولت در واکنش به اظهارات یکی از مدیران وزارت رفاه درباره فروش جزایر قشم و کیش، تصریح کرد: شهدا جان خود را فدای یک وجب خاک این کشور کردند و ما در خانه‌ها، خانواده‌ها، مدارس و هیئت‌ها یاد گرفتیم که بگوییم جانم فدای یک وجب خاک وطنم.

وی افزود: همه ما افتخار می‌کنیم که جانمان را فدای یک وجب خاک کشورمان در کیش و قشم و هرجای دیگر کنیم. هرکس مشکل اقتصادی یا مسئله‌ای دارد لطفاً از جیبش برای حل مشکل هزینه کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۲۵۹۳۴۱۶:۳۱:۲۲ ۱۴۰۲/۲/۱۳
خانه های خالی و ساختمانهای بدون استفاده را ب بخشهای خصوصی و مراکز تواتبخشی مستاحر بدهید با پرداخت کرایه متطقی که فشار ب کارفرماها نیاید و یا بصورت اجاره بشرط تملیک در اختیار صاحبان مشاغل سخت مثل مراکز توانبخشی قرار دهید.‌
EiLYA۳۰۲۶۰۰۱۱۷:۰۵:۴۵ ۱۴۰۲/۲/۱۳
جالبه دیگه کار بجائی رسیده
ناشناس۳۰۲۶۰۳۶۱۷:۲۷:۱۷ ۱۴۰۲/۲/۱۳
چندساله این ۲۵۰هزارتومان را درصندوق دولت نگه داشتید و بازنشته ها نیازمندند .لطفآ واریز کنید
سالار۳۰۲۶۰۳۸۱۷:۲۸:۳۹ ۱۴۰۲/۲/۱۳
بعد از ۴۵ روز تازه افزایش حقوق بازنشستگان را ابلاغ کردید وموافقت شده
بازنشسته۳۰۲۶۰۷۶۱۷:۵۰:۴۶ ۱۴۰۲/۲/۱۳
....... درود بر نوبخت چون او بعد از سه ماه همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته را انجام داد
ناشناس۳۰۲۶۳۰۶۲۰:۵۷:۴۱ ۱۴۰۲/۲/۱۳
اما تمام بدبختی‌های بازنشستگان از زمان نوبخت بیشرف شروع شد که سرمایه صندوق بازنشستگی و شستا را خالی کرد داد به فدراسیون ورزشی و خرج خود دولت کرد که تاحالا برگشت ندادن بجز 90هزارمیلیارد توانی که رئیسی برگشت داده.
ناشناس۳۰۲۶۱۰۱۱۸:۰۲:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۱۳
۱۰ درصد افزایش حقوق در برابر تورم بالای ۶۰ درصد !!! واقعا عادلانه است ؟
ناشناس۳۰۲۶۱۱۸۱۸:۱۳:۴۰ ۱۴۰۲/۲/۱۳
صندوق بازنشستگان است ولی اختیار آن به دست دولت است چرا؟
ناشناس۳۰۲۶۳۲۲۲۱:۱۳:۳۶ ۱۴۰۲/۲/۱۳
اگر عضو صندوق نبودم همان پولهامون می‌دادیم زمین میخریدم الان اون زمین به چندین برابر قیمتش می‌فروختم خرج روزهای باز نشستگی میکردیم .
معلم۳۰۲۶۱۳۲۱۸:۲۷:۲۴ ۱۴۰۲/۲/۱۳
مگه بازنشستگان فرهنگی معلم نبودند ، همه چیز مانند رتبه بندی، فوقالعاده همه برای معلمان شاغل پس معلمان بازنشسته چی ؟ همسان سازی ۹۰ درصدی بازنشستگان با شاغلان همطراز چی شد ،خدا هدایت کند کسانی را که حق بازنشستگان را باطل میکنند
ناشناس۳۰۲۶۱۴۵۱۸:۳۸:۲۲ ۱۴۰۲/۲/۱۳
چرا نمی گین میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدره
ناشناس۳۰۲۶۴۹۶۲۳:۴۷:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۳
افزایش بازنشستگان تامین اجتماعی مثل افزایش شاغلین ۲۷% . فقط کارمندان دولت ۲۰% در مقابل تورم ۶۰% ... چرا؟
ناشناس۳۰۲۷۲۲۱۱۷:۱۳:۳۳ ۱۴۰۲/۲/۱۴
قصه نخور بازنشسته میشی تو . حقوق ت مثل ما میشه 27%حرض نخور
ناشناس۳۰۲۷۵۰۳۲۱:۲۳:۴۶ ۱۴۰۲/۲/۱۴
هروقت حقوق اردیبهشت راگرفتی معلوم میشه عجله نکن
علی۳۰۲۶۱۸۵۱۹:۰۱:۲۰ ۱۴۰۲/۲/۱۳
آن کسی که گفته است کیش که عروس ایران است وقشم که برابر یک کشور عربی است را بفرشید...... جانمان فدای خاک ایران واقعا متاسفیم که به ایشان بگویند ایرانی
ناشناس۳۰۲۶۲۷۷۲۰:۳۷:۳۹ ۱۴۰۲/۲/۱۳
چرا دولت به فکر معیشت بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیست کارگران دیروز و بازنشستگان امروز که برای کشور در سخت ترین شرایط کار کرده در خط تولید چرا متناسب سازی این قشر زحمت کش انجام نمیشه و بدهی 25درصد سال گذشته را پرداخت نمیکند تورم و گرانی 100درصدی شده بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی رآ دریاببید
رضا۳۰۲۷۳۲۹۱۸:۴۴:۲۲ ۱۴۰۲/۲/۱۴
ازدولت می خواهم همیم ۲۰ درصد باز نشستگان کشوری را بدهد به شما تا راحت شوید
جواد۳۰۲۶۲۰۴۱۹:۲۳:۵۰ ۱۴۰۲/۲/۱۳
به فکر جوانان باشید یکی از مقصران وضع این مملکت همین بازنشستگان نسل قبل بودند حالا به چه دلیل بازهم از جیب نسل های قبل برای افزایش حقوق اینها باید خرج بشه در صورتیکه همه می دانند در صندوق های بازنشستگی چخبره ... به جای اینکه پاسخگو باشند و ریاضت اقتصادی بکشند دست در جیب نسل بعدی می کنند اتفاقا اگر عده ای که مسبب وضع موجود هستند هزینه اش را بپردازند دیگر بی جهت در طرفداری از مفسدان دهان باز نمی کنند .
ناشناس۳۰۲۶۲۵۶۲۰:۲۱:۰۰ ۱۴۰۲/۲/۱۳
باز نشستگان قبلا به بیمه وجه پرداخت کردند والان دارن سودشو می برن وبال گردن کسی نیستند
ناشناس۳۰۲۶۳۵۵۲۱:۳۶:۴۸ ۱۴۰۲/۲/۱۳
این چه حرفیه،من ۱۵سال بعدازانقلاب استخدام شدم،الان بازنشسته ام،گناه من و امثال من چیه....؟؟؟؟!!!!!
ناشناس۳۰۲۷۳۸۹۱۹:۳۰:۲۵ ۱۴۰۲/۲/۱۴
بازنشستگان تامین اجتماعی از جیب خودشون میخورند وبال گردن کسی نیستند .....
ناشناس۳۰۲۶۲۰۵۱۹:۲۵:۴۲ ۱۴۰۲/۲/۱۳
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و نیروهای مسلح را یکسان افزایش دهید.
ناشناس۳۰۲۶۳۶۰۲۱:۳۹:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۱۳
همسانسازی به کجا رسید
بازنشسته۳۰۲۶۴۱۱۲۲:۲۲:۰۰ ۱۴۰۲/۲/۱۳
چرا واسه شاغل ها روز معلم مبلغی زدن ولی بازنشستگان آموزش وپرورش بعد از سی و چند سال خدمت به فراموشی سپرده شده اند
مسعود۳۰۲۶۴۲۷۲۲:۳۸:۴۰ ۱۴۰۲/۲/۱۳
شرمنده اقا صندوق تأمین اجتمایی اساسنامه ای دارد که نه بودجه ای از دولت می‌گیرد نه امتیازات زمین ومسکن وووو رابه بیمه پردازان اهدا نموده خیلی ساده یگ سوم حقوقش را سی سال به صندوق داده وحال مثل تمام دنیا صندوق موظف است هرسال براساس تورم افزایش حقوق واقعی نماید نه دولت با نفوذ در شورای عالی کار و هیئت وزیران یک افزایش غیر منطقی دهد
حمیدرضا۳۰۲۶۲۵۰۲۰:۱۵:۴۵ ۱۴۰۲/۲/۱۳
ولی سئوال اینجاست که مگر سایر سطوحی که چندسالی هست در افزایش حقوق باب شده متناسب با حقوق دریافتی در زمان خدمت حق بیمه پرداخت نکردند ؟؟؟کدام ماده قانونی افزایش حقوق را به دوسطح حداقل بگیر وسایر سطوح دسته بندی کرده؟؟؟این کار باعث میشه بیمه شدگان رقبتی ب ای پرداخت حق بیمه بیشتر نداشته باشند چرا که در زمان بازنشستگی هیچ امتیاز بیشتری رو دریافت نخواهند کرد ،در عمل دولت با این دخالت فقط فاصله بین حداقل پرداختی حق بیمه و حداکثر پرداختی رو داره از بین میبره و حق کسانی که در طی خدمت حق بیمه زیادی رو ازشون گرفته پایمال میکنه ،.
پری۳۰۲۶۲۵۲۲۰:۱۶:۱۵ ۱۴۰۲/۲/۱۳
خدارو شکر از دیروز ک این خبر خوندم ناراحت بودم خیییلی امیدوارم وطن عزیزمون همیشه اباد و آزاد بمونه تا ابد،،، جانم فدای ایران و رهبر عزیزم❤
ناشناس۳۰۲۶۲۶۷۲۰:۲۹:۱۳ ۱۴۰۲/۲/۱۳
25درصد متناسب سازی سال گذشته بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی چه شد ؟
علی۳۰۲۶۲۷۰۲۰:۳۲:۵۲ ۱۴۰۲/۲/۱۳
چه با افتخار میگه تایید کرد افزایش ۲۰ درصدی درمقابل تورم ۶۰ درصدی مگه قراره این ۲۰ درصد هم تایید نشه؟
ناشناس۳۰۲۶۲۷۴۲۰:۳۶:۴۸ ۱۴۰۲/۲/۱۳
سلام خیلی از بازنشستگان دختر و پسر دم بخت دارند ودرد نداری تو خانه مانده اند لطف فکری کنید این حقوق خورد خوراک نمیشود این یک فاجه بزرگ خطر ناک بی بند باری و دوزدی و خرابی به بار می اورد .
ناشناس۳۰۲۶۲۸۸۲۰:۴۵:۱۷ ۱۴۰۲/۲/۱۳
بازنشستگان پایه واساس کشورن چرا چون خودشان با همه مشکلات به لحاظ خدمت ۳۰ ساله اشنایی وحالا هم بچه ها ونوه هاشان در این مملکت کار میکنن ومتاسفانه بدترین زندگی حاصلشان شده وبا این حقوق توانایی هیچکاری را ندارن وحقوقمان فقط کرایه خونه میشه وحتی پیش پول مسکن دولتی را هم نمیتونیم تهیه کنیم لااقل این پیش پول را بردارین وبه جای ان قسطش را ماهیانه بگیرین ممنون
بازنشسته فرهنگی۳۰۲۶۲۹۹۲۰:۵۲:۲۴ ۱۴۰۲/۲/۱۳
لطفا به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد. زیر سایه تورم خرد شدیم. لطفا ما رادریابید.
ناشناس۳۰۲۶۳۰۷۲۰:۵۹:۰۳ ۱۴۰۲/۲/۱۳
بازنشسته گرامی تامین اجتماعی شماازحق خودتان دفاع می کنید نکند توقع داریدبازنشستگان کشوری هم ازشما حمایت کنند یکبار درشعارهایتان ازما نام بردید ودر اخر درود ورحمت خدا برپدرومادر نوبخت که همسانسازی انجام دادند.
ناشناس۳۰۲۷۲۲۹۱۷:۱۹:۰۶ ۱۴۰۲/۲/۱۴
سلام بنظر من همینطوری که همه اجناس ولوازم ضروری زندگی وکلیه لوازم مورد نیازمون رو داریم به دلار میخریم پس دریافت حقوقمون هم باید به دلار باشه این عین عدالت هست .
م ح ت۳۰۲۶۳۰۸۲۱:۰۰:۰۰ ۱۴۰۲/۲/۱۳
با عرض سلام دولت نسبت به حقوق کار گران وبازنشتگان کم لطفی دارن حداقل دریافتی یک کارمند تازه ورود نسبت به حقوق یک کارگر یا بازنشسته تامین اجتماعی چقدر تفاوت دارد ممنون
ناشناس۳۰۲۶۳۲۰۲۱:۱۲:۱۲ ۱۴۰۲/۲/۱۳
خیلی ساده سی سال پول از بیمه فرد کم میشود طی این سی سال با این پول سرمایه گذاری میشود تا در هنگام بازنشستگی به عنوان مستمری به آنها پرداخت شود و دولت هیچ نقشی دراین پول ندارد اما متاسفانه دولت مسیولین تامین اجتماعی را از نیروهای دولت انتخاب میکند و این پول زیر دست آنها قرار میگیرد ......
سعید حسینی۳۰۲۶۳۴۷۲۱:۳۳:۴۰ ۱۴۰۲/۲/۱۳
دولت رئیسی چرا مانع همسانسازی ۹۰درصدی بازنشستگان شد ؟
علوی۳۰۲۶۳۴۹۲۱:۳۴:۱۴ ۱۴۰۲/۲/۱۳
آقای سخنگو شما سخنان آن مدیر کل وزارت رفاه را رفع رجوع میکنید. این درست نیست. ایشان باید عزل شود تا سایرین آگاه شوند که کسی مادرش ,مام میهن, را نمیتواند بفروشد و صحبت از آن از معصیت هم بالاتر است.
مستمری بگیرکشوری۳۰۲۶۳۵۰۲۱:۳۴:۵۴ ۱۴۰۲/۲/۱۳
این حقوقهاواقعاعادلانه نیست بااین تورم سخت وبالا. بایدحقوقها15میلیون وبالای 15میلیون باشه
احمد مشهدی۳۰۲۶۳۵۷۲۱:۳۸:۲۴ ۱۴۰۲/۲/۱۳
لطفا قانون همسانسازی ۹۰ درصدی بازنشستگان رو اجرا فرمائید.
ناشناس۳۰۲۶۳۶۵۲۱:۴۲:۲۳ ۱۴۰۲/۲/۱۳
چرا یاداشتها ونظرات را ثپت نمکنید مگه توهین نوشتیم هر چی گفتم حقه
ناشناس۳۰۲۶۳۸۴۲۱:۵۵:۲۱ ۱۴۰۲/۲/۱۳
چرا حقوق در برابر تورم وحشتناک کمه
سعید۳۰۲۶۳۹۵۲۲:۰۳:۰۲ ۱۴۰۲/۲/۱۳
پدر ما ۳۱ سال کارمنداداره برق بود... اخه ظلم نیست حقوقش ۱۰ ملیون باشه ... بازنشسته تو کشورا دیگه وقت استراحت و گشت وگذار هست ...
ناشناس۳۰۲۶۴۰۱۲۲:۰۷:۰۷ ۱۴۰۲/۲/۱۳
واقعا حقوق تامین اجتماعی خیلی ناچیزه .
ناشناس۳۰۲۶۴۰۶۲۲:۱۸:۴۴ ۱۴۰۲/۲/۱۳
باسلام چی شد پرداخت معوقه رتبه بندی بازنشستگان 1400 قراره کی پرداخت بشه
آرش۳۰۲۶۴۱۴۲۲:۲۴:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۱۳
بزرگان کشورم بنده امیدوارم خواهش میکنم شماهم امیدوارم باشیدچون شرط به یقین فرداهایی روشن درانتظاراست انشاا...
ناشناس۳۰۲۶۴۲۰۲۲:۲۹:۴۶ ۱۴۰۲/۲/۱۳
اصلا مسئولین بازنشسته هارو جزئ ملت ومردم میدونن؟
عبدالرضا کیانی۳۰۲۶۴۳۴۲۲:۴۴:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۱۳
اگر معاون وزیر رفاه درمورد کیش وقشم بدون دلیل حرف زده چون برای کشور بار سنگینی دارد باید بر کنار شود
علی۳۰۲۶۴۴۴۲۲:۵۳:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۳
خواهش میکنیم حقوق همهبازنشستگان رابا عدالت وباتوجه به تورم موجودافزایش دهند تا حقی از کسی قایع نشود
علی۳۰۲۶۴۵۱۲۳:۰۷:۴۰ ۱۴۰۲/۲/۱۳
هر افزایشی برا شاغلین هست بایستی برا بازنشستگان هم‌باشه چرا چون اینا هم ۳۰ سال یا بیشتر زحمت کشیدن و الان هزاران مشکل دارن و مشکلاتشون از شاغلین بیشتره
ناشناس۳۰۲۶۹۸۱۱۳:۰۷:۰۴ ۱۴۰۲/۲/۱۴
با عرض سلام فکر نمیکنید باید فرقی باشه بین بازنشسته ای که ۳۰ سال یا بیشتر خدمت کرده و آنهایی که زیر سی سال بازنشسته شدن؟ باید در صدی به کسانیکه سی سال یا بیشتر خدمت کردن اضافه بشه.
ناشناس۳۰۲۷۳۲۴۱۸:۳۹:۵۳ ۱۴۰۲/۲/۱۴
دوست‌عزیربحث‌تعدادسال‌نیستدرشرایط‌مساوی‌‌ازهرلحاظ‌بادرنظرگرفتن،تمام‌مواردسابقه‌پست،تحصیلات،امتیازات‌خاص‌وغیره
ناشناس۳۰۲۷۲۳۸۱۷:۲۵:۲۶ ۱۴۰۲/۲/۱۴
چی شد خبر خوش آقای رئیس جمهور برای معلمان باز نشسته در روز معلم؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۳۰۲۷۲۷۴۱۷:۴۸:۰۱ ۱۴۰۲/۲/۱۴
سلام بنده 30 سال خدمت کردم وباز نشست شدم امارتبه ام را چشم بسته یک دادن.
مهرانه۳۰۲۷۲۹۴۱۸:۰۹:۳۱ ۱۴۰۲/۲/۱۴
31 سال زحمت کشیدیم پول بیمه واریز کردیم الان باید سود پس اندازمون رو استفاده کنیم ما داریم سود پول پس اندازمون رو ازصندوق می گیریم نه ازنسل های بعدی لطفا کمی تعمل کنید بعد قضاوت کنید
ناشناس۳۰۲۷۳۲۸۱۸:۴۲:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۴
سلام ، منابع مس و ... جزو منابع ملی کشور هستند و حق تمام مردم هست که از آن بهره مند شوند، مانند مس سرچشمه کرمان، پس چرا تمام سود و مزایای آن به کارمندان و کارگرانش پرداخت می شود ؟
صدیقه۳۰۲۷۳۳۰۱۸:۴۴:۴۹ ۱۴۰۲/۲/۱۴
سلام چرا برا حقوق بازنشستگان کشوری که قرار بود نود درصد شاغلین باشه فکری نمی کنید...لطفا رسیدگی شود ممنون
ناشناس۳۰۲۷۳۴۹۱۸:۵۷:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۴
هروقت یک بازنشسته شرمنده زن و بچه نباشد، آنوقت است که به حق خود رسیده است.
حسین۳۰۲۷۴۳۲۲۰:۲۷:۳۵ ۱۴۰۲/۲/۱۴
باسلام من بازنشسته ارتش هستم که سی سال خدمتکرده ام کارت ایثارکه قراراست بدهند چراجانبازی رادرج نمیکنند گفته میشه نامه ازبنیاد بیار مگرجزو ارتش نبودیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  14. برای این عکس شما تیتر بزنید

  15. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  22. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  23. سقوط در آغوش پهلوی!

  24. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  25. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

پربحث‌های هفته

  1. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  2. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  5. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  6. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  7. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  8. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  9. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  10. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. قوه قضائیه تصاویر و مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر کرد

  13. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  14. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  15. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  16. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  17. دولت با نظام بانکی شوخی ندارد

  18. جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت

  19. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  20. وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

  21. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  24. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  25. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

آخرین عناوین