سفرهای جذاب با پیک موتوری

گزارش بازرگانی،   4010207117

پیک موتوری
میشه که برای سفر کردن و هیجان نباید کوله‌بارتان را ببندید و عازم شهرهای دور شوید، گاهی با یک سفر درون‌شهری می‌توانید لذتی دوچندان را تجربه کنید و شهرتان را با یک نگاه متفاوت ببینید. اسنپ بایک این امکان را برای همه ساکنین شهرهای کوچک و بزرگ فراهم کرده است که سفرهای هیجان‌انگیز را با موتور تجربه کنند.پیک موتوری اسنپ نه تنها سفرهای جذاب درون‌شهری را برای همه فراهم می‌کند، بلکه بسته‌های مهم شما را با بهترین قیمت و در امنیت کامل به دست گیرنده می‌رساند؛ بنابراین هم خودتان می‌توانید با پیک موتوری سفری کنید و هم بسته‌هایتان را با یک سفر ایمن تا محل مشتری بفرستید.

رزرو پیک موتوری فوری و آنی

اگر دیشب مهمان داشته‌اید یا بی‌خوابی به سراغتان آمده، دیر بیدار شدنتان و با تاخیر به اداره رسیدنتان یک موضوع بدیهی است. در صورتی که یک یا دو بار به خاطر بدخوابی و ... دیر بیدار شوید و سر وقت به محل کارتان نرسید اشکالی ندارد، اما تکرار این موضوع می‌تواند باعث ایجاد دلخوری در محل کارتان شود و روزتان را خراب کند.علاوه بر دیر بیدار شدن موارد دیگری هم می‌تواند باعث دیر رسیدن شما به اداره شود. از جمله آن‌ها می‌توان به ترافیک‌های سنگین شهرهای بزرگی مثل تهران اشاره کرد. در ساعت‌های اوج ترافیک و شروع کار معمولاً وسایل حمل و نقل عمومی لبریز از مسافر هستند و استفاده از ماشین شخصی عملاً نشدنی است. چون ترافیک گاهی به اندازه‌ای شدت پیدا می‌کند که خودروها میلی‌متری بیشتر سر هم حرکت می‌کنند.پیک موتوری اسنپ می‌تواند در اسرع وقت ترافیک را برایتان دور بزند و درست سر موقع شما را به محل کارتان برساند. برای دریافت اسنپ بایک می‌توانید سوپر اپلیکیشن اسنپ را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید و با مشخص کردن مبدا و مقصد، درخواست پیک موتوری دهید. در کمترین زمان پیک موتوری اسنپ درب منزل شما است و تا رسیدن به مقصد همراهی‌تان می‌کند.

امنیت در ارسال بسته‌ها با پیک موتوری

فرستادن بسته یک طرف و سالم رسیدن آن به مقصد طرف دیگر! اغلب کسانی که کارشان ارسال روزانه بسته‌های سبک و سنگین است به خوبی می‌توانند این موضوع را درک کنند. گاهی این موضوع تا اندازه‌ای برای فرستنده مهم می‌شود و می‌خواهد بسته را حتماً سالم به دست مشتری برساند که خودش حمل آن‌ها را بر عهده می‌گیرد. البته این روش شاید یک یا دو بار جوابگو باشد، اما در طولانی‌مدت نمی‌توان روی آن حساب کرد.اسنپ باکس امکان فرستادن بسته‌ها را با قیمت مناسب، امنیت کامل و در کمترین زمان برای ساکنین شهرهای مختلف ایران فراهم کرده است. در سوپر اپلیکیشن اسنپ می‌توانید حتی چند مقصد را برای ارسال بسته‌هایتان با یک پیک ثبت کنید و محصولاتی که دارید را به دست مشتریان مختلفتان برسانید. پیک موتوری اسنپ به محض تحویل گرفتن بسته‌ها کارش را شروع می‌کند و در هر آدرس بسته مشخص شده را به گیرنده آن تحویل می‌دهد.با وجود امکان ردیابی آنلاین پیک موتوری می‌توانید از درست بودن مسیری که پیک طی می‌کند و سالم رسیدن بسته‌ها به مقصد اطمینان حاصل کنید. حتی این امکان هم برایتان در نظر گرفته شده که پرداخت هزینه پیک را در مقصد مشخص کنید و تحویل گیرنده بسته مبلغی که برای ارسال فوری آن در نظر گرفته شده را بپردازد.

هیجان در سفرهای درون‌شهری با پیک موتوری

تصور کنید صبح برای رفتن به اداره بیدار شده‌اید و هیچ دلتان نمی‌خواهد رخت خواب گرم و نرمتان را ترک کنید، اما چاره‌ای جز بیدار شدن و رفتن ندارید. در این روزها، گاهی حتی قهوه هم نمی‌تواند شما را سرحال کند و خسته و پژمرده باید روزتان را شروع کنید. اما، در این لحظه سفر با پیک موتوری می‌تواند نجات‌دهنده شما باشد و یک روز خسته‌کننده و کسل‌کننده را به یک روز شاد برایتان تبدیل کند. بادی که صورتتان را موقع صبح موقع سواری با موتور نوازش می‌کند، دیدن تکاپوی کسانی که مانند شما عازم محل کارشان هستند و از همه مهم‌تر، هیجانی که سفر با پیک موتوری دارد، آدرنالین خونتان را بالا می‌برد و روز شما را می‌سازد.به همین خاطر سفرهای درون‌شهری با پیک موتوری تجربه‌های نابی هستند که مسافران از تکرار چندین و چندباره آن‌ها سیر نمی‌شوند. اگر باور نمی‌کنید، کافی است یک‌بار با اسنپ بایک در شهر سفر کرده و هیجان را تجربه کنید. پس از آن، همیشه اولین گزینه برای سفرهای درون‌شهری شما پیک موتوری خواهد بود.

پرداخت آنلاین هزینه در مبدا یا مقصد

بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی هزینه ارسال محصولاتشان را خودشان پرداخت می‌کنند. برای این گروه مهم است که بتوانند پرداخت در مبدا را فعال کرده و هزینه پیک موتوری را به صورت آنی بپردازند. بعضی دیگر از فروشگاه‌های که درخواست پیک موتوری دارند، ترجیح می‌دهند که گیرنده هزینه ارسال بسته را بپردازد. این ویژگی‌ها باید در اپلیکیشن درخواست پیک موتوری باشد. سوپر اپلیکیشن اسنپ به خواسته مشتریان پیک موتوری توجه داشت؛ و امکان پرداخت را هم در مبدا و هم در مقصد فعال کرده است.بنابراین برای انتخاب هزینه پیک موتوری آزادی عمل کامل دارید و حتی می‌توانید با مشخص کردن میزان توقف پیک در هر مقصد، مبلغی که باید مازاد بر هزینه پیک موتوری پرداخت شود را مشخص کنید.https://snapp.ir/bike-delivery/

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین