بهترین برند تجهیزات پزشکی (معرفی برترین شرکت ها)

گزارش بازرگانی، 135285،   4010906029

فناوری سلامت به معنای به کارگیری علوم و مهارت‌های مختلف در قالب دستگاه‌ها، داروها، واکسن‌ها، رویه‌ها و سیستم‌هایی است که برای حل یک مشکل بهداشتی و بهبود کیفیت زندگی انسان تشکیل شده‌اند. یکی از مهمترین زیر مجموعه‌های فناوری سلامت که جزء اساسی سیستم‌های بهداشتی نیز محسوب می‌شود، تجهیزات پزشکی است که توسط بهترین برند تجهیزات پزشکی تولید می‌شوند.

چرایی استفاده از بهترین برند تجهیزات پزشکی

به هر وسیله‌ای که برای پیشبرد اهداف پزشکی مورد استفاده قرار گیرد، تجهیزات پزشکی گفته می‌شود.  این ابزارها توسط بهترین برند تجهیزات پزشکی ساخته می‌شوند. این تجهیزات برای تشخیص، درمان بیماری یا توانبخشی پس از بیماری یا آسیب استفاده بکار میروند. می‌توان آنها را به تنهایی یا به صورت ترکیبی با هر وسیله جانبی، مواد مصرفی یا سایر تجهیزات پزشکی دیگر استفاده کرد. به عبارتی دیگر تجهیزات پزشکی، کالا، ابزار، دستگاه یا ماشین تولید شده در برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی است که در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری به متخصصان پزشکی کمک می‌کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. به طور معمول، هدف یک دستگاه پزشکی با روش‌های دارویی، ایمونولوژیکی یا متابولیک به دست نمی‌آید.

نمونه‌ای از تجهیزات برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی

از طرفی پتانسیل قابل توجهی برای بروز خطر در هنگام استفاده از یک دستگاه پزشکی برای مقاصد تعیین شده وجود دارد. پس برای جلوگیری از این خطرات، تجهیزات پزشکی باید با اطمینان کامل قبل از استفاده مورد ارزیابی قرار گیرند و توسط سازمان بهداشتی هر کشور مصرف کننده مورد تایید واقع شوند. به عنوان یک قاعده کلی، با افزایش میزان خطر مرتبط با دستگاه، تعداد آزمایش مورد نیاز برای بررسی ایمنی و کارایی نیز افزایش می‌یابد. از همین رو واجب است برای به حداقل رساندن خطرات و آسیب‌ها، وسایل مورد نظر را از بهترین برند تجهیزات پزشکی تهیه نماییم. با این کار علاوه بر دستیابی به راندمان بالا در طولانی مدت، رضایت کاربران را نیز جلب خواهیم کرد.

 

برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی

همان طور که در قسمت بالا گفته شد برای دستیابی به بیشترین بازده باید تجهیزات مورد نیاز را از برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی تهیه کرد. در همین راستا و برای تحقق این هدف ما شما را در این نوشته با  بهترین برند تجهیزات پزشکی آشنا می‌کنیم تا یک دید کلی نسبت به بهترین‌ها در زمینه تجهیزات پزشکی داشته باشید.

اسامی بهترین برند تجهیزات پزشکی

1- Seaskymedical

Seaskymedical یکی از تولیدکنندگان پیشرو و بهترین برند تجهیزات پزشکی در چین است. این شرکت با 13 سال تخصص می‌تواند کمک حرفه‌ای در توسعه محصول، طراحی و ساخت قالب، انتخاب مواد و تولید قالب‌گیری تزریقی را انجام دهد. آنها همچنین قادر هستند با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته به تولید محصولات پزشکی میکرو پلاستیک با قیمتی رقابتی بپردازند. شرکت Seasky تضمین می‌کند که محصولات تولیدی آنها مطابق با مقررات بهداشتی در صنعت پزشکی است. کیفیت و استاندارد تجهیزات پزشکی با کمک اتاق تمیز کلاس 7 و 8 حفظ می‌شود.

محصولات و خدمات این شرکت عبارت است از: قطعات یونیت هواکش، فشارسنج، قطعه اندازه گیری قند خون، قالب‌گیری تزریقی میکرو، دستگاه بیهوشی و سایر قطعات دستگاه‌های پزشکی. یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که تجهیزات پزشکی از انبار موجود در Seaskymedical به شما تحویل داده نمی‌شوند، اگر شما سفارش بدهید، کارکنان شرکت شروع به ساخت تجهیزات پزشکی از مرحله ساخت قالب می‌کنند.

 2- شرکت Medtronic

Medtronic یک تولید‌کننده مشهور تجهیزات پزشکی در آمریکا است که به عنوان یکی از بهترین برند تجهیزات پزشکی شناخته شده است. این شرکت با سالها تجربه و رویکردی نوآورانه، فناوری پیشرفته را در تجهیزات پزشکی خود گنجانده است. تجهیزات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در نتیجه مشاهدات منظم‌تر، بادوام‌تر و ایمن‌تر باشند.

محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت عبارت است از: نظارت بر مغز، ابزارهای جراحی الکتریکی، تهویه مکانیکی، نظارت بر بیمار OEM، پمپ انسولین و ضربان ساز.

 3- شرکت Johnson & Johnson یکی از بهترین برند تجهیزات پزشکی

Johnson&Johnson، برندی شناخته شده در صنعت بهداشت و پزشکی است. این شرکت یکی از برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی در آمریکا و جهان به حساب می‌آید. Johnson&Johnson به لطف سالها تجربه و پرسنل باهوش توانسته است تجهیزات باکیفیت تولید کند که هم مقرون به صرفه هستند و هم به نتیجه‌ای موفق و ایمن منجر می‌شوند.

محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت عبارت است از: ابزارهای برقی، بازسازی بافت، چاپ سه بعدی، جراحی رباتیک و راه حل‌های دیجیتال، وسایل یکبار مصرف پزشکی، تصویربرداری و تجسم پیشرفته و لنزهای تماسی.

4- Philips

فیلیپس علاوه بر شهرت خود در بهبود مراقبت از پوست و مو، یکی از شرکت‌های شناخته شده در زمینه برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی در جهان است. لیست خدمات آن از سیستم‌های تصویربرداری گرفته تا مراقبت از بیمار و انفورماتیک بالینی تا مراقبت‌های بهداشتی در منزل را شامل می‌شود. تشدید مغناطیسی، درمان با هدایت تصویر، رادیوگرافی و سونوگرافی از دیگر خدمات این شرکت است.

 5- شرکت Abbott

Abbott، یکی از بهترین برند تجهیزات پزشکی، شرکت بزرگ آمریکایی است که توسط دکتر Wallace C. Abbott تأسیس شده است. این شرکت قدیمی‌ترین و مبتکرترین تولیدکننده محصولات پزشکی در جهان به حساب می‌آید. Abbott به دلیل تولید تجهیزات پزشکی که اطلاعات دقیق را در زمان واقعی نمایش می‌دهد، مشهور شده است. این کارایی به پزشکان اجازه می‌دهد بهترین درمان را به بیماران خود ارائه دهند.

محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت عبارت است از: دستگاه‌های درمان همزمان سازی مجدد قلب(CRT)، ضربان سازها، دستگاه‌های کمکی بطن چپ، مانیتورهای فشار ریوی و مانیتورهای قلبی قابل جاگذاری.

نمونه‌ای از تجهیزات پزشکی مورد استفاده در اکثر مراکز درمانی

 6- Fresenius Medical Care یکی از برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی

Fresenius Medical Care برای تولید تجهیزاتی که به درمان بیماری‌های کلیوی کمک می‌کند، بسیار توجه دارد. این شرکت تجهیزات دیالیز را تولید می‌کند که یک درمان تصفیه کننده خون است که جایگزین عملکرد کلیه می‌شود. در واقع می‌توان گفتFresenius Medical Care  برترین شرکت قالب‌گیری تزریقی پزشکی در زمینه تولید محصولات و ارائه خدمات برای افرادی که از نارسایی مزمن کلیه رنج می‌برند، است.

 7- شرکت m3

شرکت 3m به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی، بر توسعه تجهیزات و لوازم پزشکی تمرکز دارد تا به پزشکان در جراحیها، مدیریت برش، پیشگیری از عفونت، تضمین عقیم سازی، افزایش مراقبت از زخم و یکپارچگی پوست کمک کند. پزشکان می‌توانند با استفاده از داده‌های پزشکی دقیق از ابزارهای پیشرفته فناوری، هر گونه مشکل را به طور موثرتر و سریع‌تر شناسایی کنند. محصولات این شرکت شامل مدیریت دما، لوازم جراحی، مانیتورینگ بیمار و لوازم جانبی گوشی پزشکی است.

 8- شرکت Siemens Healthineers

Siemens Healthineers به عنوان یک از برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی آلمانی-آمریکایی، رهبر بازار در زمینه توموگرافی کامپیوتری، تصویربرداری تشدید مغناطیسی، تصویربرداری مولکولی، محصولات اشعه ایکس، سیستم‌های اولتراسوند و تصویربرداری IT است. هدف این شرکت، توسعه فناوری‌های پزشکی که از گسترش یا تولید بیماری‌ها در سال‌های آینده جلوگیری می‌کند، است. جایی که سلامت محور اصلی خواهد بود.

محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت عبارت است از: سیستم‌های رادیوگرافی، دستگاه‌های سونوگرافی، ام‌آر‌آی و محصولات و اجزای اشعه ایکس OEM.

 9- شرکت Cardinal Health یکی از بهترین برند های تجهیزات پزشکی

Cardinal Health با تخصص چندین ساله و بینش مفید خود، تولید ایمن و مطمئن تجهیزات پزشکی را تضمین می‌کند. این شرکت با کارکنان ماهر و حدود 50 سال سابقه، دستگاه‌های جراحی را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. محصولات آن عبارت است از: محصولات تخصصی پزشکی OEM، کاتترها و سینی‌های متناوب، الکتروکاردیوگرافی، گوشی‌های پزشکی و دستگاهه‌ای درمان زخم با فشار منفی.

لوگوی برخی از بهترین برند تجهیزات پزشکی

جمع بندی درباره انتخاب بهترین برند تجهیزات پزشکی

در قسمت بالا از میان بسیاری از بهترین برند تجهیزات پزشکی ما آنهایی را انتخاب کردیم که شناخته شده‌ترین، با تجربه‌ترین و به صرفه‌ترین هستند. با توجه به رویداد‌های رخ داده در این زمینه، پیش‌بینی می‌شود آینده صنعت پزشکی را برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی رقم بزنند.

در سال 2021، بازار جهانی تجهیزات پزشکی به ارزشی نزدیک به 488.98 میلیارد دلار رسید و احتمالاً تا سال 2029 به رقم قابل توجه 718.92 میلیارد دلار خواهد رسید. شیوع روزافزون بیماری‌های مزمن باعث تاکید فزاینده ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای تشخیص و درمان زودهنگام بیماری‌ها شده است. تحقق این هدف مستلزم استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات است که برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی آن را محقق کرده‌اند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  2. تضادی عجیب و پر ابهام!

  3. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  4. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  5. دیدار روحانی با وزرا و معاونان دولت یازدهم و دوازدهم

  6. رادان: برهنگی و عریانی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست

  7. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  8. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  9. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  10. اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی

  11. مسعود اسکویی درگذشت

  12. انصارالله یمن فیلم حمله پهپادی خود به کشتی آمریکایی را منتشر کرد

  13. پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها

  14. حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

  15. بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد

  16. دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

  17. خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله!

  18. واکنش رئيس صدا و سیما به موضوع عفاف و حجاب

  19. اینفوگرافیک/ کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟

  20. تاکید وحیدی بر استقبال مردمی از طرح نور فراجا/ ارزیابی معاون رئیسی از همکاری مجلس با دولت

  21. زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود

  22. بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو/ دردسر ته سیگار مسافران

  23. ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

  24. لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. من عجله ندارم!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  9. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  10. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. برای این عکس شما تیتر بزنید

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

آخرین عناوین