بهترین روش ها برای اخذ ویزای کانادا

گزارش بازرگانی،   4010207058

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا روش‌های مختلفی دارد، مانند مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، اخذ ویزای استارتاپ کانادا، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، مهاجرت از طریق ثبت شرکت، مهاجرت از طریق اسپانسری والدین، مهاجرت از طریق ثبت شعبه شرکت، مهاجرت از طریق خرید بیزینس، مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی

افرادی که بتوانند اقامت دائم کانادا و یا شهروندی کانادا را به‌دست آورند، می‌توانند از طریق برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ کانادا، برای والدین، همسر و فرزندان خود اقامت کانادا را بگیرند.

کارشناسان موسسه مهاجرتی هلدینگ رسام در این مقاله، شما را با تمام جزئیاتی که باید در مورد مهاجرت به کانادا بدانید، آشنا خواهند کرد.

اخذ ویزای کانادا

هدف شما هرچه که باشد، باید برای ورود به خاک کانادا، ویزا بگیرید. برای اخذ ویزای کانادا، دو روش وجود دارد: (1) ثبت‌نام آنلاین (2) مراجعه حضوری به سفارت کانادا. از آن‌جا که در حال حاضر سفارت کانادا در ایران بسته است، برای انگشت‌‌نگاری و آزمایش‌های بیومتریک باید به یکی از دفاتر VAC در کشورهای اطراف ایران مراجعه نمایید. در حال حاضر، بهترین روش، ثبت‌نام آنلاین است.

شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا

دو شرط مهم برای اخذ ویزای کانادا از هر نوع، داشتن تمکن مالی و پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار است. بقیه شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا، به نوع ویزای درخواستی شما بستگی دارد. تمامی مدارک، شامل مدارک شناسایی، کاری، تحصیلی و مالی (اسناد بانکی و ملکی) باید توسط یک مترجم رسمی به انگلیسی ترجمه شده باشد و مهر دادگستری و وزارت کشور بر روی آنها زده شود.

راه‌های مهاجرت به کانادا

انتخاب روش مهاجرت به کانادا، ارتباط مستقیمی با شرایط متقاضی دارد. ممکن است یک روش برای یک نفر مناسب باشد ولی برای شخص دیگری با شرایط متفاوت، مناسب نباشد. توصیه می‌شود برای انتخاب روش مناسب مهاجرت به کانادا، از مؤسسه‌هایی که در این زمینه تجربه بالایی دارند، مشاوره بگیرید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

اگر از حداقل سرمایه موردنیاز مشخص‌شده برخوردار باشید، می‌توانید برای مهاجرت کاری به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری اقدام نمایید. محبوب‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی استارت‌آپ، کارآفرینی، ثبت شرکت، خرید کسب‌وکار و برنامه‌های سرمایه‌گذاری استان کبک هستند. در همه این روش‌ها، سن مهاجر باید بیشتر بین 18 و 55 سال باشد.

برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، باید ثابت کنید که از سابقه مدیریتی دست کم یک یا سه ساله مرتبط با کسب وکاری که می‌خواهید در کانادا راه‌اندازی نمایید، برخوردار هستید. همچنین باید ثابت کنید تمکن مالی لازم را برای تامین هزینه‌های زندگی خود و خانواده خود دارید. اثبات این تمکن مالی با ارائه اسناد بانکی و ملکی که مجموعاً 100 هزار دلار کانادا ارزش داشته باشند، امکان‌پذیر است.

ویزای سرمایه‌گذاری کانادا، یک ویزای موقت دو ساله می‌باشد. بعد از دو سال، در صورت داشتن شرایط می‌توانید برای اقامت دائم اقدام نمایید. با مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، از امکاناتی نظیر بیمه سلامت رایگان و تحصیل رایگان برای فرزندان زیر 18 سال برخوردار خواهید شد.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

کشور کانادا یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت تحصیلی می‌باشد. این کشور، دارای سیستم آموزشی به‌روز و جامعی است و اکثر دانشگاه‌های مطرح این کشور، در سیستم رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های جهان، در رتبه‌های بالاتر از 100 و حتی زیر 50 قرار دارند.

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، ابتدا باید از یکی از دانشگاه‌های کانادا پذیرش بگیرید و سپس برای گرفتن ویزای تحصیلی اقدام نمایید. مدت زمان ویزای تحصیلی متناسب با دوره تحصیلی خواهد بود که در آن پذیرفته شده‌اید.

از جمله شرایط مهم مهاجرت تحصیلی به کانادا، داشتن تمکن مالی است. تحصیل در کانادا رایگان نیست. شما باید در زمان اقامت در کانادا برای تحصیل، توانایی تامین هزینه‌های تحصیلی و زندگی خود را داشته باشید. تسلط داشتن به زبان انگلیسی یا فرانسه نیز یکی دیگر از شرایط مهم پذیرفته شدن در دانشگاه‌های کانادا و همین‌طور یک پیش‌شرط مهم در زمان گرفتن ویزای تحصیلی می‌باشد.

مهاجرت کاری به کانادا

برای یک نیروی انسانی کاربلد و متخصص، بهترین روش مهاجرت، مهاجرت کاری می‌باشد. کشور کانادا، به واسطه نیاز بالا به نیروی کار و تنوع کاری بالا، گزینه خوبی برای بیشتر متقاضیان مهاجرت، به‌ویژه ایرانیان است. بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده، کشور کانادا یکی از کشورهایی می‌باشد که میزان درآمد در آن نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر، بالاتر است و درصد بیکاری بسیار پائینی دارد. با گرفتن اقامت دائم کانادا، فرصت زندگی در یک کشور توسعه‌یافته با استانداردهای بالا برای شخص متقاضی مهاجرت کاری به کانادا و خانواده او فراهم می‌شود.

برای مهاجرت کاری به کانادا، می‌توان هم از طریق جاب آفر و هم بدون جاب آفر اقدام نمود. اما بهترین گزینه، دریافت جاب آفر فدرال یا استانی است. دریافت جاب آفر مزایای بسیاری دارد، اما پروسه‌ای سخت و پیچیده است و متقاضی باید رزومه کاری خوبی داشته باشد.

مهاجرت کاری به کشور کانادا از طریق گرفتن ویزای کاری دائم و موقت، امکان‌پذیر است. استفاده از سیستم اکسپرس اینتری، برنامه‌های نامزد استانی و پایلوت آتلانتیک، بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت کاری به کانادا هستند.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی

یکی از راه‌های گرفتن اقامت کانادا، استفاده از برنامه‌های مهاجرتی است که هر ساله توسط هر یک از استان‌های کانادا معرفی می‌شوند. این برنامه‌ها، عموماً کاری یا سرمایه‌گذاری هستند. برخلاف برنامه‌های مهاجرتی که حق انتخاب محل سکونت اغلب با خود مهاجر است، در مهاجرت به کانادا از طریق استانی، باید در همان استانی که برای آن درخواست داده‌اید، ساکن شوید.

در مهاجرت به کانادا از طریق استانی، هر استان، روش‌ها و شرایط پذیرش مهاجر مختص خود را دارد. در صورت انتخاب شدن در این برنامه‌های استانی، یک معرفی‌نامه از سوی دولت محلی برای شما صادر می‌گردد و به اداره مهاجرت کانادا ارسال می‌شود. با این معرفی‌نامه، می‌توانید امتیاز بالایی در حدود 600 امتیاز به امتیازهای دیگر خود در برنامه اکسپرس اینتری اضافه کنید. توجه داشته باشید که استان کبک، سیستم پذیرش مهاجر جداگانه‌ای دارد.

 

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در کانادا، به‌ویژه شرکت‌های خصوصی، پیچ و خم‌های قانونی بسیاری دارد. برای ثبت شرکت در کانادا، سه گزینه را می‌توانید انتخاب نمایید:

  1. Corporation

  2. Sole proprietorships

  3. Partnership

توجه داشته باشید که با ثبت شرکت در کانادا می‌توانید بین 50 تا 200 امتیاز در برنامه اکسپرس اینتری کسب نمایید که به نوع واحد تجاری راه‌اندازی‌شده یا خریداری‌شده بستگی دارد. یکی از شرایط مهم مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت داشتن یک طرح تجاری یا بیزینس پلن خوب با توجیه اقتصادی بالا است.

هزینه‌های لازم برای مهاجرت به کانادا

با توجه به تنوع بالای برنامه‌های مهاجرتی به کانادا، هزینه‌های لازم برای مهاجرت به کانادا، تفاوت دارند. یک نکته مهم در ارتباط با همه روش‌های مهاجرت به کانادا، داشتن تمکن مالی کافی جهت تامین هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌تان است. هزینه صدور ویزا نیز به نوع روش مهاجرتی بستگی دارد. برای شرکت در برنامه‌های مهاجرتی برخی استان‌ها نیز یک مبلغ تعیین‌ شده است که باید آن را بپردازید.

مهاجرت به کانادا با هلدینگ رسام

اگر تمایل دارید درباره دیگر راه های مهاجرت به کانادا اطلاعات کسب کنید، می توانید به وبسایت موسسه مهاجرتی هلدینگ رسام به نشانی https://www.rasamg.com/ مراجعه کنید.





تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین