خانم و آقایی که برنده ۱۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی شدند!

گزارش بازرگانی،   4010519079

در دو ماه گذشته، یکی از جنجالی‌ترین قرعه‌کشی‌های اینستاگرامی در لایو یکی از برندهای ایرانی اجرا شد (از اینجا مشاهده کنید). با توجه به این برنامه و قرعه‌کشی جایزه 150 میلیون، تصمیم گرفتیم تا یک گزارش کامل درباره برندهای ایرانی و جایزه‌ آن‌ها آماده کرده و در خدمت شما دوستان عزیز بگذاریم.

با ما در ادامه این گزارش همراه باشید تا با پشت پرده قرعه‌کشی‌های جوایز برندهای ایرانی بیشتر آشنا شوید.



کدام برند ایرانی، بهترین جایزه فصل تابستان را می‌دهد؟

بعد از تحقیقات صورت گرفته در میان تمامی کمپین‌های تبلیغاتی برندهای ایرانی به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از برندها، با توجه به ممنوعیت تبلیغ جایزه در صدا و سیما، مجبور شده‌اند تا جایزه‌های 50 میلیون تومانی را انتخاب کنند و هر از گاهی برای بیشتر نشان دادن این جوایز، یک 50 میلیون تومان را به فرد برنده و یک 50 میلیون تومان دیگر را به یکی از دوستان یا آشنایان برنده می‌دهند. درواقع با اینکار می‌توانند جایزه خود را به 100 میلیون تومان ارتقا دهند.

البته این موضوع را نیز نباید نادیده گرفت که، در این میان یکی از برندهای سطح اول کشور، با اجرای کمپین تبلیغاتی خود در اینستاگرام، توانسته 3 جایزه 150 میلیون تومان را برای مخاطبان خود قرار دهد.



برنده‌های جایزه 150 میلیون تومانی اینستاگرامی برند صباح چه کسانی بودند؟

بیش از دو ماه از شروع قرعه‌کشی‌های 150 میلیون تومانی برند صباح گذشته است. قرعه‌کشی که به‌صورت لایو در صفحه رسمی اینستاگرام صباح اجرا شد. قرعه‌کشی‌ها با حضور نماینده مدیرعامل برند صباح جناب دکتر نیک‌روش و بازیگران خوب سینما و تلویزیون ایران، سرکار خانم الهام حمیدی و شبنم قلی‌خانی برگزار شد که ویدیوهای آن را می‌توانید در صفحه رسمی آپارات برند صباح تماشا کنید. در این دو قرعه‌کشی نام دو برنده خوش‌شانس جایزه 150 میلیون تومانی مشخص شد.

جناب آقای حجت علی نیا، برنده اولین دوره قرعه‌کشی و خانم خوینی‌ها برنده دومین دوره قرعه‌کشی جشنواره ماه به ماه، صد و پنجاه بودند که به‌صورت زنده با آن‌ها در قرعه‌کشی ارتباط برقرار شد.



ارسال کد به 10002330 برای برنده شدن جایزه 150 میلیون تومانی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید، راه چند ساله را یک شبه طی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سرشماره 10002330 را فراموش نکنید. برند صباح، با اجرای کمپین تبلیغاتی خود، این امکان را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است تا با خرید محصولات صباح و ارسال کد روی محصول که با SN شروع می‌شود به شماره 10002330 و نگه‌داشتن ظرف محصول تا روز قرعه‌کشی، جزو برنده‌‌های خوش‌شانس جایزه‌های 150 میلیون تومانی باشند.

یکی دیگر از جذابیت‌های این کمپین، عدد بسیار بالای جایزه آن است. در این روزها که بسیاری از برندها با جایزه‌های 50 میلیون تومانی در حال مانور دادن هستند، برند صباح با جایزه 150 میلیون تومانی خود توانسته بسیاری از مخاطبان بازار را به سمت خود بکشاند!

اما چه کسی برنده این جایزه بسیار جذاب شده است؟



ماه به ماه، صد و پنجاه، با صباح

برند صباح، یکی از برندهای ایرانی است که توانسته با تولید بیش از 7 مدل متنوع پنیر، بازار لبنیات کشور را مورد تحول قرار دهد. پنیرهای خامه‌ای، لاکتیکی، لبنه، پیتزا، پنیر آشپزی، بلغاری و سفید برند صباح، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای به‌دست آوردن سلامتی است. البته یکی دیگر از موضوعاتی که نباید درباره برند صباح فراموش کرد، تولید شیر، خامه و بسیاری از محصولات لبنی است. برند صباح با توجه به سلامت عموم مردم ایران، سعی می‌کند تا طبیعی‌ترین و سالم‌‌ترین محصولات را تولید و در دسترس مردم قرار دهد.

اگر شما هم می‌خواهید جزو برنده‌های خوش‌شانس این جشنواره باشید و در اواسط شهریور در برنامه زنده با شما تماس گرفته شود، همین حالا محصولات صباح را خریداری کنید و کد روی محصول که بعد از SN قرار دارد را به شماره 10002330 ارسال کنید. فراموش نکنید با خرید محصولات بیشتر، شانس خود را برای برنده شدن جایزه 150 میلیون تومانی صباح بیشتر خواهید کرد. پس فرصت را از دست ندهید و یکی از برنده‌های خوش‌شانس این جشنواره باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین