بهترین روش های موثر برای از بین بردن بوی بد کفش

گزارش بازرگانی،   4010411028

اکثر اشخاص از بوی بد کفش و پای خود اذیت می شوند و روش های از بین بردن این بو را نمیدانند. در این مقاله روش های از بین بردن بوی بد کفش را برای شما خواهیم گفت ، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آیا تاکنون این تجربه را داشته اید که با ورودتان به خانه ، یک بوی نامطبوع را همراه خود به خانه ببرید ؟ بوی نامطبوع پا ، کفش ، جوراب و... . این تجربه ناخوشایند تاثیر منفی ای را در روحیه اشخاص و خانواده ایجاد می کند و یا بدتر از آن زمانی که به مهمانی بروید و بوی نامطبوع ناشی از کفش بر روی جوراب و پایتان باقی بماند و آن را به صورت ناخواسته به فضای مهمانی انتقال دهید. اندیشیدن به چنین اتفاقی نیز اعتماد به نفس فرد را بهم میریزد چه برسد به تجربه ی آن. به وجود آمدن این مشکل دلیل های مختلفی دارد برای مثال زیاد راه رفتن در طول روز ، پوشیدن کفش با جنس نامناسب ، تغییر های هورمونی ، بهره گیری از جوراب های نایلونی و... همگی علت های بوی بد کفش خواهند بود. زمان خرید کفش بایستی توجه کنید تا کفشی را بخرید که از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار باشد. در صورتی که نمیدانید چه کفشی بخرید پیشنهاد ما به شما خرید کفش زنانه اسکچرز و خرید کفش مردانه اسکچرز است. این برند با تولید محصولات باکیفیت و مقاوم خود توانسته است رضایت بسیاری از افراد جلب کند.

بوی بد کفش و پا ناشی از چه چیزی است ؟

  1. باکتری

نوعی باکتری با نام بروی باکتری بر روی پوست در قسمت های مابین انگشتان پا و روی پوست کف پا وجود دارد که از بافت های جدا شده از سطح پوست نیز تغذیه می کنند و با ایجاد کردن نوعی واکنش شیمیایی در سطح پوست پا باعث ایجاد بوی نامطبوع می شوند. موضوع هایی مثل عرق کردن پا و یا گرمای محیط هم باعث مناسب تر شدن فضا برای رشد و تشدید فعالیت این باکتری می شوند.

  1. بیماری پا

مشکل هایی مثل زخم های موجود در سطح پوست ، التهاب های به وجود آمده در پا و بیماری های بهداشتی و قارچی نیز منجر به بو گرفتن پا داخل کفش می شوند.

  1. بی کیفیت بودن کفش

برخی اوقات بی کیفیت بودن کفش بهره گیری از مواد پلاستیکی و نامرغوب در قسمت های مختلف کفش منجر به ایجاد بوی نامطبوع و انتقال آن به پاها می شود.

پیامد های عدم توجه به رفع بوی بد کفش

  • دور شدن دیگران از فرد

  • بیشتر شدن احتمال ایجاد بیماری های قارچی بر روی پا

  • رشد باکتری ها و قارچ ها روی پا و نیز ایجاد آلودگی گسترده بر روی آن

  • ایجاد حس ناخوشایند برای خود شخص و اطرافیان

  • کاهش اعتماد به نفس و قدرت برقرار کردن ارتباط

نحوه از بین بردن بوی بد کفش با نمک

علاوه بر عرق کردن پا ، خود کفش هم در بو گرفتن پا نقش خیلی مهمی دارد. بهره گیری از بعضی مواد می تواند عامل بو گرفتن کفش و پا را از بین ببرد. از بین بردن بوی بد کفش با نمک یکی از روش های از بین بردن بوی بد کفش است. جنس پارچه ای که در لایه داخلی کفش ها دوخته می شود بیشتر اوقات کنفی است.این الیاف بسیار زیاد مستعد بو گرفتن بوده که با پاشیدن مقداری نمک داخل کفش می توان مشکل بو گرفتن کفش را تا حد بسیار زیادی از بین برد.

نحوه از بین بردن بوی بد کفش با ذغال

در حقیقت ذغال خاصیت جذب خیلی بالایی دارد و به همین علت می توانید از آن به برای از بین بوی بد کفش بهره گیری کنید. برای انجام دادن این کار کافی است تا ذغال ها را به تکه های کوچک تبدیل نمائید و داخل کفش بگذارید و اجازه دهید 12 ساعت داخل کفش بماند و سپس آنها را از کفش خارج کنید.

نحوه از بین بردن بوی بد کفش با سیب زمینی

برای از بین بردن بوی نامطبوع کفش می توانید از سیب زمینی خام بهره گیری کنید. کافی است یک سیب زمینی کوچک را به دو قسمت تبدیل کنید و هر قسمت را داخل یک لنگه کفش قرار دهید. پس از گذشت یک ساعت می توانید سیب زمینی ها را از داخل کفش بردارید.

نحوه از بین بردن بوی بد کفش با چای کیسه ای

چای سیاه شامل ماده ای به نام تانین است. این ماده در از بین بردن بوی بد کفش تاثیر بسیار زیادی دارد. برای انجام دادن این کار کافی است دو عدد چای کیسه ای را به مدت پنج دقیقه داخل آبی که در حال جوشیدن است بیاندازید.سپس چای کیسه ای را از آب خارج کنید و اجازه دهید تا به صورت کامل خشک شود.پس از آن می توانید چای کیسه ای را داخل کفش قرار دهید و اجازه دهید تا 12 ساعت داخل کفش بماند.در آخر چای را از کفش خارج کنید و دور بیاندازید.

نحوه از بین بردن بوی بد کفش با میخک

با بهره گیری از یک مشت میخک خشک شدن و قرار دادن آن ها داخل کفش می توانید بوی نامطبوع کفش را از بین ببرید.هر مقدار میخک بیشتر داخل کفش بماند نتیجه بهتری خواهید گرفت.

نحوه از بین بردن بوی بد کفش با الکل

چنانچه در فصل های گرم سال کفشتان بوی نامطبوعی میگیرد می توانید از الکل برای از بین بردن آن بهره گیری کنید. برای انجام دادن این کار ، قبل از پوشیدن کفش به کف پا و نیز بین انگشتانتان خود الکل اسپری کنید و سپس جوراب خود را بپوشید. همچنین با اسپری کردن الکل داخل کفش نیز می توانید به شکل کامل از شر بوی بد پای خود در امان باشید.

نحوه از بین بردن بوی بد کفش با جوش شیرین

جوش شیرین خاصیت آنتی باکتریال به همراه دارد و منجر به از بین بردن بوی نامطبوع کفش می شود. برای انجام دادن این کار کافی است شب ها پس از بهره گیری از کفش داخل آن ها مقداری جوش شیرین بریزید و اجازه دهید تا صبح داخل کفش ها بماند. سپس روز بعد قبل از پوشیدن کفش آن را تکان بدهید و جوش شیرین ها را خالی کنید. با تکرار کردن این روش متوجه از بین رفتن بوی نامطبوع کفش های خود خواهید شد.

روش های پیشگیری از ایجاد بوی نامطبوع کفش

  1. همیشه کفش هایتان را در محیط های خشک با تهویه مناسب قرار دهید.

  2. از پوشیدن کفش های خیس و مرطوب خودداری کنید.

  3. تا جایی که می توانید داخل فضایی که کفش هایتان را قرار میدهید از رطوبت گیر بهره گیری کنید.

  4. از پودر های برطرف کننده بوی بد پا بهره گیری کنید.

  5. خاک های موجود بر روی کفش را تمیز کنید زیرا تجمع خاک بر روی کفش منجر به تغذیه کپک و ایجاد بوی نامطبوع میشود.

خرید آنلاین کفش اسکچرز

در صورتی که قصد خرید کفش زنانه ، مردانه و بچه گانه اسکچرز اورجینال به صورت آنلاین و اینترنتی را دارید ، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پارسی بای می توانید محصول مورد نظر خود را با خیالی آسوده از اصالت کالا خریداری کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین