راهنمای کامل زاویه سازی صورت با چربی

گزارش بازرگانی،   4010208016

در حالی که بیشتر مردم مهم ترین نشانه‌های پیری را چین و چروک و افتادگی پوست می‌دانند، در کل کاهش حجم صورت نیز یکی از دلایل اصلی این علائم است. از دست دادن حجم صورت می‌تواند منجر به برجسته شدن خطوط استخوان‌های قسمت شقیقه، چشم‌ها شود، همچنین باعث گونه‌های صاف و استخوان چانه به نظر برسند. تنها در دهه گذشته است که روند درمانی زاویه سازی صورت با چربی در بهترین مرکز تزریق چربی مانند کلینیک دکتر لاغری برای افراد مناسب ارائه می‌شود.

تزریق چربی اغلب به عنوان پیوند چربی شناخته می‌شود و این یک روش زیبایی با حداقل تهاجم طبیعی برای انتقال چربی از ناحیه‌ای از بدن به صورت برای ترمیم حجم است. چربی در مرکز تزریق چربی در تهران با استفاده از تکنیک‌های مدرن لیپوساکشن به آرامی برداشته می‌شود و برای انتقال صورت آماده می‌شود. تزریق چربی در بخش‌های زاویه فک یک ظاهر طبیعی ایجاد می‌کند و خطر عوارض تزریق چربی یا دفع چربی بدن را کم می‌کند.

افرادی که قصد تزریق چربی به صورت لاغر در کلینیک دکتر لاغری را دارند حتما این بخش را مطالعه کنند.

 

تزریق برای زاویه سازی صورت با چربی چگونه انجام می‌شود؟

زاویه دار شدن صورت باعث زیبایی صورت، جوانسازی پوست، اصلاح زاویه بینی، رفع چین و چروک و فرم دادن به چانه می‌شود. در این فرآیند زیبایی قسمت‌هایی از صورت مانند زاویه فک، خطوط فک، گونه‌ها و چانه که نقش اساسی در زیبایی چهره دارند، برجسته‌تر می‌شوند تا با بقیه قسمت‌های صورت تناسب بیشتری داشته باشند. این اجزا به نسبت هایلایت می‌شوند و ظاهر زیبایی به چهره می‌بخشند. این روند علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز دارد و برای درمان افرادی که در هنگام تصادف یا به صورت مادرزادی در ناحیه فک مشکل دارند، استفاده می‌شود.

به جهت آشنایی با روش های تزریق چربی دائمی در کلینیک دکتر لاغری به این لینک مراجعه کنید.

میزان ماندگاری تزریق چربی نسبت به تزریق فیلرهای مصنوعی به صورت برای زاویه سازی بسیار بیشتر است؛ زیرا فیلرها یک روش غیر جراحی برای پر کردن چین و چروک، حفره‌های صورت هستند و در عین حال حجم ظریفی را به صورت می‌دهند که این درمان نتایج موقتی دارد. استفاده از چربی‌های بدن با روش لیپوساکشن با طی شدن مراحل تصفیه برای تزریق به نقطه‌های مشخص شده توسط دکتر آماده است. افراد دارای ویژگی‌های زیر می‌توانند گزینه خوبی برای فرآیند زاویه سازی صورت با چربی باشند:

  • فک پهن
  • فک مربع
  • چانه دایره‌ای
  • گونه‌های چاق
  • گونه‌های لاغر
  • افرادی که خط فک آن‌ها زاویه ندارد.
  • زنانی که استخوان فک مردانه‌ای دارند.

مراحل زاویه سازی صورت

تزریق چربی برای زاویه سازی فک و چانه روش بسیار خوبی است که در این زمینه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در سال‌های اخیر این روش فرآیند زاویه‌دهی به گونه‌‌ها یا قسمت‌های فک و چانه انجام می‌شود که این بخش‌ها در صورت با وجود استخوان‌های فک پایین به سمت گوش ادامه می‌یابند و تأثیر بسیاری بر روی زیبایی دارند. در روش تزریق چربی، می‌توان خطوط اطراف صورت را برای زاویه دار شدن بیشتر کشیده کند تا فک شبیه شماره هفت شود.

برای زاویه سازی فک و چانه، مقدار کمی از چربی شکم یا بافت ران فرد با استفاده از روش لیپوساکشن برداشته می‌شود. در روند برداشت فرآیند تصفیه چربی سپری شده، سپس به عنوان کانول حفره‌ای تزریق می‌شود. استفاده از روش تزریق چربی برای زاویه دهی فک و چانه، دوره نقاهت کوتاهی در حدود یک هفته دارد، همچنین این عمل حدود 45 دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد و معمولاً با استفاده از بی حسی موضعی انجام خواهد شد. در اصل پس از گذشت نزدیک به 6 ماه، تمامی نتایج درمان را مشاهده خواهید کرد. به راحتی می‌توانید پس از انجام این روند به زندگی عادی بازگردید و به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهید.

روش‌های زاویه سازی فک و صورت

ما در مرکز تزریق چربی کلینیک دکتر لاغری با استفاده از به روزترین دستگاه‌های روز دنیا در کنار تیمی از پزشکان مجرب و دانش روز دنیا به شما کمک می‌کنیم تا زیبا باشید. در کلینیک دکتر لاغری قادر خواهید بود با حفظ ظاهر طبیعی خود، عیوب صورت را از بین ببرید و شادابی و جوانی خود را بازیابید. سه روش زیر گزینه‌های مناسبی برای زاویه سازی فک و صورت هستند.

  • تزریق ژل یا فیلر یک روش غیرطبیعی و بدون جراحی است که باید با دقت و دقت کافی انجام شود. بسته به اینکه چه نوع ژلی در این روش استفاده می‌شود، ماندگاری این روش بین 6 تا 36 ماه است. بهترین نوع ژل هیالورونیک اسید است که با بدن سازگار است. از معایب تزریق ژل می‌توان به عدم تقارن در صورت پس از تزریق، عفونت، کبودی و تورم اشاره کرد.
  • روش فرآیند بوتاکس برای افرادی که فک مربعی شکل دارند و می‌خواهند قسمت پایین صورتشان کشیده‌تر به نظر برسد بسیار مناسب است. در این روش قسمت‌هایی از چانه تزریق می‌شود تا چانه کوچکتر به نظر برسد. تزریق بوتاکس بدون جراحی انجام می‌شود و بیمار در حین انجام آن کوچکترین دردی را احساس نمی‌کند.
  • این روش یکی از بهترین روش‌ها برای زاویه دادن به صورت است. در این روش چربی اضافی از یک قسمت بدن گرفته می‌شود و پس از تهیه چربی به نواحی مشخص شده از صورت تزریق می‌شود. لیپوساکشن هیچ عارضه‌ای ندارد، چون از بدن گرفته می‌شود و با بدن سازگار خواهد بود و مشکلاتی که در تزریق ژل ایجاد می‌شود در تزریق چربی ایجاد نمی‌شود. به طور کلی ماندگاری تزریق چربی به صورت یا تزریق چربی به دست یا قسمت‌های دیگر معمولاً چندین سال دوام دارند.

آیا زاویه سازی صورت با چربی عوارض دارد؟

هر جراحی، از جمله تزریق چربی به صورت عارضه‌هایی دارد. برخی از عوارض تزریق چربی به صورت عبارتند از عفونت، خونریزی، آسیب‌های عصبی، بی حسی، تغییر رنگ پوست و تورم است. افراد سیگاری و افرادی که از شرایط پزشکی خاصی رنج می‌برند ممکن است نسبت به سایر بیماران دچار عوارض ناشی از فرآیند زاویه سازی صورت شوند.

در بخش زاویه سازی چربی منتقل شده با گذشت زمان مقداری از حجم اولیه خود را از دست می‌دهد. این کار شکل و ظاهر کلی ناحیه را تغییر می‌دهد و درمان‌های بیشتری برای اصلاح آن مورد نیاز است. در صورت افزایش وزن، چربی ممکن است در جرم افزایش یابد و ظاهر نامطلوبی ایجاد کند؛ بنابراین ممکن است برای ماندگاری و حفظ ظاهر اولیه به جلسات بیشتری برای درمان بیشتری نیاز دارید.

متأسفانه ظاهر متقارن بدن ممکن است ناشی از روش انتقال چربی نباشد. عواملی مانند رنگ پوست، رسوبات چربی، برجستگی استخوانی و ماهیچه‌ای وجود دارند که ممکن است باعث عدم تقارن طبیعی در برخی از ویژگی‌های بدن شوند. در واقع ممکن است به دنبال انتقال چربی به دست آوردن یا حفظ تقارن دقیق امکان پذیر نباشد.

جمع بندی

ویژگی‌های نامتقارن صورت مانند انحراف بینی و چانه رایج بوده و بر زیبایی لبخند تأثیر می‌گذارند. هنگامی که این عدم تقارن‌ها برای درمان ارائه می‌شوند، پزشک باید تأثیری را که بر پارامترهای طراحی لبخند می‌گذارد را در نظر بگیرد، به خصوص در فرآیند زاویه خط خنده که یک نقطه شروع معمول برای یک مورد مربوط به طراحی لبخند است. هدف از این مقاله تعیین این است که برای زیباتر شدن با فرآیند زاویه سازی با تزریق چربی می‌توانید به کلینیک دکتر لاغری مراجعه کنید.

منبع: drlaghari.com

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین