سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات خروج دریانوردان از تنگه هرمز را متوقف کرد

  4050405002

سازمان بین‌المللی دریانوردی شامگاه پنج‌شنبه اعلام کرد که پس از یک حادثه دریایی در دریای عمان تصمیم گرفته است تا زمان روشن‌تر شدن شرایط، عملیات خروج دریانوردان را به‌طور موقت متوقف کند.

به گزارش ایسنا، «آرسنیو دومینگز» دبیرکل این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پس از آغاز طرح تخلیه سازمان بین‌المللی دریانوردی، که طی آن تاکنون چندین کشتی با موفقیت تخلیه شده‌اند، تصمیم گرفته‌ام اجرای این طرح را به‌طور موقت متوقف کنم تا بار دیگر اطمینان حاصل شود که تضمین‌های امنیتی لازم همچنان برای کشتی‌های موجود در فهرست تخلیه ما و تمامی کشتی‌های حاضر در منطقه برقرار است.»

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین